6.8

Na podstawie 1367 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 6.4
Zgodność oferty z opisem 6.6
Ocena rezydentów 6.5
Ocena Organizatora 6.1

Wszystkie opinie

3.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: Resydentka Pani Marta I. Veliki w Grecji - osoba delikatnie powiedziawszy 'niegrzeczna'.
Brak internetu i telewizji satelitarnej w studiu Vasso - oferta mówi, że jak najbardziej jest.
Jedzenie pseudo all inclusive - tyle w temacie, nie próbujcie tego osobiście testować, taniej wychodzi kupić w lokalnej tavernie.

2.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 5
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Pierwszy raz korzystałam z Państwa biura podróży i niestety  jestem bardzo rozczarowana z powodu  paru istotnych rzeczy . Po pierwsze Hotel nie nazywa się już tak jak Państwo podajecie w swojej ofercie Windsor Atlantica tylko Hilton . Może nie jest to bardzo ważna rzecz ale trzeba to zmienic . Jeśli chodzi o Panią Malwinę która była naszą rezydentką to jest to osoba nie nadająca się zupełnie na swoje stanowisko . Jest osoba niekompetentną , która zupełnie nie wywiązywała się ze swoich obowiązków. Proszę też rzetelnie informowac o cenie wycieczek fakultatywnych . Będąc jeszcze w pl na parę dni przed wyjazdem do Rio dostałam e-maila od Państwa pracownika o cenie wycieczki DWA OBLICZA IGUAZU . Cena podana przez Państwa była 500-600 USD/os. Po przyjezdzie do Rio cena u rezydentki Pani Malwiny wynosiła 900 USD/ os. Mieliśmy jechac na tą wycieczkę razem z mężem ( dlatego kontaktowałam się z Państwem jeszcze przed wyjazdem ) Cena 600 USD a 900 USD jest dużą różnicą . Przez takie błędne informacje my jak i inne osoby musiały zrezygnować z tej wycieczki . Ostatnia sprawa dotyczy wymeldowania z hotelu . Wymeldowac sie należało do godziny 12 w dniu wyjazdu . Samolot mieliśmy o godzinie 24 . Jest to  karygodne że biuro podróży nie zatroszczyło sie o swoich klientów i zostawiło nas bez możliwości przedłużenia doby hotelowej do godziny 20 ( o godzinie 20 mieliśmy autokar na lotnisko ) oczywiście każdy mógł sobie sam zapłacić ok 400 reali za przedłużenie doby hotelowej . Ale to powinno leżec po stronie biura podróży i to biuro powinno za to zapłacic a nie my klienci . Zapłaciliśmy za tą wycieczkę nie małe pieniądze i powinniśmy być traktowani z szacunkiem . A my zostaliśmy potraktowani jak bydło które ma w 40 stopniowym upale siedziec cały dzień na ulicy albo w holu hotelu . 

2.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 2
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: DNO DNA, nie wiem kto pisze te pozytywne opinie, chyba pracownicy....

3.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Reinbow- NAJGORSZE biuro podróżny z możliwych . Nie polecam nikomu . Byłam z rodziną w grudniu 2017 roku na Teneryfie właśnie z tego biura . Nie dość że przejechaliśmy pół Polski na lotnisko , to jak już dojechaliśmy na parking okazuje się że Reinbow nie zarezerwowało nam parkingu pomimo że mamy w umowie że zarezerwują i że jest zapłacone po czym przyszło nam płacic 300 zł za parking który już wcześniej był opłacony. Na miejscu rezydenka której lepiej się było niczego nie pytać bo jedyne co potrafiła odpowiedzieć to że mamy jej nie przerywać i oczywiście odpowiedzi nikt nie usłyszał. Nawet jak pytaliśmy o godziny wylotu z Teneryfy to nas nie poinformowała o zmianach . W biurze podróży powiedziano nam że mamy wylot w sobotę o 22 . Wykwaterowanie mieliśmy mieć o 12 dlatego pod koniec tygodnia chcieliśmy przedłużyć dobę do godziny 16 i w recepcji poinformowano nas że mamy wylot o 9 rano ! Mało tego ze przylecieliśmy w sobotę o 23 to jeszcze nam zabrali ostatni cały dzień i gdybyśmy sami się nie dowiedzieli to ciekawe czy byśmy w ogóle stamtąd wyjechali . Oczywiście jak pojechałam do Reinbow po powrocie chociażby po to aby odzyskać pieniądze za parking to jedyne co mi powiedzieli to że mogę napisać zażalenie i czekać miesiąc na odpowiedzieć czy w ogóle nam je zwrócą . A już nie raz słyszano że Reinbow zwlekają z odpowiedzią lub w ogóle ich nie dają . Beznadziejne biuro radzę każdemu sie dobrze zastanowić nad wyborem Reinbow i oczywiście wystawie tą opinie na każdej możliwej grupie aby każdego ostrzec .

5.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: Byliśmy we Włoszech w zeszłym roku. Mieliśmy incydent z bezczelną pilotką przy powrocie. Napisaliśmy skargę, ale nigdy nie otrzymaliśmy odpowiedzi ani przeprosin, pomimo naszych licznych interwencji i wielu zapewnień ze strony Rainbow że odpowiedź dostaniemy. Bezczelna obsługa klienta, kłamią zapewniając że otrzymamy odpowiedź i olewają klientów którzy wnoszą skargi. W życiu nie spotkaliśmy się z takim traktowaniem klientów.

10 opinia klienta z dnia
 
Zgodność oferty z opisem 10

Opinia: Imprezy(wszystkie egzotyka- objazdowe) na których byłam z Rainbow były ok.
Oczywiście zawsze można się do czegoś przyczepić, ale to szczegóły.

Nie podoba mi się jednak, że TYLKO JEDEN PILOT na 9 objazdówek rozliczył się z grupą z pieniędzy dawanych pilotowi.
Bilety wstępu czasem są bardzo tanie, a wpłacane kwoty wysokie.
TAK NIE POWINNO BYĆ.
Jakos się tak przyjęło, ze nikt o tym nie mówi.

7.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 7
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 3

Opinia: W 2017 roku byliśmy z R w Tajlandii,Kambodży i Wietnamie. Ogólnie rzecz ujmując grupa łupieżców żerujących na turystach(nie myślcie że itaka i inne neckermany czymś się różnią)ale zmuszanie ludzi do dodatkowych opłat to chamstwo przez duże CH. Nakaz dodatkowej opłaty w wysokości 150 dolarów może i słuszny(bilety wstępu,napiwki itd )ale po wszystkich wyliczeniach wychodzi max połowa z tego jak nie mniej (bilety oczywiście zostały nam odebrane
ale i tak widzieliśmy ceny).prośba o wyliczenie pominięta milczeniem.Lecąc do Wietnamu musieliśmy opłacić obowiązkową kolację wigilijną w kwocie 320 zł(choć jej koszt to 750 000 dongów co jest wartością ok.125 zł-i tak zawyżam, więc przebitka z jakieś 150%).Wietnamska impreza w miarę dobra(rezydentka fantastyczna dziewczyna)organizacja też poniżej norm-ostatnim punkt programu został zmieniony(mieliśmy tego świadomość bo taka informacja była zamieszczona w programie)ale informacja o tym dotarła do nas gdy staliśmy w kolejce po bilety na samolot.i tu lekka konsternacja-ludzie ubrani na jakieś 20 stopni c.a lecimy w region gdzie jest ok. 30 stopni c.Można sobie wyobrazić co się dzieje kiedy prawie 40 osób próbuje się nagle przebrać w coś lżejszego.Na koniec chciałbym abyście wiedzieli że to niebyły pierwsze nasze wyjazdy(z małżonką)oraz to że nie jesteśmy jakoś szczególnie wybredni ale takie złodziejstwo to skandal.

6.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 2

Opinia: W 2017 roku byliśmy z R w Tajlandii,Kambodży i Wietnamie. Ogólnie rzecz ujmując grupa łupieżców żerujących na turystach(nie myślcie że itaka i inne neckermany czymś się różnią)ale zmuszanie ludzi do dodatkowych opłat to chamstwo przez duże CH. Nakaz dodatkowej opłaty w wysokości 150 dolarów może i słuszny(bilety wstępu,napiwki itd )ale po wszystkich wyliczeniach wychodzi max połowa z tego jak nie mniej (bilety oczywiście zostały nam odebrane
ale i tak widzieliśmy ceny).prośba o wyliczenie pominięta milczeniem.Lecąc do Wietnamu musieliśmy opłacić obowiązkową kolację wigilijną w kwocie 320 zł(choć jej koszt to 750 000 dongów co jest wartością ok.125 zł-i tak zawyżam, więc przebitka z jakieś 150%).Wietnamska impreza w miarę dobra(rezydentka fantastyczna dziewczyna)organizacja też poniżej norm-ostatnim punkt programu został zmieniony(mieliśmy tego świadomość bo taka informacja była zamieszczona w programie)ale informacja o tym dotarła do nas gdy staliśmy w kolejce po bilety na samolot.i tu lekka konsternacja-ludzie ubrani na jakieś 20 stopni c.a lecimy w region gdzie jest ok. 30 stopni c.Można sobie wyobrazić co się dzieje kiedy prawie 40 osób próbuje się nagle przebrać w coś lżejszego.Na koniec chciałbym abyście wiedzieli że to niebyły pierwsze nasze wyjazdy(z małżonką)oraz to że nie jesteśmy jakoś szczególnie wybredni ale takie złodziejstwo to skandal.

8.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 6

Opinia: Oceniam bardzo wysoko rezydenta Pana Tomasza Kowalskiego podczas mojego pobytu w Brazylii. Do zobaczenia w innych krajach.

8.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 6

Opinia: Super rezydent Pan Tomasz Kowalski. Oby wszyscy rezydenci byli tacy uprzyjemni i profesjonalni jak Pan Tomek. Z turystycznym pozdrowieniem Danuta.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 137  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.