0,49zł/min z VAT Infolinia 801 ­555 401
Mamy web do podróży!
Stosunek jakości do ceny 6.7
Zgodność oferty z opisem 6.6
Ocena rezydentów 6.1
Ocena Organizatora 6.1

Wszystkie opinie

2.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 2

Opinia: Pluskwy w pokoju. Syf. Wezyr wykupuje najgorsze pokoje w hotelach. Brak możliwości ,kontaktu z zagranicy z biurem w PL numer 801 nie działa. Musiałem się wykłucic o nowy hotel za który zapłaciłem. Wezyr mi miał oddać. Nie oddał. W ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności. Odpowiadają na reklamacje olewająco i nie na temat. Lepiej dopłacić i polecieć z innym biurem. To był pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem który będzie zmieniał nazwę na Coral. Wszyscy już wiedzą co to za biuro. Oby splajtowali!

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Biuro Wezyr to totalna pomyłka. Nigdy więcej nie wybiorę się z nimi na urlop
Po pierwsze nie wierzcie w opisy wycieczki w katalogu , dla mnie nauczka na przyszłość wszystkie informacje zdobywać pisemnie.
Z opisów z katalogu na miejscu nic się nie sprawdziło. Jedna wielka ściema.
Zarówno hotel jak i rezydentka totalna masakra. Hotel Sentido Turan Prince baaaardzo mocno przereklamowany . Nie polecam ani hotelu ani biura !!!
Porażka

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 4

Opinia: Witam
Wezyr to totalna pomyłka już nie skorzystam nigdy z oferty tego biura !!!!!
W sierpniu 2014 r. wykupiliśmy rodzinną wycieczkę do Turcji. Pieniądze zostały wpłacone dokumenty do hotelu i na lotnisko odebrane ,pozostało tylko czekać na dzień wylotu . Po 2 dniach spokoju dzwoni pani z biura z przykrą wiadomością ,iż okazuje się że nie ma miejsc w hotelu w Turcji namawiając aby zrezygnować a zostaną mi zwrócone pieniądze . Byłem nastawiony na wypoczynek: zrobione zakupy, torby, wizy, parking przy lotnisku wykorzystany urlop ,pośmiewisko wśród znajomych i rodziny no totalna klapa. Zgodnie z warunkami umowy powinienem w zamian otrzymać ofertę podobną lub lepszą ,a otrzymałem kilka ofert gdzie warunki mijały się z celem np.; odległość od morza miała być 150 m a proponowano mi 1000 m, zjeżdżalnie wodne miało być 3 a oferowano jedną lecz szczytem było wylot o 1 dzień wcześniej niż planowany w dodatku z Rzeszowa nie z Warszawy a już powrót planowo do Warszawy , dojazd do hotelu o godz. 3 w nocy czasu tureckiego a zameldowanie o 14 po południu . Dwoje dorosłych z 5 letnim dzieckiem pytam gdzie mam do tego czasy spać i co jeść , pani z wezyra odpowiada tam przy recepcji są kanapy obsługa miła więc nikt nic nie powie złego , myślałem że ja śnię . Ze spokojnych wakacji przeżyłem koszmar .Zwlekali do samego końca z propozycjami, aż nie było wyboru . W końcu o 11.oo otrzymałem warunki zastępcze a o 15 miałem być na lotnisku , jak dureń rwałem z Lublina żeby zdążyć.
Co do obsługi i hotelu nie mam najmniejszych zastrzeżeń było świetnie (tak jak powinno i było opisane ).Rezydentka wezyra odezwała się natomiast chcąc wcisnąć wycieczki 2x droższe niż na mieście w pierwszym lepszym biurze lokalnym .Ponownie zawiodła mając potwierdzić dzień wylotu i godzinę nie zrobiła tego w hotelu było 7 rodzin z Polski i tylko wezyr nie sprostał obowiązkom . Czytałem opinie na portalach z niedowierzaniem ale teraz już wierzę, że jest to realne Wezyr nawet nie przeprosił za takie zajście.

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: Nie polecam biura WEZYR. Oszukują na wyjazdach. W ofercie jest 15 dniowy pobyt w Egipcie z 14-a noclegami a tak na prawdę wyjazd jest krótszy. Ja miałam wylecieć do Hurghady o 6-ej rano i wylądować na miejscu w południe a faktycznie wylecieliśmy z Warszawy dopiero o 20-tej i w hotelu byłam następnego dnia o 4-ej rano. Z powrotem było nie lepiej. Zamiast wylecieć o 22-ej pobyt mi skrócono i wylatywałam już o 12-ej w południe. Tak na prawdę nie miałam jednego z 14-u noclegów a w Egipcie byłam tylko 14 dni. Biuro pomimo mojej licznej korespondencji z reklamacjami nie chce ich uznać tłumacząc się specyfiką lotów czarterowych. Z lotów czarterowych korzysta wiele biur podróży ale tylko WEZYR ma zawsze wręcz notorycznie problemy z lotami i z premedytacją skraca klientom wyjazdy.

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: Nie polecam biura Wezyr!!!!! Zamawialismy wycieczkę do Egiptu, wybierając droższa opcje z jednym dniem dłużej przez co 300zloty więcej od osoby. Choć mogliśmy z Itaki lecieć za mniejsze pieniądze tylko 1dzien krócej. Juz nie damy nabrać sie na takie oszustwo. Jednak podczas pobytu okazało sie ze zamiast wylatywać wieczorem, juz z samego rana musieliśmy byc na lotnisko gdzie spędziliśmy około 4godzin. Na dodatek okazało sie ze było międzylądowanie zanim dotarliśmy do Warszawy. No i tak spędziliśmy dzień za który zapłacilo sie 300zl więcej. Jeśli chodzi o złożona reklamacje, to nawet drektor nie czyta tego pod czym sie podpisuje. Wynika z reklamacji ze byliśmy w Turcji, to sa jakies żarty!!!! Nikomu nie polecę tego biura i Wam, czytającym rownież nie polecam!!!!

4.0 opinia z dnia
 
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 4
Stosunek jakości do ceny 4

Opinia: Witam wszystkich!

Pierwszy raz wybrałem się z rodziną do Turcji i pierwszy raz (i ostatni!!!) z biurem Wezyr Holidays. Zostaliśmy zakwaterowani w hotelu, który miał być odświeżony. I był, ale nie tam, gdzie my byliśmy. Na sufitach widoczny grzybek - świeży i zamalowany (z informacji Pani Rezydent dowiedzieliśmy się, że zamalowywanie "takich problemów", to zwykła praktyka w Turcji). Poza tym - pleśń za umywalką i w kabinie. Sama kabina - rozlatująca się. Pragnę zauważyć, że wszystko to dotyczy hotelu pięciogwiazdkowego! Owszem, złożyliśmy reklamację w hotelu w recepcji - zaproponowano nam zmianę pokoju, ale w takim terminie, że dwa dni później musielibyśmy znowu się pakować, by wyjeżdżać z hotelu. Zrezygnowaliśmy... Chcieliśmy złożyć reklamację na ręce Pani Rezydent. Stwierdziła, że nie opłaca nam się, bo dostaniemy kosz owoców od hotelu i tyle. Zgodnie z informacjami, jakie uzyskaliśmy od biura, w którym rezerwowaliśmy wycieczkę i od Pani Rezydent - mieliśmy zrobić zdjęcia i złożyć reklamację w Polsce do Wezyr Holiday . Tak zrobiliśmy! Odpowiedź... Przepraszam, jaka odpowiedź!!?? To nie była odpowiedź na moją reklamację, to prawie pochwała dla hotelu, Pani Rezydent i oczywiście biura Wezyr. I oczywiście - czego ja się czepiam!? Przecież wszystko jest OK. Pani Rezydent nie potwierdziła żadnych rozmów ze mną. Obsługa hotelowa też... Ludzie, jeżeli zdecydujecie się na wakacjach z tym biurem i będziecie mieli jakieś problemy, nagrywajcie rozmowy, róbcie filmy ze wszystkim, co się da, bo w przeciwnym wypadku biuro zrobi z Was idiotów!! Wyprze się wszystkiego!!! NIGDY WIĘCEJ WEZYR HOLIDAY!! Pozdrawiam!!

9.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Wszystko wyglądało tak, jak powinno. Wylot bez opóźnienia, na miejscu od lotniska do wydania kluczy od pokoju towarzyszył nam rezydent. W drodze powrotnej - tak samo. Oferta zgodna z opisem, żadnych przykrych niespodzianek. Wybraliśmy wczasy typowo pobytowe, bez wycieczek fakultatywnych, więc nie mogę się wypowiedzieć na temat ich organizacji.

3.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Składałem rezerwację na pokój typu double w hotelu Olgas na Kos. Po przyjeździe do hotelu zostałem zakwaterowany w pokoju typu Twin który w dodatku nie miał pełnego wyposażenia. Po zgłoszeniu rezydentowi problemu stwierdził że nic nie poradzi bo musi to sprawdzić w systemie. Pokój został zamieniony dopiero po dwóch dniach po wielokrotnych rozmowach telefonicznych i wprowadzaniu mnie w błąd że zamiana jest załatwiona a rezydent składał raporty do bazy (nie wystawiają na miejscu żadnego potwierdzenia niezgodności na podstawie których będę mógł reklamować usługę mimo iż próbowałem to wymóc). Po powrocie do kraju okazało się że kolejny raz zostałem za przeproszeniem wydymany. W procesie reklamacji pomimo wysłania zdjęć i dokładnym opisie sytuacji zostało stwierdzone że na podstawie ich dokumentacji wszystko było OK. Na prośbę o przesłanie dokumentacji nie odpowiadają. Teraz najprawdopodobniej czeka mnie procesowanie się z Nimi. Reasumując, stanowczo odradzam tego pośrednika.

2.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 2

Opinia: Z 13 dni za ciezkie pieniadze zmarnowali mi/zonie/malemu dzieku 3 dni. Wylot zamiast rano(jak pierwotnie ustalono) odbyl sie o 22:00, zakwaterowanie w innym hotelu przy autostradzie, wylot zamiast w sobote byl w piatek o 23:50. Wszystko to zawiera sie w umowie...tylko 3 dni nam przepadly. Reklamacji nie uznano bo przeciez bylo super.

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 4

Opinia: nie polecam! miał być hotel 3* (bywałam wiele razy w hotelach o tym standardzie, z różnymi biurami podróży,w krajach arabskich również i wiem czego się spodziewać ale takiego horroru nie widziałam!)a nawet na 1* nie zasługiwał-typowy hotel robotniczy. Syf, bród, pordzewiałe, rozpadające się sanitariaty,robactwo,stare zniszczone meble. Wg oferty miało być 5 posiłków w AI a były 3. Wg oferty miały być suszarki i TV w pokojach oczywiście tego nie było. Plaża hotelowa obrzydliwie zaniedbana i brudna. Napisaliśmy pismo reklamacyjne gdzie w odpowiedzi zostaliśmy zmieszani z błotem! Oskarżyli nas właściwie o kłamstwo, bo niby dzwonili do hotelu i powiedziano im, że było 5 posiłków i że są TV i suszarki w pokojach!Skandal! Będziemy się odwoływać u rzecznika praw konsumenta. Aha - chodzi ogólnie o hotel (o ile można ten obiekt tak nazwać) LE Khalife w Hammamet (Tunezja). Mogłabym napisać więcej ale już mi się ciśnienie podniosło :/ To był mój 1szy i ostatni wyjazd z tym biurem. Biuro typowo nastawione na złapanie klienta, wciśnięcie "kitu", pobrania kasy i ... bujajcie się frajerzy, zapłaciliście nam i mamy was już głęboko w poważaniu! Z tego co czytam opinie to wiele osób miało tak przykre jak my doświadczenia i wiele osób zostało zlekceważonych odmowną odpowiedzią na pismo reklamacyjne. Zastanawiam się czy komuś sie udało z nimi wygrać...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 12  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.