7.2

Na podstawie 1100 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 6.9
Zgodność oferty z opisem 7.1
Ocena rezydentów 7.1
Ocena Organizatora 6.6

Wszystkie opinie

10 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Właśnie wróciliśmy z wycieczki objazdowej,,Polinezja Atlanty-Gwinea Bissau,Senegal,Gambia\"
Jesteśmy bardzo zadowoleni-super odpoczynek,wspaniałe jedzenie!!!No i jak to w Afryce czasami nie jest zbyt czysto ale luksusów to nie spodziewaliśmy się w hotelach/ dotyczy to tylko Gambii/.Pozostałe miejsca w których
byliśmy były OK.wszystko rekompensuje klimat,krajobraz,inność!Polecam bardzo ten wyjazd,grupa bardzo zorganizowana na czele ze wspaniałym pilotem panem Kamilem.Bardzo kompetentny,przemiły i błyskotliwy facet.Przez cały pobyt służył swoja wiedzą nam wszystkim, odpowiadał wyczerpująco na pytania.Szczerze to pierwszy raz spotkałam tak fajnego pilota na objazdówce!Ogólnie wszystko było super,mała prośba do biura Rainbow Tours może byście zmodyfikowali trochę ostatni dzień pobytu przed wyjazdem na lotnisko i wtedy będzie już bosko.Wódeczkę Babok oraz masło Shea warto zakupić ale to już pan Kamil powie gdzie.

6.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 7

Opinia: Pani rezydent Angelika na Mauritiusie nie odpisuje na smsy, ciezko sie z nia skontaktowac
W ksiazce rainbow ppdala bledne informacje na temat zbiorki wyjazdu z hotrlu przez co prawie spoznilidmy sie na autobus. Nie informyje na temat tego co zabrac ze soba na wycieczkd fakultatywna a jak miala napisac smsa o ktorej jest na nia wyjazd to przez 3 dni zero wiadomosci. Sami musieliśmy zadzwonic o 21 w przed dzien wyjazdu i sie zapytac. Z tego co eiem to duzo ludzi nie moglo sie z nia skontaktowac . Widac, ze nie intrtesuje sie w ogole goscmi hotelowymi a pieniadze dodtaje za nic. Wycieczki fakultatywne byly bardzo drogie w porownaniu do tych lokalnych. Za takiego pieniadze powinna dzwonić, odpisywać i informowc. Widac, ze nikt jej nie kontroluje i nie rozlicza dlatego podchodzi z takim stosunkiem do swojej pracy. Nakgorszy rexydent z jakim mialam dotad do czynienia

1.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: To biuro to TRAGEDIA właśnie wróciłam z Nepalu i Indii . Brud w hotelach , choroby spowodowane warunkami tam panującymi , arogancja i kompletny brak kultury pilotki pani Beaty. Myszy w autobusie nas wiozącym . Myszy w pociągu w Indiach do tego okazało sie ze brak miejsc w pociągu spowoduje jazdę najpierw 170 km autobusem a potem pociągiem do Jaipuru 6 obcym sobie osobom bez pilota , bez znajomosci języka .Zostalismy pozostawieni sami sobie . Cała wyprawa to stres i potworna arogancja i nieuprzejmość pilotki Beaty .

10 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Z biurem Rainbow Tours zwiedzałam Azję i Amerykę Południową pięciokrotnie. Zwiedzałam świat również z innym liczącym sie biurem podróży. Mam porównanie, które jest na korzyść tego biura. Ceny są niższe i stabilne. Jeśli chodzi o profesjonalizm to na wysokim poziomie. Świetni piloci, dobre hotele i wyżywienie też. Wszystkie następne wycieczki będę realizowała z Rainbow Tours. Pozdrawiam i życze sukcesów.

1.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 2

Opinia: Nie po raz pierwszy korzystam z biura rainbow i generalnie zawsze było ok.Jednak ostatni mój wyjazd do Keni to wielka porażka.Dziwę się,że pracownicy biura pomimo szczegółowych zapytań stałego klienta udzielają niekompetentnych informacji.Hotel Neptun willage to pokoje w domkach,brudne często bez lodówki lub z niedziałającą,bez wody w kranie albo bez suszarki,albo bez telewizora.Cokolwiek zgłaszasz w recepcji słyszysz pole pole i do końca pobytu niczego i tak nie dostaniesz.Hotel Neptun Palm,willage i paradais to kompleks hoteli w jednej lini brzegowej i niby można korzystać z całej infrastruktury,ale to nie prawda!!!Wszystkie rozrywki,zabawy ,główna restauracja znajduje się w części hotelu Neptun Village i wszyscy goście z całego kompleksu mogą korzystać z tego,jednak kiedy skorzystałam z leżaków w części Neptun Palm,zostałam przegoniona.Głównymi gośćmi hotelu to Hindusi,Kenijczycy i Polacy.Jednak najbardziej zabolało mnie to,że podczas kolacji wigilijnej ,która odbywała się w mojej części hotelu(Neptun Village),również zostałam wyproszona od stolika w inną część kompleksu.Rezydentki niekompetentne,powiedziałabym nawet aroganckie,bo co to znaczy,żeby przy wyjeżdzie już nie było rezydenta.Przy wyjeżdzie rezydentka na tablicy ogłoszeń informuje ,że może nie pojawić się na lotnisku w związku z korkami na ulicach Mombasy.SUPER! Nas wywozicie 6 godz.przed odlotem,a rezydent trafia na KORKI!!!Na koniec muszę również napisać o niektórych Polakach ,którzy zachowywali się skandalicznie.Nigdy więcej !!!Na pochwałę zasługuj animatorzy.Grzeczni ,nie nachalni,uśmiechnięci,często pomocni.

9.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 8

Opinia: Za wyjazd dla całej rodziny zapłaciliśmy stosunkowo niewiele w porównaniu do ofert innych biur, a miejsce, hotel jak i wyżywienie na najwyższym jak dotąd poziomie z jakim mieliśmy do czynienia i to hotel 3*. Polecam tego organizatora.

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Brak słów na ocenę. Ale muszę ostrzec przed tym biurem wyłupiliśmy wczasy na Lanzarote na Styczeń 2017, rezerwację dokonaliśmy w listopadzie 2016 i początkom Grudnia wpłaciliśmy cała kwotę. Zaraz po świętach 27.XII. otrzymaliśmy informację że nigdzie nie lecimy bo nie ma dla nas miejsca w hotelu. Proszę mi wytłumaczyć jakim cudem \"Rainboww Tourss\" sprzedaje usługę hotelowa obraca przez miesiąc czy więcej pieniędzmi a później daje odpowiedz że nie ma miejsc, tą sprawą może powinien się ktoś zainteresować. Ale czytając poniższe opinie widzę że nie jestem odosobnionym przypadkiem.

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Już chwilkę temu wróciłam z niesamowitego objazdu Kenia Classic, a czuję się jakby to było wczoraj i nadal nie mogę się jakoś odnaleźć w naszej polskiej szarej rzeczywistości! Wyjazd, cóż... po prostu coś pięknego i niezapomnianego. My byliśmy w Afryce po raz pierwszy (poza Egiptem) i właśnie ten objazd polecano nam jako takie przywitanie z Afryką. Safari to najwspanialsze doznanie mojego życia, dzika nieokrzesana natura... Organizacja na piątkę z plusem.

7.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 9

Opinia: Polecam jest to biuro ekonomiczne nowobogaccy bedą niedoceniani oszczedni bedą zadowoleni gdyby troszkę lepiej dobierali pracownikow byłoby idealnie polecam z czystym sumieniem

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Przeżyliśmy szok lecąc 12 godzin z Warszawy do Cancun LOT-e-mail wyczarterowanym przez Rainbow, nie otrzymaliśmy ŻADNEGO POSIŁKU i ani kropli wody. Po rozmowie ze stewardessą lotu dowiedzieliśmy się, że Rainbow zabroniło wydawania jakichkolwiek darmowych posiłków i napoji. Przestrzegam przed podróżą czarterem firmy Rainbow. Rainbow to dno.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 110  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.