Enovatis na czele multiagentów

Enovatis SA, spółka, do której należą portale turystyczne Wakacje.pl i EasyGo.pl, ujawniła wyniki za 2014 rok. 26,6 mln zł przychodów ze sprzedaży wycieczek i 105 tys. klientów to wynik, który plasuje spółkę na pozycji największego multiagenta turystycznego w Polsce.
Więcej

Oferta touroperatorów coraz bogatsza

Co biura podróży przygotowały dla turystów w tym sezonie? Kto skorzysta ze zorganizowanych wyjazdów za granicę?
Więcej

Singiel na wakacjach

1/4 wszystkich wyjeżdżających na urlop Polaków to single. W przeciwieństwie do turystów z dziećmi single nastawieni są głównie na zwiedzanie i zabawę.
Więcej

Raporty: 2011

RAPORT Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów internautów w LISTOPADZIE 2011 roku.

2011-12-12

Listopad to szczyt sezonu egzotycznego i początek wyjazdów na narty. Z tym drugim póki co jest mały kłopot, bo aura płata figle i w europejskich kurortach brakuje śniegu. Korzysta na tym egzotyka oraz stały mocny punkt z listy POP turystyki, jakim jest Egipt. Kraj Faraonów zyskuje jednak bardzo poważnego konkurenta w postaci doskonale skalkulowanych i równie ciepłych Wysp Kanaryjskich. O tym jak, z kim, dokąd na ile i za ile? O tym, dokąd na Święta Bożego Narodzenia i Sylwestra? Odpowiedź na te i inne pytania w kolejnym, comiesięcznym raporcie sprzedażowym dwóch największych portali turystycznych - Wakacje.pl i EasyGo.pl.

więcej

RAPORT Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów internautów w SEZONIE LATO ‘2011.

2011-10-17

Za nami sezon turystyczny LATO 2011. Okrągłe cztery miesiące największego ruchu w turystyce masowej. Sezon niewątpliwie ciekawy, bo z jednej strony - obarczony wieloma znakami zapytania wynikającymi chociażby z zachwiania północno-afrykańskiego w pierwszym kwartale tego roku, z drugiej strony – zaskakujący, bo odbudowujący zapomniane kierunki w katalogach ofertowych wielu touroperatorów i zmieniający po części zainteresowania klientów. Kto zatem w tym roku zyskał, a kto stracił? Jak zmienia się branża? Czy Egiptowi udało się utrzymać pozycję lidera? Dokąd, z kim, na ile i za ile? Jakie biura podróży, oferty i rezydentów cenią najbardziej klienci internetowi? Dwa największe krajowe portale turystyczne, Wakacje.pl i EasyGo.pl, dokonały szerokiej analizy wyborów zakupowych swoich klientów w całym sezonie LATO 2011.

więcej

RAPORT Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów internautów we WRZEŚNIU 2011 roku.

2011-10-09

Za nami wrzesień, czwarty i ostatni miesiąc ścisłego sezonu turystycznego. Po raz 7 w tym roku Egipt został liderem kierunkowych wyborów naszych rodaków. Z kolei Hiszpania najbardziej rozwinęła swój potencjał sprzedażowy. Doskonale poradziła sobie też turystyczna Grecja. Liderem pierwszego miesiąca w nowym sezonie egzotycznym została Kenia, ale już gonią ją Dominikana i Wenezuela. O tym, kto i jak poradził sobie z nowymi przepisami i gwarancjami ubezpieczeniowymi? O tym jak, z kim, dokąd na ile i za ile? Odpowiedź na te i inne pytania w kolejnym, comiesięcznym raporcie sprzedażowym dwóch największych portali turystycznych - Wakacje.pl i EasyGo.pl.

więcej

RAPORT Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów internautów w SIERPNIU 2011 roku

2011-09-19

Minęły wakacje szkolne, minął trzeci z czterech miesięcy głównego sezonu turystycznego. Na przełomie sierpnia i września wystartowała przedsprzedaż bardzo atrakcyjnej cenowo oferty egzotycznej na sezon 2011/2012, a sam wrzesień kusi okazjami w ciągle bardzo ciepłych kierunkach POP turystycznych. Sierpniowym liderem kierunkowym ponownie został Egipt, do którego wypocząć wyleciał co 4-ty Polak, spędzający urlop poza granicami kraju. Wakacyjni klienci także w sierpniu nie czekali na oferty last minute, bo ich zwyczajnie nie było. O tym jak, z kim, dokąd na ile i za ile w kolejnym, comiesięcznym raporcie sprzedażowym dwóch największych portali turystycznych - Wakacje.pl i EasyGo.pl.

więcej

RAPORT Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów internautów w LIPCU 2011 roku.

2011-08-23

Za nami połowa ścisłego sezonu turystycznego. Liderem kierunkowym lipca została Grecja, która w trzeciej dekadzie miesiąca praktycznie wyprzedała swoje tegoroczne oferty. Wakacyjni klienci nie czekają na oferty last minute, bo ich praktycznie zabrakło, a ewentualne rabaty są niskie. Touroperatorzy nie widzą powodów do redukcji cen. W tym sezonie role ewidentnie się odwróciły. To klient jest łowczym, a oferta zwierzyną. O tym jak, z kim, dokąd na ile i za ile w kolejnym, comiesięcznym raporcie sprzedażowym dwóch największych portali turystycznych - Wakacje.pl i EasyGo.pl.

więcej

Kontakt

Klaudyna Mortka

Rzecznik Prasowy
Adres e-mail:
Tel.: +48 500 056 683

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.