6.2

Na podstawie 1135 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 6.4
Zgodność oferty z opisem 6.4
Ocena rezydentów 5.7
Ocena Organizatora 5.8

Wszystkie opinie

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Jestem mile zaskoczona, opieka rezydentów na wyspie RODOS naprawdę godna pochwały.Znajomi jechali z biurem Rainbow i zero opieki przy transferze powrotnym , a nasza rezydentka czekała ,aż wszyscy przejdą odprawę.

10 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Bardzo dobra organizacja, transfer bez zastrzeżen,w drodze powrotnej nasz rezydent zorganizował nam mega luksusowy autokar ze skórzanymi siedzeniami, super! :D
Nawiązując do rezydentów..Adrian i Wojtek, wspaniali młodzi ludzie, z mega energią, którą zarażali dosłownie każdego, wielki plus!

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Pierwszy raz byłem na wczasach z tym biurem i jestem niesamowicie pozytywnie zaskoczony wszystko było bardzo dobrze zorganizowane. Wielki plus

2.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 3
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 3

Opinia: rezydent z wezyra bardzo nie miły Ahmed Abd Gawad Mortada
nie pomocny w sprawie reklamacji dziennie się ze wezyr ko jeszcze trzyma

5.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Sama wycieczka jak najbardziej OK. I nie było by się do czego doczepić, ale niestety rezydenci robią wszystko by tak nie było. Przylot - trzeba się na szukać gdzie jest nasz rezydent, informacja do którego autobusu wsiąść otrzymujemy w wersji - tam jest. I szukaj sobie człowieku wśród tłumu ludzi i kilkudziesięciu autobusów.
Przyjazd pod hotel - otwierają się drzwi autobusu i szanowna Pani nawet nie raczy wysiąść tylko informuje że trzeba iść do recepcji ( tyle to wiem bez jej informacji). Dzięki miłej obsłudze hotelu obywa się bez jakichś większych problemów.
Pobyt w hotelu- rezydentka pojawia się w dzień udzielania informacji ( a właściwie sprzedaży wycieczek) i tyle ją widziano. Mało tego na tablicy były wywieszone 2 numery telefonów do dwóch rezydentek - zapomnijcie że się dodzwonicie. Można próbować na główną infolinię ale tam od razu odsyłają do rezydentów. A informacje udzielone przez infolinię są nie rzetelne. PRZYKŁAD - Ponieważ rezydentka nie wywiesiła terminu i godziny wylotu informacja z infolinii ( wylot o godzinie 7.00 wyjazd z hotelu o 24.00 - pytanie do pani z infolinii co mamy robić przez 5 godzin jazdy skoro do lotniska jedzie się tylko 1 godzinę . Odpowiedź ona nie wie mam pytać rezydentki, )
Wszyscy goście mieli problem z rezerwacją Ala carte , niestety bez pomocy nikt nie skorzystał.
Wylot - wsiadamy do autobusu jedziemy na lotnisko. Na lotnisku otwierają się drzwi autobusu i Pani rezydentka informuje że należy udać sie na odprawę i przypomina o wadze walizek. Kiedy wszyscy wysiedli pani rezydentka się zwinęła razem z autobusem i tyle ją widzieliśmy. Dobrze że nic się nie wydarzyło a osobom nie obytym na lotnisku pomagali inny pasażerowie. Ta opinia ma na celu ostrzeżenie przed biurem WEZYR a właściwie ich rezydentami. Jeśli wiesz że nie będziesz potrzebował pomocy to możesz lecieć ale jak coś się stanie zostaniesz sam jak palec. Latałem już z kilkoma innymi biurami i do tej pory nie było problemów. W tym roku totalne przegięcie.NIE POLECAM

4.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 1

Opinia: Od lotniska do hotelu mieliśmy 70 km, mieliśmy jechać ok. godzinę do hotelu okazało się jednak że jedziemy 4 godziny! Wylot z Turcji mamy o 16:45 a o 10:30 wyjeżdżamy z hotelu na lotnisko oddalone o 70 km od nas

5.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 7
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 6

Opinia: Biuro ma tragicznych rezydentów. Przyjechaliśmy o 3 w nocy do hotelu, spotkanie z rezydentem o 10. Na spotkaniu tym Pani powiedziała, że wycieczki są w super promocyjnej cenie ale tylko w czasie spotkania. Ewidentnie chcą zrobić z ludzi idiotów, żeby zarobić jak najwięcej, ponieważ te "promocyjne" ceny są zawsze o wiele wiele wyższe niż w lokalnych polskich czy tureckich biurach tylko, że ludzie nie mają nawet czasu się zapoznać z innymi ofertami, bo decyzje trzeba podejmować od razu. Przez cały pobyt od spotkania ani razu nie widzieliśmy rezydentki na oczy, zero jakiegokolwiek zainteresowania. W drodze powrotnej na lotnisko mając niecałe 1,5 h do odlotu i 10 minut do lotniska zatrzymaliśmy się na bazarze nie wiadomo z jakiego powodu, ponieważ Pani rezydentka ma jakieś z tego profity przez co później na lotnisku musieliśmy się bardzo śpieszyć, żeby zdążyć zdać bagaż i się odprawić.

2.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 3
Zgodność oferty z opisem 3
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 3

Opinia: Niestety obraz pani Agnieszki rezydentki nie jest zbyt kolorowy.Nie zrobila niczego oprocz sprzedawania wycieczek.Niestety nie zrobila niczego innego co mozna by bylo nazwac opieka i pomoca.Nie moze tak byc ze Hotel ma przez 3 dni problemy z woda i pradem i zostawic urlopowiczow samych sobie aby chodzi i upominali sie o swoje.

10 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Jak zawsze zadowolona.Wszystko idealnie zorganizowane .Rezydenci na szóstkę.

4.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 2

Opinia: Jeśli chodzi o hotel to same plusy. Właścicielka to przemiła,gościnna osoba, która lubi strzelić sobie małą pogawędkę z każdym swoim Gościem. Nigdy o nikim nie zapomina, zawsze interesuje sie czy wszystko jest w porządku. Sniadania pyszne, mozliwa dokładka. Basen i pokoje czyste, codziennie sprzątane.

Rezydenci:
Zacznę od początku. Wylądowaliśmy w Heraklionie. Po wyjściu z lotniska każdy rozgladal się gdzie jest przrdstawiciel Wezyr Holidays. Nikogo nie było, więc sami musieliśmy ich szukać. Okazalo się że 4 dziewczyny stoją sobie w wiacie nr2 i na nas czekają...napomknę że tylko jedna z nich skanowała vouchery hotelowe mówiąc kto idzie do jakiego busa. Cała reszta stała jak słup soli i miała nas za nic. Bartek i Kinga do dupy. Zero kontaktu z kimkolwiek. Co usłyszeliśmy po 2 dniach dzwonienia do rezydenta?"wczoraj mialem urodziny ale to kwestia prywatna..." Kinga jest niemiła, nie potrafi przekazac wiedzy historycznej miasta, poza tym nie miała nawet ochoty na to...wycieczka z nią na Spinalongę była okropna. Ciągle mieliśmy czas wolny i sami musieliśmy zwiedzać miasteczka, a co najgorsze po powrocie do hotelu musiałam usiąść do internetu i zapoznać sie z historią miasta która bardzo mnie ciekawiła. Następna kwestia to godzina wylotu. Bartek zamiast poinformować nas osobiście, powiedział że napisze email do właścicielki która wywiesi nam informację. Pani Maria raczej nie jest od tego, a co gdy nie przeczyta wiadomości?
Jedyną osobą ktora zasługuje na szacunek i dobre słowo to Patrycja, która poprowadziła wycieczkę na Santorini. Przekazała nam dużo informacji, wskazywala ważniejsze miejsca oraz pokazywała gdzie dobrze zjesc czy cokolwiek kupić.

Zastanówcie się kilka razy czy oby napewno chcecie lecieć z tym biurem na wczasy. Pewne jest że przepłacicie i z biura zadowoleni nie bedziecie.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 114  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.