6.8

Na podstawie 212 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Stosunek jakości do ceny 7.0
Zgodność oferty z opisem 6.9
Ocena rezydentów 6.7
Ocena Organizatora 6.3

Wszystkie opinie

2.3 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 3
Zgodność oferty z opisem 2
Ocena rezydentów 3
Ocena Organizatora 1

Opinia: Pojechaliśmy na narty do hotelu Napoleon w Montjovet .
Wszystko ok poza jedzeniem i personelem , który nie mówi po angielsku .
Śniadanie to ser i jakaś wędlina , zero warzyw i owoców . plastikowe kubły z marmoladą,
nic na ciepło , nawet wrzątku do herbaty nie ma , stoi woda w zwykłym szkle więc zaraz stygnie.
Obiady to nakładane przez kelnerkę jakieś \"paćki\", pomijam fakt , że trzeba sobie zachować te same sztućce do wszystkich dań.
Zero warzyw , o oliwie czy jakiś dodatkach zapomnij, zero surówek czy sałatek ,
podobno tak się tu jada .
Odradzam firmę Wygoda a już na pewno hotel Napoleon.

9.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 9
Ocena Organizatora 10

Opinia: Właśnie wróciłem z wyjazdu na narty do Włoch - rejon Val di Sole, Hotel Liberty. Wypoczynek rodzinny. Przejazd autokarem. Uważamy, bo jest to opinia wszystkich członków mojej rodziny, ten wyjazd za bardzo udany. Jesteśmy zadowoleni w każdym aspekcie. Przekaz informacyjny przez organizatora wyczerpujący a na dodatkowe pytania otrzymywałem szybką i zadowalającą odpowiedź. Organizacja transferu dobra a drobne trudności, które wyniknęły z dojazdem docelowym były zawinione przez podwykonawcę, zresztą nie były szczególnie uciążliwe. W końcu jest to duży odcinek drogi, którą trzeba pokonać dowożąc ludzi do różnych ośrodków. Rejestracja w recepcji super szybka. Pokój bardzo ładny. Posiłki - dla nas absolutnie wystarczające. Obsługa Hotelu miła, uprzejma, otwarta na życzenia. A region - najeździliśmy się. Głęboko współczuję tylko rezydentce i pilotom narażonym na pretensjonalne, nieuzasadnione, czasami wręcz ordynarne zachowania niektórych uczestników, którzy zamiast cieszyć się z wyjazdu i wypoczywać permanentnie szukali przysłowiowej \"dziury w całym\". Moja uwaga do tych właśnie, żeby może zamiast na narty na konsultacje do specjalisty. Personelowi Biura \"Wygoda\" zaś dziękuję za zorganizowanie nam udanego wypoczynku. DK.

4.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 5
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 3
Ocena Organizatora 2

Opinia: Transport do Karynti zorganizowany beznadziejnie. Odległość ok. 830 km Wygoda pokonuje przez 16 godzin.

3.8 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 7
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Pani rezydentka /byłem z dzieckiem chętnym do nauki jazdy na nartach/zaleca poszukiwanie instruktora na stoku wśród setek ludzi.Znalazłem-sukces! Cena za naukę wyższa niż w ofercie drobiazg.Na szczęście instruktor świetny.W hotelu w segregatorze biura zero praktycznych informacji-np o skibusach do stacji kolejki.Sposób komunikacji z rezydentką -sms/np o imprezech dodatkowych/.Podaję pilotowi w autobusie-przez cały pobyt nie dostaję ŻADNEGO,pomimo nalegań u pilota.Dowiaduję się o nich od współmieszkańców hotelu.Zawody narciarskie.Zwycięzca zignorowany pomimo oczywistychg faktów.Rezydentka po cichu wyraża ubolewanie.Żenada.Odnoszę wrażenie,że po zainkasowaniu pieniędzy Wygoda ma swoich klientów gdzieś.Smutne.Nigdy więcej z taką NIEWYGODĄ /Wygódką.

4.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 6
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 4

Opinia: Rezydentka kompletnie niezainteresowana klientami.Byłem z dzieckiem chcąc skorzystać z usług instruktora.Rezydentka zaleciła poszukiwanie go wśród setek ludzi na stoku.Znalazłem-cud!Opłata oczywiście wyższa niż w ofercie.Uroki Val di Sole rekompensują takie drobiazgi.Już w autobusie podałem swój numer tel,aby otrzymywać informacje o dodatkowych imprezach.Nie otrzymałem ŻADNEJ!Pan pilot obiecał zdjęcia ze szkółki narciarskiej.Nie przesłał.Zawody narciarskie-zwycięzca został pominięty-pani rezydentka wyraziła ubolewanie.Żenada.W hotelu w segregatorze Wygody żadnych informacji np o skibusach.

9.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 10
Zgodność oferty z opisem 10
Ocena rezydentów 10
Ocena Organizatora 8

Opinia: My bylismy bardzo zadowoleni z całej imprezy.Hotel super ,organizacja tez.Rezydentka P. Kasia bardzo pomocna i miła.W trudnym przypadku kiedy potrzebowalismy pomocy otrzymalismy ja, dzieki własnie rezydentce i dobrej woli kierowców autokaru.

6.0 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 8
Zgodność oferty z opisem 8
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 6

Opinia: Wygodatravel, rezydent to jakaś tragedia w czasie choroby trzeba samemu sobie wszystko organizować, rezydentka nawet nie pokwapila sie żeby pomoc zorganizować transport do apteki albo pomoc w porozumiewaniu sie, odesłała do recepcji hotelu, całe szczęście ze mam dodatkowe ubezpieczenie, gdzie mogę liczyć na pomoc. Znajomi rezerwowali pokój trzyosobowy, dostali ciasny dwuosobowy z dostawka z zepsutym drzwiami od szafy.

4.5 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 3
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 8
Ocena Organizatora 3

Opinia: Właśnie wróciliśmy z wyprawy na narty z Wygoda do doliny Aosta. Pomijając same stoki, które są super, chciałbym podzielić się oceną organizacji wyjazdu. Jechaliśmy autobusem z Katowic ponad 20 godzin, przy czym sam wyjazd już został opóźniony o 1,5 godziny. W Turynie, czyli godzina drogi na miejsce pobytu, po 16 godzinach od wyjazdu, okazało się, że staliśmy pod lotniskiem i czekaliśmy na przylot samolotu z Polski. Wg mnie organizacja transportu jest poniżej krytyki. Hotel Au Soleil, w którym zostaliśmy zakwaterowani nie był zły, internet śmiał, sprzątanie na wysokim poziomie, automatyczne ogrzewanie, położenie jako baza wypadowa na różne kompleksy narciarskie nienagorsze. Jednak wyżywienie - tragedia, nic ciepłego na śniadania, brakowało pieczywa, obiady zjadliwe, choć nudne i średnio dobre, znudziły nam się po 4 dniach i chodziliśmy do restauracji na pizzę. Rezydentka, p. Agnieszka, nic nie mogła zrobić, mimo szczerych chęci. Po rozmowie z menedżerką hotelu okazało się, że budżet od biura Wygoda Travel był tak niski, że podobno nie można było nic polepszyć. W trójkę zakwaterowani zostaliśmy w dwuosobowym pokoju z dostawką. Miejsca po dodaniu dodatkowego łóżka zostało już niewiele a w szafie nie mieścił się trzeci uczestnik. Pod sam hotel autobus nie pojeżdża, trzeba chodzić ze sprzętem niecałe 100 m.
Dolinę Aosty polecam na narty ale może z lepszym biurem.

3.5 opinia z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 6
Zgodność oferty z opisem 4
Ocena rezydentów 2
Ocena Organizatora 2

Opinia: Nic nie robili organizatorzy, którzy byli djami. Bagaże nie przyleciały, o 3 w nocy gdy wyjeżdżaliśmy nie dostaliśmy jedzenia. Każą samemu zgłaszać sie do wizzaira za bagaże chociaż wygoda jest pośrednikiem. Autokarem musieliśmy jechać nie przepisowo bo po 3 osoby na 2 miejsca. NAJGORSZE BIURO PODRÓŻY! NIE TRAĆCIE KASY

1.0 opinia klienta z dnia
 
Stosunek jakości do ceny 1
Zgodność oferty z opisem 1
Ocena rezydentów 1
Ocena Organizatora 1

Opinia: Witam, chciałbym serdecznie państwu odradzić korzystania z usług biura Wygoda Travel. Dwa dni temu tydzień przed wyjazdem do Włoch na narty otrzymaliśmy maila z załącznikiem, w którym biuro oświadczenia, iż doszło do pomyłki związanej z naszą rezerwacją. Zamiast dwóch pokoi, cztero i pięcio osobowych zaoferowano nam jeden pokój sześcio osobowy lub zakwaterowanie w innym hotelu oddalonym od tego w którym jest wykonana rezerwacja o 4km. Informacja o błedzie w rezerwacji pojawiła się tydzień przed wyjazdem, podczas gdy zaliczka w wysokości 30% wraz z rezerwacją została wysłana 10.10.17r. a pozostała część kwoty 6.01.18r. Biuro miało zatem 3 miesiące aby wszystko ustalić, lecz raczyli nas o tym poinformować tydzień przed wyjazdem. Po rozmowach z panią z biura podróży został nam dodatkowo zaoferowany 4 osoby apartament w odległości 100m od hotelu w którym mieliśmy wykonaną rezerwację. Tam też miały się odbywać śniadania. Jednak po sprawdzeniu rzeczywistej odległości wynosila ona, najkrótszą trasa 0.5km. Ten dystans mielibyśmy pokonywać na śniadania, ze śniadań oraz żeby skorzystać z usług hotelowych początkowego miejsca zakwaterowania. Nie wydaje to się państwu trochę dziwne, że biuro podróży wysłało nam informacje o błedzie w zakwaterowaniu dopiero po otrzymaniu 100% należności za urlop? Ponadto biuro ma zablokowane wystawanie opinii na swojej stronie internetowej, na fanpagu na Facebooku, gdzie mniej dociekliwi klieci ich szukają. Jeszcze odradzam korzystania z usług biura podróży Wygoda Travel. Mam nadzieję, że moja opinia okaże się pomoca.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 22  

100% bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo Twojej płatności elektronicznej gwarantuje firma eCard.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.