7.2

Na podstawie 242 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 7.3
Zgodność oferty z opisem 7.2
Ocena rezydentów 7.1
Ocena Organizatora 6.9

Wszystkie opinie

1.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 1

Opinia: NIE POLECAM!!! Wyjazd na wakacje miał być okazją do wypoczynku, co jednak okazało się w praktyce niemożliwe ze względu na permanentny hałas nocą. Nocny sen i wypoczynek był niemożliwy ze względu na bezpośrednie sąsiedztwo dużej farmy w stosunku do budynku, w którym znajdował się nasz pokój. Od drzwi pokoju do zagrody oddzielała nas odległość ok. 10m Po zmroku było to szczególnie uciążliwe, kiedy wypuszczano psy. Zwierzęta wyły, szczekały, gryzły się nawzajem, sprawiając, że nawet przy zamkniętych szczelnie oknach w pokoju nie dało się spokojnie zasnąć. Nadmienię, że o takim sąsiedztwie nikt wcześniej nas nie uprzedził, ani też nie spodziewaliśmy się takowego w kurorcie wypoczynkowym, na skraju miejscowości, w miejscu, które reklamuje biuro 7island jako pełne SPOKOJU i CISZY od zgiełku. Z wakacji zamiast wypoczęci, wróciliśmy niewyspani, z cieniami pod oczami i sfrustrowani do granic możliwości.
Jeżeli mowa o samym zakwaterowaniu to łazienka nie nadawała się do standardowego użytku -woda nie spływała poprawnie z brodzika. Stale też musieliśmy wietrzyć to pomieszczenie w związku z niesamowitym smrodem wydostającym się z odpływów i kratki odpływowej na podłodze. Prysznice były ekstremalnie ciasne, z foliowa kurtyną, która w związku ze złym montażem nie spełniała swojej funkcji.Było to niezwykle niekomfortowe, a zarazem niebezpieczne, ponieważ zalana podłoga była bardzo śliska. Wyżej wymienione niedogodności już na początku pobytu zgłaszaliśmy telefonicznie rezydentce Mirandzie, prosząc o zmianę pokoju, jednak wbrew jej obietnicom nie zostały podjęte żadne kroki, by problem rozwiązać. Zapomniano również o sprzątaniu naszego pokoju Pani sprzątaczka pojawiła się dopiero na trzeci dzień. Jako kolejną niezgodnością był internet w lobby a w zasadzie jego brak, po zalogowaniu wyrzucał użytkownika. Jeśli chodzi o o polskiego animatora który był w ofercie, to wyjechał w połowie w naszego pobytu, jedyną atrakcją było leżenie plackiem przy basenie.

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: NIE POLECAM!!! Wyjazd na wakacje miał być okazją do wypoczynku, co jednak okazało się w praktyce niemożliwe ze względu na permanentny hałas nocą. Nocny sen i wypoczynek był niemożliwy ze względu na bezpośrednie sąsiedztwo dużej farmy w stosunku do budynku, w którym znajdował się nasz pokój. Od drzwi pokoju do zagrody oddzielała nas odległość ok. 10m Po zmroku było to szczególnie uciążliwe, kiedy wypuszczano psy. Zwierzęta wyły, szczekały, gryzły się nawzajem, sprawiając, że nawet przy zamkniętych szczelnie oknach w pokoju nie dało się spokojnie zasnąć. Nadmienię, że o takim sąsiedztwie nikt wcześniej nas nie uprzedził, ani też nie spodziewaliśmy się takowego w kurorcie wypoczynkowym, na skraju miejscowości, w miejscu, które reklamuje biuro 7island jako pełne SPOKOJU i CISZY od zgiełku. Z wakacji zamiast wypoczęci, wróciliśmy niewyspani, z cieniami pod oczami i sfrustrowani do granic możliwości.
Jeżeli mowa o samym zakwaterowaniu to łazienka nie nadawała się do standardowego użytku -woda nie spływała poprawnie z brodzika. Stale też musieliśmy wietrzyć to pomieszczenie w związku z niesamowitym smrodem wydostającym się z odpływów i kratki odpływowej na podłodze. Prysznice były ekstremalnie ciasne, z foliowa kurtyną, która w związku ze złym montażem nie spełniała swojej funkcji.Było to niezwykle niekomfortowe, a zarazem niebezpieczne, ponieważ zalana podłoga była bardzo śliska. Wyżej wymienione niedogodności już na początku pobytu zgłaszaliśmy telefonicznie rezydentce Mirandzie, prosząc o zmianę pokoju, jednak wbrew jej obietnicom nie zostały podjęte żadne kroki, by problem rozwiązać. Zapomniano również o sprzątaniu naszego pokoju Pani sprzątaczka pojawiła się dopiero na trzeci dzień. Jako kolejną niezgodnością był internet w lobby a w zasadzie jego brak, po zalogowaniu wyrzucał użytkownika. Jeśli chodzi o o polskiego animatora który był w ofercie, to wyjechał w połowie w naszego pobytu, jedyną atrakcją było leżenie plackiem przy basenie.

4.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 7
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 1

Opinia: sama wycieczka , opis hotelu itp zgodne z ofertą. Ale.... Pierwsza noc w innym hotelu niz wykupione wczasy. Standard hotelu podobny ale to było bez znaczenia bo korzystać z atrakcji nie było mozliwości. Mielismy obiecany transport do "naszego hotelu" o 11. O tej też godzinie wyrzucono nas z pokoju a następnie przez prawie dwie godziny na hotelowych schodach oczekiwanie na taxi. Rezydentka jedna nie odbiera telefonu druga nie zorientowana.. W "naszym "hotelu w ramach przeprosin dostaliśmy jakieś 3 kupony. Okazało się ,że to 3 drinki.Mieliśmy opcję all inclusive więc się trochę pośmialiśmy. Oczekiwanie na pokój następna godzina. Rezydentka totalna bezradność. Reszta pobytu- ok. Na koniec recepcjonistka podsuwała nam do podpisudokument , że zrzekamy sie roszczeń do hotelu-nie podpisaliśmy. Reklamacja do 7 isl. o zwrot kosztów jednej doby. Wg nich wszystko było ok , ale żeby było miło to proponują voucher do wykorzystania w ich biurze do końca 2017 na 200zł. maja gdzieś ,że ktoś nie ma urlopu i kasy a za 200 zł to z 7isl. pekaesem to sąsiedniej gminy chyba tylko. Po odrzuceniu super oferty z voucherem napisali ,że jeszcze raz przeanalizowali moją sytuację i stwierdzili ,że wszystko było ok . Brakowało tylko stwierdzenia ,że wielkim szczęściem moim było ,że na jednej wycieczce dwa hotele zaliczyłem. Podsumowując; klient zapłacił-i już nas nie interesuje. Zobrzydzimy mu reklamowanie to się odczepi.Odpowiedzi na pisma przeciągają do granic absurdu A że drugi raz nie przyjdzie , trudno znajda sie inni naiwni.
NIE POLECAM TEGO BIURA. wg tabeli frankfurckiej ewidentnie zawinili, ale w swojej chytrości idą w zaparte. Widać w naszym kraju takie małe biuro jest naprawdę "małe" Cisną sie gorsze inwektywy ale wystarczy.

8.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 9

Opinia: Wszystko sprawnie i bez zarzutu. Świetna Pani rezydent na Krecie w okolicach Heraklionu - Pani Ania. Bardzo kontaktowa i z pasją opowiada o wyspie.

10 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Wszystko tak jak w ofercie, jesteśmy bardzo zadowoleni z wakacji.

9.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 9

Opinia: Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości świadczonych usług, przez biuro. Od samego przylotu do odlotu z Krety byliśmy pod opieka bardzo sympatycznej i pomocnej Pani Ani. Rezydentka okazała się również doskonałym przewodnikiem po Krecie. Odbyliśmy razem fascynująca wycieczkę na Spinalongię . Serdecznie polecamy biuro.

9.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 8

Opinia: Wszystko przebiegło bez zarzutu. Transfer z lotniska do hotelu i z powrotem. Podczas powrotu małe zamieszanie na lotnisku, problemy z obecnością niektorych w systemie lotniska + opóźnienie lotu ponad godzinę ale na miejscu przy odprawie cały czas obecni rezydenci, którzy wyjaśniali, kierowali i interweniowali. Spotkanie informacyjne na początku pobytu z rezydentką (Pani Marta), sporo cennych uwag, skorzystaliśmy za jej pośrednictwem z wycieczki + wynajęcia samochodu (ceny niewiele wyższe od tych w mieście a zdecydowanie wygodniej). Oferta zgodna z rzeczywistością. Osobiście uważam, że dla \"świeżaka\" trochę za mało informacji organizacyjnych po zakupie wycieczki, przed samym odlotem - np. na temat linii lotniczych, przebiegu transferu z lotniska do hotelu i trzeba było dopytać.

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Wykupiliśmy wycieczkę w tym biurze i totalnie nic się nie zgadzało. ODRADZAM każdemu komu mogę,!!
Po przylocie na Kretę jakież było nasze zdziwienie gdy Pani rezydent z firmy 7Islands (organizator wycieczki) poinformowała nas o tym że nie będziemy zakwaterowni w hotelu Amuse, a w hotelu Memory Boutique. Zostaliśmy dowiezieni na miejsce, Pan z recepcji poinformował nas że owszem możemy w tym hotelu korzystać z wyżywienia, ale kolejna niespodzianka śpimy gdzie indziej. Zostaliśmy zaprowadzeni do budynku, a później pokoju który stan pozostawiał wiele do życzenia ? zupełnie się nie zgadzał z zdjęciami z oferty. Obrzydliwy zapach, nie posprzątany pokój, obdrapane drzwi, stare okna (które w dzielnicy hersonissos są bardzo istotne ? miasto żyje nocą i jest bardzo głośno), drzwiczki do szafek pozabijane na gwoździe, łazienka to istny koszmar. Natychmiast zadzwoniliśmy do Pani rezydent z prośbą o nagłą interwencję ? jak się później okazało szanowna Pani rezydent nie wykonała żadnego ruchu. Po nieprzespanej nocy w obskurnym pokoju postanowiliśmy zadziałać na własną rękę i dopiero po trzech dniach udało się nam wywalczyć w recepcji pokój w którym dało się normalnie spać ? w budynku głównym memory boutique. Pani z recepcji dzięki swej uprzejmości pokazała nam dokument jaki otrzymała od organizatora który celowo umieścił nas w hotelu nie tym który zamawialiśmy! Byliśmy totalnie w szoku jak można bez żadnej naszej zgody, czy jakiejkolwiek wcześniejszej informacji przenosić ludzi do hotelu o zdecydowanie GORSZYM standardzie. Mieliśmy okazję być w hotelu Amuse i ich pokojach (dzięki uprzejmości kilku Polaków którzy nie zostali oszukani tak jak my), hotel Amuse jest odnowiony, to widać, pokoję praktycznie nowe, duże telewizory ? pełna zgodność co do oferty którą my rezerwowaliśmy ? więc dlaczego my zostaliśmy zakwaterowani w hotelu o gorszym standardzie, skoro zapłaciliśmy za hotel Amuse tak jak zostało nam to potwierdzone w zamówieniu?

3.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 5
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Pobyt w hotelu na plus, kontakt z biurem przed odjazdem w porządku.

Przy wylocie z Polski nie było większych problemów, 40 min opóźniania, na lotnisku w Grecji w Heraklion totalne zamieszanie przy odbiorze bagaży (rezydenta brak). Największy problem pojawił się przy powrocie do Polski. Wylot planowo miał się odbyć o 00:10 na lotnisku totalne zamieszanie, ogromne kolejki, brak informacji a rezydentka rozpłynęła się w powietrzu. Z lotniska wylecieliśmy z 3 h opóźnieniem, biuro nie zapewniło nam ciepłych posiłków oraz zabrakło jakiegokolwiek wyjaśnienia.

Oferta została skonstruowana w taki sposób że ostatniego dnia pobytu o 12 musieliśmy się wymeldować i zostaliśmy bez opasek all inclusive a wylot był planowo dopiero po północy.

Dodatkowo rezydentka sprzedając wycieczki opowiada cuda które nie mają nic wspólnego z rzeczywistym przebiegiem oferowanych przez nią wycieczek, które ponad to mają 3-krotnie wyższą cenę niż byśmy zakupili ją samodzielnie u lokalnych sprzedawców. A nie warto przepłacać, ponieważ przewodnik nie prowadzi jej ciekawie.

Pierwsza i ostatnia wycieczka z biurem 7 islands.

9.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: wszystko idealnie zorganizowane! Samolot na czas i krótki transfer. Hotel zgodny z opisem w katalogu, dziękujemy!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 25  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.