58 ­325 30 00
Infolinia 801 ­555 401 koszt połączenia 0,49zł/min z VAT
7.3

Na podstawie 978 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 7.3
Zgodność oferty z opisem 7.4
Ocena rezydentów 7.4
Ocena Organizatora 6.9

Wszystkie opinie

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Pierwszy raz tak mnie biuro naciągnęło na zbędny wydatek kilkaset złotych.Na moją reklamację odpisali że muszą generować zyski.Dziękuję,niech sobie Rainbow generuje na innych jeleniach.Na szczęscie są uczciwe
biura turystyczne,

6.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 6

Opinia: Kolejny raz z Rainbow. Niestety znowu nie do końca tak, jak miało być... Może zwykły pech...
samolot opóźniony o 6 godzin (wylot do Chorwacji) rozumiem, ale to, że nikt nas nie poinformował, nie zainteresował się z biura - niezrozumiałe.
Wylot z Chorwacji - rezydentów ani widu ani słychu. pierwsza doba w hotelu - radź sobie sam człowieku nawet jak dostaniesz zły pokój - ........
Hotel niezgodny z opisem - może trzeba sprawdzać przed zaoferowaniem klientom???? Opcja all inclusive - szkoda pieniędzy!!!!

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Moje opinie o Rainbow i wycieczce na którą dałam się nabrać są sukcesywnie albo nie przepuszczane albo natychmiast usuwane.To tylko świadczy jakie praktyki stosuje Rainbow i nie chce żeby je ujawniać.Zachowanie biura jest skandaliczne.

7.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 8

Opinia: Wakacje udane, świetny hotel, miła obsługa, czysto, i super okolica. Byłam na Lanzarote i goraco polecam. Natomiast jeśli chodzi o panią rezydent... niestety zawiodłam sie... uważam że biuro podróży Rainbow powinno zatrudniać bardziej kompetentne osoby

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 2

Opinia: Trzecia nasza wycieczka z Rainbow i zarazem ostatnia! Czujemy się rozczarowani i oszukani. Dopłaciliśmy za pokój z widokiem na morze a zaraz po przylocie na miejsce dostaliśmy informację od rezydentki, że dopiero następnego dnia dostaniemy pokój z widokiem na morze. Nie było tragedii dostaliśmy pokój na 7 piętrze od strony miasta i po część też było widać morze. Następnego dnia jak dostaliśmy nasz wyczekiwany pokój z widokiem na morze to się załamaliśmy. Okazało się ze z 7piętra przenieśli nas do pokoju na parterze gdzie widok z balkonu to papa z dachu pod którym znajdowała się restauracja i cały widok zasłaniały drzewa. Od razu interweniowaliśmy ale nic to nie dało nasza rezydentka nawet nie obejrzała pokoju ale cały czas wmawiała nam, że o jest pokój z widokiem na morze, jak nam się nie podoba to możemy poczekać dwa dni to nam zamienią na inny- stwierdziliśmy, że czekamy bo zagwarantowała nam, że dostaniemy pokój od 4 piętra wzwyż. Jako, że w dniu kiedy mieliśmy kolejny raz zmienić pokój jechaliśmy na wycieczkę objazdową rezydentka miała zadzwonić w trakcie jej trwania do przewodniczki z informacją jaki mamy pokój żebyśmy mieli spokojną wycieczkę. Przewodniczka powiedziała nam że dostaliśmy pokój 704. Po powrocie z objazdu do hotelu okazało się w recepcji, że nic ni wiedzą o tym żebyśmy mieli dostać taki pokój i dali nam pokój na 1 piętrze - no szok widok trochę lepszy niż w poprzednim ale nie tego oczekiwaliśmy za dopłatę z widokiem na morze i czekaniu od niedzieli do środy wieczorem za tym pokojem. Jako rekompensatę dostaliśmy sejf na 2 dni i łóżko nad basenem na 1 dzień - to ma być rekompensata? nikt nie chciał sejfu ani łóżka tylko widok na morze, za który przecież zapłaciliśmy!. Poza tym n wycieczce objazdowej ze względu na pogodę nie popłynęliśmy statkiem - przewodniczka powiedziała, że za czasów jak ona była rezydentką to zwracali w takiej sytuacji część pieniędzy, jak zapytaliśmy rezydentkę o zwrot kosztów za rejs statkiem, którego ne było to nas wyśmiała.

5.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 3
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 7

Opinia: Rainbow nie podaje prawdziwej informacji co do hotelu Aqua Rosa, ma on 2 gwiazdki, choć wszyscy goście narzekaja, ze to jakiś przekret, bo nawet na te dwie gwiazdki nie zasługuje, a na stronie tego biura podróży widnieją 3 a czasem 4 !!! Organizator na pewno dobrze wie, że przynajmniej jedną noc goście hotelowi beda mieli nieprzespaną z powodu techno party dla miejscowych, które pod oknami hotelu organizuje własciciel hotelu, by dorobić, myślę, ze kazdy wolałby dopłacić parę złotych wiecej, by uniknąc tej bandyckiej atrakcji psującej zdrowie, a czasem cały pobyt. Właściciel hotelu traktuje gości jak zło konieczne, jakbyśmy byli tam za darmo. większość stolików w stołówce jest opatrzona karteczka z rezerwacją dla gości greckich, tak iż hotelowi czasem nie maja gdzie usiąść, by zjeść, my czasami braliśmy kolację do pokoju, bo nie było stolików dla nas, a stoliki z rezerwacją stały puste po 2 godziny!

5.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: Bardzo niski poziom obsługi, na każdej rezerwacji powinna być adnotacja "Zabrania się klientom zasięgania informacji dotyczących wycieczek w innych placówkach Rainbow Tours niż tam gdzie wykupiło się wyjazd, pod groźbą wulgaryzmów ze strony pracowników."

Zostałem znieważony w biurze Rainbow Tour w Warszawie w obecności klientów, przy rondzie Waszyngtona, Francuska 49. Byłam tam drugi raz w celu rezerwacji wycieczki, podczas rozmowy z pracownicą, druga starsza naskoczyła na mnie agresywnie wyzywając mnie od "oszustów", że ja "zachowuje się nieuczciwie", jestem "cwaniakiem" i "kolędownikiem", w sposób wulgarny zostałem wyrzucony z biura, dlatego, że wcześniej byłem w innym biurze R w King Cross Praga. Wycieczkę wykupiłem w King Cross Praga, a nie w lokalu Francuska.

Panują tu takie zasady, że klient z innego biura R nie ma prawa zasięgnąć informacji w sąsiedniej placówce R. (obie należą do Rainbow Tours i są oficjalnymi biurami)

Jestem klientem wydającym ponad 8 000 zł i nie życzę sobie żebym był traktowany jak śmieć i krzyczano na mnie w biurze.
Po za tym poziom obsługi tam jest tragiczny, nikt nie jest w stanie ustalić podstawowych informacji, brak wiedzy o ofercie, przelot ma inne godziny na stronie R i inne na stronie linii.

Korzystałem z usług Itaki, TUI, Neckermana, ale z takim chamstwem jak w Rainbow nie spotkałem się nigdzie. Klient jest traktowany jak intruz.

Z tym biurem będzie to ostatni wyjazd, wszystkim znajomym odradzam to biuro.

2.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Hotel Posejdon pelen karaluchow cieknoce sufity w pokojach o wysokim standardziei syf jednym slowem mowiac porazka szczeze grecja mi obrzydla dzieki hotelowi POSEJDON nigdy wiencej tego hotelu!!!!!!!!!!!!

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 2

Opinia: czytam wszystkie te opinie i sie nadziwić nie mogę jak w tych czasach gdzie panuje taka konkurencja można tak traktować klientów!! jeździliśmy z Rainbow kilka razy a lepszy lub gorszym skutkiem ale ten na pewno był ostatni.
Powtarzają sie w tych wszystkich wpisach te same zarzuty... brak opieki rezydenta, naciaganie na wycieczki(dlatego zawsze sobie kupujemy w miescie połowe taniej), po prostu oszukiwanie ludzi! choc rezydenci wiedza ze samolot bedzie miał kilka godzin opóźnienia(swoja droga maja umowy z jakimiś słabymi liniami Travel services, to nie informuje o tym z premedytacja a ludzi czekaja po 6-8 godzin na lotnisku z malymi dziecmi, niektórzy chorzy i nikogo to nie obchodzi!! to karygodne! bedziemy sie domagac odszkodowania!
nie wspomnę juz o tym ze kupujac wycieczke zostaliśmy oczywiscie wprowdzenia w błąd , Pania zapytana o jedzenie i Hotel Gradac w miejscowosci Gradc (Chorwacja)szczerze go poleciła a chyba nikt z rezydentów nie był w nim dłużej niż jedną noc i nie mogl sobie żadnej opinii wyrobic , a jak czytam na Rainbow opinie w samych superlatywach (wystawioną na pewno przez pracownika biura) to nie wierze własnym oczom! oszukiwanie i naciąganie klienta i nic wiecej, niech chca stracic miejsc ktore juz wczesniej wykupili w tym hotelu wiec okłamuja potencjalnych klientów .. byłam tam i nikomu nie polecam tego hotelu.. nie wspomnę ze moja niepochlebna opinia nie ukazala sie do tej pory!dlaczego abym nie odstraszala klientów ale ludzie wiecej niz 1200 za tyg pobyt w tym hotelu to wyrzucone w błoto pieniądze nie dajcie sie naciągnąc !!!

4.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: Wycieczka objazdowa Wiedeń Budapeszt- Perły Dunaju dla wygodnych 07-07-2016 do 11-07-2016.Ogólnie wycieczka w założeniu godna polecenia,ale jest wiele minusów :
1)Pan pilot po rozpoczęciu podróży oznajmiła,że autokar którym się poruszamy jest wyposażony w WC,ale dla naszego komfortu zaleca,aby korzystać z toalet na postojach,zapomniała dodać,iż większość jest płatna.
2)wycieczka liczona jako 5 dni a faktycznie to 3dni.
3) hotel w Wiedniu-do Wiednia jeszcze daleko i na bardo niskim poziomie, daleko do wszystkiego a hotel w Budapeszcie VENTURA totalna PORAŻKA, brudne pokoje nie sprzatane,pająki,włosy po klientach ,brudny prysznic,brudna posadzka w łazience i sciany ,nie można było ustawić wody w kranie ponieważ cały się obracał ,przez całą słuchało się wydzieranie gosci -wesele, ,słuchawka prysznicowa obdrapana oraz pokryta osadem z kamienia i brudu,pod sufitem pajączki i pajęczyny,wokół umywalki pleśń .
4)Zbyt dużo wolnego czasu który można by było zapełnić np włączyć zwiedzanie wnętrz obiektów które oglada sie tylko z zewnątrz
5)Miejsce przesiadkowe Woszczyce. Na przesiadki trzeba długo czekać,więc zjadłem kolację w barze samoobsługowym,jedynym w tym miejscu.Ceny zwalają z nóg.
6)Finałem wycieczki są oczywiście przesiadki we Woszczycach,gdzie planowane czasy przyjazdu na miejsce sa brane z sufitu. Osoby które odbierają z miejsc zbiórek muszą uzbroić się w cierpliwość .Różnice czasowe do 2godz.
7,Jezdziłem dużo z innym biurem, którego nie wolno reklamować ale to była organizacja,prawda i faktyczny standard a nie jak w RAINBOW.
8,W najbliższym czasie udostepnię foto pokoju nr 152 hotel VENTURA z pająkami,brudem itp.
Brawo Rainbow ?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 98  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.