0,49zł/min z VAT Infolinia 801 ­555 401
Mamy web do podróży!
Stosunek jakości do ceny 8.0
Zgodność oferty z opisem 8.0
Ocena rezydentów 7.6
Ocena Organizatora 7.3

Wszystkie opinie

5.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 4

Opinia: Oferta AI, Kreta, hotel Averinos wyglądała tak... Przelot ok, transport do/z hotelu w prządku, rezydent znał się na rzeczy. Na tym koniec zalet wypoczynku z 7Islands.... Hotel w opłakanym stanie- grzyb w łazience, brak światła na korytarzu, zepsuta winda, sprzątanie pokoi niechlujne (brak odkurzacza, śmierdzący mop), często brak papieru toaletowego, brudno, głośna okolica. Leżaki przy basenie brudne, fotele przy basenie porozpruwane. Jedzenie- przywożone- catering, monotonne, "szef hotelu" patrzy na ręce ile jedzenia się nakłada na talerz, jedzenia często brakowało (zainterweniował rezydent), owoce dla wszystkich gości wystawione na jednym (1) talerzu obiadowym (pokrojony arbuz i melon), brak porządnej dużej kuchni w hotelu, śniadania kontynentalne (codziennie to samo-płatki, mielonka, ser, dżem). "Szef" nakładał lód do napojów i palił peta, w barze najtańsze napoje, brak soków, normalnej kawy. Panie pracujące na kuchni chodziły z fochem na twarzy. Nie polecam zostawiać pieniędzy w pokoju...Złożona reklamacja, znikomy zwrot pieniędzy. Ogólnie nie polecam a wręcz odradzam wypoczynek z 7Islans.

10 opinia z dnia
 
Ocena Organizatora 10
Ocena rezydentów 10
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10

Opinia: Wylot i zakwaterowanie w porządku.
Pobyt w porządku.
Samolot się zepsuł i co dalej?
Siedzieliśmy na lotnisku i oprócz tego że nie była żadnych informacji co dalej przez dłuższy czas, to reszta była jak najbardziej do zaakceptowania. Dostaliśmy kanapki na lotnisku. Pani rezydent odbierała telefony chociaż nie bardzo mogła udzielić informacaji kiedy wylecimy, zapytała również czy ktoś czegoś nie potrzebuje zwłaszcza małe dzieci. po kilku godzinach zabrano nas autokarami na obiad do hotelu i wyczaterowano inny samolot. Myślę że organizatora można poznać w właśnie w takich okolicznościach

10 opinia z dnia
 
Ocena Organizatora 10
Ocena rezydentów 10
Zgodność oferty z opisem 10
Stosunek jakości do ceny 10

Opinia: czerwiec 2012 Zakyntos - hotel Zante Village. To już nasze drugie wakacje z tym biurem i mam nadzieję,że nie ostatnie. Pokoje czyste,sprzątane codziennie,jedzenie-palce lizać, w formie bufetu, bez ograniczeń ( normalnie nie jem dużo,a tam- mąż się patrzył, kiedy pęknę z przejedzenia), obrusy zmieniane po każdym "uczestniku" jedzenia, kelnerzy sprawni. Rezydent - Pan Jarek - brak słów.Odebrał nas z lotniska, a swoje "przemówienie" zaczął od tego, że podał numer telefonu i powiedział, że o każdej porze DNIA I NOCY z każdą sprawą można do niego dzwonić. Myślałam, że tylko na początek robi takie dobre wrażenie. Ale przez dwa tygodnie naszego pobytu pokazał taką klasę,że nie widziałam jeszcze takiego rezydenta. Zawsze do dyspozycji, uczynny, pomocny,wiecznie uśmiechnięty. A jak wiadomo, ludzie są różni.Mieliśmy okazję niestety takich zauważyć. To są ludzie z wszystkiego niezadowoleni: pomidory są lepsze u nas,dzisiaj nie ma pomidorów, jedzenie nieszczególne ( miałam ochotę przylać za głupotę), jest za gorąco, wiatr wieje, lub nie wieje,itp, itp... Ale tacy ludzie są niestety wszędzie. Staramy się od takich trzymać z daleka, bo psują nam humor,a nie po to wyjeżdzamy na wczasy. Biuro rzetelne, wszystko zgodne z opisem. Jedynym minusem było zachowanie wczasowiczów, ale tyko przez jedną noc.Chyba to była bardzo zielona noc,bo krzyki i "śpiewy" trwały do 5 rano. Ale to już nie wina biura.

10 Warszawa opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Biuro godne polecenia,oferta zgodna z opisem,na miejscu opieka rezydenta,lot w obie strony o czasie.
Dziękuję za fajne wakacje:)

6.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 4

Opinia: Z 7islands byliśmy na Krecie. Kupiliśmy opcję All inclusive na kilka dni przed wylotem. Godziny lotów zostały zmienione. Po przylocie, przedstawiciel biura czekał na nas przed wejściem na lotnisko w Heraklionie, przekazał kopertę z ankietą i wiadomością o spotkaniu informacyjnym i wskazał, do którego stanowiska i busa mamy się udać. Grek, kierowca busa, przywiózł nas do hotelu po 1 w nocy. Przedstawiciel biura nie towarzyszył nam w drodze do hotelu i nie pomagał w formalnościach związanych z zakwaterowaniem.
Rezydentka, podczas naszego tygodniowego pobytu, była 2 razy w hotelu, żadne spotkanie informacyjne się
w zasadzie nie odbyło. Informacja o godzinie wylotu miała pojawić się na tablicy ogłoszeń w hotelu na dzień przed wylotem, pojawiła się jednak dopiero w dniu wylotu z rana.
7islands sprzedając 8-dniową wycieczkę, dało nam tak naprawdę 6 dni All inclusive. Wylot
z Heraklionu był po 22, a check-out standardowo do 12 w południe ? po wykwaterowaniu nie mieliśmy już możliwości nieodpłatnego skorzystania z baru czy cateringu.
Podsumowując 7islands nie polecam z uwagi na kilka punktów:
- w drodze z lotniska jak i na lotnisko nie było przedstawiciela biura mówiącego w języku polskim
- małe zainteresowanie ze strony rezydenta, w naszej opinii aby się pokazać, ?odbębnić? swoje i uciec
- zmiany godzin lotu a w rezultacie pobyt skrócony z 8 do 6 dni
Kwestie formalne pobytu bez niespodzianek, było ok.

3.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Odradzam komukowliek wyjazdy z 7islands. Hotel niezgodny z umową. Rezydentki totalne ignorantki.Lot opóźniony o 12 godzin i nawet słowa przepraszam nie usłyszeliśmy, ie mówiąc nic o jakiejkolwiek rekomepensacie.

8.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 10

Opinia: Pierwszy raz jechaliśmy z tym biurem podróży. Nie zawiodłam się, pomimo faktu, że w mej ocenie rezydent nie był wystarczająca dostępny to w wyniku zamieszania podczas powrotu rezydenci cały czas byli z nami. Z racji usterki samolotu nasz powrót został opóźniony o 1 dzień który spędziliśmy w 5* hotelu :) ze śniadaniem i obiadem oraz oczywiście kanapkami na lotnisku. Domyślam się załatwianie tego wszystkiego dla 100 osób musiało kosztować nieco wkładu i energii biura podróży (bo za koszta pewnie odpowie przewoźnik) a więc w mej opinii duży plus dla nich.

6.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 8

Opinia: Co do samego biura nie mamy żadnych zarzutów, gdyż cały wyjazd przebiegł zgodnie z ofertą. Bardzo fajnym pomysłem jest program 7friend, ale Pani Marta słabo sprawdza się w roli animatorki dla dzieci. Pierwszy raz spotkaliśmy się z tak słabą rezydentką-pani Agnieszka, która nie potrafiła udzielić żadnej praktycznej rady. Do tej pory zawsze uzyskiwaliśmy pakiet praktycznych inf.dot.lokalnych atrakcji, kwestii związanych z komunikacją.Spotkanie z rezydentką mimo, że trwało prawie 2 godz.ograniczyło się do niezbędnych kwestii organizacyjnych takich jak: wylot, lekarz (tutaj brak uwag) i oczywiście szczegółowego opisu w.fak.Jak sie póżniej okazało stan faktyczny w przypadku wycieczki objazdowej rozmijał się z opisem przetoczonym przez panią rezydent. Na pewno tour island nie jest wycieczką objazdową, wycieczka odbyła się po fragmencie zachodniej części wyspy. Podczas wycieczki z autokaru wysiada się 4 razy podczas 12 godzinnej podrózy. Pomimo, iż w trakcie wycieczki przejeżdża się przez tak piękne miejscowości, jak Deia, czy tak ważną dla Polaków Valldemossa, autobus w tych miejscach nawet nie zwalnia, nie mówiąc o jakiejś przerwie na kawę, czy też zwykłym postoju na zrobienie zdjęć. Podobnie rzecz się miała w stolicy Majorki-Palma, gdzie piękną katedrę mogliśmy podziwiać zza brudnych szyb autokaru. O ile jet to zrozumiałe w przypadku miasteczka Deia, gdzie rzekomo nie ma miejsc postojowych dla autobusów, to w przypadku Velldemossa i Palmy w mojej opinii jest to podyktowane wyłącznie chęcią sprzedaży kolejnych w.fakul., które uwzglęniają te miejsca w swoim programie.W żadnym razie nie polecamy kupowania wycieczek do Marinelad za pośrednictwem 7islands:płacąc 44 euro jest się skazanym na prawie 2 godz. podróż z Calas de Mallorca;autobus zbiera pasażerów z innych hoteli; normalnie ta droga zajmuje około godz) Jadąc samemu zaoszczędzilibyśmy nie tylko czas, ale i połowę kwoty (wg rezydenta 2 euro).Tutaj również nie uzyskaliśmy praktycznych inf. od rezydenta (dla dziecka nie wzięliśmy stroju, gdzie był super basen dla dz

9.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 8

Opinia: Za drogie wycieczki oferowane przez organizatora. Bardziej opłaca się wynając w hotelu samochód i zwiedzić wyspę - opłacalne przede wszystkim dla więcej niż 3-ech osób dorosłych.
Opieka rezydentów bezproblemowa.
Bardzo dobry przekaz informacji turysta - rezydent.
Polecam to biuro podróży.

10 Kępno opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Hotel tonący w zieleni, bardzo ładnie położony. Dojście do plaży ok. 200 m. Mała miejscowość, bez atrakcji, co nam całkowicie odpowiadało - spędzaliśmy wakacje z dziećmi. Klub dziecięcy prowadzony ciekawie przez p.Olę. Animacje wieczorne kiepskie. Fachowa opieka rezydenta p.Mateusza. Jedzenie dość monotonne, ale smaczne. Miła obsługa.

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.