58 ­325 30 00
Infolinia 801 ­555 401 koszt połączenia 0,49zł/min z VAT
7.4

Na podstawie 915 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 7.5
Zgodność oferty z opisem 7.6
Ocena rezydentów 7.6
Ocena Organizatora 7.1

Najlepiej oceniane oferty Rainbow Tours

Wszystkie opinie

sortuj wg
9.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Oceniam biuro bardzo pozytywnie. Pracownicy bardzo profesjonalni, wiarygodni i uczciwi. Piloci, przewodnicy, kierowcy i wszyscy zajmujący się turystą podczas objazdu są nie tylko profesjonalni ale także tryskający dobrym humorem i w pewien sposób wyluzowani.

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Chcielibyśmy wypowiedzieć się o wycieczce Good Morning Vietnam na której byliśmy z biurem Rainbow. Zacznijmy od tego, że Vietnam jest niesamowitym krajem, wartym odwiedzenia, trudnym, nieco z oporem oddającym swoje piękno przyjezdnym, ale dzięki temu bardziej satysfakcjonującym. Program wycieczki doskonały - obejmujący w zasadzie wszystkie najważniejsze atrakcje. Ha Long Bay to najpiękniejsze miejsce jakie widzieliśmy w życiu, a Ho Chi Minh City najciekawsze, najbardziej gwarne i najweselsze miasto. Świetnie się bawiliśmy, także za sprawą pilota, który miał niesamowity dryg do tego co robi, był bardzo bezpośredni, ale też profesjonalny, widać, że ma niesamowitą satysfakcję z wykonywanego zawodu. Jedzenie - pychota! Hotele więcej niż przyzwoite. Polecamy gorąco ten objazd, jeśli można się na nim sparzyć to tylko gorącą tradycyjną vietnamską zupą Pho!

9.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Byłam 8-15 kwietnia br. na objazdówce Maroko- Cesarskie Miasta. Wszystko zgodnie z programem ; ale sukcesem była pilotka - Pani Krystyna. \"Przeżyłam\" wielu różnych pilotów, różnych biur , na różnych trasach świata i bywało różnie.... Pani Krystyna była REWELACYJNA! I absolutnie \"z górnej półki\" ! Świetna organizacja, przeogromna wiedza i wspaniały sposób jej przekazywania, wielka kultura osobista . To dzięki Niej wycieczka była wspaniała. Program zawsze znany jest przed wyjazdem, natomiast pilot jest zawsze \"niewiadomą\" i źle wybrany potrafi zepsuć każdy wyjazd. Dzięki Pani Krystynie oceniam tę wycieczkę bardzo dobrze. Dużym plusem dla Biura było zaopatrzenie grupy w odbiorniki ( nadajnik u pilota). To świetne rozwiązanie i ogromne udogodnienie.

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Ogólnie bardzo dobrze nam się podróżowało z Rainbow do Kenii, pani pilot kompetentna, uczynna no i przede wszystkim tryskająca radością i posiadająca smykałkę do swojego zawodu. Niebanalne poczucie humoru też robiło swoje. Dzięki niej ta wycieczka nabrała jeszcze większego blasku, mimo, że sam program, wyżywienie, zakwaterowanie i pozostałe składowe również były bez zarzutu.

7.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 3
Ocena Organizatora 7

Opinia: WYCIECZKI OBJAZDOWE (Tajlandia, Indie, RPA) :
-program - dobrze opracowany, różnorodny , ciekawy, zawsze zrealizowany, nawet jeśli pojawiały się jakieś kłopoty (pogoda itd) zawsze realizowany plan \"B\" - szybko, często równie ciekawy. Pod tym względem bardzo dobra organizacja i sprawne działanie.
- piloci - zawsze zaangażowani w to co robią, blisko grupy, nie chowający się po hotelowych kątach, wiedza - bardzo dobrze i bywało,że średnio
- hotele , jedzenie - zgodne z moimi oczekiwaniami, stosowne do ceny a często nawet lepsze.

UWAGI DO FUNKCJONOWANIA BIURA ( ostatni rok i obecnie): - niestety odczucia negatywne. Wraz z logiem biura coś zaczyna się zmieniać i to w niepokojąca stronę:
- R nie odpowiada na maile - odpowiada na te które są wygodne (rezerwacje itd) , niewygodne (krytyczne lub z pytaniami,krytycznymi uwagami) pozostają bez odpowiedzi ( pomimo wielokrotnego wysyłania )
- NIE ZAMIESZCZAJCIE OPINII NA STRONIE R.- szkoda czasu na robienie im darmowej reklamy. Konkurs z nagrodami ,który mobilizował, zachęcał to fikcja. Spróbujcie otworzyć link z listą nagrodzonych w danym miesiącu i przyznanych nagród za opinie. Od pocżątku roku wyświetla się info o tym samym błędzie. wszelkie maile, zapytania na infolinii w sprawie konkursu i nagród pozostają bez odpowiedzi. Brzydka praktyka rzucająca cień na wizerunek biura, które do tej pory było naszym nr 1.
- RUTYNA ? NIE CZUJĘ SIĘ OSTATNIO WAZNYM KLIENTEM ( zima 2014/2015)
W ubiegłym roku zrezygnowalismy z wycieczki do Gambii( ebola). Natychmiast kupiliśmy inną dużo droższą ,a \"kochane\" biuro bez mrugnięcia okiem, odmawijac jakichkolwiek negocjacji naliczyło nam regulaminową karę za rezygnację!!!! A jesteśmy stałymi klientami z kartą stałęgo klienta. Mimo,że pozostaliśmy lojalni, nie naraziliśmy biura na straty kupując jeszcze droższą wycieczkę - poczuliśmy się bezwględnie oskubani przez biuro. Przykro.

4.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 4

Opinia: Po porażce wypoczynku w Tajlandii, gdzie Rainbow zaproponował mi hotel, jak się okazało na miejscu, bez plaży, za to z kanałem ściekowym, postanowiłam pojechać jeszcze do Kenii na wypoczynek.
Znalazłam piękny hotel: The Sands at Chale Island. Wyglądał bajecznie. Niestety, po raz kolejny rzeczywistość okazała się zupełnie inna. Na pewnej stronie z opiniami, przeczytałam, że hotel nie ma prądu od 11-18, co wydawało mi się nieprawdopodobne, zwłaszcza, że jest to 4* hotel. Zadzwoniłam do centrali, rozmówczyni skontaktowała się z pracowniczką która w tym hotelu była, a ta zaprzeczyła że coś takiego ma miejsce. Po przyjeździe do hotelu, okazało się że jak najbardziej, od 11-18 nie ma codziennie prądu! 35+ w cieniu a nigdzie na wyspie nie ma pomieszczenia z klimatyzacją. Standard pokoju max 3*, nie było tam prawie niczego, zero telefonu, TV, lodówki, czajnika, sejfu, standard łazienki 2*, pożółkłe ręczniki, słona woda, zagrzybiały prysznic. Hotel na totalnym odludziu, wiedziałam że jest na wyspie, jednakże zostałam zapewniona że kilka razy dziennie jest transport na ląd, to akurat prawda, ale nie powiedzieli że wysiada się w buszu gdzie niczego nie ma, zero taksówek, autobusów, samochodów, do jakiejkolwiek cywilizacji ok 10 km. Można było zamówić taksówkę w hotelu, wtedy wypad do supermarketu do najbliższej miejscowości i z powrotem 50 USD. Reklamacja wysłana, na pewno odpiszą że przecież nie było napisane że na lądzie cokolwiek jest :) dziękuję bardzo, więcej z rainbow nie jadę
Dodam jeszcze, że był to jeden z droższych hoteli w Kenii w tym czasie.

5.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 2

Opinia: Byłam z Rainbow na objazdówce połączonej z wypoczynkiem (Baśniowa Tajlandia). Do objazdu nie mam zastrzeżeń, program w pełni wykonany, rewelacyjny pilot, hotele na objeździe w miarę. Zawiodła mnie jednak część wypoczynkowa.
Według katalogu, hotel od plaży oddzielony jest ulicą z niewielkim ruchem. Hotel był 4*. Po przyjeździe okazało się, że plaża to tak naprawdę zagracony, zaśmiecony, zarośnięty skrawek przed hotelem, z którego nie da się korzystać. Przez hotel przebiega również miejski ściek, w formie rzeczki. Miałam tą wątpliwą przyjemność że balkon wychodził na ściek więc smród był straszny.
Co mnie jeszcze bardziej rozczarowało, postawa biura, faktycznie wysłałam reklamację tydzień po terminie, więc nie spodziewałam się rekompensaty finansowej, chciałam zaznaczyć że zostałyśmy wprowadzone w błąd. Jak się okazało, nawet jakby było w terminie to by nie była uznana. Uzasadnienie: nie pisze nigdzie że jest to prywatna plaża, więc to nie hotel odpowiada za czystość i utrzymanie, a tym bardziej organizator, ściek faktycznie jest, ale maleńki i nie ma wpływu na jakość wypoczynku, że jest maleńki i wcale nie śmierdzi, w dodatku zarzucili mi kłamstwo. Żenada

6.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 6

Opinia: Kenia - Jacarandia Indian Ocean Beach Resort w terminie 12-19 marca, Kenia z Rainbow Tours.

Musze przyznać, ze początkowe odczucia były bardzo dobre ? sam hotel spełnił wszystkie nasze oczekiwania w zakresie charakterystyki obiektu, lokalizacji, jakości budynków oraz pokoi.
Bardzo piękne i spokojne miejsce, w dodatku świeżo odnowione obiekty z duża dbałością o szczegóły (meble/ wykończenia).
Po równie udanej wycieczce na safari, niestety końcówka pobytu była wysoce nieudana!!

Ostatnie 2 noce (przed nocnym lotem do Warszawy) zabrakło w hotelu klimatyzacji, co przy temperaturze 35+ stopni i wizji ostatniej nocy w samolocie zatarło skutecznie bardzo pozytywne wrażenie z wypoczynku w Jacarandi.

Na 2 noce (17/18 marca oraz 18/19 marca) została wyłączona klimatyzacja. Hotel wyjaśniał, że nastąpiła awaria sieci. Rozumiemy, że takie nieprzyjemne sytuacje czasami się zdarzają. Jednak zupełnie niezrozumiała jest postawa zarówno rezydentki Rainbow Tours ? pani Darii jak i kierownictwa hotelu. Byliśmy permanentnie oszukiwani i zapewniani, że lada moment awaria zostanie usunięta. Pani rezydent nie zabezpieczyła od hotelu dodatkowych wiatraków ani dodatkowej wody.
Komunikowała się z nami sms-ami podając nieaktualne, bądź niewnoszące nic nowego, informacje. SMSy oczywiście - do wglądu.
Na naszą sugestię i wyraźną prośbę, rezydentka uzgodniła z hotelem bezpłatny lunch będący formą rekompensaty za pierwszą noc bez klimatyzacji. Utwierdzała nas w przekonaniu, że przed kolejną nocą awaria zostanie usunięta i będziemy w stanie spać w naszych pokojach. Narastały emocje i zmęczenie, brak bezpośredniego kontaktu z rezydentem i konstruktywnego rozwiązania/ wsparcia ze strony Rainbow Tours skutecznie popsuło nam ostatnie dni wakacji. Rozumiemy, ze rola Rezydenta jest wsparcie w sytuacjach kryzysowych, a nie tylko sprzedawanie wycieczek.

5.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Uwagi dotyczące organizacji wyjazdu do Tajlandii ? wyjazd pobytowy do hotelu Discovey Beach.

Brak informacji o miejscu zbiórki po wylądowaniu w Bankoku i odebraniu bagaży. W efekcie turyści biegali z walizkami w poszukiwaniu przedstawiciela biura. Wystarczyło podając godzinę odlotu z Warszawy dodać jedno zdanie. ?Pilot będzie czekał przy wyjściu nr 7 poziom 1?. Nic trudnego.

Na powitalne spotkanie Pani Kasia przyszła spóźniona o 40 minut i oświadcza, że:
- dyżurów nie będzie bo są od 4 osób
- informację o godz wyjazdu na lotnisko poda nam na kartce zostawionej w drzwiach pokoju

Powrót do kraju. Nie otrzymałyśmy żadnej informacji ani na kartce w drzwiach, ani w segregatorze biura. O tym o której godz. jest wyjazd dowiedziałyśmy się od przypadkowo spotkanych Polaków. Uważam takie lekceważenie turystów za skandaliczne.

8.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 8

Opinia: Jesteśmy bardzo zadowoleni z wycieczki do Maroka"Cesarskie miasta" Wycieczka miała bardzo ciekawy program, była dobrze zorganoizowana.Zwiedzania dużo,ale nie tak,aby "człowiek padał na twarz"Szczególne pochwały dla pilotki Pani Martyny Łukasiak-osoba niezwykle profesjonalna,z olbrzymia wiedzą i kulturą osobistą-brawo!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 92  

Wycieczki Rainbow Tours z Twojego miasta

wylot z

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.