0,49zł/min z VAT Infolinia 801 ­555 401
Mamy web do podróży!
Stosunek jakości do ceny 7.1
Zgodność oferty z opisem 7.0
Ocena rezydentów 6.7
Ocena Organizatora 6.2

Wszystkie opinie

8.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 8

Opinia: Właśnie wczoraj wróciliśmy z rodziną z Bułgarii.Pobyt w hotelu tak jak w opisie wszystko w należytym porządku.Niestety musimy się doczepić do samej podróży która do Bułgarii przebiegła w miarę dobrze,wybierane postoje przez pilota lub kierowców to istna żenada miejsca brudne i z jedną ubikacją na 40 osób i szybka przerwa 15 min na własne potrzeby. Natomiast powrót to już istna masakra po wymeldowaniu z hotelu godzinie 12.00, oczekiwania na autokar siedem i pół godziny.Tel do Pani rezydent o 10.00 to odp,że nic jeszcze nie wiadomo.Kolejny tel 13.00 odp że dostaniemy informacja o 17.00 następne info autokar o 18.30 niestety była to godzina 19.30.Tu po przybyciu autokaru następna niespodzianka ze Złotych Piasków podróżujemy nie do domu lecz na wycieczkę po Bułgarii na Słoneczny Brzeg gdzie musimy doładować do pełna autokar. Na Węgrzech znowu nie do końca zrozumiała dla nas sytuacja wysiada komplet 3 kierowców a wsiada jeden.Po przejechaniu 4 godzin pauza 45 min bo tak jest wymagane,to następna wtopa. Cała nasz podróż do Katowic trwała 37 godzin.A w Katowicach kolejna niespodzianka czekamy na busa 50 min w 17 osób. Nie polecam wyjazdów z Wygodą Travel kompletny brak organizacji podczas przejazdów,fatalnie dobierane miejsc na postoje Masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 5
Zgodność oferty z opisem 3
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 2

Opinia: Nie polecam nikomu, kiepska organizacja i obsługa, podróż do Bułgarii bardzo długa (31 godzin z Katowic), śmierdzące stare autokary. Hotele, które oferują to dolna pułka pomimo gwaiazdek. Nazwać to biuro \"wygoda\" to duża hipokryzja.

2.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Poległa przede wszystkim organizacja. Taki przykład:ostatniego dnia dostajemy sms:" wyjazd o 15.20". Wcześiej planowany na 7.00. I organizator ma gdzieś co jego klienci zrobią z bagażami na narciarskim zadupiu, gdy doba hotelowa kończy się o 10.00. Tak to wygląda.

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: Witam. Wyjazd na narty samolotem z Wygoda Trawel to raczej średnia frajda.Na lotnisku okazało się,że rozwożą nas do kilku hoteli. W związku z tym codzienny transfer na stoki i do hotelu trwał bardzo długo.Brak autokaru pod stokiem więc nie możesz wcześniej zakończyć jazdy bo pilot ustalił powrót na 16.30.Nie można zmienić programu jazdy na stokach(ten sam skipas)bo pilot się nie zgadza.Zajechać do sklepu-wielki problem bo pilot się nie zgadza.Zostawić narty w autokarze-nie można bo jadą po inną grupę.Wszelkie zapytania do rezydenta tylko telefonicznie bo go nie ma na miejscu(widzieliśmy go tylko pierwszego dnia).Brak info o warunkach i pogodzie na stoku.Godzina powrotu do Polski podana S-msem na telefon który został w kraju,żadnej innej wiadomości. W hotelu brak polskiego programu TV,ale w ofercie jest telewizja-powinno być jest telewizor.Kolacje do wyboru z 3 dań ale zamawiasz po angielsku lub włosku,nie znajac języka nie wiesz co będziesz jadł jutro.Byłem 3 razy z Wygodą autokarem i takich jaj nie było może dlatego że rezydent był z nami non-stop, na stokach bo też jeździł na nartach i miał jakieś pojęcie o wszystkim.Autokar był tylko dla naszej grupy/hotelu. Tym razem PORAŻKA

9.5 opinia z dnia
 
Ocena Organizatora 8
Ocena rezydentów 10
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10

Opinia: Pobyt w Val di sole ,w hotelu Liberty spełnił wszelkie oczekiwania.Do tego piękna pogoda,wspaniałe warunki narciarskie,wspaniałe towarzystwo.żal było wracać

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Już drugi rok z rzędu korzystamy z partnerką z biura Wygoda Travel i wyjeżdżamy z nimi na narty. W zeszłym roku była to Soraga i świetny hotel La Madonina - rewelacyjne jedzenie, SPA także bez zatrzerzeń, właścicielka i cała rodzina (bo to biznes rodzinny) dba o wygody swoich gości nie mówiąc o wybornym jedzeniu. W tym roku woleliśmy być blisko Sella Rondy i wybraliśmy hotel Diamant w Campitello di Fasa. Hotel czysty i przestronne pokoje, obsługa bardzo miła, jedzenie bardzo dobre, małe zastrzeżenia może budzić SPA ale nikt nikogo nie zmusza do korzystania, zwłaszcza że w Canazei jest park wodny a Skibusy jeżdżą punktualnie i jest dużo kursów. Niewątpliwy argument ZA to bliskość kolejki na "Coll Rodellę" - 5 minut w buciorach narciarkskich. Podsumowywując 7 dni fansatycznie spędzonych w tym 6 dni jazdy po idealnie przygotowanych stokach - "sztruks" z samego rana jest rewelacyjny. Po 12-tej już mokro ale bliskość knajpek w Canzaei oraz Campitello sprawia że odpoczywa się bardzo intensywanie. Fajnie że są takie biura jak Wygoda Trawel oraz tacy rezydenci jak Pani Maria Kolasińska których należy cenić za profesjonalizm. Z szacunkiem Robert Ostromęcki

9.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 10

Opinia: W tym roku bylismy w Val di Fiemme. Śnieg i pogoda suuuuper. Organizator tez się sprawdził. Mieszkalismy w Molinie, tuż koło skibusa. Nota bene jeden minusik to organizator nie powiedzial jak korzystac z przejazdu za darmo (cena i tak nie jest wysoka). Hotel ze wspaniała kuchnią włoską - dla nas to plus. Pilotka tez OK ale miala "pod górkę" bo obsługiwała po 1-3 osoby z 3 hoteli!!!! Trans port autobusowy tez Ok, skrocili przejazd do 16 godzin.

9.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 8

Opinia: Totalnie wkurzają mnie opinie takich gości jak Zniesmaczony Jerzy - bo pilotka na nich nie poczekała. Biedactwa utknęli na zatłoczonych stokach Sella Rondy, mieli w grupie niepełnoletnią osobę (zapewne niemowlę) i zostali narażeni na utratę zdrowia - ba! - życia w górach. I zostali narażeni na potworny koszt taksówki, która musieli przejechać kilkanaście kilometrów.
Jeśli się Panu, Panie Jerzy wydaje, że reszta ludzi ma czekać w autokarze na Pana i Pańską niezborną kompanię to ma Pan przewrócone w głowie. Spotkałem takie sytuacje nie raz i wniosek jest jeden: punktualność obowiązuje wszystkich, a konsekwencje ponosi spóźnialski. No chyba, że wymaga Pan specjalnej opieki w tym niezwykle niebezpiecznym terenie, jakim są pełne narciarzy stoki Val di Fassa?
BTW: pilotka przed dojazdem do Sella Rondy kilka razy tłucze (bo pewnie ma doświadczenie ze Zniesmaczonymi Jerzymi) - że czekać nie będzie (i chwała Bogu) i że istnieje kilka punktów newralgicznych, które mogą doprowadzić do spóźnień. I że wtedy wraca się TARYFĄ.
Biedni, zawsze pokrzywdzeni rodacy będą potem jeździć po pilotce, bo przestrzegała reguł. Żen.
Wygoda powinien takich jak Pan wciągnąć na czarną listę, albo wypłacać plotowi za uszczerbek na zdrowiu. praca pani Marysi bez zarzutu i pewnie miałaby więcej czasu dla innych, gdyby nie musiała użerać się ze Zniesmaczonymi Jerzymi.

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Masakra i Masakra z biurem rozwuska po Austri 12 godzin , 14 Hoteli, pilot Sylwester tragedia, cala podróż z krakowa trwala 22 godziny tragednia zamiast Wygoda Travel powinno byc , Madejowe łoze, niepolecam !!!!

0.0 opinia z dnia
 

Opinia: W okresie od 1.03.2014 r. do 8.03.2014 r. byłam pierwszy raz na nartach z Wygodą Travel. Zakwaterowanie w hotelu La Madonina (***+)w Soraga bez żadnych negatywnych uwag; jedzenie rewlelacyjne, smaczne, świeżutkie, bardzo różnorodne (w ramach szwedzkiego stołu na śniadanie podawano nawet ciasto, a na obiadokolacje były i surówki, i przekąski zimne i ciepłe), w ilościach nie do przejedzenia, a na dodatek podane w wyszukany sposób. Pokój całkiem spory, widny, cieplutko (po raz pierwszy nie narzekałam na zimne kaloryfery), łóżka wygodne, prysznic w łazience wyposażony w bicze, parówkę, codziennie sprzątany, o wymienianych (na życzenie)ręcznikach i pościeli nie wspomnę, bo to standard. Basen hotelowy nazwany trochę na wyrost ale jazzuzi jest. Program narciarski (wyjazdy do różnych ośrodków) zrealizowany w 100%. I tu pojawia się jedna negatywna uwaga: wyjazdy były realizowane jednym autokarem obsługującym co najmniej 3 hotele. Stąd wyjazdy na narty były albo bardzo wcześnie rano (wg planu wyjazd oabsolutnie nieprzyzwoitej porze 8.10) albo mocno późno (wyjazd (9.30). Oczywiście nigdy nie udało się idealnie trafić z ustalona godziną i w rezultacie to albo my czekaliśmy na autokar, albo na nas czekano. Nie jest to zatem dobre rozwiazanie, rozumiem, że oszczędnościowe ale mało praktyczne dla klienta. W tej sytuacji szczególne wyrazy szacunku i podziwu dla umiejętności logistycznych składam pani Marii Kolasińskiej (rezydentce), która potrafiła to ogarnąć, a na dodatek, w zmienić rozkłady jazdy w zależności od naszych życzeń. A wszystko to czyniła z wdziękiem, humorem i chęcią zaspokojenia naszych życzeń. Bardzo sympatyczna osoba, po której widzać, że lubi swoją pracę. Ostatni kamyczek: wg planu dwa wyjazdy są przeznaczone na Sella Rondę. Sella to wymysł marketingowy, który charakteryzuje się tłokiem, kolejkami do wyciągów, więcej jazdy wyciągami niż na stokach. Może lepiej więc zrezygnować z tej atrakcji na zwykłe ośrodki, położone z boku, a równie piękne.

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.