6.2

Na podstawie 1042 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 6.4
Zgodność oferty z opisem 6.4
Ocena rezydentów 5.7
Ocena Organizatora 5.8

Wszystkie opinie

1.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Przeżyłem koszmar.I NIE TYLKO JA.Nigdy więcej!!!!!!Prosiłem Boga o powrót do Polski.Hotel w Hurghada TITANIC PALACE nikomu nie polecam.Żadnej organizacji.
1.CHCESZ LEKARZA,IDŻ DO WETERYNARZA
2.CHCESZ REZYDENTA SZUKAJ GO PO INNYCH HOTELACH
3.DJ W DISCO NACJONALISTA,NIENAWIDZI POLAKÓW,GRA SAM DLA SIEBIE,STANĄŁEM W OBRONIE STARSZEJ PANI Z NIEMIEC,KTÓREJ NAUBLIŻAŁ,STAŁEM SIĘ WROGIEM NUMER 1,
4.PROSISZ/BŁAGASZ O KONTAKT Z AMBASADĄ POLSKI TO WYLĄCZAJĄ NA 5 GODZIN CENTRALĘ TELEFONICZNĄ

I MASA INNYCH OPOWIEŚCI.ROBIMY POZEW ZBIOROWY,JA.KILKU OBYWATELI NIEMIEC.POLSKI.LITWY I ESTONII.
SŁAWOMIR
TEL.518715640

6.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: Biuro które ma bardzo duży bałagan. W czerwcu zarezerwowałam wczasy w Otium Eco Club, ale ze względu na zamach w Turcji wczasy te odwołałam . W sierpniu sytuacja uspokoiła się, więc postanowiłam z powrotem polecieć do Turcji w to samo miejsce. Niestety nie dało się zarezerwować tego samego terminu i pobyt okazał się krótszy. Biuro miało zwrócić na moje konto około 650 zł. Do dzisiaj dnia pieniądze nie wpłynęły .
Minęło już 8 miesięcy i bezskutecznie wysyłam maile przez biuro podróży .
Nigdy o tej pory nie spotkałam się z podobną ignorancją ze strony biura podróży. Boję się pomyśleć co by było gdybym próbowała odzyskać całą kwotę za całość imprezy. Pierwsze zgłoszenie to 613685, natomiast kolejne to 639292
Dlatego nie polecam korzystania z tego biura. Z drugiej strony ciekawi mnie fakt jak biuro wykazuje w sprawozdaniach nie rozliczone wpłaty od swoich klientów.

9.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 9
Ocena Organizatora 9

Opinia: Dwa razy w ciągu roku wyjechaliśmy na wypoczynek za pośrednictwem wezyra. Dramatu nie było jak piszą poniżej. Pierwszy wyjazd - Turcja sierpień 2016. Hotel zgodnie z opisem. Wysoki poziom usług nie było do czego się doczepić. Opieka rezydenta - standardowa. Bardzo sympatyczna dziewczyna. Już w autobusie otrzymaliśmy dobrze przygotowaną książeczkę z opisem wycieczek fakultatywnych. Dobrze przygotowani przewodnicy ze znajomością języka polskiego. Z góry informowali o ewentualnych napiwkach dla kierowców czy też obsługi na spływie kajakowym. Nic wymuszonego. Wycieczki fajne, organizacyjnie dobrze przygotowane. Trochę rozbawiła nas "taśmówka" podczas skorzystania z łaźni tureckiej - było to dla nas niezła zabawa może nikt z biura nigdy z tego nie skorzystał stąd brak świadomości o jakości tej atrakcji. No ale cóż potknięcia się zdarzają. Jeden z rezydentów - uczestniczył podczas transferów (polak) bardzo zadufany w sobie udzielał mało informacji niekoniecznie komunikacyjny. Szkoda....
Drugi wyjazd - Egipt koniec marca 2017. Transfer ok, pomoc rezydenta zbyteczna więc nie zobowiązywaliśmy go aby uczestniczył podczas meldunku w hotelu. Książeczki o wycieczkach fakultatywnych wręczone na spotkaniu z rezydentem - szkoda bo nie było zbyt czasu aby się dobrze zastanowić. Spotkanie zaraz na drugi dzień z bardzo dobrze przygotowanym rezydentem miał wiele do opowiedzenia i potrafił odpowiedzieć na każde zadane pytanie przez uczestników spotkania. Polecił fajną wycieczkę jako nowość w biurze i to była trafna podpowiedź. Mamy duże zastrzeżenia co do przewodników i ich zachowania. Początek wycieczek zawsze miły itd. Nie miło robi się kiedy dochodzi do części podziękowania dla pracowników, którzy uczestniczą podczas organizacji. Nigdy nie byłam przeciwna takiej formy i zawsze jesteśmy chętni z mężem komuś wręczyć dolara czy też dwa. Nie lubię jednak kiedy ktoś mi coś narzuca i dyktuje ile mam zapłacić. A tak było w przypadku wyjazdu na quady-"od pary 5$" okropne! to należy zmienić!

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Najgorsze biuro z jakim miałam do czynienia! Wakacje miały być marzeniem a były koszmarem. Opcja all inclusive w tym biurze to jakiś dramat. Oni nie wiedzą co sprzedają. Wciskają wszystko jak leci. Zarezerowaliśmy miejsce w hotelu którego nie było! Śmiech na sali! Powinni ponieść za to jakieś konsekwencje. Nasza oferta nawet w 20% nie byla zgodna z umowa a wezyr sie na to wypiął! Zastanówcie się zanim kupicie u nich wakacje, to są nasze ciezko zarobione pieniadze za które oni traktuja nas jak.... A o rekompensacie nie bylo nawet mowy. Biuro uwaza ze wszystko bylo ok.

Tak duzej liczby negatywnych opinni jeszcze nie widzialam. Wierze, ze karma wraca.

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 4

Opinia: Nie polecam tego biura.
Sprzedają coś, czego nie mają.
Po złożeniu rezerwacji i wpłaceniu pieniędzy informują, że jest tylko miejsce zapewnione w samolocie a w hotelu już nie ma i sugerują wybranie innego hotelu w danym terminie.
Oszusci i naciągacze.

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Biuro Wezyr Holidays traktuje klienta niepoważnie. Dwa tygodnie po podpisaniu umowy dostaliśmy z żoną email o zmianie warunków umowy w postaci dopłaty do wycieczki w kwocie 1150 zł. Zmianę tłumaczą podwyżką cen pokoju hotelowego. Z opinii biura turystycznego wynika ze to stała praktyka firmy Wezyr. Do wyboru dwie opcje, dopłacamy lub dostajemy zwrot zaliczki. Cieszyliśmy się na ten wyjazd zarówno my jak i dzieci, zupełnie nie rozumiem polityki firmy wezyr oraz braku Chęci dialogu z nami. Na pytanie o odpowiedzialność biura dostajemy email z ponagleniem naszej decyzji. Zupełny brak dialogu i podejścia do klienta dlatego ja już nigdy nie skorzystam z Wezyra i Państwu też zdecydowanie odradzam.

9.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Bardzo dobre biuro podróży i najważniejsze rezydent Polsko języczny :)

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Daję 1 ,bo nie ma możliwości wystawienia 0. Biuro Wezyr kompletnie nie kontroluje kogo i gdzie wysyła. Byłem w Egipcie luty 2017 w hotelu z All ,były tylko 3 posiłki i nic więcej. Alkohol wlewany do oryginalnych butelek niewiadomego pochodzenia ( Whisky wyszła im w różowym kolorze - porażka ). Reakcja na problemy zerowa. Napisałem zażalenie i w odpowiedzi wyczytałem ,że sam jestem sobie winien ,bo powinienem na miejscu walczyć o swoje ( jak chcesz zostać rycerzem to zabieraj zbroje i w drogę z Wezyrem ). Reasumując NIE POLECAM

9.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 10

Opinia: Bylismy w Turcji.Hotel Raymar wszystko zgodnie z opisem, pokoj bez zastrzezen.Jedzenia pod dostatkiem.kazdy znajdzie cos dla siebie.nikt nie bedzie glodny.owoce,ciasta ,lody,,alkohol .woda wspaniala.pogoda tez i coz mozna narzekac.

1.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 1

Opinia: UWAGA zostalismy oszukani, warunki nie odpowiadaly rekomendacjom sprzedawcow, hotel dni, jedznie koszmar, wszedzie syf, grzyb i plesn, calym turnusem 10rodzin sadzimy sie z Wezyrem o zwrot za cale (zmarnowane) wczasy

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 105  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.