Enovatis na czele multiagentów

Enovatis SA, spółka, do której należą portale turystyczne Wakacje.pl i EasyGo.pl, ujawniła wyniki za 2014 rok. 26,6 mln zł przychodów ze sprzedaży wycieczek i 105 tys. klientów to wynik, który plasuje spółkę na pozycji największego multiagenta turystycznego w Polsce.
Więcej

Oferta touroperatorów coraz bogatsza

Co biura podróży przygotowały dla turystów w tym sezonie? Kto skorzysta ze zorganizowanych wyjazdów za granicę?
Więcej

Singiel na wakacjach

1/4 wszystkich wyjeżdżających na urlop Polaków to single. W przeciwieństwie do turystów z dziećmi single nastawieni są głównie na zwiedzanie i zabawę.
Więcej

Komunikaty prasowe: 2010

Enovatis S.A., turystyczny przyczajony tygrys

easygo.pl 2010-03-16

Wysoka dynamika rozwoju i błyskawiczne wyrównywanie wyników. Pierwsza w Polsce konsolidacja dwóch portali turystycznych EasyGo.pl i Wakacje.pl już teraz przynosi efekty. Jeszcze w styczniu 2008 roku różnica w sprzedaży pomiędzy zsumowanymi wynikami dwóch wspomnianych graczy a giełdowym Travelplanet.pl wynosiła blisko 68 proc. na korzyść wrocławian. W styczniu 2010 było to już tylko 10 proc., a patrząc na dynamikę ostatnich miesięcy widać wyraźnie, że to jeszcze nie koniec.

więcej

Rabaty i gratisy przyciągają turystów

easygo.pl 2010-03-02

Rabaty i darmowe wycieczki fakultatywne. To dwa, główne magnesy przyciągające w tym sezonie klientów do wcześniejszych zakupów turystycznej oferty letniej. Gwarancja niezmienności ceny, podobnie jak ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy oraz możliwość niskiego zaliczkowania przy podpisywaniu umowy niemal nie zrobiły wrażenia na klientach internetowych. Portale turystyczne EasyGo.pl i Wakacje.pl przeprowadziły analizę zachowań zakupowych klientów kupująych wakacje w promocyjnej sprzedaży wcześniej taniej.

więcej

Hiszpańskie LATO 2010

easygo.pl 2010-01-19

Trwa masowa przedsprzedaż oferty letniej na sezon 2010. Wycieczki sprzedają się dobrze, a w połowie stycznia dostępnych jest wciąż ponad 770 tys. promocyjnych propozycji wyjazdowych. Ponad 330 tys. to oferty z przelotem samolotowym. Trudny dla branży rok 2009 i szacunkowe 10 proc. spadki sprzedaży sprawiły, że touroperatorzy nie zaskoczą polskich turystów kierunkowymi nowościami. Większość oferty to stałe, sprawdzone i bardzo popularne wśród naszych rodaków kierunki basenu Morza Śródziemnego. Swoistą nowością jest mocne i konkurencyjne uderzenie Hiszpanii. Na tyle mocne, aby ubrać najbliższe lato w barwy żółtą i czerwoną.

więcej

Kontakt

Klaudyna Mortka

Rzecznik Prasowy
Adres e-mail:
Tel.: +48 500 056 683

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.