58 ­325 30 00
Infolinia 801 ­555 401 koszt połączenia 0,49zł/min z VAT
Stosunek jakości do ceny 7.5
Zgodność oferty z opisem 7.6
Ocena rezydentów 7.6
Ocena Organizatora 7.1

Wszystkie opinie

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: W lipcu 2015 poleciałam z tym biurem na dość kosztowną wycieczkę na Wyspy Kanaryjskie- Lanzarote.(Hotel Be Live Costa Tequise Playa)
Po przybyciu do hotelu, który z pozory wydał się elegancki, po wejściu do pokoju, pozory minęły. Nie mieliśmy ciepłej wody w łazience, czyli brak możliwości kąpieli po 5h lotu. To tylko jeden z wielu minusów tego hotelu/pokoju. Obsługa totalnie nieuczynna. Nie poczyniono żadnych kroków, żebyśmy mieli tego samego wieczoru ciepłą wodę!W łazience: zgnilizna,potłuczone kafelki, zepsuty kran,wisząca na jednym włosku suszarka. Pozatym pokój był sprzątany bardzo niedbale, zmieniono mi pościel na "niby nową" z pozostałością czyjeś krwi...Szkoda słów. A najgorsze, że biuro podróży nie poczuwa się do akcaptacji zajścia ani do odszkodowania. Mimo jawnych dowodów w postaci zdjęć wyżej opisanych zjawisk.

3.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: Napiszę tylko tyle biuro RAINBOW TOURS to zwykli oszuści , a jeśli tak nie jest to prosiłbym o pozew z ich strony o zniesławienie. powtórze jeszcze raz to zwykli OSZUŚCI, z wieloma biurami lataliśmy ale żadne nie sprzedawało w listopadzie hotelu jako 5-o gwiazdkowego (i za taki płaciliśmy)a w lipcu sprzedawali ten hotel już jako 4-o gwiazdkowy. wszystkim i wszędzie odradzam tych oszustów. Z naszej strony będziemy domagać się rekompensaty , mam nadzieje że namówimy na miejscu inne osoby do domagania się zwrotu pieniędzy . ZAZNACZAM ZE OCENA REZYDENTOW JEST NIEMOŻLIWA Z UWAGI NA FAKT WYJAZDU W DN 29.07.15

8.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 8

Opinia: Na przełomie czerwca i lipca wybraliśmy się z całą rodziną do Bułgaii. Skorzystaliśmy z biura Podróży Rainbow Tours. Gościliśmy w hoteli Ivana Palace w Złotym Brzegu. Pobyt uważamy za bardzo udany. Od samego początku byliśmy mile i profesjonalnie kierowani przez p. rezydentkę, także wszytko poszło sprawnie nawet z dwójka małych dzieci. Z ochotą skorzystamy z usług Organizatora następnym razem.

5.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 4

Opinia: wrocilismy z objazdu "Od stolicy swiata do stolicy USA"; zaczelo się od Toronto, zaraz po wyladowaniu,2.5godz oczekiwania na autokar po 9-ciu godz lotu; rezydent slabo mowiacy po angielsku(autentycznie!!) i kierowca z Quebecu nie mowiacy po angielsku, rezydent po francusku ledwo,ledwo: wyobrazcie sobie - masakra! kierowca BUC i CHAM rzadzil cala wycieczka; np. zakaz picia i jedzenia w autokarze, zatrzymywal się tam gdzie on chce,codziennie szantaż ze dalej nie pojedzie... i wiele innych zenujacych "kwiatkow";
pan Tomek,pomimo ze bardzo sympatyczny,wykazal się absolutnym brakiem wiedzy o zwiedzanych krajach,obiektach,miastach;znikome informacje podawane w sposób infantylny i bardzo często bledny; zero znajomości trasy, i pan Tomek i kierowca;nigdy nie wiedzieli gdzie się może zatrzymać autokar,jezdzilismy w kolko codziennie po godzinie albo więcej; sam kierowca się gubil ze cztery razy w ciągu sześciu dni; przez brak zaplanowania trasy przejazdu,nieznajomosc czasu przejazdow,czasów przejść,miejsc parkingowych - wszędzie goniliśmy biegiem i wszędzie byliśmy za krotko; 10 min na zdjęcia i to wszystko; generalnie warto jechać,bo Ameryka powala na kolana,ale nie polecam Rainbow Tour absolutnie; bardzo slabo to było przygotowane - i technicznie i merytorycznie; wiemy już ze teraz pojedziemy sami, wyjdzie drożej na pewno, ale jakościowo lepiej

10 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Duzy plus jedno z lepszych biur podrozy ! POLECAMY

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: 1.Rijeka -jedna noc - 39,5°C -brak klimatyzacj
2.Neum - dwie noce - klimatyzacja tylko w recepcji
3.Vodice - cztery noce - Hotel Imperial - pokoje w suterenie,pleśń, grzyb,robactwo.gdy uczestnicy wycieczki oznajmili,że nie będą nocować w tym syfie (ok.godziny 23.00)obsługa hotelowa
zaczęła doprowadzać "pokoje" do stanu używalności,a pracownica hotelu usuwała "Raidem" gniazdo mrówek.Pilot oznajmił,że komu się nie podoba może wracać do polski na własny koszt.Klimatyzacji nie było nawet w jadalni.
Byłem w 2014 roku z tym biurem w grecji i było super.Osobny temat to przesiadka w Woszczycach.To trzeba przeżyć samemu

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: Dalmatyńska Eskapada 11-20 lipca 2015 to totalna porażka. Poczynając od pilota - totalna beznadzieja - "Uczestnik uprawniony jest w czasie trwania imprezy do korzystania z fachowej pomocy i opieki przedstawicieli Biura" pkt 9 ogólnych warunków umowy. Pilot albo niezorientowany, albo bardzo cwany oszuścik. Od biura, ani od niego nie otrzymaliśmy pomocy gdy zakwaterowano nas w czymś co raczej przypominało magazyn wojskowy z czasów PRL. Twierdził, że tak bywa, a pokoje kazał chodzić załatwiać samemu indywidualnie. Po wysłaniu reklamacji do biura RT otrzymaliśmy odpowiedź, że pani z sekretariatu (Katarzyna Graczyk) od 2 do 20 lipca jest nieobecna???? W środku sezonu biuro nieczynne??? W miejscowości Vodice hotel Imperial - skrzydło do którego przechodziło się długim korytarzem nie spełniał żadnych norm: robaki, mrówki, smród środków owadobójczych, grzyb stęchlizna, nie działające wentylatory w łazienkach, uszkodzone meble, ściany pomazane i poprzecierane szmatą, mnóstwo kurzu, który nie był sprzątany pewnie od ubiegłego wieku. w całym hotelu nie było żadnego pomieszczenia z klimatyzacją - przy 40 stopniowych upałach chodziliśmy do recepcji pobliskich hoteli i sklepów bo nie dało się wytrzymać. Po powrocie jak dokładnie sprawdziłem okazało się, że kwaterowanie w tym "CZYMŚ" jest normą dla RT - nawet pracownicy hotelu powiedzieli, że to skrzydło nie jest dla gości - pewnie tylko dla turystów Rainbow Tours. Kraj piękny, ale przez pryzmat tych 4 beznadziejnych nocy gdzie pospałem po 2 godziny/każdej z nich cała wycieczka to była strata pieniędzy. Za wydane pieniądze można było lepiej spędzić czas. Zdecydowanie odradzam!!!!

6.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 6

Opinia: nie mam wiekszych zastrzezen co do imprezy Dalmatynska eskapada , wszystko
program zrealizowany w calosci bez pospiechu stresu pilot sypmatyczny z duza wiedza jednak po dwoch fajnych hotelach masakra Hotel Imperial szumna nazwa syf grzyb brud bez klimy okropne miejsce wolalabym doplacuc ale nie spac w takich warunkach :-(

5.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 6

Opinia: W lipcu 2015r byliśmy z mężem na imprezie objazdowej Portugalia/Madera.
Pani pilotka o imieniu Agnieszka stanowiła najsłabsze ogniwo imprezy.
Zastanawiam się dlaczego jest zatrudniona: ani miła, ani kompetentna, ani pomocna, angielski na poziomie zaledwie podstawowym (a i z poprawnym językiem polskim miała problemy). Niechętnie odpowiada na zadawane jej pytania, (chyba potrzebowała czasu by odpowiedzi poszukać w przewodniku).
Poza tym impreza na 4.
Szkoda, że biuro nie wręcza uczestnikom ankiet do oceny imprezy. Nie szkoda czasu na naukę?..

5.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 4

Opinia: Chorwacja dla wygodnych a raczej dla odpornych 11.07-17.07.2015 organizator Rainbow-tours- przez 2 dni brak klimatyzacji w autokarze a w autkoarze 61 +3 osób ( awaria w trakcie podróży) temperatura na zewnątrz około 34-36 stopni. autobus ponoć nowy 3 miesięczny????, po drodze próba napraw niestety nieskuteczna, autokar niewygodny bardzo mało miejsca na nogi. Najgorszy hotel IMPERIAL w VODICACH, pokoje brudne, brak klimatyzacji, 4 piętro bez wind i aż dwie noce -hotel przypominający hotel robotniczy z czasów PRL-u restauracja również bez klimatyzacji. Program wycieczki odwrócony i zamiast 3 noclegów w jednym miejscu 3 dnia jechaliśmy 4,5 h do Dubrovnika i 3,5 h z Dubrovnika a w samym Dubrovniku tylko 3 h. Pani pilot Joanna nie przedstawiła dokładnego programu na początku wycieczki a każdego dnia dawkowała informacje. Nie wiedzieliśmy gdzie będziemy nocować, ani ile dni.Kuriozalne zachowanie pani Joanny w Crikvenicy kiedy to zostawiła nas na drodze z bagażami nie informując gdzie mamy iść i do jakiego hotelu.Program wycieczki zrealizowany, ale za dużo czasu stracone w autokarze na dojazdy i powroty do hoteli. Reasumując ocena wycieczki na 3.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 81  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.