0,49zł/min z VAT Infolinia 801 ­555 401
Mamy web do podróży!
Stosunek jakości do ceny 7.3
Zgodność oferty z opisem 7.4
Ocena rezydentów 6.9
Ocena Organizatora 6.7

Wszystkie opinie

8.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 6

Opinia: Wrocilismy wlasnie z Palma de Mallorka z miejscowosci Cala d Or wszystko sie zgadzalo rezydentka pani Nina super tylko wylot do bani mielismy wyleciec 12.10 28.09 2014 lot przelozyli na 22.40 a finalnie wylecielismy 0.20 29.09 2014 wiec w hotelu bylismy o 5 rano porazka Jednak mimo wszystko hotel Ariel godny polecenia czysto milo codzienne wieczorne imprezy roznego rodzaju Bylo naprawde fajnie Jedzenie tez urozmaicone no moze oprocz sniadan

5.5 opinia z dnia
 
Ocena rezydentów 6
Zgodność oferty z opisem 6
Stosunek jakości do ceny 6
Ocena Organizatora 4

Opinia: No cóż-wszyscy touroperatorzy aby zachęcić do kupna czegoś z ich oferty upiększają ją-trzeba się z tym liczyć i patrzeć krytycznie.Niektórzy z nich jednak "przeginają pałę"-do takich należy niestety Exim.Wylot z Gdańska przesuwany był do ostatnich godzin a i tak ostatecznie zamiast o 19.00 wylecieliśmy o 1.00/to już dzień następny/i na inne lotnisko docelowe-o 150 km dalej od hotelu,co spowodowało zakwaterowanie w godz przedpołudniowych/dzień stracony/.Powrót to samo-do końca nie wiadomo kiedy i skąd nastąpi wylot-następnie problemy na lotnisku z odprawą-nasze bilety opiewały na inny lot z innego lotniska-masakra,dobrze że pojawiła się rezydentka i po długim czasie udało się otrzymać karty pokładowe.Wszystko skończyło się dobrze,ale ile nerwów-przecież polecieliśmy aby odpocząć.Były to wczasy w Tunezji/Mahdia/.Pobyt ok-biuro raczej nigdy więcej.

9.5 opinia z dnia
 
Ocena Organizatora 10
Ocena rezydentów 10
Zgodność oferty z opisem 10
Stosunek jakości do ceny 8

Opinia: Wróciłam z Cesarskich Miast - Maroko. Pierwszy raz z Eximem i jestem mile zaskoczona. Pilot Pani Izabela Pawlak - wyjątkowa, kultura którą dziś już się nie spotyka , wiedza o Maroku ciekawie przekazana , opieka i dbałość o każdy szczegół by maksymalnie ułatwić nam pobyt. Bardzo wysoko oceniam biuro , na taką ocenę na pewno ma wpływ bardzo dobra praca Pani Izabeli.Duże prawdopodobieństwo , że kolejny raz wybiorę to biuro.

3.0 opinia z dnia
 
Ocena Organizatora 4
Ocena rezydentów 4
Zgodność oferty z opisem 2
Stosunek jakości do ceny 2

Opinia: Nasz pierwszy wyjazd na wakacje dzieki eximtours stal sie tragedia! Wylot przesuneli nam do przodu o 4h na miejscu dowiedzielismy sie ze ze zmienili nam hotel niby 5 star niby taki sam ale po zakwaterowaniu byla masakra ! zmaiast basenów byly sadzawki gorace ! hotel bez disko bez aquaparku bez kortów i silowni! gdzie w tym ktory bylismy wszystko bylo na miejscu ! powrot nam skrocili o 18h! tak 18 godzin i wg nich to jest ok ! po powrocie ze wzgledu na zlamanie ich regulaminu tzn zmiane hotelu w dniu przylotu nalezy sie odsapienie od umowy i zwrot 100% ceny napisalismy reklamacje ! i dostalismy wymijajace pismo ze wszytko ok i dziekuja za info w celu poprawy swiadczenia uslug! to jest zenada ! najgorsze zlodziejskie biuro jakie kiedykolwik sie spotkalem! jak mozna uznac ze jest ok skoro w hotelu zamiennym nie bylo nic nawet all incl byl ograniczony w stosunku do hotelu jaki wybralismy! w odpowiedzi napisali nam ze wystapil ponadstan rezerwacji! a co nas to interesuje!?. ponielsismy dodadkowe koszta przz miane hotelu ponad 700$ a oni nawet przepraszam nie powiedizeli! idziemy z tym do sadu i izby turystycznej! odradzam to biuro ! omijac szeroki lukiem !

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Wróciłam z impezy Hiszpania w pigułce.Przewodnikiem była pani Karolina Rossowska.Jestem zachwycona jej
wiedzą,talentem organizacyjnym oraz kultura osobistą.
Podróżuję dużo i z różnymi osobami miałam kontakt.Pani Rossowska wg mnie była jedną z najlepszych przewodników.

6.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 4

Opinia: Nasza wycieczka 10-dniowa do Tunezji, w ostateczności skróciła się praktycznie o 2 dni. Po przyjeździe do hotelu o godzinie 8 rano, oddaniu papierów niezbędnych do zakwaterowania dostałam informacje, że trzeba poczekać gdyż pokój dla nas nie jest jeszcze gotowy, sprawa normalna ponieważ doba hotelowa zaczyna się o 14, jednak do tego czasu pare razy pytałam czy trzeba bedzie długo jeszcze czekac po czym pani mnie zapewniala za każdym razem ze jeszcze ok pól godziny. Około godziny 14 przyszedł do nas Pan, który powiedział ze nasatpila pomyłka i nie ma dla nas miejsca w hotelu i ze przewiozą nas na 1 noc do innego hotelu tej samej sieci 5 km dalej, wśród zapewnień tego pana hotel miał być w takim samym standardzie, a na drugi dzień twierdził, że z samego rana przyjadą taksówki wrócimy i pokoje już będą dla nas gotowe. Cała masa bzdur, hotel do którego nas zawieziono, całkowita porażaka, jedno wielkie rozczarowanie, bungalowe domki wygladajace jak jaskinia, gdybym chciała mieszkac w jaskini nie kupowałabym wczasów all inclusive ! co lepsze na dzień drugi kiedy wróciliśmy o godzinie ok. 9,30 do naszego właściwego hotelu, znow museilismy czekac w holu do godziny 13,30 na pokój i zamiast lezec na plazy siedzieliśmy z walizkami w recepcji !!! Całkowita porażka !!!

9.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Wycieczka odbyła się bez żadnych problemów, rezydent o wszystkim informował .W przeciwieństwie do innych biur podróży nie było też problemów z lotami . Szczerze polecam i na pewno skorzystam też z tego biura następnym razem

6.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 8

Opinia: Byłam na wakacjach w Grecji na wyspie Kos w hotelu Mitsis Norida. Nie mam zastrzeżeń do biura podróży, ale zawiodłam się na rezydencie. Chciałam wyjechać na wycieczkę całodniową po wyspie, którą organizowała Pani rezydentka. Na wycieczkę nie pojechałam, ponieważ mnie olała,nie było z nią kontaktu. Natomiast na wciskanie turystom oliwy ma czas i w tej sprawie kontakt jest utrzymany.

9.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Wszystko zgodne z opisem. Doskonała opieka Pani rezydent, pomoc o każdej porze dnia i nocy.

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Wróciłam z wycieczki do Turcji do Kemer. Obsługa rezydenta Pana Marcina Stopy rewelacyjna. Na spotkanie przeznaczył ponad godzinę i wszystko wyjaśniał. Odprowadził całą grupę na lotnisko do samej odprawy! i sprawdził czy każdy znalazł swoje stanowisko (dwa samoloty do dwóch różnych miast leciały). Wyjaśnił wszystko tak, ze z zamkniętymi oczami można było isć po lotnisku w Antaly. Wycieczki fakultatywne z Arturem - super zabawa i zwiedzanie. My jesteśmy z biura bardzo zadowoleni. Super, dziękujemy!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 91  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.