6.8

Na podstawie 180 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 7.0
Zgodność oferty z opisem 6.9
Ocena rezydentów 6.8
Ocena Organizatora 6.3

Wszystkie opinie

9.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Dwa razy byliśmy z Wygodą na nartach we Włoszech (Soraga, Hotel La Madonina, region Val di Fassa). Własnie planujemy trzeci wyjazd, bo nie zawiedliśmy się. Wszystko było ok. Tereny narciarskie świetne, dojazdy na stok sprawnie zorganizowane (na, za drugim razem zdarzały sie niewielkie opóźnienia autokaru, ale do wybaczenia). Hotel niezwykle sympatyczny, wyżywienie rewelacyjne. Pozdrowienia dla Pani Marii, naszej wspaniałej opiekunki.

10 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Jedyny Wielki minus to pilot autokaru pani Bożena !!! Jej arogancja nie zna granic !!! Nigdy nie spotkałam się z tak prostackie pilotem !!!!

9.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 8

Opinia: Wszystko było o.k. oprócz dojazdu z Burgas do Złotych Piasków i z powrotem (135km po kiepskiej drodze i kiepskim autokarem choć świetnym kierowcą)

4.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 6

Opinia: Wróciliśmy z wyjazdu do Włoch z biurem podróży "Wygoda Travel". To co zastaliśmy na miejscu w hotelu "Giamaica" nie odpowiadało opisowi zawartemu w ofercie biura. Klimatyzacja była wyłączana, a na nasze prośby o włączenie, właściciel nie reagował, po dłuższych perturbacjach powiedział, że dba o nasze gardła.O posiłkach wolę nie mówić. Na śniadanie miał być bufet, a zastaliśmy serwowane do satołu- jeden plasterk najtańszego salami, ser kremowy w celofanie, kosteczka masła, jedna kromka starego chleba tostowego, jedno ciasteczko, sok, to była zabarwiona woda. Nasze rozmowy z rezydentką(która nie miała nigdzie dyżuru, była tylko na telefon) przyniosły tylko taki rezultat, że to co było serwowane położono na talerzach na "szwedzkim stole" i zaczęła się szopka, bo kto się spóźnił, to masła już nie dostał, a na prośby o dokładkę, mówiono, że to ma wystarczyć dla wszystkich. A pani rezydentka mówiła,że mamy robić zdjęcia i pisać reklamacje w kraju. Była tam zbędna , nic nie potrafiła załatwić, tylko chciała na wycieczki naciągnąć.Obiad serwowany, zimny bo jak zauważyliśmy , tam się nie gotowało był catering. Ostrzegamy tych co wybiorą ten hotel, bo W-fi jest płatne, a słaby sygnał, parking płatny -8 euto za dobę. Pościel nie wymieniona przez 9 dni pobytu, pokój sporadycznie sprzątany ,a ręczniki też wymieniane kiedy właścicielom się chciało. Najważniejszy był pan stróż, który nas na stołówce pilnował, a pani, która podawała jak chcieliśmy trochę dłużej posiedzieć przy kolacji, to mówiła, że mamy być cicho i zaczynała nam zbierać talerze. Już nigdy więcej z tym biurem nie pojedziemy, tym bardzie, że to nie był nasz pierwszy wyjazd do Włoch, ale pierwszy tak fatalnie zorganizowany i nie zgadzający się z ofertą.

3.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 3
Zgodność oferty z opisem 5
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 3

Opinia: O widzę, że czytam o swoim pobycie w hotelu giamaica z """"Wygodą Travel""""" ;) Opieka rezydenta opiera się głównie na walce o jedzenie. Menu po włosku, rezydent nie reaguje na prośby tłumaczenia na polski. Dwie grzanki, plasterek salami i najtańsze plasterki serka topionego to standard na śniadanie. A zapomniałem o dżemiku, czasem w różnych smakach ;) Włoch stoi przy stole i krzyczy jak chce się więcej jeść. Obiado kolacja to mit. Kolacja jest o 19:30 jest może i dobra, ale bardzo skromna. Wojna o klimatyzację notorycznie wyłanczaną. Czasem nawet można trafić na wentylowane ręczniki z dziurką. Klaustrofobiczne pokoje i brak szafy to również standard HOTEL GIAMAICA. Jedno siedzenie na balkonie i wszystko. Wykłuciłem się z rezydentem, personelem i właścicielem i przynajmniej Włoch nie pilnuje już tak jak wcześniej.Wifi dodatkowo płatne 10? Nigdy więcej WYGODA TRAVEL !!!!!

3.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 4

Opinia: Potwierdzam opinię o hotelu Giamaica w Rimini napisaną przez P. Michała plasterek " ala salami " i plasterek sera + dwie kromki chleba tostowego to było śniadanie , które wg oferty miało być w formie bufetu ,klimatyzacja włączana tylko w godz. od 18:00 do 9:15
płatne Wi-fi a do tego wszystkiego przez cały okres tj od 17.07 do 26.07.2016 r pobytu nie wymieniane ręczniki, pościel wymieniona dzień przed wyjazdem chyba już dla nowych gości.Jestem rozczarowana i nie polecam tego hotelu .

1.0 opinia klienta z dnia
 
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Witam,właśnie wróciłam z Bułgarii,z biurem podróży WYGODA TRAVEL.Organizacja wczasów z rokiem poprzednim pozostawia wiele do myślenia .Rezydentka p.Luiza na zadane pytanie odpowiedziała ''to po co tu przyjechaliście'',natomiast pilotka wycieczki p.BOŻENA ,to już kompletna porażka ,nie dość ,ze niekompetentna to jeszcze niemiła. jednym słowem klapa.

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 4

Opinia: Jak to wygląda? Biura podróży budują ofertę na tanich lotach i autokarach te drugie często śmierdzące i bez klimatyzacji są w takim stanie technicznym że lepiej nie wsiadać. Dogadują sprawę z hotelami i negocjują jak najtaniej pobyt za dobę. Często taki hotel w podzięce i za cichym przyzwoleniem biura serwuje słabej jakości pokoje z uszkodzoną klimatyzacja lub wyłączoną całkowicie bo po co prąd marnować, posiłki wydzielone a nie Szwecki stół a zamiast hotelu dostajemy pensjonat w cenie tego pierwszego. Biura często mają gdzieś klienta, bo ten płci z góry. Opinie na forach wystawiają sami sobie te pochlebne oczywiście. Co do obsługi w hotelach, 3 gwiazdkowy i niżej jesteś traktowany jak plebs, recepcja oczywiście jak i reszta obsługi mówi we wszystkich językach świata prócz naszego i angielskiego to tak żebyś miał problem z dogadaniem się że coś jest nie tak z tym czy z tamtym robią tak specjalnie żebyś odpuścił sobie temat. Oferty danego biura często mają nie aktualne zdjęcia hoteli, wstawiają też zdjęcia plaż z innych miejscowości oddalonych o 1000km. Piloci wycieczek mają wiedzę z podręcznika turystycznego i w żaden sposób nie są osobami przeszkolonymi jedynie znają język danego kraju do którego są wysyłani, w razie problemów z hotelem jest tylko rozmowa i zero rezultatów i to tyle.

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Nazwa krakowskiego Biura WYGODA Travel, to chyba czysta kpina, biuro to wysyła za granicę wynajęte ,niesprawdzone technicznie autokary, co już pachnie sprawą karną, bo naraża ludzi na niebezpieczeństwo i konieczne jest zawiadomienie prokuratury.
W czasie wyjazdu na wczasy do Bułgarii w dniu 4 lipca 2016 r. z Krakowa autokar Delty Transport - ok. godz. 23-ciej w Rumunii zepsuł się, nie pomogła naprawa przez kierowców i pilot WYGODY Travel ogłosił, że zawiadamia biuro, by załatwiło inny autokar , mieliśmy czekać 2 godziny i ciągle pilot informował, że już jedzie, co trwało do 5 lipca do godz. ok. 11 tej, kiedy to wreszcie przyjechał załatwiony przez biuro - autokar rumuński. Autokar ten po przejechaniu ok. kilkunastu kilometrów też się zepsuł i nie mógł dalej jechać i ponownie pilot zawiadomił Biuro Wygoda Travel. Załatwianie trwało znowu wiele godzin na odludziu w towarzystwie sfory bezpańskich psów, kiedy to wreszcie przyjechał 3-ci autokar, który zawiózł nas do hotelu w Albenie o godz. 5,3o dnia 6 lipca., a prawidłowo miał być 5 lipca o godz. ok.7-mej. Tak więc wszyscy wczasowicze stracili prawie całą dobę , jak również przepadła należąca się im obiadokolacja w hotelu w dniu 5 lipca. Podróż na wczasy zmieniła się w horror , nikt z biura Wygoda nie zaproponował ani żadnego napoju, ani wyżywienia w czasie tej doby opóźnienia . Ale to jeszcze nie koniec - bowiem w dniu wyjazdu z wczasów 14 lipca przyjechał po wczasowiczów do Złotych Piasków piętrowy autokar ' Bomatur' , który w nocy Rumunii znowu się zepsuł , nie pomogła naprawa kierowców, zawiadomiono serwis, który przyjechał po paru godzinach i łącznie w drodze powrotnej znowu podróż do Polski przedłużyła się o 6 godzin i zamiast powrócić do kraju 15 lipca, w godz. popołudniowych ,powróciliśmy 16 lipca w godzinach rannych. Ponadto w autokarze ' Bomaturu ' wydobywał się potworny smród z ubikacji . Zwracaliśmy uwagę pilotce, by pozbyto się nie

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Nazwa krakowskiego Biura WYGODA Travel, to chyba czysta kpina, biuro to wysyła za granicę wynajęte ,niesprawdzone technicznie autokary, co już pachnie sprawą karną, bo naraża ludzi na niebezpieczeństwo i konieczne jest zawiadomienie prokuratury.
W czasie wyjazdu na wczasy do Bułgarii w dniu 4 lipca 2016 r. z Krakowa autokar Delty Transport - ok. godz. 23-ciej w Rumunii zepsuł się, nie pomogła naprawa przez kierowców i pilot WYGODY Travel ogłosił, że zawiadamia biuro, by załatwiło inny autokar , mieliśmy czekać 2 godziny i ciągle pilot informował, że już jedzie, co trwało do 5 lipca do godz. ok. 11 tej, kiedy to wreszcie przyjechał załatwiony przez biuro - autokar rumuński. Autokar ten po przejechaniu ok. kilkunastu kilometrów też się zepsuł i nie mógł dalej jechać i ponownie pilot zawiadomił Biuro Wygoda Travel. Załatwianie trwało znowu wiele godzin na odludziu w towarzystwie sfory bezpańskich psów, kiedy to wreszcie przyjechał 3-ci autokar, który zawiózł nas do hotelu w Albenie o godz. 5,3o dnia 6 lipca., a prawidłowo miał być 5 lipca o godz. ok.7-mej. Tak więc wszyscy wczasowicze stracili prawie całą dobę , jak również przepadła należąca się im obiadokolacja w hotelu w dniu 5 lipca. Podróż na wczasy zmieniła się w horror , nikt z biura Wygoda nie zaproponował ani żadnego napoju, ani wyżywienia w czasie tej doby opóźnienia . Ale to jeszcze nie koniec - bowiem w dniu wyjazdu z wczasów 14 lipca przyjechał po wczasowiczów do Złotych Piasków piętrowy autokar ' Bomatur' , który w nocy Rumunii znowu się zepsuł , nie pomogła naprawa kierowców, zawiadomiono serwis, który przyjechał po paru godzinach i łącznie w drodze powrotnej znowu podróż do Polski przedłużyła się o 6 godzin i zamiast powrócić do kraju 15 lipca, w godz. popołudniowych ,powróciliśmy 16 lipca w godzinach rannych. Ponadto w autokarze ' Bomaturu ' wydobywał się potworny smród z ubikacji . Zwracaliśmy uwagę pilotce, by pozbyto się nie

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.