7.2

Na podstawie 1128 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 6.9
Zgodność oferty z opisem 7.1
Ocena rezydentów 7.1
Ocena Organizatora 6.6

Wszystkie opinie

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Fachowe doradzenie w kwestii wyboru najlepszej dla nas opcji wyjazdowej (objazd + wypoczynek w Indonezji), sam wyjazd rewelacyjny, wart każdego grosza, który za niego zapłaciliśmy. Jesteśmy zachwyceni po dziś dzień, a zwłaszcza naszym pilotem z niesamowitą wiedzą i charyzmą.

2.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 5
Ocena Organizatora 3

Opinia: W lutym tego roku (2017) zamowilem wycieczk objazdowe do Grecji w Rainbow Tour dla dwoch roznych rodzin. Zaliczka byla oplacona i skorzystalismy z wczesnych niskich cen. Nowa Odslona Grecji na 8 lipiec zostala anulowana i Rainbow zaproponowal nam o wiele dluzsza trase i w innym terminie. Wybralismy jednak ten sam termin wyjazdu i tylko zmienilismy trase, zaliczajac Morze Jonskie. Ku naszemu zdziwieniu Rainbow odmuwila przeliczenia wycieczki po cenach promocyjnych z Lutego, twierdzac ze tylko moze te ceny dac na wycieczke ktora oni wskazuja i jest juz potwierdzona. Robiac rezerwacje zaplacilismy za gwarancje niezmienionej ceny, niestety to nie dziala, nawet jezeli jedziemy na tansza wycieczke. Poniewaz robilem dwie rezerwacje skontaktowalem sie z drugim przedstawicielem Rainbow, ta osoba twierdzila ze daja nam ceny z lutego ale okazalo sie ze nie. Gdy sie zapytalem o ceny wycieczek z lutego, nikt nie wiedzial jakie byly. Jakim wiec cudem robili wycene na podstawie poprzednich cen. A wiec w wypadku dwoch roznych wycieczek i dwoch roznych przedstawicieli Rainbow, Rainbow probuje obejsc zasady regulaminu. Po wymianie kilku emaili teraz Rainbow pyta czy ma dowod jakie byly ceny tych wycieczek w lutym, bo oni nie maja pojecia. Hmmm, niestey mam, moja zona zrobila "print screen" ze strony internetowej Rainbow w dniu zamawiania wycieczki a wiec dowod mam w reku. Poprzez takie potraktowanie wiekszosc grupy chce wycofac pieniedze i jechac z inna firma turystyczna. Tylko czy tylko RAINBOW TOURS stosuje te zagrywki czy to tez znana gra biur podrozy?

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Wyjazd do Egiptu - Hurghady wyjątkowo udany. Polecam, żadnych niemiłych niespodzianek, wszystko idealnie gładko, a rezydentka Pani Katarzyna bardzo uczynna.

9.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: świetna organizacja i stworzenie rodzinnej atmosfery w objazdowej Antycznej Przygodzie w Grecji. Praca pilota Jakuba perfekcyjna,hotele też bez zarzutu, warte polecenia słoneczne dni od Akropolu po Delfy i stadiony Olimpiad .
Atrakcją było też zwiedzenie Belgradu i nocny "podgląd" Budapesztu w drodze powrotnej...

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Wycieczka objazdowa Peru, Boliwia 14-25 luty 2017. Program zrealizowany w 100%, bez potknięć organizacyjnych. Dobra kuchnia, niezłe hotele. Mała, kameralna grupa - 16 osób.Rezydentka, Polka mieszkająca w Peru p. Anna Hanusz Dziubek niezwykle profesjonalna z obszerną wiedzą, szybko zintegrowała się z grupą i zintegrowała grupę tworząc rodzinny, przyjazny klimat. Dzięki rezydentce magia kultury inkaskiej pozostanie na zawsze w pamięci.Pozdrawiam Cię Aniu widać, że lubisz ludzi i swoją pracę.

9.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 9
Ocena Organizatora 10

Opinia: KUBA OBJAZD1.03.2017-16.03.2017 wycieczke wykupiłam w biurze podrózy w Koszalinie wycieczka wspaniała w 100%program zrealizowany w/g rozpiski katalogowej pilot wycieczki p. Katarzyna Ignaszewska wspaniała skarbnica wiedzy ,niesamowite poczucie humoru,dbajaca o nasze bezpieczenstwo nie samowity talent organizacyjny bo oprócz programu ok 10 dodatkowych imprez nam zaproponowała i zrealizowała [my nie ponosilismy zadnych kosztow finansowych].Hotele duzo pisac gwiazdku odbiegaly od standartu ale mialam to szczescie ze woda byla nigdzie nie ciekła a do tego ciepła posciel czysta a ze było obdrapane a tu urwane to standart ze sprzataniem tez roznie bywało.Co do jedzenia to musze napisac ze było w formie bufetu szwedzkiego i nic na nim nie brakowalo oż oładki nasze zadbano sniadania i obiadololacje,Objazd autobus czysciutki z klimatyzacja obwiózł nas po całej Kubie.Zakończylismy wValadero na 2 dniowym wypoczynku tu rozstalismy sie z nasza pilotka Kasienka usciskom nie bylo konca kt ora przekazala nas pod skrzydla rezydentki .Hotel Sol Sirenas Coral 4 gwiazki ale w niegorszych mieszkalismy na objezdzie wiele niedoskonalosci rekompensowala nam wspaniala pogoda i ocean .Dzien wyjazdu zorganizowany sprawnie i po 1h jestesmy na lotnisku i widzimy nasza P.Kasie odbierajaca kolejna grupe turystow. Oceniam wycieczke na 10 punktow organizator postaral sie znajac warunki i podejscie Kubanczykow do pracy na 10 punktow.Pozdrowienia dla Katarzyny Ignaszewskiej oraz Biura Podróży Rainbow.Kolejna wycieczka objazdowa na chorwacje tez z państwa biurem

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Biuro porażka, mam wrażenie, że na reklamację odpowiadają jakies dzieci, bo jak mozna napisac ze `o co nam kurde chodzi jak bylismy w kraju o wyjatkwych walorach krajoznawczych`.... smiech na sali. Dodatkowo moga skrocic wycieczke o kilkanascie godzin, dzien przed wylotem i nawet nie przeprosza....

7.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 7
Ocena rezydentów 9
Ocena Organizatora 5

Opinia: Byliśmy na Lanzarote, rezerwacja nr 2497131 - trzy dorozłe osoby w apartamencie. Generalnie z wyjazdu jesteśmy zadowoleni - trafiliśmy na świetną, wyjątkową w tym okresie, pogodę. Mamy kilka uwag głównie dotyczących hotelu Bahia Playa Blanca:
Pierwsza dotyczy rejestracji w recepcji, która obsługiwała dwa hotele: nasz i Iberostar. Nasza rejestracja trwała długo, natomiast obok, przy tym samym pulpicie byli rejestrowani klienci Iberostar, bez kolejki, witani kieliszkiem szampana. Poczuliśmy się jak "gorszy sort". Recepcjonista mówił po angielsku, co w naszym przypadku nie stanowiło problemu, natomiast kilka starszych osób z Polski miało problem z porozumieniem się z nim. Widzieliśmy starszych państwa błąkających się po rozległym, wielopoziomowym, terenie w poszukiwaniu swojej kwatery (zabrakło tłumacza, rezydentki, albo drukowanej informacji w języku polskim). Recepcjonista z niewiadomych powodów nie wydał nam ręczników plażowych, pilota do telewizora a instrukcję dostaliśmy po niemiecku. W apartamencie brakowało zestawu dla trzeciej osoby: bielizny pościelowej, kołdry, ręczników. Po interwencji uzupełniono braki, ale bez kołdry. Kazano nam po to przyjść do recepcji, bo podobno nie było nikogo z obsługi. Klimatyzacja działała tylko w sypialni i powiedziano nam, że może działać albo w sypialni albo w saloniku, ale nie w obu naraz. Kanapa w salonie dla trzeciej osoby była niewygodna. Zapłaciliśmy za 3 osoby, które miały być na jednakowych warunkach. Po sprzątaniu w piątek zniknęły wszystkie ręczniki. Do następnego dnia musieliśmy się zadowolić plażowymi, otrzymanymi w recepcji Iberostar. Śniadania były dobre, urozmaicone i smaczne, kolacje sycące, ale nieciekawe. Dziwne jest to, że do kolacji nawet za wodę trzeba było dodatkowo płacić. Rozumiem, że alkohol jest dodatkowo płatny, ale woda? Ostatniego dnia zabrakło kawy na śniadanie.
Skorzystaliśmy z proponowanej przez rezydentkę wycieczki na La Graciosa i byliśmy z niej zadowoleni.

8.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 8

Opinia: Wycieczka Buenos Dias Cuba, marzec 2017. Program został zrealizowany. Jeden dzień zmarnowany na przelot z Hawany do Santiago (prawie 12-godzinne opóźnienie samolotu na liniach wewnętrznych). Problem z tym lotem jest sygnalizowany w opiniach klientów od dawna - dziwne, że biuro nie zdecyduje się na alternatywny transport. Standard hoteli - do przeżycia (najgorszy chyba w Hawanie, ale też ujdzie, przynajmniej cały czas była woda), do takich niedogodności jak brak ciepłej wody czy hałasująca klimatyzacja trzeba się przyzwyczaić. Pilotka - konkretna. stanowcza (co ma znaczenie przy 40-osobowej grupie), mająca duża wiedzę (Polka mieszkająca od lat na Kubie), ale dzieląca się nią i organizująca czas grupy wg własnych preferencji. Kuba trochę mnie rozczarowała, nie ma tu już idei rewolucyjnych, a są reformy pseudorynkowe (taki PRL z okresu 1988/1989), wysokie ceny nieadekwatne do jakości - ale to już są moje indywidualne odczucia, niezależne od biura.

9.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 10

Opinia: Rzetelne podejście do klienta, miły personel, piloci bardzo dobrzy w swoim fachu.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 113  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.