58 ­325 30 00
Infolinia 801 ­555 401 koszt połączenia 0,49zł/min z VAT
6.3

Na podstawie 846 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 6.6
Zgodność oferty z opisem 6.5
Ocena rezydentów 5.8
Ocena Organizatora 6.0

Wszystkie opinie

9.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 10

Opinia: Byliśmy z Wezyrem na Dominikanie w styczniu 2016. Wszystko było jak najbardziej w porządku, oferta zgodna z opisem. Pokoje dostaliśmy takie jak były zaznaczone w ofercie. Rezydent czekał ja nas po wyładowaniu na Punta Cana i pojechał z nami pod hotel. Drugi rezydent spotkał sie z nami na drugi dzień żeby nam wszystko wyjaśnić i odpowiedzieć na ewentualne pytania. To były bardzo udane i niezapomniane wakacje. Polecam z czystym sumieniem biuro podróży Wezyr.

10 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: wszystko świetnie zorganizowane żadnych niespodzianek ani problemów rezydentki pełen profesjonalizm gorąco polecam

2.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 5
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED WYCIECZKAMI Z WEZYR!!! Byliśmy z Wezyr w Bodrum w czerwcu 2015. Dostaliśmy pokoje niezgodne z umową o niższym standardzie! Na miejscu rezydentka z infolinii Wezyr powiedziała, że mamy dopłacić 17EUR/za dzień do pokoju o wyższym standardzie, który mieliśmy w umowie!!! Oczywiście z tego nie skorzystaliśmy. A rezydentka obsługująca nasz hotel przyznała, że mamy rację, ale powiedziała, że jedyne co możemy zrobić to napisać reklamację po powrocie do kraju (po prostu chciała nas spławić). Gdy napisaliśmy reklamację do WEZYR i dołączyliśmy na dowód zdjęcia prezentujące różnice standardu pokoju, który otrzymaliśmy, a który był w umowie - Wezyr odpisał, że reklamacja jest bezpodstawna. Po długotrwałym odbijaniu 'piłeczki' przez dział reklamacji (który nie chciał zrozumieć istoty problemu) dostaliśmy pismo, że mogą nam zwrócić koszt 181 zł za całą wycieczkę na 3 osoby!!!! Gdzie przedmiotem reklamacji była NIEZGODNOŚĆ USŁUGI Z UMOWĄ i ZAKWATEROWANIE W POKOJU O NIŻSZYM STANDARDZIE. Jeżeli ktoś sobie życzy chętnie prześlę dowód w postaci zdjęć i całą korespondencję z działem reklamacji.

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED WYCIECZKAMI Z WEZYR!!! My byliśmy z Wezyr w Bodrum w czerwcu 2015. Dostaliśmy pokoje niezgodne z umową o niższym standardzie! Na miejscu rezydentka z infolinii Wezyr powiedziała, że mamy dopłacić 17EUR/za dzień do pokoju o wyższym standardzie, który mieliśmy w umowie!!! Oczywiście z tego nie skorzystaliśmy. A rezydentka obsługująca nasz hotel przyznała, że mamy rację, ale powiedziała, że jedyne co możemy zrobić to napisać reklamację po powrocie do kraju (po prostu chciała nas spławić). Gdy napisaliśmy reklamację do WEZYR i dołączyliśmy na dowód zdjęcia prezentujące różnice standardu pokoju, który otrzymaliśmy, a który był w umowie - Wezyr odpisał, że reklamacja jest bezpodstawna. Po długotrwałym odbijaniu 'piłeczki' przez dział reklamacji (który nie chciał zrozumieć istoty problemu) dostaliśmy pismo, że mogą nam zwrócić koszt 181 zł za całą wycieczkę na 3 osoby!!!! Gdzie przedmiotem reklamacji była NIEZGODNOŚĆ USŁUGI Z UMOWĄ i ZAKWATEROWANIE W POKOJU O NIŻSZYM STANDARDZIE.

9.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 10

Opinia: Chciałem w raz z małzonka goraco podziekowac za udane wakacje na rodos biurowi wezyr w szczegolnosci przewodnik pani Beacie Xidi za pełny profesjonalizm prowadszenia wycieczek za co garoco dziekuje.Wezyrowi dziekuje za wspaniały hotel Filerimos Willage który jest w 100% zgodny z opisem,animacje na poziomie a wieczorki greckie super!Pozdrawiam

janek

6.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 8

Opinia: były pewne wpadki, brak wypożyczalni rowerów, przekąski ale to raczej detale. problemem był brak komunikacji między hotelem a biurem w sprawie podania daty wyjazdu.

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Tragedia wysokich lotów ! Przestrzegam ! Mieliśmy wypadek w Turcji jadąc autobusem z lotniska do hotelu . Kierowca , jadąc z dużą prędkością , non stop bawił się telefonem i nie zapanował nad pojazdem . Mąż mój został przewieziony do szpitala , ja z ogromnymi potłuczeniami zostałam odwieziona do hotelu . Nasz pobyt tygodniowy polegał na niczym . Przestraszeni , pozbawieni możliwości korzystania z wodnych atrakcji ( założone szwy ) , z wycieczek itd . Biuro jedyne co zaproponowało to wycieczkę fakultatywną , w ramach przeprosin . Była to dla nas obraza , gdyż nasze obrażenia były tak dotkliwe , że mieliśmy ogromne problemy ze swobodnym poruszaniem się i pomysł żeby wysłać , ludzi biorących udział w wypadku ....na wycieczkę z ich kolejnym nieodpowiedzialnym pracownikiem ...bez komentarza !!! Totalne dno !

2.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: Tragedia ,3 miejsca dla spania dla 3 osób dorosłych ,standard 5 gwiazdek robaki pod wanną ,ręczniki dla 3 dorosłych osób 2 sztuki ,tak więc dwie osoby miały mieć jeden ręcznik !brak pościeli ,brak miejsca do spania ,trzecia osoba musiała spać kątem na sofie nie rozkładanej ,pieniądze wezyr pobiera za wyjazdy w sezonie gigantyczne reklamacji nie uznają i do winy mimo iż ewidentna nie przyznają i części kosztów nie chcą zwrócić a reklamują że duże rabaty mają ,że miejsca sprawdzone polecają guzik prawda ! Wystarczy wpisać nie udane wakacje z Wezyrem to co to biuro wyczynia od tego roku to paranoja ,nigdy więcej .

9.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: wszystko dobrze lot zgodnie z planem szybki dojazd i powrot konfortowy autokar i obsluga.

2.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 3
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: PRZESTRZEGAM KLIENTÓW NA PROPONOWANE PRZEZ BIURO WEZYR PROMOCJE LATA 2016!!! Przygotowany regulamin obowiązuje wyłącznie w okresie promocji. Zniżki do 40% czy 30% naliczone są nie wiadomo od jakiej ceny. Ja skorzystałam z takiej promocji w ubiegłym roku, zakupiłam wycieczkę w 11.2014 na wyjazd wakacyjny w 2015. Jakie było moje zdziwienie, kiedy w czerwcu 2015 weszłam na stronę Wezyra i moja wycieczka była o 150 zł/ za osobę tańsza od ceny, którą zapłaciłam w 11.2014 r. Chciałam skorzystać ze znizki 40% a tak naprawdę biuro ściagnęlo ze mnie kasę , obracało moimi pieniędzmi przez prawie 8 miesiećy a na koniec odpowiedziało mi, że to jest zgodne z regulaminem. Dla mnie jest to zwykłe oszustwo. Zgłosiłam reklamację do biura Wezyr, które udaje, że nie wie o co mi chodzi, wszystko zgadza się z zapisami regulaminu, o wszystkim poinformowałam UOKIK, Urząd Marszałkowski w Warszawie i Polska Izba Turystyki. Wiem, ze jest bardzo dużo niezadowolonych Klientów Biura, od 2-3 lat Biuro jest źle zarządzane, jeżeli nadal bedą tak traktowac klientów, to nie wróże im suksesów. Byłam bardzo dobrym Kientem tego biura, ale nigdy więcej nie skorzystam z promocji wakacyjnych. PRZESTRZEGAM PAŃSTWA PRZED OFERTAMI WAKACYJNYMI BIURA WEZYR- TO JEST ZWYKŁE OSZUSTWO, NACIĄGANIE LUDZI NA WCZESNIEJSZĄ WPŁATĘ, NIE GWARANTUJĄC ZADNYCH OBNIŻEK W CENIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 85  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.