Infolinia 58 ­325 30 00 dla abonentów spoza TP S.A.
Stosunek jakości do ceny 7.8
Zgodność oferty z opisem 7.7
Ocena rezydentów 7.2
Ocena Organizatora 7.2

Wszystkie opinie

9.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Z Alfa Starem poleciałam pierwszy raz na wakacje i wybór okazał się jak najbardziej trafny. Loty mieliśmy opóźnione, ale nie były to opóźnienia większe niż 20-30 minut więc tak naprawdę można powiedzieć, że wszystko było o czasie. Mieszkaliśmy z mężem w Dahab, w hotelu Sea Sun. Hotel zgodny z opisem z katalogu. Smaczne jedzenie i miła obsługa. Opieka rezydentów na wysokim poziomie. Ludzie kompetentni i kulturalni. Wycieczek fakultatywnych mieliśmy całkiem spory wybór. Marzyłam żeby zobaczyć piramidy i sfinksa i nareszcie mi się to udało. Spełniłam również inne swoje marzenie, a mianowicie nauczyłam się nurkować. Wakacje super, odpoczęłam i naładowałam baterie. Następny urlop niestety dopiero za rok.

5.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 2

Opinia: Kupiliśmy wycieczkę z Alfa Star. Wylot z Gdańska miał być o 4:30 w nocy, o 10:00 rano mieliśmy być na miejscu. Przesunęli na 14:00, więc byliśmy wieczorem. Powrót miał być o 22:25 więc cały dzień mieliśmy spędzić jeszcze na relaksie, przesunęli na 4:00. Łączna ilość przesuniętych godzin wyniosła powyżej 26 godzin na naszą niekorzyść. Jak to jest możliwe, że takie postępowanie nie jest karalne? Kupiłem i zapłaciłem za te godziny. Przecież to jest jawne złodziejstwo!!! Pierwszy i ostatni raz wybrałem to biuro podróży. Gratuluje postępujcie tak dalej a na 100% upadniecie!!!

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Człowiek zwany rezydentem w Jaz Mirabel Beach jest jakimś nieporozumieniem , wyzywa ludzi jak zaczynają na coś narzekać nic nie potrafi załatwić .

5.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 2

Opinia: Właśnie wróciliśmy z Egiptu. Kupiliśmy wycieczkę z Alfa Star. Wylot z Gdańska miał być o 2:00 w nocy, nad ranem mieliśmy być na miejscu. Przesunęli na 14:00, więc byliśmy wieczorem. Powrót miał być o 22:45 więc cały dzień mieliśmy spędzić jeszcze na relaksie, przesunęli na 4:00. Łączna ilość przesuniętych godzin wyniosła 26 godzin na naszą niekorzyść. Jak to jest możliwe, że takie postępowanie nie jest karalne? Kupiłem i zapłaciłem za te godziny. Złodziejstwo!!! Pierwszy i ostatni raz wybrałem to biuro podróży. Gratuluje postępujcie tak dalej a upadniecie!!!

5.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 3
Ocena Organizatora 1

Opinia: Byliśmy z Alfa Star po raz pierwszy i ostatni. Był to wyjazd do Turcji do hotelu Luna Blanca. Hotel super ale to nie zasługa biura. Hotel wybraliśmy sami i byliśmy pierwszymi klientami tego biura w tym hotelu. Sama Alfa Star to masakra. Latamy co roku od wielu lat z różnymi biurami więc wiemy czego oczekujemy i że czasami mogą się zdarzyć drobne potknięcia. Wycieczkę kupiliśmy 2 dni przed wylotem i miał być to pobyt 8 dniowy. W dniu wylotu potwierdzono wcześniej ustaloną godzinę wylotu. Tuż przed wyjazdem na lotnisko zostaliśmy poinformowani, że lot jest opóźniony o ponad 18 godzin, czyli jeden dzień już nam zabrano. To samo zrobiono na powrocie - skrócenie pobytu o prawie 20 godzin. Około godziny 21 Pani rezydentka poinformowała nas smsem, że o 2 w nocy zabiera nas z hotelu i wracamy do kraju 1 dzień wcześniej . Z planowanych 8 dni dni zrobiło się 6 , transfery w nocy także 2 noce nie przespane. To nie koniec nerwów bo na lotnisku okazało się, że nie ma nas na liście pasażerów do kraju. Na szczęście to wyjaśniono i udało się nam wrócić. Złożyłam już reklamację do Alfa Star i przewoźnika. Jeśli załatwią je odmownie będzie postępowanie sądowe. Przestrzegam przed tym biurem, tym bardziej, że gwarancję ubezpieczeniową uzyskali tylko na 4 miesiące a nie jak jest to przyjęte na rok. Polecam zainteresowanym artykuły w internecie o zamieszaniu biura w sprawy związane z liniami lotniczymi, którego właścicielem jest także Alfa Star.

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Odradzam biuro podrozy ALFA STAR , to jest pomylka , mialem wylot 24/09/2014 egipte-jordania -israel.
rezerwowalem dosc wczesnie ,09/09/14 otrzymalem komunikat o zmianie wylotu na 23/09/14 a pozniej nastepny komunikat 16/09/14 ze wycieczka jest anulowana ze jest malo uczesnikow .

1.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Organizator pomylił gwiazdki. Miało być 5 * a nie dałabym nawet 1. Katastrofa. Pierwsze wakacje i w dodatku podróż poślubna a ja marzyłam o powrocie do domu

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Witam, własnie wróciłam z Egiptu, organizatorem było biuro Alfa Star.
Pierwszym istotnym minusem była opieka rezydenta, który okazał sie niesłowny, zawsze spóźniony, niezorganizowany i niekompetentny. Jedyna dla niego ważną rzeczą było sprzedanie wycieczek o wiele droższych,ale o tym samym programie i standardzie co od miejscowych organizatorów. Właściwie były to dokładnie te same wycieczki, tylko dużo droższe.
Informacje o zmianie lotu w pierwszej kolejności udzielił nam nieprawidłowo- pomylił daty.
Następnie zapewnił, ze jeżeli jeszcze będzie jakaś inna zmiana to biuro zapłaci za przedłużenie doby i zrobi wszystko co koniecznie, abyśmy czuli sie komfortowo.
Niestety tak sie nie stało- lot przesunięty został jeszcze o dzień później, a my sami byliśmy zmuszeni zapłacić za przedłużenie doby. Pani z Alfa Star powiedziała, ze powinniśmy przeczytać podpisaną umowę, w której jest zapis o możliwości zmiany lotu. Rozumiem, ze zmiana lotu może nastąpić, ale czy to zwalania organizatora od odpowiedzialności za swoich gości? Zamiast być w domu o 7:00 12.09 byliśmy o 14:00 13.09. Przez ten czas nie zapewniono nam żadnego posiłku ani wody. Według mnie to skandal, brak organizacji i dbałości o klienta. Dodatkowo nie wylądowaliśmy tam gdzie powinniśmy. We Wrocławiu pilot ze względu na złe warunki atmosferyczne nie wylądował - co jest oczywiście zrozumiałe, poleciał do Poznania, w którym po 30 min przerwy nie zgodził sie na wysadzenie pasażerów z Wrocławia i poleciał z przyczyn nikomu nie znanych już do Warszawy. z W- wy wracaliśmy autobusem,na który także ok 2 godzin musieliśmy czekać. Biuro nie udzieliło nam żadnego wsparcia ani pomocy- powiedzieli ze musimy sie kontaktować z przewoźnikiem i oni nie są już za to odpowiedzialni.
Podsumowując - jest to mój na pewno ostatni raz z tym biurem podróży, nie polecam, a wręcz odradzam.

9.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Oferta zgodna z opisem. Opieka rezydenta na wysokim poziomie.

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Witam...To mój pierwszy wpis w życiu ALE,Powiedziałem sobie że zrobię wszystko aby oczernić oraz zniszczyć firmę ALFA STAR,,,Ponieważ ojciec pojechał z tej właśnie FIRMY na wczasy do EGIPTU i już nie wrócił...
To już moje zmartwienie , lecz firma nie wyciągnęła żadnej pomocnej dłoni z załatwieniem czegokolwiek tłumacząc to tym że to już problem ubezpieczyciela wycieczki,z którym oczywiście jeszcze mniejszy jest kontakt!!!Nawet ściągnięcie głupiego bagażu z rzeczami osobistymi ojca jest tłumaczone jako niemożliwe itd. co dla mnie jest zwykłą kpiną...
A nasza wspaniała Ambasada w Kairze nawet nie chce przechować tych rzeczy u siebie tłumacząc mi by ktoś przyszedł je sobie odebrać (SPOKO)
Próbuje cały czas prosić (BEZSKUTECZNIE)firmę ALFA STAR o ich odbiór oraz w jakiś sposób wysłanie,przetransportowanie bagażu do Polski bym mógł go odebrać...
Trumnę ściągnąłem już sobie sam...
I cały czas brak kontaktu i ściąganie ich z jakiejkolwiek odpowiedzialności...
Więc Ludzie naprawdę odradzam wam tą firmę lepiej dopłacić 200 złotych i jechać np. Z RAINBOWTOUR bo nie jest droga i mieć święty spokój, i naprawdę odradzam wam ten EGIPT bo tam się dzieje coś złego.
Ludzie po prostu z Egiptu nie wracają...
Jak nie wierzycie to poczytajcie sobie trochę w internecie...A ja zrobię wszystko by firma ALFA STAR
została zamknięta,zniszczona,wdeptana w ziemię i zniknęła z rynku turystycznego....
Pozdrawiam wszystkich i nie życzę tego nikomu, co ja musiałem przeżyć by pochować Ojca w Polsce...
I moja walka dopiero się zaczyna......

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 86  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.