Infolinia 58 ­325 30 00
Stosunek jakości do ceny 6.7
Zgodność oferty z opisem 6.7
Ocena rezydentów 6.4
Ocena Organizatora 6.2

Wszystkie opinie

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: bylam w bravo Djerba hotel.Polecam ,wszystko zgodnie z opisem,przemily rezydent Marcou,bardzo dobra osluga i orgaizacja,Po raz kolejny sun&fun zapewnilo nam udane wakacje

10 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Wszystko w jak
najlepszym porządku wyjazd do Hurghady hotel steigenberger al dau beach. Fakt ze wylot został przełożony z godziny 12.40 na 4.45 a powrót z 15.40 Na 23.55 Ale jak się okazało
było to dla nas bardzo korzystne no byliśmy Ma miejscu pełne 8 dni;)przemęczylismy się no byliśmy z dziećmi ale warto było;)rezydenci Egipcjanie bardzo mili i mówiący pi polsku, pokierowali gdzie trzeba;)polecam

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: biuro urwało ok 40 godzin pobytu o wylocie w dzień poprzedzający planowany wylot , poinformowano karteczką podłożoną pod drzwi
loty łączone z międzylądowaniem / katowice lub warszawa
2 godziny w samolocie napłyceie lotniska
wypłata odszkodowania trwa już ok pół roku , różne powody , od remontu po chorobę koleżanki

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: impreza turystyczna skrócona o ok 40 godzin
wypłata odszkodowania trwa już pól
i nie ma się ku lepszemu
z każdym telefonem , mailem coraz to inny powód i zaraz już zachwile będą wysłane i tak od pół roku
daarpi@op.pl

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Hotel (w skrócie)-2 gwiazdki.
ORGANIZACJA-dobra dopóki wszystko idzie normalnym trybem, kiedy pojawiają się kłopoty-organizacja PADA!Odwołane loty (przesuwane w obie strony), słaby przepływ informacji...w sumie wyjazd trwał 1 dzień krócej.
Rezydent wiecznie nieprzytomny - zabiegany nic nie można z nim załatwić.Kilka razy miałam wrażenie że był pijany albo na mega kacu.Spóźniał się na dyżury.
Moja mama (76 lat) miała tam na miejscu poważny wypadek.Opieka lekarska (hotelowa) znakomita. Problemy zaczęły się przy wyjeździe.Potrzebny był specjalny transport bo mama nie mogła jechać autokarem.Mimo kilkukrotnego przypominania rezydentowi-transportu nie było.Pan zamierzał załadować moją mamę razem z wózkiem inwalidzkim(złamanie kości łonowej)do autokaru bocznymi drzwiami,po schodkach,przy pomocy dwóch ochroniarzy i wmawiał mi że to bezpieczne. Oczywiście się nie zgodziłam, więc próbowano mnie straszyć konsekwencjami. W tym celu dzwonił do mnie przełożony Pana rezydenta- koordynator w Tunezji i przekonywał mnie że czarne jest białe...niemiłym tonem. Kiedy to nie pomogło rezydent zamówił nam taksówkę i bez żadnej informacji dokąd mamy jechać i co dalej...zostawił nas same na parkingu. Czekałyśmy bardzo długo.W środku nocy.Było z nami jeszcze 12 letnie dziecko.
Na ten transport powinien zostać wystawiony oficjalny dokument(rachunek/faktura) za pośrednictwem biura lub hotelu, który można by przedstawić ubezpieczycielowi.Rachunek na jakimś świstku CUDEM wystawił nam taksówkarz nie mówiący po angielsku.Na lotnisku wszystko- wózek i asystę-musiałam załatwiać sama bo rezydent był BARDZO zajęty.
Za "urwany" jeden dzień pobytu Firma sama z siebie zobowiązała się do rekompensaty finansowej co chwilowo postawiło ją w dobrym świetle.Niestety na obiecaną rekompensatę czekałam pół roku.Ciągłe wymówki,głupie argumenty,wmawianie mi że ich maile wpadają do spamu itd. NIGDY WIĘCEJ !

9.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Najlepsze biuro podrózy z jakim miałem do czynienia. Wyrażna i jednoznaczna komunikacja i rewelacyjne przygotowanie prezentacji wraz z miła obsługą.Tak zorganizowanej wycieczki jeszcze nie miałem nigdy,

9.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Pierwszy raz byłem zadowolony z rezydentów, po przykrych doświadczeniach z rezydentami mało pomocnymi z Itaki, rezydenci Sun Fan mega profesjonalizm i zaangażowanie na każdym kroku, brawo Mariusz, Magda !!!

4.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: Biuro nabiera klientów na fikcyjne promocje First call przekonując że jest to najniższa cena a po jakimś czasie okazuje się że wykupione wczasy są dużo tańsze. Biuro w odpowiedzi na pytanie o co chodzi twierdzi że zmieniły się umowy???. Jest to naciąganie klientów!!Ja nabrałam się raz i drugi raz tego błędu nie popełnię. Mam nadzieję że będzie to tez przestroga dla innych

4.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 4

Opinia: Czerwcowy wylot do Bułgarii, nie dość że nie dawno ustalono wylot na 21.00 to wczoraj zmieniono na 21.20 + międzylądowanie w Gdańsku co daje przylot na lotnisko w Burgas o 2.30 w nocy!! Zameldujemy się w hotelu pewnie koło 5.00 :(
Zapłacimy za 1 dzień w hotelu w Bułgarii nawet nie będąc w Bułgarii!
Na razie zapowiada się źle, bardzo źle,

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: First Minute 2015 jeszcze nie ma wylotów a już zmiana godzin wylotów, skracając pobyt z 14 dni do 12 dni... wylot do Turcji...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 165  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.
zamknij

Pozwól, że pomogę Ci w ich zakupie.
Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się
z Tobą niezwłocznie.

Dziękujemy
za przesłanie zgłoszenia.

Nasz konsultant skontaktuje się
z Tobą najszybciej, jak to tylko
będzie możliwe.