0,49zł/min z VAT Infolinia 801 ­555 401
Mamy web do podróży!
Stosunek jakości do ceny 6.9
Zgodność oferty z opisem 6.8
Ocena rezydentów 6.5
Ocena Organizatora 6.4

Wszystkie opinie

3.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 5
Zgodność oferty z opisem 5
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Okropne! Przelozyli nam lot powrotny z niedzieli wieczorem na sobote wieczorem i nawet nie bylo przepraszam. Robia tak ze wylatywalam w nocy w niedziele ( mimo ze bylam tam w poniedzialek to liczy sie data wylotu) czyli juz 1 dzien mniej. Wylot mial byc ok 23 w niedziele a okazalo sie ze wyjazd jest o 3 w nocy z soboty na niedziele. czyli placisz za 7 dni a masz 6 ale formalnie sie zgadza bo zachacza o niedziele wiec nei mozna nic zrobic. Teraz jestem na Majorce z Exim Tour i wylot zostal przelozony o pare godzin i kazdy otrzymal 30 euro rekompensaty a nie jak z sun fun. 0 przepraszam i w razie pytan niemila odpowiedz rezydenta. Migdy wiecej

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: MASAKRA!!! Dojechaliśmy do Turcji i na lotnisku szanowna rezydentka łaskawie poinformowała nas, że nie pojedziemy do Hotelu za który zapłaciliśmy, bo nie chcą nas przyjąć tylko do innego, który jest 90 km dalej od lotniska niż tamten. Dzień wcześniej biuro wiedziało, że hotel nas nie przyjmie, a mimo to potwierdziło wylot ( szkoda, że wcześniej nikt nas nie poinformował, że nie ma naszego hotelu bo od razu zrezygnowalibyśmy z tego gówna). Po 3 godzinnej mordędze w upale zmęczeni dotarliśmy do ostatniego Hotelu jaki tam był. Na miejscu okazało się, że Hotel ma o wiele niższy standard, mniejszy basen z 1 zjeżdżalnią ( miały być 3) i głęboką wodą, że dziecko właściwie nie wejdzie, ciasne pokoje, monotonne jedzenie i przejście do żwirowej plaży brudnym, śmierdzącym, obskurnym tunelem. Jak już się załamaliśmy rezydentka powiedziała, że nie przeniosą nas do innego hotelu i musimy tu zostać. To najgorzej zorganizowane wakacje na jakich kiedykolwiek byłam. Własnie wysyłam reklamację. TRAGEDIA!!! UCIEKAJCIE OD TYCH OSZUSTÓW.

7.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 5
Ocena rezydentów 7
Ocena Organizatora 8

Opinia: BIuro ogólnie ok, powinni więcej sprawdzać co dzieje się w hotelach a nie tylko oceniać je z zewnątrz bo to dwie różne rzeczy

10 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Byłem z biurem Sun&Fun na wczasach w hotelu Houda Golg&fun na przełomie lipca i sierpnia tegoroku.
I muszę powiedzieć, że pod wgzędem organizacyjnym, zgodności opisu z rzeczywistoscią na 10! Nie zgadzam się z większością negatywnych opinii o tym biurze.
Należy przede wszystkim rozpocząć od tego że to hotel 3* a więc należy porównywać ze standardami dla tej kategorii hoteli. Pokoje były czyste, codziennie sprzątane, klimatyzacja sprawna i nieśmierdząca. Pokój wyposażony we wszystko co niezbędne - my przylecieliśmy na wypoczynek na plaży lub basenie a nie leżenie w pokoju.
Co do dostępności leżaków, zawsze coś znaleźliśmy, trzeba było troszkę się postarać - mimo że na basen chodziliśmy po śniadaniu nie zdarzyło się nam leżeć na trawce (nota bene zielonej i zadbanej).
Po przyjeździe byłem zaskoczony ilością animatorów Sun&Fun, którzy nie tylko że byli cały czas dostępni i zabawiali turystów ale również pomagali przy procedurze meldunku w hotelu.
Nie zgadzam się również że wycieczki były kilkakrotnie droższe niż w innych biurach. Może były i troszkę droższe (np. taka dwudniowa na Saharę o ok. 20DT tj. ok 10% niż gdzie indziej) ale za to mamy opiekę przewodnika polskojęzycznego - pozdrawiam Pana Muchę:), a wycieczka dograna w każdych szczegółach. O programie wycieczki też dokładnie byliśmy poinformowani więc nie było żadnego zaskoczenia.
Co do dostępności rezydentki: ja też go widziałem 3 razy - nie było potrzeby widzieć go częściej skoro wszystko grało - był dostępny dokładnie w podanych przez siebie godzinach urzędowania. Ponadto pani rezydent dokładnie wyłożyła specyfikę obrotu walutą tunezyjską, więc też nie wiem skąd żale że odwiedzającym pozostały dinary z którymi nie wiedzieli co zrobić. Kurs w kantorze hotelowym też bardzo przyzwoity.
Co do wylotu to również wszystko odbyło sie punktualnie, bez mieszania godzinami wyjazdu.W trakcie rezerwacji w kwietniu godzina wylotu była podana na 7.00 a wylecieliśmy o godz. 7.05 a pobyt trwał dokładnie 7 dni bez 1 godzin

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 6

Opinia: oferta która została nam sprzedana w ogóle niezgodna z tym co zastaliśmy na miejscu - właśnie reklamujemy nasz wyjazd do Tunezji i pobyt w hotelu pirate gate w monastyr - jeszcze czegoś takie nie widziałem. z tego co widać skończy się pozwem zbiorowym ponieważ jest nas dużo którzy podzielają tą opinię a reklamację są rozpatrywane masakrycznie.

4.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 3
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 6

Opinia: Myślę , że zakup wczasów i obsługa pracowników biura OK. Rezydent - psuje Wasz wizerunek . Przez pobyt 14 dni widziałem go 3 razy . Raz przy odbiorze na lotnisku - pozostawił nas samych autobusie , i drugi raz sprzedając wycieczki - naciągając ludzi , gdyż te same wycieczki kupione w innych biurach były 3- krotnie tańsze . Trzeci raz wioząc nas na lotnisko , ale nas pozostawił na godzinę i sami musieliśmy sobie radzić. Generalnie czujemy się oszukani , gdyż pobyt miał być od 10-24.Wylot z Wrocławia 21,przylot ok.1 - dojazd do hotelu 3.20 .Wylot 24 o godz.11 . Gdańsk - przylot 10. godz. 16 ,wylot 24 godz.20. Jest to niesprawiedliwe .

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Pierwszy raz leciałam na wakacje z tym biurem podróży. Również naczytałam się przeróżnych opinii i na szczęście ani jedna zła opinia odnośnie biura, wylotów i rezydenta nie sprawdziła się. Latałam już wcześniej z innymi biurami podróży, tak więc mam porównanie. Wylot mieliśmy według umowy, przylot przesunięto nam z godziny 9.00 na 12.00 tak więc spokojnie moglismy jeszcze zjeść w hotelu śniadanie. Hotel jak w opisie, wszedzie czyściutko, jedzenie smaczne, a animatorzy super - nigdy nie spotkałam tak szalonych dziewczyn. Co do rezydenta również nie mam żadnych zastrzeżeń. Byliśmy w Bułgarii w okolicach Słonecznego Brzegu gdzie rezydentem jest pan Perdek, który okazał się bardzo miły i pomocny. Można było wszystko załatwić przez rezydenta, zawsze był na czas swojego dyżuru w hotelu i zawsze bardzo pomocny. Naczytałam się również, że nie ma co na niego liczyć, a tu miła niespodzianka. Nie wiem czego ludzie oczekują od rezydenta, gdyż ten okazał się naprawdę ok. Tak więc sumując biuro SUN&FUN polecam i może w następnym roku również skorzystam z jego oferty.

3.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 3
Zgodność oferty z opisem 5
Ocena rezydentów 5
Ocena Organizatora 1

Opinia: biuro jest mało zorganizowane . rezydent nie informuje klienta wykupującego wycieczki na czym wycieczka polega. Ja po operacji ścięgna achillesa wykupując wycieczkę na gramvusa nie poinformował nas że główną atrakcją tego wyjazdu jest wejście na twierdzę...bardzo strome wejście. Zapytałam rezydentki co by się stało gdyby ktoś spadł albo skręcił kostkę cokolwiek może się przecież wydarzyć . Uzyskałam głupią odp. że ta osoba musiałaby jakoś pomału zejść albo się sturlać na statek .Biuro podróży nie poinformowało pasażerów o tym że lot został przełożony na inną godz, to pani na lotnisku powiedziała, że oni już rano widzieli ,że samolotu o 18.50 nie będzie. Sun fun nie wysłał nam żadnej informacji,więc wszyscy byli 2 godz przed odlotem, czyli o 16.30 . A w końcu wylecieliśmy o 1 w nocy

9.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: kolejne wakacje z biurem sun fun bardzo udane !!!!

9.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Wczoraj wróciliśmy z mężem i synem z Tunezji hotel Houda Gold, powiem tak jestem miło rozczarowana. Pierwszy raz pojechaliśmy z tym biurem, przed ostatnim terminem do zapłaty zaczęliśmy czytać opinię i mieliśmy ochotę zrezygnować z wyjazdu tracąc zaliczkę. Większość opinii była negatywna, my Polacy tylko narzekamy.Dobrze, że wzięliśmy na chłodno negatywne opinie o biurze. Wylot i powrót zgodnie z planem. Hotel spełnił swoje oczekiwania, jedzenie do wyboru do koloru, każdy znajdzie coś dla siebie. Animatorzy i rezydenci bez zarzutów. Obsługa hotelowa na pełnych obrotach, cały czas coś się działo. Zawsze można byłoby się przyczepić do czegoś. Dostęp do napojów bez ograniczeń, słyszałam,że w innych hotelach woda mineralna była pod wydział ( litr na dzień), u nas bez ograniczeń.Zjeżdżalnie cały czas dostępne oczywiście były przerwy około 2 godzinne. Co do leżaków , największy problem z nimi był przy głównym basenie, natomiast na plaży i przy zjeżdżalniach bez większego problemu. Wieczorem imprezy dla dzieci i dorosłych. Problem był z internetem, czasami trudno było się połączyć.Polecam

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 11  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.