Infolinia 58 ­325 30 00 dla abonentów spoza TP S.A.
Stosunek jakości do ceny 6.9
Zgodność oferty z opisem 6.8
Ocena rezydentów 6.5
Ocena Organizatora 6.3

Wszystkie opinie

3.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: Hotel oferowany przez to biuro był fatalny podobnie jak pani rezydent. Na spotakniu organizacyjnym przez ponad godzinę próbowaliśmy dostać informacje kiedy będzie dostępna data i godzina powrotu bo pani była zajęta sprzedażą wycieczek. Przy powrocie dantejskie sceny na lotnisku i brak jakiejkolwiek organizacji ze strony organizatora mógłby doprowadzić co słabsze osoby do palpitacji serca. Dramat.

5.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 2

Opinia: NIE POLECAM tego biura podróży, chyba już jest na wykończeniu.... 18 września mieliśmy wylot z Krakowa do Hurgady który miał być o godzinie 14, później przesunięto na godzinę 16:15 a następnie na 18:15 co skutkowało tym że w hotelu byliśmy jakoś o północy a do pokoju dotarliśmy koło 1 w nocy. Ogólnie pobyt w hotelu był całkiem w porządku. Powrót miał być 25 września o godzinie 12:00 z Hurgady do Krakowa oczywiście tak jak na dokumencie podróży i umowie zostało napisane, jednak okazało się dobę przed że wylot mamy 25.09 o 4 rano, z hotelu po północy wyjazd i taka niespodzianka że lecimy z międzylądowaniem w Łodzi, żeby nie było za fajnie. Nikt nas o tym nie poinformował, w umowie również nie ma do tego nawiązania. Do Krakowa z Egiptu lecieliśmy 6 godzin. Nigdy więcej z tego biura podróży.

9.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 9
Ocena Organizatora 9

Opinia: Byliśmy 2 razy w Egipcie z tym biurem wszystko OK!!!

5.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 4

Opinia: Leciałam z tym biurem do Tunezji. Na lotnisku w Enfidha dziewczyna z biura poinformowała nas, że w hotelu, za który zapłaciliśmy jest overbooking i przeniesiono nas do innego - podobno lepszego. Powiedziano nam, że nie wszelkie reklamacje możemy zgłosić dopiero kolejnego dnia rezydentce. O 2.30 dotarłyśmy do hotelu, gdzie już w lobby hotelowym śmierdziało. Zakwaterowanie do pokoju otrzymałyśmy o godzinie 5, wcześniej spędzając czas wyłącznie na walizkach w półmroku. Pokój był straszny - był to bungalow (w ofercie, w 'naszym' hotelu miał być to pokój hotelowy), śmierdziało w nim, klimatyzacja nie działała, ręczniki wyglądały gorzej niż ścierki do podłogi, woda pod prysznicem leciała wyłącznie gorąca. Po zagrożeniu sądem rezydentka zaczęła dzwonić do 'naszego' hotelu i na szczęście nas przeniesiono, ale dopiero po 3 dobach, przy czym podetknięto nam do podpisania papierek, że zrzekamy się składania innych roszczeń. Nie polecam tego organizatora!

5.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 5
Ocena rezydentów 7
Ocena Organizatora 4

Opinia: Niestety więcej nie wybiorę tego biura. Dzień przed odlotem zmienili wylot -opóźnili o 12 godzin, pozostawiając ludzi w hotelu bez pokoju i bez pożywienia. Rezydent miał to w du......Ponadto wylot był do innego miasta niz pierwotnie. Wszystko to ponoć z powodu braku miejsc w samolocie. Mnie jako klienta który zapłacił gów.........obchodzi. Czekam na rozpatrzenie reklamacji, ewentualnie na roztrzygnięcie Sądowe.

8.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 8

Opinia: Wróciłam z wakacji tydzień temu z tym biurem podroży i jestem bardzo zadowolona.Byłam w Tunezji w Borj Cedra. Cena adekwatna do warunków. Obsługa hotelowa bardzo miła i zawsze uśmiechnięta. Rezydent uprzejmy i zawsze pomocny w każdej sprawie ale jest tylko człowiekiem czego chyba nie wszyscy wiedzą ale nie to jest tematem. Jedzenie dobrze w zależności co kto lubi. Animacje na najwyższym poziomie co prawda powtarzały się ale zależy co kto oczekuje. Wylot z Pl planowo tak jak i powód, bez żadnych niespodzianek. Wszystko zależy od oczekiwań. Mi osobiście zależało na zabawie i słońcu. To też dostałam wiec jestem zadowolona. Polecam hotel dla ludzi bez zbytnio wygórowanych wymagań.

8.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 7
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 8

Opinia: na początku września byłam z mężem w Egipcie w hotelu Amwaj w Sharm El Sheik. Zdjęcia hotelu odbiegały od stanu rzeczywistego jaki zastaliśmy. Pokoje były czyste, ale łazienka pozostawiała wiele do życzenia. Baseny ok, plaża również. bardzo miły personel. Ludzie tam zatrudnieni są uprzejmi, życzliwi, służą pomocą. jeśli chodzi o jedzenie to było w porządku. I trafiliśmy na cudownych rezydentów! tyle o hotelu.
proponuję uaktualniać w ofertach wakacyjnych zamieszczone zdjęcia, żeby wszyscy widzieli co rzeczywiście kupują.

3.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 5
Zgodność oferty z opisem 5
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Niestety jesteśmy niezadowoleni z tego biura, jako z organizatora wakacji. Na tydzień przed wylotem dowiedzieliśmy się, że hotel nawalił - White City Resport i zaproponowano nam dwa inne, które odbiegały standardem od tego, za który zapłaciliśmy. Chciano nas zbyć ostatkami. Po kilku burzliwych dyskusjach i przedstawieniu naszych oczekiwań na 3 dni przed wylotem zaakceptowaliśmy inny hotel - Xafira Deluxe, przy czym kontaktowano się z rezydentem na miejscu, aby sprawdzić czy hotel jest jeszcze w budowie czy już nie. Zapewniono nas, że wszystko jest już OK i zagwarantowano pokój z widokiem na basen. Na dzień przed wylotem okazało się, że przesuwają tam godzinę odlotu, na wcześniejszą o 12 godzin! - to bardzo dużo. Na lotnisku potem okazało się, że samolot jednak jest opóźniony i czekaliśmy w nocy dodatkowe 3 godziny. Na miejscu okazało się, że rezydentka jest tak zajęta, że nie pojedzie z nami do hoteli i sami mamy się kwaterować. Przy check-in okazało się, że nie ma już zarezerwowanego dla nas pokoju z widokiem na basen - co było jednym z naszych warunków przy zmianie hotelu. Po kontakcie telefonicznym z rezydentem obiecano nam pomoc w zmianie pokoju. Skończyło się na wielu wizytach na recepcji i zbywaniu nas na późniejszą porę - ostatecznie zmiana pokoju nie doszła do skutku. Podobnie było kiedy zgłosiliśmy kradzież w naszym pokoju - pomoc rezydenta w dochodzeniach z managerem hotelu była zerowa. Pani poinformowała, że trzeba rzeczy trzymać w sejfie (tak więc jak zależy wam na golarkach i firmowych majtkach to też je chowajcie :-) ) Wylot również był przyspieszony z godziny 17 na godzinę 7, co oznaczało wyjazd z hotelu o 3 nad ranem. Podsumowując, to były nasze pierwsze i ostatnie wakacje z Sun&Fun. Na szczęście pomimo problemów z biurem sam wyjazd i hotel wspominamy dobrze.

6.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 4

Opinia: Przy wylocie, a dokładnie dopiero przy odprawie, dowiedzieliśmy się że nasz lot jest opóźniony o 5 godzin, bo "samolot nie doleciał", w ramach pocieszenia wydawane były ciepłe posiłki w lotniskowej restauracji. Niestety, zamiast o północy, do hotelu dotarliśmy dopiero przed godziną 6 rano. Pół dnia zmarnowane na odsypianie po tej dłużącej się podróży. OK, może się zdarzyć raz. Ale przy locie powrotnym znowu nawalili. Mieliśmy lecieć o 16:50, lecz niestety, znowu zabrano nam pół dnia i wylot był o 8 rano, co oznaczało pobudkę o 4... Niezbyt to dobrze świadczy o przewoźniku, jakiego wybrało biuro Sun & Fun.
Reszta w porządku.

5.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 4

Opinia: Widać, że priorytetem biura są pieniądze, a nie zadowolony klient. Wylot do Tunezji we wrześniu 2014 - oczywiście standardowo godziny lotów zmienione 24 godziny wcześniej, po czym na samym lotnisku okazało się, że lot opóźniony jest jeszcze 2,5 godziny, przez co wylecieliśmy z Poznania około godziny 23.30 (a zapłaciliśmy za ten dzień - wiadomo). Pracownik biura nie pofatygował się wyjaśnić, o co chodzi. Powrót bardzo podobnie, z tym, że lot opóźniony tylko 40 minut :)
Sama obsługa na miejscu właściwie nie istniała - sprzedano nam wycieczkę, która okazała się totalną klapą... Pani rezydentka na wiadomość, że nas okradli w hotelu, odpowiedziała "nasze biuro poleca wszystko wkładać do sejfów", po czym nie odpisywała na SMS-y.
Hotel - standardowo - niezgodny z opisem (np. brak baru na plaży, przez kilka dni brak przekąsek itp.).
Szkoda, że zabrakło takiej normalnej troski o to, czy klient, który zapłacił jedna kilka porządnych złotówek, jest zadowolony, czy nie trzeba mu w czymś pomóc itd. Totalna masówka... Cóż, widocznie w przyszłości trzeba dopłacać do bardziej sprawdzonych biur :) Pozdrawiam

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 156  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.