0,49zł/min z VAT Infolinia 801 ­555 401
Mamy web do podróży!
Stosunek jakości do ceny 6.8
Zgodność oferty z opisem 6.7
Ocena rezydentów 6.4
Ocena Organizatora 6.2

Wszystkie opinie

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 6

Opinia: Pierwsze i ostatnie wczasy z tym biurem! Wrześniowe wczasy na Rodos przerodziły się w jakiś koszamr!!! Wszystko zaczęło się po wejściu na pokład samolotu a skończyło po wylądowaniu w Polsce!!! MASAKRA!!!

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: Pierwszy i ostatni raz z biurem SUN&FUN.
Oszuści i to potwierdzają poprzednie opinie. Skracanie pobytu z 7 dni wyszło 5, niestety nie podlega reklamacji bo zostało po godzinie na każdy dzień. Rezydenci OK i niczemu nie winni z hotelu jesteśmy zadowoleni bo sprawdzałam jego opinie, niestety nie wpadłam żeby sprawdzić biuro :(. Na dodatek międzylądowanie o którym wcześniej wiedzieli bo to nie pierwsza taka historia. SUN&FUN odradzam i życzę im szybkiego upadku, bo z takimi opiniami daleko nie polecą.

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Reklamacja miejsca w którym niestety miałem okazję przebywać nie przyniosło żadnych skutków, gdyż dla tego biura opinia rezydenta o stanie hotelu jest bardziej wiarygodna niż zdjęcia ukazujące stan faktyczny obiektu. Hotel nie zgodny z opisem. Biuro zapewnia że dba o standardy higieny i bezpieczeństwa jednak brak okien i syf na stołówce pokoju i korytarzu przekraczał moje normy. Nie polecam ich usług.

5.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: Wycieczka objazdowa do Maroko z biurem fun&sun? Być może, ale z innym przewodnikiem!! Pochodzący z Tunezji pan, który przedstawił się jako Samir, traktował naszą 10-osobową grupę jako zło konieczne. Bywał nieuprzejmy, program realizował bardzo oględnie a przede wszystkim szybko, bez minuty czasu wolnego czy chocby chwili na podziwianie pięknych medyn. Do tego ciągle nas sztorcował, domagał się bezwzglednej punktualności, nawet minutowe spóźnienie kwitował ponurą miną. Straszył nas też, że zostawi nas "na własną odpowiedzialność" jeśli nie będziemy trzymać się grupy czytaj : pędzić za nim przez kolejne starówki. Nie rozumiem dlaczego taka osoba, która ewidentnie nie lubi swoich obowiązków, a zwłaszcza turystów, zajmuje się tego typu pracą? Szkoda, bo Maroko piękne i z pewnością mogliśmy więcej dowiedzieć się o tym kraju (informacje udzielane nam były również skąpo, czesto po wielu pytaniach i prośbach) Hotele były ok, jedzenie dobre, żadnych problemów żołądkowych. Zatem wielki minus za przewodnika, poza tym fajna wyprawa!

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 4

Opinia: Oszusci i kretacze!po przyjezdzie do Hammamet, hotel zostal nam zmieniony na inny 3 zamiast 4 gwiazdowy, rezydentki dukajac po angielsku nie umialy niczego zalatwic, pokoj z grzybem na scianach, karaluchami i odpadajacym tynkiem, brudna plaza, jedzenie to wielka porazka, brud syf i jeden wielki koszmar! Biuro odrzucilo nasza reklamacje twierdzac ze hotel byl o rownym standardzie jak w umowie!!! NIGDY WIECEJ, NAJGORSZE BIURO Z JAKIM BYLISMY

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 6

Opinia: NIE POLECAM.
Cena nie adekwatna do warunków
Obiecanki przed wylotem ale mało co było tak jak obiecywali.(Np. miały byc animacje - owszem były w jeden dzień przez 20 minut)
Rezydentka nie miała zielonego pojęcia co oferuje hotel.
Smród, bród, karaluchy i to był pierwszy hotel w którym spotkaliśmy się z kradzieżami

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: Jedna wielka porażka.Byliśmy z wnuczkiem 5 lat.Brud smród.na stołówce.Wnuczek przez cały pobyt jadł suche bagietki.Dania były spalone na stołach nieczystości z posiłków poprzedników.Kelnerzy zmiatali resztki jedzenia ścierkami machając nimi po stołach.Na plaży pełno śmieci. Wzdłuż brzegu wielbłądy i konie zostawiały nie sprzątane przez cały dzień swoje odchody.Nie będę się dalej rozpisywał.Rezydentka na żale wczasowiczów odpowiadała że są upierdliwi. NIE NIE NIE NIE .Omijajcie te biuro nie słuchajcie co Wam opowiadają będą to same kłamstwa Przez nich na słowo Tunezja będzie mi się robiło nie dobrze.Babcia dziadek i wnuczek porażeni niesmakiem.

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: Opinia tak jak wszedzie!! biuro oszczedza i skraca pobyty w godzinach, pierwszego jak i ostatniego dnia tak ze wychodzi 5 dni z 7 obiecanych. No i robi miedzyladowanie informując lub nie na dzień przed wylotem. A takie miedzyladowanie zaplanowane jest od początku . No i tankowanie samolotu z pasażerami na pokladzie wydaje mi sie raczej niebezpieczne! Nie mam dobrej opinii o tym biurze.

3.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 4

Opinia: Kpina pierwszy i ostatni raz wziąłem wycieczkę z tego biura skrócony pobyt bo dwie doby w rekompensatę biuro proponuje 70 dolarów za 2 osoby .

2.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Czytając poprzednie opinie pozostaje mi tylko powtórzyć zarzuty wobec biura.
1.Przy podpisaniu umowy dzienne godziny przelotu po wpłaceniu pieniędzy nagła zmiana na przeloty nocne. (dwie zarwane noce). Biuro doskonale wiedziało, że sprzedaje loty nocne (wystarczy sprawdzić na flightradar) Zmiana godzin nie była spowodowana żadną niezależną od organizatora sytuacją.
2. Sprzedaż w ofercie hotelu Orient Palace w Sousse w opcji 5* ultra all to kpina. Chyba najstarszy hotel wyeksploatowany do maksimum. Pokoje, łazienki, korytarze, STOŁÓWKA, zniszczone. Wyżywienie po najmniejszej linii oporu, napoje, alkohole(nagminnie rozcieńczane wodą) podawane w brudnych szklankach lub plastikowych kubkach Oceniając to na podstawie dotychczasowych pobytów w Tunezji max 3*
3.rezydent zainteresowany wyłącznie sprzedażą wycieczek fakultatywnych. Wszystkie nasze uwagi od pierwszego spotkania zbywał tym, że już od jutra wszystko będzie dobrze. I tak przez całe 2 tygodnie. Na koniec odmówił przyjęcia pisma reklamacyjnego. obawiając się słusznie zresztą o swój los.
4. Przy wylocie pozostawienie nas samych sobie bez lunch pakietów i choćby butelki wody na drogę pomimo tego, że mieliśmy jeszcze opłacone śniadanie w hotelu) świadczy o jego zainteresowaniu turystami. Współczuję ludziom z małymi dziećmi skazanymi na
5.Obecnie jestem na etapie reklamacji z roszczeniem odszkodowawczym za zmarnowany urlop. Jeżeli sun&fun nie zapłaci odszkodowania to bardzo chętnie spotkam się z jego przedstawicielem przed sądem powszechnym.
Polacy, Turyści nie dajmy nabijać się w butelkę!
Sprzedawca powinien wiedzieć co sprzedaje i mieć świadomość nieuchronnej i szybkiej kary za niewywiązanie się z warunków umowy.
Korzystajmy z pomocy rzeczników przy wojewodzie, federacji konsumentów, PIT. tylko nasza stanowczość zmusi nierzetelnych sprzedawców do wywiązywania się z umów.
pozdrawiam i życzę następnych już normalnych wakacji

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 13  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.