
Opinia: Wróciliśmy pełni wrażeń z wycieczki "Magia Jordanii", które niestety popsuł nam pilot Michał, brak zaangażowania w przekazywanie nam informacji na temat Jordanii i zwyczajów tam panujących, pilot spał podczas długich przelotów - nie chciałbym go więcej spotkać na mojej turystycznej drodze. Negatywne wrażenia spotęgował zepsuty mikrofon w autobusie oraz źle wyregulowana klimatyzacja. Uczestnicy musieli zakładać kurtki i zasłaniać zasłonką wyloty klimatyzacji. Jednak mimo wszystko zobaczyliśmy nie tylko wspaniałe zabytki Jordanii, ale mieliśmy trochę czasu na wypoczynek nad Morzem Martwym i Czerwonym - polecam tą wycieczkę ale z innym pilotem. Niestety absolutnie nie polecam wycieczki fakultatywnej "Amman Nocą" - za 30 USD herbata z torebki i kawałek placka z owczego sera i godzinny spacer to jakaś porażka. Fatalny hotel Fanar w Ammanie.
Opinia: Wykupiłem drogą wycieczkę oraz Ubezpieczenie od rezygnacji wycieczka z winy biura nie doszła do skutku !
Ecco Travel NIE zwróciło pieniędzy za ubezpieczenie
(powołując się kruczki prawne , stwierdzając że się NIE należy)
Informowałem się w innych biurach nie ma takiej praktyki !
NIE POLECAM - ubezpieczania wycieczek nie potwierdzonych w TYM biurze
Opinia: Wycieczka Magia Izraela była bardzo udana i jest godna polecenia wszystkim,którzy interesują się historią biblijną.Program bogaty i zrealizowany w 100%,a największym atutem imprezy była wspaniała Zuzia,przewodniczka o ogromnej wiedzy i zaangażowaniu,a przy tym osoba bardzo życzliwa, cierpliwa i pomocna w różnych niezależnych od niej perypetiach.Dziękujemy Zuziu za wspaniały tydzień.
Opinia: Wróciłem 2 tygodnie temu z Jordanii. Jestem bardzo zadowolony. Poza słabą jakością hotelu Fanar Palace w Ammanie nie mam zastrzeżeń. Bez problemu doplacilbym kilkaset złotych więcej za lepszy hotel na te dwie noce. Pilotka Agnieszka i lokalna rezydentka Amina bardzo pomocne i zorganizowane. Kraj ciekawy i warty zwiedzenia.
Opinia: Wycieczka była bardzo dobrze zorganizowana, miała ciekawy i różnorodny program. Zuzanna nasza pilotka posiadała bardzo dużą wiedzę, przez co ciekawie opowiadała. Regionalne Panie przewodniczki i kierowca autobusu stanęli na wysokości zadania. Dziękujemy. Wspaniały kraj wspaniali ludzie przepiękne krajobrazy super jedzenie.
Polecam z całego serca!!! Na pewno wrócę jeszcze do Gruzji????
Opinia: Zdecydowanie nie polecam Ecco Travel/Ecco Holiday!
Gorszego biura podróży, który w ogóle nie dba o klienta i jego interesy nie widziałam. Biuro prezentuje totalnie sprzeczne informacje odnośnie hotelu i stanem faktycznym- nie działająca klimatyzacja przy ponad 30 stopniach na zewnątrz, problemy z bieżącą wodą, robaki w pokoju, woda lejąca się z sufitu tak że trzeba było co chwila zmieniać ręcznik na podłodze, sypiący się tynk z sufitu, uszkodzone szafki w pokoju, zatrucie pokarmowe spowodowane jedzeniem w hotelu, nie działające drzwi do pokoju przez "błąd" karty, plaża cała zagloniona pełna rozkładających się stworzeń morskich, wszędzie smród zgniłych jaj z uwagi na rozkładające się organizmy, pomimo zapisu do restauracji ala carte na miejscu okazuje się iż jest zamknięta i nikt nas nawet nie poinformował, konieczność dopłaty na miejscu do all inclusive które i tak było zawarte w ofercie, przeprowadzka do innego pokoju i końcowo obsługa hotelowa pracująca jak za karę, gdzie w ogóle nie mogliśmy liczyć na ich pomoc bo przecież "Everything is fine"- tak odpowiadali na większość problemów....Numer alarmowy tak naprawdę jest zwykłym numerem i jakakolwiek pomoc zależy od "widzimisię" osoby mającej dyżur przy tym numerze. Wiedząc, że od nich zależy jakakolwiek pomoc na miejscu za granicą każą "sobie" pomóc we własnym zakresie, a dodatkowo rezydent to człowiek widmo, którego raz widzieliśmy dzień po przyjeździe, a w razie potrzeby kontaktu nie odbiera telefonów i nie odpowiada na smsy na Whatsappie. W dniu wyjazdu nawet nie wiedzieliśmy, czy ktokolwiek po nas przyjedzie zawieźć nas na lotnisko gdyż z rezydentem nie było żadnego kontaktu, nie wiedzieliśmy też o której mamy się wymeldować także doszedł kolejny stres. Sprawa została zgłoszona do Izby Turystyki. Radzę omijać Ecco Travel z daleka!!!
Opinia: Biuro nie jest uczciwe, stosuje różne sposoby, aby uniknąć wypłacenia pieniędzy za odwołane wakacje. Dla nich przekładanie w nieskończoność wakacji odwołanych, to nie odwołanie. Wszystko robią aby nie oddać pieniędzy. Chcą nam narzucać kiedy mamy jechać, bez względu na to czy nam pasuje czy nie.
Opinia: Fatalnie nie dajcie się Państwo nabrać w dobie epidemii gdy napisałam ,że chyba wpłata za mój wyjazd w dniu 6 maja jest nie do zrealizowania z uwagi na panujące warunki w Gruzji gdzie panuje stan wyjątowy do 22 maja 2020 r Na co biuro odpisało cytuj
Szanowna Pani,
dziękujemy za przesłana korespondencję.Na chwilę obecną zarówno przewoźnik jak I nasi kontrahenci podtrzymują decyzję o gotowości do realizacji imprezy. W tej chwili wszystkie usługi Klientów zostały opłacone.Jeśli sytuacja ulegnie zmianie to oczywiście Państwa o tym poinformujemy i rozpoczniemy odpowiednie procedury.
Z wyrazami szacunkuę ..
Po prostu kpina przecież wszyscy żyjemy w tej otaczającej nas rzeczywistośći , a biuro jakby oderwane od niej , nieprzychylność , brak kompetencji oraz brak realnego spojrzenia na sytuację powoduje ,że jako klient jestem niezadowolona i zawiedziona takim obrotem sprawy. W związku ostrtzegam na swoim przykładzie innych
Opinia: zdecydowanie nie polecam, biuro naciąga zwłaszcza teraz gdy panuje epidemia koronowirusa, nie współpracuje z klientem, nie jest elastyczna... mimo zagrożenia nie odwołuje swoich wycieczek, i robi wszystko aby obracać gotówką klienta..
Opinia: Biuro nie zagwarantowało bezpiecznego powrotu do kraju. Katastrofa. Lepiej zorganizować wyjazd na własna rękę bo zapłaciliśmy nie wiadomo za co. Narazili nas na stres i duże dodatkowe koszty. Porażka a nie biuro.
Facebook