0,49zł/min z VAT Infolinia 801 ­555 401
Mamy web do podróży!
Stosunek jakości do ceny 6.7
Zgodność oferty z opisem 6.6
Ocena rezydentów 6.1
Ocena Organizatora 6.1

Wszystkie opinie

3.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Składałem rezerwację na pokój typu double w hotelu Olgas na Kos. Po przyjeździe do hotelu zostałem zakwaterowany w pokoju typu Twin który w dodatku nie miał pełnego wyposażenia. Po zgłoszeniu rezydentowi problemu stwierdził że nic nie poradzi bo musi to sprawdzić w systemie. Pokój został zamieniony dopiero po dwóch dniach po wielokrotnych rozmowach telefonicznych i wprowadzaniu mnie w błąd że zamiana jest załatwiona a rezydent składał raporty do bazy (nie wystawiają na miejscu żadnego potwierdzenia niezgodności na podstawie których będę mógł reklamować usługę mimo iż próbowałem to wymóc). Po powrocie do kraju okazało się że kolejny raz zostałem za przeproszeniem wydymany. W procesie reklamacji pomimo wysłania zdjęć i dokładnym opisie sytuacji zostało stwierdzone że na podstawie ich dokumentacji wszystko było OK. Na prośbę o przesłanie dokumentacji nie odpowiadają. Teraz najprawdopodobniej czeka mnie procesowanie się z Nimi. Reasumując, stanowczo odradzam tego pośrednika.

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 4

Opinia: nie polecam! miał być hotel 3* (bywałam wiele razy w hotelach o tym standardzie, z różnymi biurami podróży,w krajach arabskich również i wiem czego się spodziewać ale takiego horroru nie widziałam!)a nawet na 1* nie zasługiwał-typowy hotel robotniczy. Syf, bród, pordzewiałe, rozpadające się sanitariaty,robactwo,stare zniszczone meble. Wg oferty miało być 5 posiłków w AI a były 3. Wg oferty miały być suszarki i TV w pokojach oczywiście tego nie było. Plaża hotelowa obrzydliwie zaniedbana i brudna. Napisaliśmy pismo reklamacyjne gdzie w odpowiedzi zostaliśmy zmieszani z błotem! Oskarżyli nas właściwie o kłamstwo, bo niby dzwonili do hotelu i powiedziano im, że było 5 posiłków i że są TV i suszarki w pokojach!Skandal! Będziemy się odwoływać u rzecznika praw konsumenta. Aha - chodzi ogólnie o hotel (o ile można ten obiekt tak nazwać) LE Khalife w Hammamet (Tunezja). Mogłabym napisać więcej ale już mi się ciśnienie podniosło :/ To był mój 1szy i ostatni wyjazd z tym biurem. Biuro typowo nastawione na złapanie klienta, wciśnięcie "kitu", pobrania kasy i ... bujajcie się frajerzy, zapłaciliście nam i mamy was już głęboko w poważaniu! Z tego co czytam opinie to wiele osób miało tak przykre jak my doświadczenia i wiele osób zostało zlekceważonych odmowną odpowiedzią na pismo reklamacyjne. Zastanawiam się czy komuś sie udało z nimi wygrać...

8.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 8

Opinia: Podróż do Egiptu i z powrotem bez żadnych przygód czy opóźnień. Transport z lotniska w Sharm średni- mały busik z ledwo działającą klimatyzacją. Hotel (Sharming Inn) zgodny z ofertą. Widok co prawda na dziurę w ziemi i graciarnię hotelową ale nie po to jedzie się na wakacje żeby przez okno wyglądać :) Niska ocena za rezydenta, który w hotelu był rzadko i jeszcze robił problem jak tylko musiał w czymś pomóc. Generalnie miły dopóki nie podejdzie się z jakąś sprawą. Za późno przeprowadzone spotkanie z rezydentem- 2 lub 3 dzień pobytu. Wycieczki z hotelu droższe niż w innych miejscach ale koszty wyrównują się gdy trzeba wypożyczać sprzęt do snurkowania- na hotelowych wycieczkach jest w cenie.

9.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 10

Opinia: Własnie wróciłam z tygodniowych wczasów organizowanych przez biuro Wezyr w Turcji, wybraliśmy hotel Diamond Hill i generalnie bylismy baaardzo zadowoleni zarowno z obsługi hotelu, jedzenia (ooo to przede wszystkim polecam!!!), jak i utrzymywania czystosci w pokojach itd...Wszystko co było w opisie Hotelu zastaliśmy na miejscy.
Jedyne do czego moge się przyczepic to wycieczki fakultatywne organizowane przez Wezyr, my akurat wybralismy rafting i pomijajac to ze biuro ma 2x wyższe ceny niż wycieczki kupowane na mieście to jeszcze na miejscu dowiedzieiśmy sie o dodatkowych kosztach (jak np. buty 4Euro, poza tym normalnie pianki tez by byly platne), a w październiku na spływie górską rzeką nie jest już tak ciepło, wiec zarówno obuwie jak i pianki byly nam niezbędne.
Poza tym robione byly nam zdjęcia jak i kręcony film, bez pytania się o naszą zgode (pewnie nie kazdy sobie życzy być filmowanym a potem występować w tysiącu powielanym filmików na yt czy innymch portalach),no i oczywiści zdjęcia i film dodatkowo płatne. I tutaj również duuuży minus w stosunku do animatorki wycieczki chyba pani Puliny (o ile dobrze pamiętam), która twierdzila iż 50 euro za film i zdjęcia to baaardzo tanio i powinnismy brać...wygladalo to tak jakby miala jakies dodatkowe profity z tego tytulu...w konsekwencji utargowalismy do 25 euro za wszystko, a jak sie okazalo na filmie wystepowalismy przez 3 min. na 16 mozliwych...
Animatorka zamiast dbac o swoich klientów, dbała głownie o interesy tureckich Flisaków...

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Hotel dno!!! Harmony Makadi Bay - 5 gwiazdek - totalna porażka - brud i syf - jedzenia mało i cały czas jedno i to samo. po powrocie złożona została reklamacja z dokumentacją foto - dla biura WEZYR jest to zbyt mały dowód, kontaktowali się z hotelem który stwierdził że nic takiego nie było... a rezydent podpisał się pod wszystkimi zarzutami na reklamacji złożonej na miejscu... totalnie olewcze podejście do klienta... NIE POLECAM i NIGDY NIE SKORZYSTAM JUZ Z USŁÓG WEZYRA

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Niestety oferta nie zgadzała się z rzeczywistością, pokoi nie sprzątano od X czasu i mimo, że zrobiliśmy zdjęcia do reklamacji, nie została ona oczywiście uwzględniona, a wręcz sugerowano nam w niej kłamstwo. Rezydentka niekompetentna, ostatecznie sama przyznała, że w takim miejscu by nie spała. Pierwszy i ostatni raz z tym biurem podróży!

6.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 6

Opinia: Standard pokoju rodzinnego W Hotelu Candy Onura Holiday Vilage w okolicach Bodrum/Turcja nie odpowiadał opisowi. W opisie był pokój rodzinny składający się z dwóch pokoi rozdzielonych drzwiami, natomiast otrzymałem jeden pokój rozdzielony murkiem o wysokości około 1 m. Składałem reklamacje u rezydenta a także później po powrocie. Sposób załatwienia reklamacji przez biuro mnie nie satysfakcjonuje.

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Na tygodniowy wyjazd do Turcji wyjechała moja żona z dzieckiem. Byliśmy w Turcji już wielokrotnie ale takiego czegoś po hotelu 5* nie spodziewaliśmy się. Za dodatkową opłatą wykupiliśmy pokój w części hotelowej. Smród bród i grzyb w łazience. Balkon zabrudzony w sposób makabryczny. Cały pokój wyglądał na nie sprzątany od początku sezonu. Obsługa hotelu fatalna. Rezydent bez żadnych możliwości decyzyjnych. Wysłaliśmy reklamację w odpowiedzi dostaliśmy informację między innymi taką że to goście hotelowi spowodowali zagrzybienie, poobrywali tynki i zasmrodzili pokój. Nie chcę się dalej denerwować więc napiszę krótko. WEZYR Holydays to nie jest biuro podróży z którego warto korzystać. To jest pośrednik niesprawdzonych ofert w standardzie lokalnym. Przypadkowość i ryzyko wypoczynku bardzo duża.

6.0 opinia z dnia
 
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 8
Stosunek jakości do ceny 6

Opinia: Witam,

właśnie wróciłam z wakacji z Turcji - wycieczka obsługiwana przez Państwa biuro. Chciałabym zwrócić uwagę abyście Państwo staranniej dobierali pracowników reprezentujacych Państwa firmę.

W hotelu gdzie przebywałam z mężem "opiekowała" się z nami Pani Ewa. Jesteśmy bardzo zdegusowani jej postawą. Na spotkaniu po przyjeździe gdy dowiedziała się, że mamy wykupione już wycieczki po Turcji w innym biurze była stasznie oburzona. Powiedziała, że zrobiliśmy najgorszy błąd, że w tym biurze "x" wykupiliśmy wycieczki bo tam jest straszna obsługa i w ogóle wszystko fatalne.., że na pewno zdarli z nas kasę, że będziemy zawiedzieni itd., a najlepiej jak wycofamy się z tamtych wycieczek w biurze "x" i wykupimy wycieczki u niej bo u niej to jest świetnie itd.... Nie wiedziałam czy ma rację co do tego biura czy nie ale po jej postawie nie miałam ochoty więcej z nią rozmawiać i wyszłam. Oczywiście wszystko się okazło nieprawdą co mówiła o tym innym biurze bo było wszystko profesjonlanie przygotowane przez nich a goście hotelowi oświecili mnie, że Pani rezydentka się wściekła bo nie zarobiła "na mnie". Poznałam kilka osób z Polski w hotelu i nikt nie miał o Pani Ewie dobrego zdania...

Także będę się starała unikać Państwa biura w przyszłości aby nie być tak rozczarowana obsługą w pierwszych godzinach za granicą...

3.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 4

Opinia: BEZNADZIEJA ludzie niech oni zamkną ta firme nie to ze do polski wrociłem w spodenkach krotkich bo mi zajebali spodnie na dodatek w recepcji hotelu to zamiast do warszawy musielismy do katowic i znowu cztery jebane godzinki na taborecie rezydent on nic nie wie dzwon do warszawy ogolne żygać mi sie chce jak słysze wezyr o nie ostatni raz nie polecam

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 12  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.