Infolinia 58 ­325 30 00
Stosunek jakości do ceny 7.3
Zgodność oferty z opisem 7.4
Ocena rezydentów 6.9
Ocena Organizatora 6.7

Wszystkie opinie

9.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 10

Opinia: Jestem bardzo zadowolona,w tym roku lece z Exim 2 raz do Hiszpanii,mam nadzieję,że będą to tak samo udane wczasy jak za pierwszym razem. Za tydzien na Majorce,w pięknej i rozrywkowej miejscowości zapłacilismy 1690 zł w sierpniu! co prawda była to oferta Last Minute ale za takie pieniadze na Majorke? warunki super(hotel,wyzywienie) do pani rezydentki nie mam jakis zastrzezen bo stycznosci z nia nie mialam ale nie poinformowala nas o opoznionym locie (z innych hoteli wczasowicze byli poinformowani) i 5godz siedzielismy na lotnisku,co prawda byla juz noc wiec jakos nam to nie przeszkadzało ale sam fakt.Lot na Majorke rano,powrót w nocy takze idealnie, bylismy rowzniez na wakacjach z Wezyrem i tu juz takiej dobrej opinii bym nie wystawila.

10 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Nie ma się do czego przyczepić tak naprawdę wszystko ok wrazie czego rezydentka służyła pomocą :)

8.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 9

Opinia: Z Exim Tours jechaliśmy już po raz kolejny,za każdym razem jest wszystko jak najbardziej wporządku,wszystko się zgadza,rezydenci zawsze są tam gdzie byc powinni,wszystko sprawnie

6.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 8

Opinia: Rezerwowałem wycieczkę przez internet i wszystko zostało dopięte idealnie.
Data i godzina wylotu,oraz powrotu z Bodrum się nie zmieniła.
Moją ocenę psuje opinia o Pani rezydent,która w drodze na lotnisko wysiadła z autokaru i zostawiła 30 osób samym sobie.
Pani stwierdziła,że nie będzie czekała 10 godzin na lotnisku na nastepną grupę,a nie ma czym wrocić(30km)
Sytuacja zrobiła się dość stresująca ponieważ zrobiło się mało czasu do odlotu i wszyscy musieli się śpieszyć na lotnisku by zostać odprawionym.

7.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 10

Opinia: Nie mam zastrzeżeń, oferta bardzo dobra, kupiona z dużym wyprzedzeniem kosztowała niewiele. Minus za rezydenta, który nie pojawił się ani na lotnisku ani później w hotelu, przez co było małe zamieszanie przy wyjeździe, ale kontakt z numerem alarmowym załatwił sprawę szybko i sprawnie.

3.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 2

Opinia: Witam

Unikajcie tego biura !!! w roku 2014 zamowilismy wycieczeka na KOS. Wylot wieczorem powrot wczesnie rano I z 7 dni sie zrobilo 5 . ale nie to jest najgorsze . Lot byl opozniony o 15 godzin I noc spedzielismy w hotelu na lotnisku w Warszawie. Lot byl opozniony bo kto inny polecial na miesce pasazerow z exim (ca 40 osob ) . Za calosc exim zaproponowal rekompensate ca 160 zl za osobe !!!. koszt wycieczki byl ponad 7000 za 4 osoby. nie liczcie ze cos sie wam uda od nich wyciagnac, pomimo duzych uchybien w tym co mialo byc a co bylo. Podejcie do klienta takie ,ze juz nigdy z nich nie skorzystam.

marcin

9.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 8

Opinia: Wyjazd z Katowic do Marsa Alam do hotelu Resta Grand. Ogólnie bez zastrzeżeń. Obsługa, rezydenci, zgodność z ofertą. Jedynie w przed dzień wyjazdu zmieniono godzinę wylotu: z 11.30 na 18.10. Wykwaterowanie jest o godz. 12. My dopłaciliśmy za przedłużenie pokoju, jednak jeśli ktoś nie jest na to przygotowany może być trochę poirytowany po trzeba poczekać kilka godzin w lobby hotelowym bez możliwości korzystania z all inclusive.

8.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 9

Opinia: Szybki i pewny zakup wycieczki w Eximie poprzez portal wakacje.pl. Dokumenty podróżne przyszły mailem na dwa dni przed wylotem. Na miejscu czekają Egipcjanie mówiący po polsku kierujący do odpowiedniego autobusu. Drugiego dnia spotkanie informacyjne z rezydentem - wyczerpujące informacje dot. Egiptu i hotelu, jednak dyżury Eximu krótkie raz-dwa razy w tygodniu po pół godziny, dla porównania Rosjanie mają swoich rezydentów dostępnych co dzień w godzinach 07:00-21:00. Można kupić wycieczki dodatkowe u rezydenta jeśli boimy się kupować u miejscowych i nie znamy języków obcych. Są jednak one droższe.

10 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Byliśmy pod koniec marca w hotelu Mirage Aqua Park & Spa Cesar Palace w Hurghadzie. W ostatnim dniu przed wylotem zakupiona oferta, sprawnie załatwione formalności i transfery. Opis hotelu w ofercie adekwatny do rzeczywistości, rezydent Egipcjanin Hasan biegle posługiwał się angielskim i polskim w mowie i piśmie. Brak jakichkolwiek zastrzeżeń. Oby takie wakacje były organizowane zawsze.

8.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 8

Opinia: Biuro niczym się nie wyróżnia, zadna rewelacja, ale też nie bylo zadnych zastrzezen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 93  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.