6.2

Na podstawie 1088 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 6.4
Zgodność oferty z opisem 6.4
Ocena rezydentów 5.7
Ocena Organizatora 5.8

Wszystkie opinie

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: dramat w każdym tego słowa znaczeniu! zepsuli całe wakacje!

8.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 7
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 8

Opinia: Polecam biuro jak najbardziej pomimo iż trafiliśmy na zły hotel przy pomocy miłego rezydenta Mahomoud Shahat mogliśmy za mała dopłata zmienić ten hotel gdzie były wspaniałe wakacje , ale wszystko dzięki milemu redydentowi -dziękujemy ????

3.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: Ocena biura za pracę rezydentki. Interesowała ją tylko sprzedaż wycieczek fakultatywnych. Nie udzieliła nam wielu istotnych informacji. Zostawiła nas samym sobie.

4.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 7
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 1

Opinia: Brak orientacji i podstawowych zasad organizacji logistyki grupy przyjezdnej rezydentki transferowej oraz kierowcy autokaru z Antalyi do Kargicak (Utopia World) spowodował, że transfer z lotniska trwał PONAD 4,5 godziny!!! Nawet podczas powrotu i wylotu do Wrocławia, kiedy odbieraliśmy z innych hoteli gości przejazd trwał niewiele ponad 3 godziny. Na lotnisku po zajęciu miejsc w autokarze, rezydentka nie dokonała sprawdzenia listy gości, przez co czekaliśmy ponad godzinę na dwójkę gości (których ponoć brakowało), którzy de facto siedzieli od początku na jednych z pierwszych siedzeń w autokarze. Po ich odnalezieniu (po godzinie) okazało się, że rezydentka wpuściła do autokaru 6 osób, które powinny jechać zupełnie innym, co spowodowało kolejne zamieszanie i opóźnienie. Następnie w drodze do hoteli kierowca zupełnie nie znał położenia kilku z lokacji, przez co np. w samej Alanyi poszukiwanie hotelu "Banana" trwało ponad 40 minut. Nie wspominając już o tym co wyczyniał po drodze, kiedy kilkakrotnie musieliśmy zawracać i poszukiwać z udziałem podróżujących hoteli. Z winy przewoźnika i operatora lokalnego do swojego hotelu dotarliśmy grubo po godzinie 3:20 nad ranem i kilka minut przed czwartą trafiliśmy do swojego pokoju w willi. Hotel ani touroperator nie zapewnił nam już w tym dniu kolacji ani napojów, ani żadnych świadczeń (również w trakcie strasznie męczącej drogi przejazdowej z małym dzieckiem) oprócz wskazania pokoju do noclegu i w sposób fałszywy wpisano nam pobyt od 10 czerwca, kiedy był już 11 czerwca wcześnie ranem! Nasz pobyt w hotelu zaczął się więc z jednodniowym opóźnieniem. Recepcjonista nie potrafił porozumiewać się w języku angielskim ani polskim, co spowodowało kolejne perturbacje związane z rodzajem pokoju i warunkami pobytu niezgodnymi z ofertą i zawartą umową z biurem. Powyższe spowodowało, że wnieśliśmy reklamację -odp. cyt. "Przykro nam, że są Państwo niezadowoleni, ale nie możemy uznać reklamacji...(bla, bla, wszystko wg biura było ok)" ODRADZAM!

3.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: W lipcu byłam na wycieczce z biurem Wezyr Coral travel na wyspie Rodos w miejscowości Faliraki. Mieszkaliśmy w hotelu Lymberia. Miły hotel, położony na obrzeżach miasteczka, ok. 1 km do plaży.
Hotel ma trzy gwiazdki, wobec tego nie można wiele wymagać.Natomiast obsługa biura na miejscu pozostawia wiele do życzenia. Rezydentka Justyna ograniczyła się tylko do sprzedania nam wycieczek fakultatywnych i to wszystko. Wykupiłam trzy wycieczki, każda miała zmieniony czas wyjazdu. Czas dwóch został przesunięty o godzinę wcześniej, co uniemożliwiło zjedzenie śniadania. Sms-y z informacją dostaliśmy późno, ale to i tak nic by nie zmieniło, bo hotel nie daje lunch-boxów. Przy kupowaniu wycieczek nie otrzymaliśmy zarówno tej informacji, jak i tej, że 24h wcześniej możemy z takiej wycieczki zrezygnować.
Oceniam biuro Wezyr źle, ponieważ to oni odpowiadają za swoich pracowników i powinni mieć nad nimi kontrolę.
Nie były to wszystkie problemy naszej grupy, ale ja piszę tylko o tym, co dotyczy mnie.

9.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Bardzo dobrze zorganizowane wszystkie wycieczki fakultatywne. Wszelkie informacje podawane z wyprzedzenie przez rezydenta(pani Ada). Przewodniczki(panie : Kinga,Patrycja,Natalia) wycieczek są kopalnią wiedzy o całej Krecie .Polecam gorąco.

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: W czwartek 13.07.2017 wróciłam z 2tyg. wakacji w Turcji Bodrum. Organizacja na miejscu? Beznadziejna, nie mieliśmy bezpośredniego transportu z lotniska do hotelu, - trzeba się było przesiąśc do innego busa. Byliśmy w hotelu Bodrum Bay Resort. Zainteresowanie rezydentki Alicji było tylko podczas sprzedaży wycieczek. Później trzeba było prosić się o interwencję i to TYLKO telefoniczna (bo nie miała podobno jak dojechac do naszego hotelu.!!). autokary na każdą zakupiona u nich wycieczkę spóźnione o 30min (podobno korki - jakoś jadąc z nami nigdy nie było takich korków). Zakupiona wycieczka na nurkowanie - zapomnieli po nas przyjechać.

5.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 5
Zgodność oferty z opisem 7
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 8

Opinia: rezydenci..... słabi...w porównaniu z innymi biurami wypadli słabo-szkoda,choć oczywiście nie wszyscy ale..(rezydenci opiekujący się petunya beach resort) animatorzy hmm przy pobycie na 2 tygodnie dopiero po tygodniu z rodziną poznaliśmy animatorkę Wezyra.a były z nami dzieci 7 i 10 lat ale i tak zero jakiegoś zainteresowania co do dzieci!

1.0 opinia klienta z dnia
 
Ocena Organizatora 1

Opinia: Zapoznałam się z ofertą biura i okazało się,że wyjazd niby na 7 dni zaczyna się 30.09 a kończy 6 .10.Pani z biura

próbowała mi wmówić,że jest to 7 dni,pózniej mi wmawiała ,że chodzi o 7 noclegów.Dlatego ceny są konkurencyjne ,bo wypada jeden nocleg.Dziękuję za taką ofertę.Na pewno skorzystam z TUI.

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: Wykupiona impreza na wyjazd do Egiptu hotel Mirage aquapark bardzo mijała się z opisem organizatora . Według Wezyra hotel maił być 5* z usługą All 24h. Na miejscu okazało się że all 24H w ogóle nie istnieje , brak szklanek w barze głównym , brak jakich kolwiek kubków na napoje w barze przy basenie , jedzenie wydzielane przez obsługe restauracji ( 2 plasterki sera i next)przy obiedzie masakra , po pół godzinie od otwarcia restauracji brakowało większości potraw i nie były uzupełniane. Rezydent tylko rozkładał ręce i mówił będzie dobrze . Zadne sygnały wysyłane podczas pobytu do biura nie przynosiły efektu , w odpowiedzi na reklamacje otrzymałem odpowiedź ze takie są zwyczaje w Egipcie i miałem sobie poczytać ulotkę przed wyjazdem dotyczącą usług świadczonych w tym kraju . tak się składa że była to moja 8 wyprawa do Egiptu i poznałem realia panujące w hotelach . Pierwszy i ostatni raz byłem z Wezyrem i ostatni , opis warunków w hotelu a ulotka biura to dwie różne rzeczy , rozpatrzenie reklamacji - a co pan chcesz było fajnie znajomi mi mówili że ten hotel jest okey.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 109  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.