58 ­325 30 00
Infolinia 801 ­555 401 koszt połączenia 0,49zł/min z VAT
6.9

Na podstawie 154 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 7.3
Zgodność oferty z opisem 7.3
Ocena rezydentów 6.7
Ocena Organizatora 6.5

Wszystkie opinie

4.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. 2 dni temu wróciliśmy z pobytu w Rimini. Hotel w porządku, wyżywienie jak to w 3* ale głodni nie byliśmy, natomiast organizacja, informacje, totalny brak, rezydentka na miejscu była (niestety)... kobieta niekompetentna, nieodpowiedzialna, skąpa na kasę, mówiąca po włosku, niemiecku i angielsku w sensie nieumiejąca żadnego języka na tyle dobrze żeby się dogadać. Wycieczki fakultytatywne drogie w stosunku do innych, a przez rezydentkę do przyjemnych nie należały, połowę czasu zwiedzania stracone na nieporozumienia, dezorganizację, brak transferu jak i nieznajomość terenu. Nie mam pojęcia kto ją na rezydentkę zatrudnił ale kobieta była bardziej zagubiona niż goście wycieczki. Nie polecam lepiej dopłacić za wycieczkę w innym biurze i mieć naprawdę miłe wakacje.

4.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 6

Opinia: Nie jest to mój pierwszy wyjazd z wygodą. Niestety z roku na rok jest coraz gorzej. Siedli na laurach i zaczynają olewać klientów. Piloci na starcie nie mieli pojęcia gdzie jedzie autokar w którym byli. Brak umiejętności opanowania grupy i podejmowania decyzji. Na starcie opóźnienie około 45 minut. W drodze powrotnej również pilot ( zmiana osoby ) nie był wstanie zadecydować o ani zapanować nad tym kto ma gdzie usiąść. Byłem w Val Gardenie rezydent na miejscu nie istnieje. Jest w dolinie fassa i tylko telefonicznie można cokolwiek załatwić.

6.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 6

Opinia: Opinia dotyczy wyjazdu narciarskiego do Wloch, konkretnie do hotelu Oberwirth w miejscowosci Velturno (pld. Tyrol). Sam hotel i warunki jakie w nim znalezlismy zasluguje na same pochwaly. Kuchnia, charakterystyczna mieszanka tyrolsko-wloska - wrecz fantastyczna. Nigdy w zyciu mnie tak dobrze i tak dlugo nie karmiono. Mila obluga hotelowa, sympatyczna, mala, spokojna miejscowosc, choc ludzie lubiacy tzw. apreski nie maja tu czego szukac. Autobusowy dojazd z Katowic tez bez zadnych zastrzezen. Kierowcy kompetentni i pewni. Kilka rozbieznosci miedzy oferta i realiami. Nazwa "Val Gardena" uzyta nieco na wyrost, bo do pierwszej stacji Val Gardeny jest stad ok. 45-60 min jazdy. Codzienna podwozka skibusem tam i z powrotem - bez zarzutu. Najwieksze zastrzezenia dotycza pracy pilota, a szerzej - organizacji dojazdu. Zadnych informacji dotyczacych niezbednych szczegolow dotyczych miejsca do ktorego dojezdzamy, sposobu odwozenia nas do stacji narciarskich, itp. Ba, o nr telefonu rezydenta Brak rezydenta na miejscu) musialem sie sam dopytac. Po prostu wysadzono nas z autobusu i... radzcie sobie sami. A niewiele trzeba by to poprawic. Kilka minut instruktazu od pilota przed dojazdem na miejsce. Tylko tyle i az tyle.

5.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 7
Zgodność oferty z opisem 7
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 5

Opinia: Autobus do Bułgarii do Złotych piasków super! Z powrotem już tak kolorowo nie było, fatalny! Opieka rezydenta tzn P. Luizy to nie była mocną stroną, po tym jak zostaliśmy wysadzeni koło hotelu z autokaru, i kilka jej słowach zobaczyliśmy ją na 3 lub na 4 dzień gdzie przeszły nam już najlepsze wycieczki, na to ona do nas no tak jak byście samolotem lecieli to by tak nie było!!! No zgroza. Tak że wycieczki braliśmy od tzw sprzedawców z ulicy. Hotel Sofia super, wyżywienie super, obsługa taka sobie. Blisko plaża i centrum super lokalizacja hotelu. Pilotka do Bułgarii P. Agnieszka super, natomiast z powrotem druga Pani nie wiem jak miała na imię to ciężki temat słabo kontaktowała. Kierowcy bardzo dobrzy. I taka moja sugestia do biura wygody, w tym roku też zamierzam z Państwa biura skorzystać, ale zrezygnujcie z postoju w bardzo obrzydliwej i obskurnej restauracji na Słowacji. To jest w sumie taki zajazd koło granicy ale tam się zawsze zatrzymują autokary na obiad. Syf i dramat!!! Ja wiem że są z tego profity...ale zastanówcie się czy warto bo tam już nikt nie je tylko zmarnowana godzina postoju!!! Ogólna ocena biura średnia...

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Beznadziejne biuro , beznadziejna organizacja. Nie ma ani jednej pozytywnej rzeczy dla ktorej moglabym pochwalic to biuro
Ludzie uwazajcie. Zostalismy zostawieni bez opieki z kierowca autokaru ktory ni be ni me mowil po angielsku. Podana nam zostala zla godzina odlotu...masakra

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Nie polecam tego biura ludzie trzymajcie sie z daleka biora ogromna kase a na miejscu zastaje sie syf brud nie wim jak inne miejscowosci ale Bulgaria to jedn syf zero czystosci i walka o porzadne jedzenie posilki dawane sa jak dla swin nie nadajace sie do zjedzenia a kase rzadaja ogromna ja stoczylam ogromna walke o zwrot czesciowych kosztow zadoscuczynienia za nie wywiazanie sie z umowy klamia i oszukuja na kazdym kroku oby tylko orzanac klijenta czekam na wyplate obiecanego zadoscuczynienia radze sie wszystkim zastoanowic zanim zamowicie zwlaszcza bulgarie.

9.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 10

Opinia: Podróżowaliśmy z biurem juz 2 razy byliśmy we Włoszech /Rimini/ a w tym roku w Bułgari .Z tych pobytów jesteśmy zadowoleni ponieważ spełniły się nasze oczekiwania. Polecamy Hotel Avliga w Słonecznym Brzegu .Biuro Wygoda spełniło nasze wymagania ,dlatego w 2016 znów jedziemy korzystając z usług biura jako stali klienci -grupa 8 osobowa z Żywca.

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 2

Opinia: przede wszystkim nie są kompetentni w udzielaniu informacji o planowanych wyjazdach.

4.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 4

Opinia: Witam
Byliśmy na wczasach w Hiszpanii,w dn.13.09-23.09.2015r.niestety ,ale było dużo nieporozumień.Autokar,fakt że duży,ale nie na taką trasę,ponieważ odstęp miedzy fotelami był b.mały,nadaje się do podróży dla młodzieży szkolnej Rezydentkę widzieliśmy tylko 1 raz.może i dobrze.

Powrót, gdzie jest zapisane w opisie wczasów, że w drodze powrotnej będzie zwiedzanie Monaco?? I tym sposobem zostaliśmy pozbawienie 10 dnia wypoczynku!!

W Austrii ,czekaliśmy na pana kierowcę ponad 2 godz.postój był na CPN i tam powinni kierowcy zatankować autokar,ale po co ,po przejechaniu 45 min.odbyło się tankowanie,następne 50 min.w plecy!!Razem, podróż powrotna trwała do Polski ponad 30godz.w tym ciasnym autokarze!! (rekord)

1.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Wyjazd do RIMINI ,hotel BLUMEN.
Ogólnie jesteśmy bardzo mało wymagajacą parą, jednak organizację oceniamy na nanjnizszym poziomie!
Przede wszystkim, na dzień dobry: BRAK TRANSFERU z lotniska (11osób) !! Musieliśmy dzwonic na WSZYSTKIE możliwe numery, rezydenta i biura, pod telefonem alarmowym odebrał Włoch, ktory b.słabo mówił po ang, zdziwiony powiedział że dziś jest piątek i dziś nie ma transferu dla klientów hotelu Blumen! po 3min zapytał się czy ja jestem kieorwcą autobusu (masakra), po 10 telefonach zaczeli organizowac transfer!! po 2h nerwów przyjechał jakiś kierowca i nawet NIE LICZĄC osób - odjechaliśmy.
Wybraliśmy tą wycieczkę do Rimini żeby miec blisko do Wenecji, San Marino, Florencji i Rzymu, chcieliśmy tam jechac wycieczkami fakultatywnymi,
Chcieliśmy o to zapytac rezydenta (Anna Wojtczak) jednak ta pani NIE POJAWIŁA SIĘ PRZEZ CAŁY POBYT! dzwoniłem na jej numer, nie odebrała i odrzuciła poł. Napisałem wiec krótkiego SMS: "Prosimy o pilny kontakt klienci hotelu Blumen. " dopiero po 5h odpisala że nie moze rozmawiac prosi o kontakt sms.
Npisałem o problemie na lotnisku oraz że chcemy spotkania z rezydentem bo chcemy jechac na wycieczki, odpowiedź była taka: " Szanowni Państwo, tak jak informowało biuro rezydent jest dostępny w tym terminie pod tel tylko w sytuacjach awaryjnych. Nie ma możliwości organizacji wycieczek z powodu zbyt małej liczby osób. Jeżeli macie Państwo życzenie nalezy organizowa się na własną rękę.."
zero wzmianki czy przeprosin za nerwy na lotnisku, tylko olała nas bo było nas za mało.
Wiele osób spośród nas nie znało angielskiego więc bały sie ruszyc na własną rękę, wiec tydzień spędzili wokół hotelu, a też chcieli gdzieś pojechac. Dodam jeszcze, że informacji o braku rezydenta NIE BYŁO przy zakupie wycieczki, DOPIERO wysłali ją @ 3 dni przed wylotem WRAZ Z BILETAMI LOTNICZYMI!!
Jeździeliśmy z wieloma biurami gdzie było soporo osob narzekających, my zawsze bylismy zadowoleni, tu nie dało się przymknąc na to oko, NIE POLECAMY!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 16  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.