58 ­325 30 00
Infolinia 801 ­555 401 koszt połączenia 0,49zł/min z VAT
Stosunek jakości do ceny 6.7
Zgodność oferty z opisem 6.6
Ocena rezydentów 6.4
Ocena Organizatora 6.2

Wszystkie opinie

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: Tragicznie. Mimo wyraźnego zalecenia MSZ oraz w sytuacji gdy inne szanujący się Tour Operatorzy odwołują wyloty, Sun&Fun stawia klientów pod ścianą. Albo jedziecie na własną odpowiedzialność do Tunezji lub Egiptu, albo zmieniacie kierunek co jest równoznaczne z rezygnacją z obecnej wycieczki i poborem 75% wartości wycieczki jako opłaty karnej.

Ponad wszystko stawiają swój interes w miejsce bezpieczeństwa swoich klientów.

Dodatkowo sprytny zabieg prawny - jak pojedziesz i coś się Tobie stanie, to przecież były ostrzeżenia. Przecież sam zdecydowałeś.

Dodatkowo obsługa tragiczna - na pytanie "czy aby pozwolili bezpłatnie zmieniać kierunek wylotów musi się najpierw wydarzyć w danym kraju jakaś tragedia" Konsultantka nie była już w stanie nic odpowiedzieć. Co oznacza, że "TAK".

ŻENADA!!!!!!!!!

W tym kraju nie ma metody na takich "pseudo" Tour Operatorów.

Zdegustowany NIESTETY KLIENT Sun&Fan.
ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!!!!!!

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: Jestem w belek 5 gwiazdkowy hotel Spice, stary brudny hotel niema wołgle servicu, na fotografii wyglada dobrze w rzeczywistości nikogo nic nie obchodzi jeżeli państwo chcą zobaczyć zdjęcia proszę wejść na fecebook Wiktor kalicinski, stracone 7 dni wakacji

8.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 8

Opinia: Po przeczytaniu opinii na forach byłam totalnie przerażona. Na szczęście, nie zdarzyło się nic z opisanych przez innych sytuacji. Wylot do Egiptu według planu, podobnie z powrotem, żadnych zmian w godzinach. Rezydent czekał na nas na lotnisku, każdą grupę odprowadzał do recepcji i tłumaczył co mamy robić. Polski kulawy, ale dało się porozumieć. W dniu powrotu to samo, pomoc rezydenta na każdym kroku.
Jestem bardzo zadowolona z organizacji i ogólnie wystawiam bardzo pozytywną ocenę.

4.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 2

Opinia: Jestem przerażona tym co na temat Biura Sun&Fun piszą klienci . Za niewłaściwe uważam dalsze wysyłanie ludzi do Tunezji [ chociaż żal tych Tunezyjczyków] - informacja na stronie Biura z dnia 30.06.2015 - że wyloty do Tunezji zgodnie z planem. Strasznym dodatkowo jest fakt, że robią kłopoty z zamianą - czyżby żerowanie na nieszczęściu??? Moja rodzina obecnie przebywa na Dżerbie, mieli wrócić dzisiaj wcześnie rano... od wczoraj nic nie wiadomo dlaczego nie było wylotu... i co gorsze dalej nic nie wiadomo , kiedy będzie wylot, czy dzisiaj czy jutro i o której. W biurze Sun&Fun nikt nic nie wie, w Tunezji rezydentka nic nie wie. A przecież ludziom pokończyły się urlopy, sytuacja w Tunezji każdy wie jaka jest !!! KATASTROFA jakaś z tym biurem !!!

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Zacznę od tego , że nie jestem marudnym "cebulakiem" , któremu nic w życiu nie pasuje. Chodzi mi o sytuację , która miała miejsce parę dni temu, czyli zamach w Tunezji. Niestety wycieczkę wykupiłam w lutym nie przypuszczając , że może dość do takiej tragedii. Niestety biuro bez żadnych skrupułów dalej wysyła swoich klientów na wycieczki , proponując jedynie zmianę kierunku. Nie liczę na taki sam standard jaki mieliśmy zapewniony w hotelu w Tunezji ale oferty zaproponowane są tragiczne ,a żeby było tego mało życzą sobie kolosalne dopłaty. NIGDY WIĘCEJ Z SUN&FUN.

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Od 24 czerwca do 3 lipca miałem wykupiony pobyt w Bułgarii w hotelu Helena Resort Palce w Słonecznym Brzegu. Przed wylotem 2 dni dostałem voucher na pobyt w tym hotelu. Na lotnisku rezydentka poinformowała mnie iż zmieniono mi hotel, oczywiście odmówiłem. Czekałem na lotnisku z rezydentką która co chwile gdzieś wydzwaniała. W tym samym czasie zadzwoniłem do biura gdzie wykupiłem pobyt, wszyscy zdziwieni bo w Polsce nic nie wiedziano o zmianie hotelu. Po godzinie gdzie autokar z ludźmi czekał na mnie i rezydenta pojechaliśmy do hotelu który wykupiłem. Zakwaterowano mnie ale rano na drugi dzień w recepcji powiedziano że nie mogę zostać i muszę zapłacić za tą dobę bo sun&fan nie opłacił mojego pobytu. Zadzwoniłem do rezydentki która stwierdziła ż ja wykupiłem hotel inny ( mając w ręku voucher na ten hotel) i albo przenoszą mnie do innego hotelu lub wracam do Polski. Po chwili rezydentka dostała olśnienia ż e jednak mogę zostać w tym hotelu, bez słowa przepraszam. Przez calłą dobę nikt nie zadzwonił z biura ciągle ja wydzwaniałem w nerwach. Na drugi dzień rezydent nie przybył do hotelu na spotkanie. Do dnia dzisiejszego nikt się z biura nie odezwał mimo że jeszcze tu jestem, ciekawe co jeszcze mnie tu czeka! Jak wrócę do Polski to jeszcze napiszę dalszy ciąg przygody z biurem snu& fan. Nigdy więcej nie chce słyszeć o tym biurze!!!!!!!

0.0 opinia klienta z dnia
 

Opinia: Klasę biura widać po podejściu podczas sytuacji kryzysowych.Tu tej klasy zabrakło.Nasz przypadek jest taki,że pod koniec roku wykupilismy feralną Tunezję. Już po zamachach w marcu chcieliśmy wymienić ja na coś innego. Tak -ale za dopłatą 150zł od osoby. Plus to,że w marcu ceny były wyższe i musielibyśmy dopłacić w sumie jakieś 2500zł. Pomysleliśmy, że poczekamy, zobaczymy.W czerwcu znowu tragedia i ochota na tunezyjskie slońce przeszła nam definitywnie. Biuro odmawia nam bezkosztowej anulacji. Możemy jechać, prosze bardzo...albo zamienić na cos z obecnej oferty. I euforia ze strony Sun&Fun jest ledwie skrywana.Do starej rezerwacji muszę dołożyć cos koło 4000, albo zrezygnować, i stracic to co wpłaciłam. Przyzwoitośc wymaga,żeby odwołac ten kierunek i tyle, a nie zarabiać na tragedii.

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Fatalne biuro, brak kontaktu z klientami biura, nie mówię już o zabawianiu... DO PODSTAWIONEGO LESZKA I INNYCH (PRACOWNIKÓW BIURA) NA TYM PORTALU, podajcie hotel i termin pobytu skoro takie cudowne wakacje przeżyliście!!!!

2.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Wykupiłam wycieczkę do Tunezji przez wakacje pl. w biurze sun&fun po ostatnich wydarzeniach dzwoniłam do biura i jednych i drugich gdyż chciałam odwołać lub zmienić kierunek wylotu. Portal wakacje pl. twierdzi, ze oni tylko pośredniczą więc nic nie mogą zrobić bo biuro nie odwołało wycieczek do Tunezji i nie widzą problemu, żeby tam lecieć. Jeżeli chcę zrezygnować to poniosę koszty 10% całego wyjazdu. Więc prosiłam o zmianę kierunku- okazało się, ze biuro Sun&Fun najtańsze wycieczki obecnie w swojej ofercie ma o 1000 zł na osobę droższe ( Bułgarja, Turcja. Zarząd biura podjął decyzję, ze nadal będzie wysyłać turystów do tego kraju, ponieważ na stronie ministerstwa nie ma oficjalnego zakazu a życie turystów jest dla nich tyle warte ile zapłacili za wycieczkę. Wylot mam zaplanowany na sierpień do tej pory nie otrzymałam jakieś konkretnej oferty zamiany, zero kontaktu- jestem zszokowana. Odradzam wszystkim to biuro oraz zakupy wycieczek przez portale tylko współpracujące z biurami. Jedni odsyłają do drugich. Zaznaczę, że wyjeżdżam około 3-4 razy w roku. Z takiej oferty skorzystałam po raz pierwszy. Do tej pory podróżowałam z ITAKĄ i NECKERMANEM - nigdy mnie coś takiego nie spotało, nie czułam się nabita w butelkę za własna kasę.ZDECYDOWANIE ODRADZAM BIURO SUN&FUN.

1.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: UNIKAJCIE TEGO BIURA przynajmniej wybierając Turcję , masakra jakaś , wybraliśmy wczasy rodzinne z małymi dziećmi przez to biuro, horror , po przyjeździe do hotelu o 23:00 , okazało się że nie ma dla nas wolnych pokoi i były w takiej sytuacji 3 rodziny, rezydent w ogóle nie przyjechał z nami do hotelu , pokazał się tylko w autokarze na lotnisku i tyle go widzieliśmy , po ok 2 kolejnych godzinach spędzonych w recepcji i awanturze i chamskim zachowaniu recepcjonisty , przewieźli nas do jakiegoś zastępczego hotelu na jedną noc , rezydencji nie odbierali telefonu , więc nikt nam nie raczył pomóc w tej sytuacji , nikt nie zaproponował jakiejś kolacji ani nie próbował załagodzić sytuacji , dzieci płakały ze zmęczenia , nas trafiał szlak , następnego dnia przewieźli nas do następnego hotelu ( ok się okazał) ale przez cały pobyt rezydenci się nawet nie pokazali , żadnych animacji dla dzieci , żadnych zaproponowanych wycieczek fakultatywnych , koszmar tak jakbyśmy sobie sami przyjechali na wakacje nie przez biuro, szkoda kasy na nich wydawać , naciągacze i brak profesjonalizmu a tych rezydentów to chyba z ulicy ściągają . ODRADZAM , chrońcie dzieci przed tym biurom nie fundujcie im takiego stresu jak my zafundowaliśmy. A jeszcze zapomniałam dodać , że mimo że rezydent wiedział jaka jest sytuacja w hotelu z brakiem wolnych pokoi przywoził następnych i nawet nie wchodził do recepcji , więc była nas grupa ok 20 osobowa która została oszukana przez to biuro.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 168  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.