Infolinia 58 ­325 30 00 dla abonentów spoza TP S.A.
« Powrót do listy opinii

Minos Imperial Luxury *****

 
6.7

Na podstawie 67 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Ceniących spokój  31% głosów
Rodzin z dziećmi  30% głosów
Niewymagających  9% głosów

Położenie 6.5
Pokoje 7.7
Posiłki 6.1
Hotel 6.7
Ogólne wrażenie 6.3

Wszystkie opinie

4.6 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Rodzin z dziećmi
  • Ceniących spokój
Położenie 4.4
Pokoje 8.0
Posiłki 3.0
Hotel 3.0

Opinia: To, co reklamuje hotel na stronie internetowej a to, co jest w rzeczywistości to dwa różne światy. Nie jedźcie tam, bo to strata czasu i pieniędzy, właśnie wróciłam.

- smród kanalizacji na terenie całego hotelu, coś jest zepsute
- brudne, zielone baseny
- jeśli zapłacicie za wifi, i tak nie będzie go w pokoju
- fitness club to jeden wielki śmiech, maszyny zepsute lub niesprawne
- notoryczny brak jedzenia, bardzo słabej jakości, brak urozmaicenia
- brak szklanek, czystych naczyń, serwis wolny, więc siada się przy brudnym stoliku
- plaża kamienista a obszar do pływania ogrodzony betonowym murem ( kto dał na to pozwolenie! )
- serwis jest bardzo nieuprzejmy i bardzo wolny

Co więcej, właściciel hotelu, Christos, nie znosi sprzeciwu i traktuje swoich gości w sposób karygodny, a ja nie byłam pierwszym przypadkiem. Siedziałam na sofie w holu, podszedł, wrzeszczał, że ją niszczę, popychał mnie, i kazał się przesiąść, nikt z personelu mi nie pomógł. Następnie kazał mojej rodzinie zapłacić 500 euro kary. Nie zgodziliśmy się oczywiście, bo niczego nie zniszczyłam, jedynie siedziałam - wezwał policję. Godzinę czasu przesłuchiwali mnie na temat kanapy, na szczęście policja była bardzo profesjonalna, przyznała mi rację i puściła nas wolno. Sytuacja bardzo upokarzająca, jestem częstą podróżniczką i to, co dzieje się w tym hotelu jest poniżej każdej normy i jeśli chodzi o serwis i jakość usług. NIE JEDŹCIE TAM.

4.8 Warszawa opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Pokoje 3.0
Posiłki 6.0
Położenie 8.0
Hotel 4.0
Ogólne wrażenie 2.0

Opinia: Tragedia! Byłam tam w zeszłym roku z Itaka. Do pokoju rodzinnego dostawki dla dzieci całe w brudzie i pajeczynach, tynki odpadają od ścian, rdzawe zacieki na toalecie....! W jednym z basenów kupa pływala kilka dni! Aquapark zdewastowany - mozaiki w baseniku dla dzieci kaleczyly stopki! Jedzenie marne, ciagle to samo, zepsute warzywa i wszędzie kolejki. Do tego przewaga turystów z Izraela - nie szanują innych, krzykliwi, w basenie dla dzieci grają w piłkę skacząc im na głowy, nie mówiąc o wchodzeniu do basenów z lodami, które cienka im po lokciach do wody.... Masakra Imperial! Mogłabym pisać jeszcze wiele. Zadupie, brak plazy (kamienie), max. 2-3 gwiazdki i to nie w polskim standardzie.....

7.2 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Rodzin z dziećmi
  • Ceniących spokój
Położenie 7.6
Pokoje 7.0
Posiłki 6.5
Hotel 8.0
Ogólne wrażenie 6.0
3.6 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 6.0
Pokoje 3.0
Posiłki 3.0
Hotel 2.0
Ogólne wrażenie 2.0

Opinia: Hotel to porażka ! Co ma ***** z nim wspólnego to nie wiem, sam kompleks jest ładny, zaś reszta to syf.

6.4 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Rodzin z dziećmi
  • Ceniących spokój
Położenie 6.0
Pokoje 5.5
Posiłki 7.5
Hotel 6.8
Ogólne wrażenie 8.0

Opinia: 5 gwiazdek należy się tylko na zewnątrz hotelu, w estauracjach, jesli chodzi o pokoje to 4 gwiazdki, a jeśli chodzi o łazienki to 3 gwiazdki. Codziennie były zmieniane ręczniki i sprzątane pokoje, ale niektórych rzeczy nie da się posprzątać, tylko trzeba wyremontować ( ale uwaga dotyczy tylko łązienki). Co do kelnerów o bardzo mili ludzie i obsługolali jak należy. 1 UWAGA: o 12.00 należy wymeldować się z pokoju , a o 23.00 był wyjazd z hotelu, niestety tylko zjedliśmy śniadanie, natomiast obiad i kolacje już nie przysługiwało nam.

5.8 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Niewymagających
Położenie 8.7
Pokoje 7.5
Posiłki 4.5
Hotel 3.6
Ogólne wrażenie 4.0

Opinia: wróciliśmy 29.08 sam resort srawia pozytywne wrażenie wątpliwości budzi jednak czystość pokoi i łazienek jedzenie monotonne mało urozmaicone na uwagę zasługuje jedynie restauracja włoska hotel zasługuje na 3 gwiazdki dla wymagających czegoś więcej nie polecam wódka do drinków 20% i cieła jest zbyt mało ludzi do obsługi gości goscie są dzieleni na kategorie lesze i gorsze śmieszne karteczki przy wejściu na lanch i kolację bary z przekąskami -nie widzieliśmy lodów dla dzieci brakło po 1h nie chciałabym ponownego powrotu w to miejsce nie olecam

3.6 opinia z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Pokoje 2.0
Posiłki 2.0
Położenie 8.0
Hotel 4.0
Ogólne wrażenie 2.0

Opinia: brud syf malaria tylko piękny główny budynek a reszta jak ma jedna gwiazdkę to super dużo basenów ale zasyfionych przez 7 dni nie czyszczone ani nie chlorowane

8.9 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Rodzin z dziećmi
  • Ceniących spokój
Położenie 9.3
Pokoje 8.0
Posiłki 8.5
Hotel 10.0
Ogólne wrażenie 10.0

Opinia: W pełni zgadzam się z opinią MaddieP z wyjątkiem informacji nt przekąsek. Nie ma żadnych przekąsek z wyjątkiem lodów, ciasta typu Murzynek i małych rogalików,Spędziliśmy tam 2 tyg., poza w/w ciastami nigdy nie było żadnych innych przekąsek. Poza tym hotel super, szczególnie polecam dla rodzin z dziećmi.

8.7 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Wymagających klientów
  • Rodzin z dziećmi
  • Aktywnych
  • Ceniących spokój
Położenie 8.5
Pokoje 9.5
Posiłki 10.0
Hotel 7.2
Ogólne wrażenie 8.0

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.