7.2

Na podstawie 236 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 7.3
Zgodność oferty z opisem 7.2
Ocena rezydentów 7.1
Ocena Organizatora 6.9

Wszystkie opinie

9.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 8

Opinia: Wszystko przebiegło bez zarzutu. Transfer z lotniska do hotelu i z powrotem. Podczas powrotu małe zamieszanie na lotnisku, problemy z obecnością niektorych w systemie lotniska + opóźnienie lotu ponad godzinę ale na miejscu przy odprawie cały czas obecni rezydenci, którzy wyjaśniali, kierowali i interweniowali. Spotkanie informacyjne na początku pobytu z rezydentką (Pani Marta), sporo cennych uwag, skorzystaliśmy za jej pośrednictwem z wycieczki + wynajęcia samochodu (ceny niewiele wyższe od tych w mieście a zdecydowanie wygodniej). Oferta zgodna z rzeczywistością. Osobiście uważam, że dla \"świeżaka\" trochę za mało informacji organizacyjnych po zakupie wycieczki, przed samym odlotem - np. na temat linii lotniczych, przebiegu transferu z lotniska do hotelu i trzeba było dopytać.

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Wykupiliśmy wycieczkę w tym biurze i totalnie nic się nie zgadzało. ODRADZAM każdemu komu mogę,!!
Po przylocie na Kretę jakież było nasze zdziwienie gdy Pani rezydent z firmy 7Islands (organizator wycieczki) poinformowała nas o tym że nie będziemy zakwaterowni w hotelu Amuse, a w hotelu Memory Boutique. Zostaliśmy dowiezieni na miejsce, Pan z recepcji poinformował nas że owszem możemy w tym hotelu korzystać z wyżywienia, ale kolejna niespodzianka śpimy gdzie indziej. Zostaliśmy zaprowadzeni do budynku, a później pokoju który stan pozostawiał wiele do życzenia ? zupełnie się nie zgadzał z zdjęciami z oferty. Obrzydliwy zapach, nie posprzątany pokój, obdrapane drzwi, stare okna (które w dzielnicy hersonissos są bardzo istotne ? miasto żyje nocą i jest bardzo głośno), drzwiczki do szafek pozabijane na gwoździe, łazienka to istny koszmar. Natychmiast zadzwoniliśmy do Pani rezydent z prośbą o nagłą interwencję ? jak się później okazało szanowna Pani rezydent nie wykonała żadnego ruchu. Po nieprzespanej nocy w obskurnym pokoju postanowiliśmy zadziałać na własną rękę i dopiero po trzech dniach udało się nam wywalczyć w recepcji pokój w którym dało się normalnie spać ? w budynku głównym memory boutique. Pani z recepcji dzięki swej uprzejmości pokazała nam dokument jaki otrzymała od organizatora który celowo umieścił nas w hotelu nie tym który zamawialiśmy! Byliśmy totalnie w szoku jak można bez żadnej naszej zgody, czy jakiejkolwiek wcześniejszej informacji przenosić ludzi do hotelu o zdecydowanie GORSZYM standardzie. Mieliśmy okazję być w hotelu Amuse i ich pokojach (dzięki uprzejmości kilku Polaków którzy nie zostali oszukani tak jak my), hotel Amuse jest odnowiony, to widać, pokoję praktycznie nowe, duże telewizory ? pełna zgodność co do oferty którą my rezerwowaliśmy ? więc dlaczego my zostaliśmy zakwaterowani w hotelu o gorszym standardzie, skoro zapłaciliśmy za hotel Amuse tak jak zostało nam to potwierdzone w zamówieniu?

3.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 5
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Pobyt w hotelu na plus, kontakt z biurem przed odjazdem w porządku.

Przy wylocie z Polski nie było większych problemów, 40 min opóźniania, na lotnisku w Grecji w Heraklion totalne zamieszanie przy odbiorze bagaży (rezydenta brak). Największy problem pojawił się przy powrocie do Polski. Wylot planowo miał się odbyć o 00:10 na lotnisku totalne zamieszanie, ogromne kolejki, brak informacji a rezydentka rozpłynęła się w powietrzu. Z lotniska wylecieliśmy z 3 h opóźnieniem, biuro nie zapewniło nam ciepłych posiłków oraz zabrakło jakiegokolwiek wyjaśnienia.

Oferta została skonstruowana w taki sposób że ostatniego dnia pobytu o 12 musieliśmy się wymeldować i zostaliśmy bez opasek all inclusive a wylot był planowo dopiero po północy.

Dodatkowo rezydentka sprzedając wycieczki opowiada cuda które nie mają nic wspólnego z rzeczywistym przebiegiem oferowanych przez nią wycieczek, które ponad to mają 3-krotnie wyższą cenę niż byśmy zakupili ją samodzielnie u lokalnych sprzedawców. A nie warto przepłacać, ponieważ przewodnik nie prowadzi jej ciekawie.

Pierwsza i ostatnia wycieczka z biurem 7 islands.

9.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: wszystko idealnie zorganizowane! Samolot na czas i krótki transfer. Hotel zgodny z opisem w katalogu, dziękujemy!

5.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 3
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 4

Opinia: Oferta tego biura nie można zarzucić jest w dobrej cenie ale jakość hoteli które nazywają swoimi "Flagowymi " są porażką.Hotel Anavadia na Rodos według biura jest 4*z ofertą all inclusive , mocno przesadzona oferta wysterczające 3*to by było Ok.Być może nikt nie był z biura w tym hotelu pobytowo ale na pewno nie jest to all inclusive w hotelu, którym dostęp do napoi jest wyliczany przez barmana robiącego łaskę przy okazji znikającego na jakiś czas z za baru a wtedy dramat przy 35 stopniach w cieniu.Wyżywienie na bardzo niskim poziomie nawet kelnerka nie jest w stanie rozpoznać smaku ani zapachu zupy serwowanej do obiadu.Warzywa kilkakrotnego przerobu podobnie sery i wędliny.Rezydentka Miranda chyba najbardziej oryginalna i szczera przedstawicielka biura która mówi jak jest faktycznie na miejscu.Trzeba przyznać potrafi się sprzedać!

8.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 7
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 9

Opinia: Wszystko przebiegło bez problemu, rezydentka miała w hotelu co jakiś czas dyżury, podała swój numer telefonu w razie czego, kiedy zgłosiliśmy problem z brakiem ciepłej wody bardzo szybko zainterweniowała i po 3 godzinach juz była ciepła woda, dodatkowo super poczucie humoru, Pozdrowienia dla Mirandy. Cenowo w porządku, No i nie sposób nie wspomnieć o świetnych animatorach Adam-super gości zna się na rzeczy i Asia ciut mniej widoczna ale również porządnie wykonująca swoje zadania.

7.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 10

Opinia: Biuro bardzo w porządku, nie było odstępstw od normy, wszystko zgodnie z opisem :)

Rezydentka nie była rzetelna, odradzała wszelkie wyjazdy, które nie były organizowane przez 7islands I od razu zakładała, że nikt nie zna angielskiego.

Plus ogromny, że zebrała nas do autokaru do hotelu, wyjasniła kwestie ubezpieczenia. Transfer na lotnisko był bez rezydenta.

9.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 9
Ocena Organizatora 9

Opinia: Nie mam zastrzezen.Rezydentka Miranda przywitala nas na lotnisku-przemila osoba potem byla 3 razy w. ciagu tygodnia i do dyspozycji telefon.Hotel bardzo ladny, odnowiony, czyste pokoje, lazienka przyzwoita.Posilki przecietne ale zawsze wybralismy cos dla rodziny.Codziennie lody i pyszne babki do sniadania.Poza tym francuskie rogaliki,melon/arbuz. Czasem inne ciasta.Przekąski miedzy posilkami slabe- kruche ciastka albo kanapki ale kto by tam jadl miedzy posilkami.Obsluga super.Basen fajny, muzyka przy basenie,aqua aerobik, gra w rzutki i water polo.Wieczorem mini disco dla dzieci.Potem dla doroslych,wieczor grecki.Animacje dla dzieci rzadko ale mialy co robic.Mozna korzystac tez z dwoch innych basenow niedaleko- jeden przyjemny- spokojniejszy, mniejszy ale lepsze drinki i capuciino z ekspresu=late maciato.Plaza nie jest az tak daleko.Poza tym busik kursuje kilka razy dziennie-z przemilym kierowcą,a jedzie sie zaledwie z 5min.W poblizu jest aqua park.Plaza szeroka ladna, woda czysta, bardzo przyjemnie. Mozna wypozyczyc lezaki z parasolem od 8-10euro.Rodos jest bardzo wietrzna wyspa-co jest zaletą przy tych upalach ale czasem zwiewa reczniki, kubki czy inne rzeczy.Mozna wybrac sie tez samemu- autobusem lub autem do centrum RODOS-zobaczyc ruiny i port lub do LINDOS- polecam obie miejscowosci.Dojazd autobusem okolo 20min.Bilet 2,40euro w jedna strone.Osoby ktore pisza ze biuro kradnie jeden dzien są z Warszawy, poniewaz niestety ale takie sa loty -trzeba dokladnie zapoznac sie z oferta przed kupnem.Natomiast ja lecialam z Katowic i spedzilam tam praktycznie 8dni! I ten 8 naprawde wykorzystany.Niby pokoje do 12tej, niby opaski do 14tej ale mimo wszystko da sie zjesc jeszcze kolacje ;)Bardzo polecam wakacje w hotelu DIAGORAS, jestem bardzo zadowolona.

5.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 5
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 5
Ocena Organizatora 6

Opinia: Ogromnym minusem jest to, że zamiast 7 dni, które były podane w ofercie, spędziliśmy w Grecji 6, przyjazd w nocy wyjazd o 5 rano. Rezydentka przyszła do nas do autobusu, przedstawiła się, podała numer telefonu i tyle ją widziano.

2.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 1

Opinia: Pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem. Opis 7 dni w rzeczywistości było 6 dni. Oczywiście część winy leży po mojej stronie bo nie do końca przy rezerwacji sprawdziłam godziny przylotu i odlotu, ale na głównej stronie oznaczenie że wycieczka na 7dni. Przyjazd do hotelu w piątek o 22 a wyjazd tydzień później o 7 rano z hotelu. Jak nie liczyć nie było pełnych 7 dni. Na koniec najgorsze. Wyjazd z hotelu bez żadnego wyżywienia, Wypuścili ludzi z dziećmi bez wody i kanapek. Pytaliśmy właściciela czy dostaniemy coś na drogę ale on rozłożył ręce i powiedział, że nie nie może nic dać bo nikt mu za to nie zapłaci. Trzeba było dzień wcześniej kupić w sklepie coś na drogę za własne pieniążki. Trzymam się z daleka od tego biura.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 24  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.