Infolinia 58 ­325 30 00 dla abonentów spoza TP S.A.
Stosunek jakości do ceny 7.1
Zgodność oferty z opisem 7.1
Ocena rezydentów 6.7
Ocena Organizatora 6.3

Wszystkie opinie

5.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: Bułgaria-Złote Piaski- hotel Silver 3*
Wylot miałam w poniedziałek, jednakże w sobotę dwa dni wcześniej zmarła mi mama, oczywiste było,że nie będziemy z mężem mogli polecieć.W sobotę koleżanka wraz z mężem pojechała do biura, które pośredniczyło w organizacji imprezy,żeby przedstawić zaistniałą sytuację i poprosić o przebukowanie biletów lotniczych na czwartek.Biuro namawiało,żeby zrezygnować z wyjazdu, ale my chcieliśmy polecieć lub pojechać tylko w innym terminie, zwłaszcza,że ze znajomymi poleciała nasza córka.Biuro Wygoda Travel nie zrobiło nic, żeby nam pomóc, w rezultacie musieliśmy kupić nowe bilety lotnicze, żeby móc poleciec do córki.To jest KARYGODNE zachowanie ze strony biura Wygoda Travel.
Jeśli chodzi o hotel, to jak na 3 gwiazdki spełniało swoje normy.Jednakże obsługa hotelowa i restauracyjna okropna.Pani rezydent Luiza Markarova mało dostępna, nieuprzejma. Nie potrafiła załatwić najprostszych spraw, chociażby wtedy jak córka miała popsute łóżko i spała na podłodze przez 3 dni.Sugerowała,że jak mamy problem, to żeby spróbować poradzić sobie samemu.Moim zdaniem kobieta nie nadaje się na to stanowisko.Zwłaszcza jak w nerwach podnosi głos na klientów.Do zwolnienia!!!
Jedzenie monotonne, nie dostosowane dla dzieci.
Ratownik na basenie bardziej zwracał uwagę na swoją dziewczynę zabawiając się z nią w wodzie,niż na gości hotelowych.
Naszym znajomym i naszej córce(zaznaczam,że pojechali wcześniej)nie podano suchego prowiantu, który był obiecany przez panią rezydent, w związku z tym dzieci były głodne.
Wycieczki fakultatywne bardzo drogie liczone w euro, na deptaku takie same wycieczki już liczone w lewach, przez połowę tańsze.
Nie polecam biura, wręcz ostrzegam przed wykupieniem
wczasów w Wygoda Travel.

10 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: rezydent Polak Bułgar w jednej osobie - super .

4.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 4
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 4
Ocena Organizatora 4

Opinia: W sierpniu 2014r.byłem z rodziną na w Chorwacji,miejscowość Podgora,hotel Sirena.Transport masakra.Stary autokar,wulgarni kierowcy,cały czas bluzgali,nawet przy małych dzieciach.Źle rozplanowana podróż,postoje byle gdzie (niezgodnie z planem),ciągłe poganianie ludzi.Zamiast długiej przerwy 45 min. w Mikulovie,przystanek w Rosenberger w Austrii,gdzie najtańszy posiłek kosztował ok.70 zł na osobę,podczas gdy,np w Znojmo ok.600 koron za 4 osoby,tj.ok 90 zł. Co do hotelu Sirena.Byłem w tym hotelu z tym biurem w 2009r.Było super,ale wtedy był inny właściciel(Bośniak).Teraz masakra.Owszem hotel ma nadal dobry standard,jest w nim czysto.Ale jedzenie pogorszyło się bardzo.Wszystko wydzielane i na bieżąco nie uzupełniane.O wszystko trzeba było się prosić,nawet o głupie pomidory.Jak na posiłek przyszło się później można było zobaczyć puste pojemniki.Właściciel,furiat z brodą, latał jak oszalały,poganiał personel,który był wyraźnie zastraszony.Oszczędzał na wszystkim.Nawet euro w recepcji wymieniali po 7.3 kuny,a w banku w Podgorze ok.7,6 kuny,w kantorach 7,5.W kawiarni hotelowej ceny kosmiczne-piwo ok.20 kun,buteleczka wina 0,187 litra-30 kun!!! No i jeszcze dozorca hotelowy-to już skandal z kryminałem w tle.Człowiek ten ,(bez żadnych podstaw), bił po głowie,na moich oczach mojego syna,będącego prawnikiem.Świadkami tego zdarzenia byli także nasi znajomi.Popychał go nawet w obecności obojga rodziców i brata,kiedy próbowaliśmy mu wytłumaczyć,że jest on gościem hotelowym a nie złodziejem,jak domniemywał.W obronie mojego syna stanął nawet kelner z kawiarni o imieniu Ante.O tym fakcie powiadomiliśmy biuro i ambasadę polską w Zagrzebiu.Dozorca ciągle wyganiał ludzi z tarasu hotelowego,raz poszedł nawet za moją żoną do damskiej toalety!!!.Właściciel stwierdził,że dozorca bierze za ochronę pieniądze (tzn.za bicie gości hotelowych) Na nasze żądanie, po wielkich bojach, właściciel odsunął dozorcę od pracy na kilka dni.Syn będzie dochodził zadośćuczynienia na drodze sądowej.

2.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 3
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 2

Opinia: Biuro nie sprawdza kategorii hotelu, do którego wysyła turystów. Poinformowano mnie, że hotel został całkowicie odremontowany w 2013 r i zapłaciłam za hotel 5* na miejscu okazało się, że odremontowano tylko część hotelu a my dostaliśmy miejsca w starych bungalowach, które nie zasługiwały nawet na 3*. Po złożonej reklamacji biuro informuje, że nie było miejsc w odnowionym budynku głównym ale żadnej rekompensaty nie chce dać.
Poza tym na liczne zastrzeżenia np. że nie zawsze działa klimatyzacja w restauracji głównej (temp. powietrza ok. 40st.) odpowiadają, że klimatyzacja "działa w okreslonych godzinach ustalanych przez właściciela" - ???
Na uwagi typu - kiepsko sprzątany basen i restauracja, beznadziejna obsługa kelnerska i wszyscy animatorzy rosyjskojęzyczni ( nawet angielskiego nie znają) - biuro nie reaguje.
NIE POLECAM

9.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 10

Opinia: Bułgaria - Złote Piaski - Hotel Golden Beach Park Hotel, Przelot Bulgarian Air Charter. Lot bez większych opóźnień, hotel godny polecenia, animatorzy bardzo sympatyczni i znający się na swojej pracy, lokalizacja dla nas (dorośli i dzieci 6 i 12lat) idealna. Polecam zarówno miejsce jak i organizatora.

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Właśnie wróciliśmy z Baśki Vody hotel Gada. Ocena na gorąco. Generalnie wszystko ze strony biura ok. Hotel czysty , sprzątany codziennie( ręczniki wymieniane) ,do morza , do deptaka ok 150 m, więc blizutko , jedyny minus to brak lodóweczki w pokoju i darmowego wi-fi. Jedzenie do wyboru , nawet dobre i zróżnicowane.Pokoje od strony ulicy głośniejsze.Obsługa miła ,kulturalna i komunikatywna. Jak dla nas ,biuro spisało się,można ich polecić, a na pewno ten hotel.A jeszcze polecamy rafting cena 25 euro od osoby plus 100 kun za zdjęcia, warto nawet z dziecmi.

8.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 8

Opinia: byłam z tym biurem w Chorwacji hotel Palma jest czysty przytulny tylko nie polecam jedzenia ohyda codziennie rosół klopsy i makaron tak było przez 9 dni . a tak ok . lipiec 2014

10 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 10

Opinia: Organizacja o.k.bez żadnych zarzutów ,Samolot punktualny ,rezydent czekał na lotnisku ,autokar który rozwoził nas po hotelach tam i z powrotem bez opóżnień .Hotel taki jak w opisie .Polecam Słoneczny Brzeg bardziej dla młodzieży ,bardzo imprezowe miasto.

8.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 8

Opinia: Witam.Byłem z wygodą w Bułgarii 28,06-9,07,jestem na tak, hotel Aktinia super, lokalizacja super, naprawde polecam, tylko ten czas przejazdu autokarem męczy :-(
ale to 1700km i tak to już jest, dla niezadowolonych polecam samolot.

8.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 6
Ocena Organizatora 8

Opinia: Właśnie wczoraj wróciliśmy z rodziną z Bułgarii.Pobyt w hotelu tak jak w opisie wszystko w należytym porządku.Niestety musimy się doczepić do samej podróży która do Bułgarii przebiegła w miarę dobrze,wybierane postoje przez pilota lub kierowców to istna żenada miejsca brudne i z jedną ubikacją na 40 osób i szybka przerwa 15 min na własne potrzeby. Natomiast powrót to już istna masakra po wymeldowaniu z hotelu godzinie 12.00, oczekiwania na autokar siedem i pół godziny.Tel do Pani rezydent o 10.00 to odp,że nic jeszcze nie wiadomo.Kolejny tel 13.00 odp że dostaniemy informacja o 17.00 następne info autokar o 18.30 niestety była to godzina 19.30.Tu po przybyciu autokaru następna niespodzianka ze Złotych Piasków podróżujemy nie do domu lecz na wycieczkę po Bułgarii na Słoneczny Brzeg gdzie musimy doładować do pełna autokar. Na Węgrzech znowu nie do końca zrozumiała dla nas sytuacja wysiada komplet 3 kierowców a wsiada jeden.Po przejechaniu 4 godzin pauza 45 min bo tak jest wymagane,to następna wtopa. Cała nasz podróż do Katowic trwała 37 godzin.A w Katowicach kolejna niespodzianka czekamy na busa 50 min w 17 osób. Nie polecam wyjazdów z Wygodą Travel kompletny brak organizacji podczas przejazdów,fatalnie dobierane miejsc na postoje Masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.