7.2

Na podstawie 1085 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 6.9
Zgodność oferty z opisem 7.1
Ocena rezydentów 7.1
Ocena Organizatora 6.6

Wszystkie opinie

9.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 9
Ocena Organizatora 10

Opinia: wszystko ok!...............................................

9.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Witam. Chciałam napisać kilka ciepłych słów o Rainbow, jako, że niedawno wróciliśmy z Lanzarote z wypoczynku. Nasza pani rezydentka była wspaniałą, opiekuńczą i szczerze zatroskaną osobą, która opiekowała się nami jak tylko mogła. Hotel, pokój, wyżywienie super. Wszystkie rzeczy nie należące do przyjemnego wypoczywania jak: transfery, kwaterowanie i inne kwestie logistyczne załatwiane były maksymalnie szybko i sprawnie.

3.0 opinia klienta z dnia
 
Ocena Organizatora 3

Opinia: Po raz pierwszy wybrałam Rainbow i już bardzo żałuję. Na 3 dni przed wylotem dowiedziałam, że z powodu remontu zmieniono mi hotel. Najpierw bardzo się zdenerwowałam, bo co to za tour operator, który 3 dni przed terminem dostaje informację, że wypoczynek w oferowanym przez niego hotelu jest niemożliwy. Potem zaczęłam czytać, sprawdzać i pomyślałam, że nie mogę sobie dać popsuć dawno oczekiwanego, zasłużonego, urlopu. Pragnę dodać, że nie był tani, wybrałam też najlepsze opcje zakwaterowania i lotu. Przemyślałam, uspokoiłam się. Zgodziłam się. Ale to niestety nie był koniec. Następnego dnia zostałam poinformowana, że... jednak będę zakwaterowana tym w pierwszym hotelu, w którym podobno nie ma warunków. Ani przepraszam, ani wytłumaczenia, nic!. Zupełne lekceważenie klienta. Trudno uwierzyć w tak niski poziom świadczenia usług, o profesjonalizmie tu nawet trudno mówić. Kiedyś znalazłam się w podobnej sytuacji wybierając się na urlop z niemieckim oddziałem biura podróży. Nie dość, że dostałam hotel o znacznie podwyższonym standardzie/luksusowy, to tour operator przewiózł mnie na lotnisko. A najważniejsze jest to, że nie tylko przepraszano mnie przy każdej okazji, to pytano kilkakrotnie, czy taka zamiana mnie satysfakcjonuje. Teraz popsuto mi całą radość wyjazdu i nikt z Rainbow nie zdobył się na słowo przepraszam, nie mówiąc o jakiejkolwiek formie zadośćuczynienia.

8.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 8

Opinia: Moje ulubione biuro powoli "schodzi na psy"! Organizuje dobrze, ale narasta w nim arogancja. NP. reklamacje przyjmuje tylko listem poleconym, na które zresztą nie odpowiada! Swoja sprawę doprowadzę do końca, ale przestrzegam, że różne niespodzianki mogą się wydarzyć.

5.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 8

Opinia: Byłam niedawno na wycieczce, na Teneryfie z Rainbow Tours . Wszystko byłoby pięknie , gdyby nie pani rezydent Anna Mrozowska . Jej arogancja , buta i niska kultura osobista spowodowały , że pobyt na Teneryfie pozostawił wiele do życzenia. Wysadzono nas pod hotelem , z całej grupy tylko jeden chłopak mówił po angielsku , chłopak dwoił się i troił , żeby pomóc współpasażerom w sprawach meldunkowych na recepcji. Pytam : gdzie pani rezydent ??? Spotkanie z ową panią odbyło się na drugi dzień .Pani Mrozowska rozsiadła się na stole i przyjmując różne dziwaczne pozy zachęcała do udziału w wycieczkach. Na kolejnym spotkaniu wyraziłam swoje zdanie na temat pracy rezydenta - twierdząc ,że rolą rezydenta jest opieka nad rodakami w dalekim kraju . W odpowiedzi usłyszałam , że tu nie jest kolonia letnia ! Przyjęłam do wiadomości , ciesząc się , że jest z nami ten miły i pomocny chłopak . Wykupiłam też wycieczki lokalne , tu też był zgrzyt z p. Mrozowską - proponowała uczestnikom zorganizowanie sobie śniadania przed wyjazdem , gdy spytałam co ma na myśli , usłyszałam w odp. -" no , trzeba sobie jakoś poradzić ", czyli po prostu wynieść ze stołówki . Byłam i do tej pory jestem oburzona ! Przez takich niewydarzonych rezydentów Polacy mają złą opinię !!!! Jest jednak osoba , o której chcę powiedzieć w bardzo ciepłych słowach , to p. Lucyna - przewodniczka po Teneryfie . Wyjątkowa , ciepła i serdeczna kobieta z ogromną wiedzą na temat wyspy. Mało tego, spotkaliśmy ją na lotnisku w drodze powrotnej do kraju , dwoiła się i troiła , żeby jej rodacy mogli spokojnie odlecieć do kraju . Marzena Król

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Jestem strasznie rozczarowany, jakością tego biura. Wszystko było niezgodne z tym, co słyszałem zakupując wycieczkę. Do tego ubezpieczenie bagażu, które zakupiłem zawierając umowę w biurze, można powiedzieć, że okradło mnie. Firma April Polska Assistance, w której Rainbow Tours ubezpiecza bagaże, wypłaciła mi 18 zł za skradziony zegarek, aparat fotograficzny i popsutą nową walizkę. Test to ostatnia wycieczka z tym biurem. Nie polecam nikomu. Jeśli chcecie stracić pieniądze na wymarzone wakacje idźcie do Rainbow Tours!!!!!!

5.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 1

Opinia: W sierpniu 2016 roku brałem udział z rodziną w wycieczce 7+7 do Włoch. Wspomniana przeze mnie wycieczka objazdowa pozostawiła w nas bardzo złe wspomnienia, które nie potrafiły zrekompensować nawet piękne zabytki Italii. Złe wspomnienia dotyczą wyłącznie wyżywienia i zakwaterowania poniżej jakiegokolwiek standardu, chociażby europejskiego. Czegoś podobnego jeszcze nigdy nie przeżyłem jak podróżuję z Rainbow. Bardzo obawiam się jakiegokolwiek kolejnego wyjazdu, którego organizatorem miałoby być Rainbow Tours. Prawdopodobnie nie skorzystam już z ich usłu.
Nie mam zastrzeżeń do zrealizowanego w pełni programu wycieczki, jak i do pracy pilota. Natomiast zakwaterowanie i wyżywienie w czasie trwania wycieczki objazdowej było tragiczne. W zawartej z Raibow umowie jest zdanie, że będą na wycieczce pokoje ?skromnie urządzone 2 i 3-osobowe z łazienkami?. Natomiast budynki, w których zostaliśmy zakwaterowani trudno nazwać hotelami, gdyż ich standard nie zasługiwał nawet na wymienione **/***. Większość z tych tzw. hoteli nie posiadała żadnej kategorii. Zniszczone łazienki, stojąca po kostki woda pod prysznicem, zardzewiałe słuchawki prysznicowe, zniszczone wyposażenie w pokojach, nie działające telewizory, zdemolowane okna, a przede wszystkim smród w pokojach.
Jeszcze gorzej przedstawiała się kwestia wyżywienia podczas tejże wycieczki objazdowej. Większość uczestników tej wycieczki codziennie rano przy śniadaniu, a także na wykupionej dodatkowo obiadokolacjiczuła się traktowana jak ludzie tzw. ?gorszej kategorii?. Bardzo skromne posiłki, wszystko było nie tylko wydzielone, porcjowane (jeden lub pół plastra sera i wędliny), a do tego stary, suchy chleb, albo suchary. Niepojęte jest, że Rainbow nie potrafi jako organizator tak zadbać o dobro i zadowolenie uczestników, aby wymusić na hotelach, w których będą śniadania, żeby przyrządzono normalne śniadanie (np. chociażby jajecznicę, trochę sałaty, czy pomidora). Skandaliczne jest również zakrywanie ekspresu do kawy przed Polakami.

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Najgorsze biuro ze wszystkich możliwych! Samowolona zmiana hotelu na niższy standard. Zamydlanie oczu klientom, że to \"niby na naszą korzyść\", ponieważ poprzedni klienci wręcz domagali się zmiany hotelu na ten o niższym standardzie- śmiech na sali. Po wysłaniu reklamacji oczywiście biuro ją odrzuciło. Szanowna Pani, która odpisuje na reklamacje, rozpisuje się na 6 stron, z których nic nie wynika. NIGDY WIĘCEJ Z TYM BIUREM NA ŻADNE WYCIECZKI, NIE POLECAM, KLIENTÓW MAJĄ TOTALNIE GDZIEŚ I NA NIC NIE REAGUJA!!

5.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 5

Opinia: Opinia neutralna.
Brak wiekszego zainteresowania turystami przez rezydenta.
Wyzsze ceny wycieczek fakultatywnych niz podawane przez bioro podrozy.

2.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 3
Zgodność oferty z opisem 3
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Porazka. Organizacja Pozegnania Lata tragiczna (przykladowo pol dnia w drodze dla zwiedzania miasta - chocby Sarajewa - w 1,5 godziny). Pilotka beznadziejna, nie potrafiaca sie wyslowic, nudna i niezbyt skora do wspolpracy (przykladowo organizowala postoje autokaru na tych samych stacjach benzynowych co inne PL i w tym samym czasie - wiec 100 osob do jednej toalety). Program przeklamany (zobaczenie Wyspy Mysiej to ogladanie jej z daleka,na horyzoncie). Zakwaterowanie straszne, w hotelach albo brak cieplej wody, albo zimne posilki, albo nagminnie brak windy (a pokoje na trzecim pietrze)... Nigdy wiecej Rainbow.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 109  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.