0,49zł/min z VAT Infolinia 801 ­555 401
Mamy web do podróży!
Stosunek jakości do ceny 6.8
Zgodność oferty z opisem 6.7
Ocena rezydentów 6.2
Ocena Organizatora 6.1

Wszystkie opinie

9.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 9
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 9

Opinia: Wszystko ok . Wszystko na czas z uśmiechem i realizowane w systemie "klient nasz Pan".Zmiana pokoju załatwiona w 3 sekundy. Wycieczka do Barcelony i wiele innych bez zmuszania dany czas na zastanowienie, porównanie z innymi opcjami. Pan Adam rezydent Lloret de Mar pomocny i taki spokojny ale konkretny. Pełen szacunek dla Pana Adama :)

5.0 opinia z dnia
 
Ocena Organizatora 6
Ocena rezydentów 6
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4

Opinia: Szkoda gadać wakacje porażka jedynie co dopisało to pogoda, nowi znajomi jakich poznałem i barmana ,,RAMBO,, w hotelu alexandros a hotel to historia nie na jedną noc mógł bym o nim pisać godzinami same negatywy i ta piszczysto-żwirkowa była by jak by ktoś sobie zabrał piasek dla kota i kuwetę ......:(

1.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Biuro w ogole nie przesłało do hoteli informacji o godzinie odlotu oraz odbioru turystów z hotelu.
Czekaliśmy "na oko" mając zmarnowany dzień. Brak rzetelnej informacji. To nie pierwszy taki problem z tym biurem. Juz nigdy więcej.

5.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 2

Opinia: Pierwszy i ostatni raz z wezyrem. 23 godziny na lotnisku we Wrocławiu, a kobietka z wezyra jak tylko zobaczyła pierwsze opóźnienie ulotniła się jak kamfora. Pomocy ze strony biura na miejscu nijakiej, ponoć niektórzy dostawali smsy - ja nie. Lotnisko spisało się na medal zapewnili noclegi i wyżywienie. Pobyt w sumie ok., jeśliby poprawić kilka rzeczy (czystość w holu i na jadalni, sprawne dostarczanie napojów na bar na basenie - gdzie ich często brakowało,zmiana odzieży obsługi, która w większości chodziła brudna, zmiana menu restauracji włoskiej gdzie jedzenie jest po prostu mierne, poprawa jakości jedzenia w snack barze) ośrodek byłby naprawdę godny polecenia. Rezydenci w Tirana Azur Club w sumie okej, choć nieraz niesłowni. Wycieczki fakultatywne sporo tańsze w Alfa Star. Lot powrotny to znowu oczekiwanie 4 godziny na lot i dopiero po tym jak ludzie zrobili na lotnisku hałas ktoś w końcu przekazał nam konkretne informacje. Biuro powinno wiedzieć i informować o tym, że po ramadanie w hotelu może być wielu Arabów. Różnice kulturowe powodują, że ciężko wytrzymać w hotelu w którym ponad połowa gości to bardzo głośni, nie widzący niczego poza czubkiem własnego nosa, robiący wokół siebie straszny bałagan ludzie.
Organizator i przewoźnik będą skarżeni za nie dotrzymanie warunków umowy i opóźnienia indywidualnie i zbiorowo.
Polskie biura podróży powinny wpłynąć poprzez odpowiednie ciała na wypełnianie przez lotnisko w Sharm el Sheikh międzynarodowych umów i standardów. Czekający na tym lotnisku na próżno mogą czekać na napoje i posiłki. Ceny są tam wysokie - hamburger 7 USD.

1.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 3
Ocena Organizatora 1

Opinia: byłam 6 raz w Egipcie po raz pierwszy z Wezyrem , wielka porażka , wylot z Katowic opóźniony o 3 godz a powrót do Katowic o 16 godz. organizator uważa że wywiązał się z umowy w 100% Hptel Coral Beach Rotana Resort w Hurgadzie pięknie położony przy dużej plaży z piękną rafą koralową natomiast to co się działo w tzw restauracji przeszło najśmielsze oczekiwania , brud, nie sprzątane talerze ze stołów , brak sztućców, szklanek czy filiżanek, brak miejsca przy stolikach, jedzenie nie smaczne . 95% turystów rosyjskojęzycznych - koszmar Uważam że należy omijać Wezyra szerokim łukiem, brak informacji , brak organizacji, lekceważenie klientów

7.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 10

Opinia: wszystko poza rezydentem Mohamedem w Harmony Makadi Bay (Hurghada)było ok. Rezydent niesympatyczny, obiecywał rodzinom z dziećmi ze załatwi dostawki których brakowało ale 2 rodziny wcale się jego interwencji nie doczekały,lekceważy turystów i udaje że nie słyszy. Spóźniał się zawsze na swoje dyżury ok.40min,telefonów nie odbierał. Podawał błędne godziny zebrań na wycieczki z czego jedni jechali a inni jak barany czekali na autobus który już pojechał. Ale wina oczywiście turystów nie jego. Takimi rezydentami wezyr psuje sobie opinie a turystom wypoczynek.

9.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 9
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 9
Ocena Organizatora 9

Opinia: Wykupiłam wycieczkę z Wezyra po raz pierwszy i jestem mile zaskoczona. Oczywiście skusiła mnie cena i dobre opinie o wybranym hotelu zasięgnięte z kilku portali. Oferta wycieczki w Bułgarii w rzeczywistości lepsza niż opis w katalogu. Rezydenci pomocni przy wylocie na lotnisku w Warszawie oraz kilku w Bułgarii, wszystko na czas, powrót też OK, Bardzo fajna rezydentka Stefka. Na pewno jeszcze skorzystam z tego biura.

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Same negatywy! Opis hotelu był po prostu kłamstwem - pokoje z aneksem to jakieś obskurne baraki, rezydentka która nie była nigdzie i nic nie wiedziała, miała czas sprzedawać wycieczki, ale za bardzo jej się spieszyło żeby obejrzeć w jakich warunkach nas zakwaterowano. "Tęniące życiem miasteczko' to paru niemieckich emerytów i zabite dechami, opustoszałe od conajmniej 10 lat kluby, NIC, absolutnie NIC nie zgadzało się z opisem hotelu i miejsca. To były moje pierwsze i ostatnie wakacje z Wezyrem. NIE POLECAM.

3.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: biuro???? Lepiej porozmawiać o pani MAGDZIE która obsługuje Grecje!!!! Jednym słowem MASAKRA!!!! Brak jakiegokolwiek zainteresowania !!!! Nawet nie poinformowała o której godzinie wylot!! Człowiek sam musiał wydzwaniać!!! A na lotnisku przy odprawie!!!! Oczywiście pani Magdy nie było bo pewnie miała cos lepszego do roboty!!!!Nawet nie była zainteresowana osobami z polski!!!!

8.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 8

Opinia: Byłam z Wezyrem w Egipcie w Sharm el Sheik w hotelu Park Inn By Radisson w dniach 15-29.07.2014r - 2 osoby dorosłe i 2 dzieci. Nie mam żadnych zastrzeżeń zarówno do Biura, jak i hotelu. Zarówno transfer z lotniska do hotelu, jak i powrót przebiegł miło i sprawnie. Hotel i otoczenie zgodne z opisem. Pokój wg nas w normie, gdyż znając kraje arabskie nie oczekiwaliśmy wielkich luksusów. Był całkiem niezły wybór potraw. Sympatyczny kontakt z rezydentem, chociaż na szczęście nie mieliśmy większych problemów. Ogólnie wakacje bardzo udane, dzieci wybawiły się na basenach i na plaży i koniecznie chcą wrócić w to samo miejsce.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 54  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.