« Powrót do listy opinii

Mirage Bay Resort & Aqua Park ****

 
7.4

Na podstawie 478 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Rodzin z dziećmi  48%
Ceniących spokój  23%
Aktywnych  13%

Jakość a cena

71% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Położenie 7.8
Pokoje 6.9
Posiłki 6.9
Hotel 7.2
Ogólne wrażenie 7.1

Wszystkie opinie

3.8 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom
Ogólne wrażenie 4.0
Położenie 4.0
Pokoje 4.0
Posiłki 3.0
Hotel 4.0

Zalety: Hotel typowe 4 * pokoje czyste, schludne, obsługa miła plaża ładna i tylko tyle plusów

Wady: Jakoś posiłków przygotowywanych na basenie totalna porażka, napoje w kubkach wielokrotnego użytku, często brak piwa , brak kubków , animacje bardzo słabe. Brudno na basenie posadzka niemyta. Nie wróciłabym tam

Opinia: Pokoje czyste , obsługa miła , plaża piękna i tyle natomiast kubki wielokrotnego użytku to porażka o ich ciągły brak na barze tak samo jak wiecznie kończące się piwo. Brud na basenie. Nie wrócę

8.7 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
  • Rodzin z dziećmi
Położenie 9.0
Pokoje 8.0
Posiłki 10.0
Hotel 8.0
Ogólne wrażenie 9.0

Zalety: Położony nad małą zatoczką, przy hotelu rafa z pięknymi rybkami

Wady: Sprzątanie - polegało na wymianie ręczników i opróżnieniu kosza, na podłodze wydeptane w kurzu ścieżki.

Opinia: Był to mój pierwszy pobyt w Egipcie, hotel ciekawy, na dużej przestrzeni, kilka basenów, restauracje, bal plażowy. Najlepiej wspominam turkusowe morze, rafę z mnóstwem kolorowych rybek, smacznego jedzenie (duży wybór) i bardzo sympatyczną obsługę. Najgorzej niestety sprzątanie pokoju - podłoga nie została ani razu umyta, czego nie było widać dopóki nie odsłoniło się zasłon, a że pokój był na parterze było prawie cały czas zasłonięte. Czy polecam hotel - tak ale jako budżetowy, ze względu przede wszystkim na zatoczkę i rafę.

6.3 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Rodzin z dziećmi
Położenie 5.0
Pokoje 8.0
Posiłki 8.0
Hotel 5.0
Ogólne wrażenie 7.0

Zalety: obsługa, której chce się pracować

Wady: widać niedostatek pieniędzy, dużo leżaków na plaży zdewastowane, widać, że częściowo wymieniane, często zamykane molo, brak soków kartonowych w barach, czasami brak wody w pokoju lub bardzo słabe ciśnienie

Opinia: Hotel 4* i to widać, widać brak pieniędzy lub starań kadry zarządzającej. My otrzymaliśmy (bez dodatkowej opłaty) wyremontowany pokój i było porządnie. Wszystko dzięki wspaniałej Pani rezydent. Rewelacyjna kobieta. Jednak spotkaliśmy parę, która 5 razy wymieniała pokój, bo syf i stęchlizna. W godz. 16-18 bardzo słabe ciśnienie wody w łazience, zdarzało się, że nawet jej nie było. Obsługa w restauracji, barach, panowie sprzątający, basenowi - wszyscy mili i pomocni. Jedzenie przepyszne, dużo warzyw, różne rodzaje mięsa, słodkości na bazie ciasta biszkoptowego i francuskiego, owoce - winogron, melon, daktyle. Duży plus to bar na plaży, który serwował hamburgery, hotdogi, pizzę, frytki - dla dzieciaków to był raj. W barach brak soków kartonowych, drinki na bazie cola, sprite, fanta. Plaża szeroka, leżaki częściowo wymienione, molo nie zawsze było otwarte, często była wywieszona czerwona flaga na końcu mola. Rafa zdewastowana, niewiele jej zostało do oglądania. Woda w zatoczce zawsze była, pomimo odpływów. Do morza i basenów można było wchodzić do godz. 18:00. Zachód słońca w górach, o 18:25 już było ciemno. Podsumowując, jeżeli ktoś nie jest wymagający i potrafi się dostosować, to stosunek jakości do ceny jest prawidłowy.

7.8 opinia klienta z dnia
  Oferta przewyższyła moje oczekiwania Polecam dla:
  • Par
  • Rodzin z dziećmi
Położenie 8.6
Pokoje 8.3
Posiłki 7.5
Hotel 7.0
Ogólne wrażenie 7.0

Zalety: Ladna rafa koralowa, czystość, polski animator Piotr

Wady: nieznajomośc przez personel jezyka angielskiego w jakimkolwiek stopniu, braki napojow, niedomyte szklanki, okropny kelner z kreconymi wlosami z tylu glowy chamski oraz utrudniajacy pobyt

Opinia: W hotelu spedzilismy 2tygodnie jestesmy zadowoleni glownie za sprawa pieknej plazy i mozliwosci z nia zwiazanych, co do jedzenia jest dobre do 7-10 dni potem zaczyna sie odczuwac monotonie ale to jak wszedzie, ogolny stosunek ceny do jakosci bardzo dobry, polecam dla osob ktore wiedzą czego moga oczekiwac za ta cene.

8.0 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
  • Rodzin z dziećmi
Położenie 8.0
Pokoje 8.0
Posiłki 8.0
Hotel 8.0
Ogólne wrażenie 8.0

Opinia: Zapomniałam dopisać w poprzedniej mojej opinii - polecam biuro podróży Skarb Travel, jeśli chodzi o wycieczki fakultatywne. Cena o połowę niższa, organizacja świetna. Skorzystaliśmy z 6 atrakcji oferowanych przez to biuro, a kilka z nich miało charakter jakby wycieczek prywatnych, bo były organizowane tylko dla naszej siedmioosobowej grupki. Rewelacja.

8.0 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
  • Rodzin z dziećmi
Położenie 8.0
Pokoje 8.0
Posiłki 8.0
Hotel 8.0
Ogólne wrażenie 8.0

Zalety: piękny zielony ogród, animacje,baseny

Wady: Ludzie, cieszcie się życiem, doceniajcie, nauczcie się odpoczywać i tolerować innych... no i przestańcie marudzić

Opinia: Zacznę od tego, że w Egipcie byłam trzeci raz. Po przeczytaniu opinii przed wyjazdem przyznam, że byłam trochę przerażona, ale najwyraźniej nie było mi dane nigdy mieszkać w super luksusach egipskich, albo po prostu jestem człowiekiem małych oczekiwań, nastawionym wyłącznie na relax i dobrą zabawę, bo w przeciwieństwie do większości tu piszących, ja jestem zadowolona z pobytu. Zdając sobie sprawę, że opinie piszą głównie ludzie rozczarowani i malkontenci, postanowiłam też skrobnąć parę słów na temat hotelu.
1. jedzenie - piszą ludzie, że monotonne, a ja się pytam, co wy takiego ludzie jecie w domach swoich i jakiej różnorodności oczekujecie?? Na śniadania: sery białe, sery żółte, naleśniki, omlety, płatki z mlekiem, ryż z cynamonem, jajka na twardo, parówki na gorąco, wędliny, warzywa, owoce, croissanty ciepłe, dżemy, miody różniste etc. Na obiady i kolacje: grille, pieczony drób, spaghetti, przepyszna wołowina, pieczone i grillowane warzywa, ziemniaki- podsmażane, z wody, frytki, ryż, kasze wszelakie, makarony- grube, chude, drobne, codziennie przynajmniej 3 rodzaje zup, owoce morza- ryby, homary, różne sałatki, surówki, o deserach nawet nie wspomnę....A w dodatku pomiędzy głównymi posiłkami pizza, hot-dogi, hamburgery, frytki i lody. Ludzie! czego chcieć więcej? Niestety zauważyłam już podczas wielu moich wojaży zagranicznych, że Polacy mają to do siebie, że nałożą już pierwszego dnia na talerz wszystkiego, ile wlezie, a nawet żeby się wysypywało, zamiast wziąć jednego dnia np. parówki na gorąco, drugiego naleśniki, trzeciego kanapki z wędliną, serem i warzywami, czwartego omleta i croissanta na deser itd...To samo się tyczy pozostałych posiłków. I nie byłoby monotonnie każdego dnia.
Jedyny minus to faktycznie brak szklanek do napojów, które jak już były to były plastikowe i bardzo małe, więc trzeba było ich brać dużo, żeby się porządnie napić i ugasić pragnienie. Stąd szybko znikały z barów i obsługa ciągle musiała ich szukać. My, mając już informacje o tej sytuacji od naszych znajomych, którzy byli w tym hotelu wcześniej, zabraliśmy ze sobą plastikowe duże kubki, w które bez problemu nalewano nam napoje zimne i piwko. Polecam takie rozwiązanie gorąco. Nie pozwalano natomiast nalewać z dystrybutorów do butelek.
2. obsługa - faktycznie nie wszyscy byli mili, a zdarzyło się nawet, że ktoś zareagował opryskliwie, ale to doprawdy jakiś pojedynczy przypadek. Ja wychodzę za założenia, że jak się do ludzi uśmiechasz, jesteś wyrozumiały i optymistyczny, to ludzie wcześniej czy później to odwzajemniają. Trzeba zrozumieć, że praca tam jest bardzo ciężka, często po kilkanaście godzin na dobę w olbrzymim upale. My biegaliśmy tam półnago, a obsługa w pełnym rynsztunku, ogrodnicy w kaloszach, sprzątacze zmęczeni i często głodni, a mimo to ilekroć do nich człowiek się uśmiechnął, tylekroć odwzajemniali ten uśmiech. Bardzo troskliwi - kiedy dopadła nas zemsta faraona, pytali zawsze jak się czujemy i z wyrozumiałością dokładali dodatkowe rolki papieru ;). Niestety w czasie naszego pobytu mogliśmy zaobserwować zachowania naszych rodaków, którzy z pewnością też na tym forum wylali swoją żółć, bo od początku zachowywali się głośno, awanturniczo i wyzywająco. Dało się słyszeć nieraz teksty "polish power" i "spieprzać brudasy", więc co tu porównywać zachowania obsługi i tzw, "gości z Polski"...
3. pokoje i porządek - pojechaliśmy do tego hotelu z dwójką dzieci i z przyjaciółmi z dzieckiem. My mieliśmy szczęście i od razu dostaliśmy fajny pokój, ale niestety znajomi dostali bungalow nieco stary. Musieli tam spędzić jedną noc, zanim udało nam się zamienić na drugi taki pokój jak nasz, przy czym w tym hotelu bungalowy są uznawane jako wyższy standard z racji większego metrażu, więc trzeba było podpisać papier, że zrzekamy się tego "luksusu" na rzecz jednego pokoju w wyremontowanej części kompleksu. I dalej już wszystko było super. Czysta pościel, czyściutkie ręczniki codziennie, łabędzie, żółwie, płatki kwiatów i takie tam :) Byłam również pod wrażeniem toalet ogólnie dostępnych - przy głównym basenie, przy recepcji itd. Sprzątane na bieżąco i pachnące ichniejszymi olejkami zapachowymi. Szyby w recepcji również myte codziennie (i chyba nikt niestety panom nie powiedział, że w słońcu się okien nie myje ;) ) tak samo jak kafle na podłodze przy lobby barze. Oczywiście ciągłe przecieranie mokrą szmatą powodowało wrażenie niewielkiego smrodku, tak jak i ciągłe przecieranie blatów mokrym zmywakiem, no ale co się dziwić, skoro woda z detergentem, w którym były płukane, ciągle kisła w takim upale.
4. baseny - tak jak już tu wspomniano, jedynie w głównym basenie nie można się było kapać w ubraniach, co dla niektórych było błogosławieństwem, ale mogło też stać się niedogodnością, dla tych co chcieli się ochłodzić w wodzie w podkoszulce, gdy przeholowali z opalaniem. Tubylcy natomiast faktycznie kąpią się ubrani od stóp do głów, ale to są ich stroje kąpielowe , a nie ciuchy na co dzień.
Tak czy siak- warunki adekwatne do ceny.Polecam

7.5 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 10.0
Pokoje 8.0
Posiłki 2.0
Hotel 9.5
Ogólne wrażenie 5.0

Zalety: Baseny, bliskość plaży, zawsze dostępne leżaki, zieleń, animacje

Wady: kiepskie, monotonne jedzenie, czystość, brak szklanek

Opinia: Za opłatą w recepcji 20 dolarów dostaliśmy pokój po remoncie, więc wszystko w nim było ok, poza niskim ciśnieniem wody, ale nie bądźmy drobiazgowi. Pan który sprzątał nasz pokój naprawdę się starał- codziennie uzupełniał wodę 4x1,5 litra, układał stworki z ręczników i sprzątał pokój, trochę w egipskim stylu, ale ok (codziennie zostawialiśmy na łóżku 1 dolar). Baseny też są w porządku, do głównego basenu nie wpuszczają w ubraniach więc jeśli komuś przeszkadzają kobiety kąpiące się w ichniejszych strojach kąpielowych to tu nie będzie z tym problemu. W pozostałych basenach taki widok to norma, ale to kraj arabski więc nie wiem skąd takie żale w poprzednich komentarzach. Nigdy nie mieliśmy problemu z dostępnością z leżaków, co uważam za ogromy plus, ok godziny 9 można jeszcze zająć leżaki w cieniu. Na plaży kilkaset leżaków z parasolami więc zawsze są wolne. Na obsługę również nie narzekam, kelnerzy są mili, z barmanami różnie bywa, ale w barze często dochodzi do spięć spowodowanych brakiem kubeczków, popsutym ekspresem czy brakiem napojów. Jeśli ktoś korzysta z animacji to będzie zadowolony, w ciągu dnia gry i zabawy, a codziennie wieczorem jakiś pokaz np. akrobacje, taniec brzuch, fakir........... i inne. Generalnie największy problem tego hotelu w mojej ocenie to monotonne i niesmaczne jedzenie, czystość np. na stołówce, czy lobby, oraz niewystarczająca ilość szklanek. Najlepsze są śniadanie, reszta bardzo, bardzo słaba.

3.9 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Ogólne wrażenie 5.0
Położenie 10.0
Pokoje 2.0
Posiłki 2.0
Hotel 1.0

Zalety: Animator Piotrek.

Wady: Ciepłe alkohole brak lodu barmani pracują za karę jeden bar przy plaży

Opinia: Byłem 4 razy w Egipcie i to najgorszy hotel w jakim byłem nie przywiązywałem nigdy wagi do opinii o hotelu bo ludzie są różni i piszą nieraz bzdury ale w przypadku tego hotelu potwierdziły się opinie ludzi którzy byli tam wcześniej . Jedynym plusem Piotr animator

10 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Rodzin z dziećmi
Położenie 10.0
Pokoje 10.0
Posiłki 10.0
Hotel 10.0
Ogólne wrażenie 10.0

Opinia: Zacznę od tego, że po przeczytaniu wielu negatywnych opinii o hotelu jechaliśmy z sercem na ramieniu nie wiedząc co zastaniemy. Dziś wiem że to były mega wakacje nie tylko dla mnie i męża ale przede wszystkim dla dzieci młodszych i młodzieży bo oni są najważniejsi. Wydaje mi się że co poniektórzy powinni ubrać różowe okulary i wyluzować a nie we wszystkim szukać pretekstu do narzekań. Obsługa zasuwała jak mróweczki, teren hotelu czyściutki, pokoje codziennie sprzątane. Jedzonko pyszne każdy wybrał coś dla siebie po mimo tylu gości w sezonie nie trzeba było czekać na stolik, talerze czy sztućce w restauracji . Baseny i plaża również na poziomie i te przecudne rafy dla których warto wrócić. Dodam, że po za hotelem jest bezpiecznie można się poruszać a wycieczki organizowane przez EXIM TURS są zachwycające. Poznaliśmy wielu przyjaznych ludzi których bardzo serdecznie pozdrawiamy. Wspomnę o animatorach byli mega a w szczególności Piotrek któremu codziennie pod opiekę można było zostawić dziecko i mieć dla siebie wolny czas. Hotel spełnił nasze oczekiwania w stosunku do ceny. Na pewno wracając do Egiptu zdecydujemy się na hotel Mirage Bay który z czystym sumieniem POLECAMY :)

4.2 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Ogólne wrażenie 3.0
Położenie 8.0
Pokoje 4.0
Posiłki 1.0
Hotel 3.0

Zalety: Animatorzy

Wady: Jedzenie, brud, smród i ubóstwo

Opinia: Zacznę od tego że naprawdę nie polecam tego hotelu, denerwowanie się od pierwszego dnia to tam norma , brak wolnego miejsca w restauracji ,nie sprawne krzesła, brudne talerze, nie domyte szklanki w których były zacieki i włosy, obsługa to porażka, proszenie o wszystko, a potem wieczne czekanie aż posprzątają, lub aż przyniosą łyżkę albo widelec. Latające ziemniaki i inne jedzenie na podłodze to norma. Jedzenie monotonne i zimne. Brud w restauracji , przy basenach i barach, w basenach gdy się zanurkuje można znaleść wszystko , od chusteczek i piasku po plastikowe kubeczki, uważam że ten hotel postawił zdecydowanie na ilość a nie na jakoś, wifi jest prawie niemożliwe aby mieć, jest zbyt duże obciążenie aby działało nie ważne czy to 6 rano czy 23/00:00/01:00 ,godzina tu nie gra roli(bo było to sprawdzane osobiście). Ilości niekulturalnych i nachalnych tamtejszych przekraczało granice, wszystko było dla nich i pod nich, byli w pierwszej kolejności(zdarzało się nawet tak ze nie stało w kolejkach bo oni mogą a my mamy stać po zimne lub surowe frytki), dla nas Polaków zawsze mieli czas i wręcz olewali nasze prośby, zaznaczę jeszcze ze większość w restauracji i barach nie zna podstawowych słów języka angielskiego,(a to bardzo utrudniało porozumienie się, żeby zrozumieli ze przykładowo mają posprzątać pokój, lub przynieść krzesło),picia często brakowało, lub było rozcięczane i było ochydne, szczególnie dla dzieci, tamtejsze soki,były robione z proszków i woda. Atrakcje były tylko przy głównym basenie a na innych basenach brak, a jedyna atrakcja na aquaparku to była muzyka i natarczywi tamtejsi którzy zaczepiali i byli uciążliwi, jedyny plus to polski animator.Brak wolnego miejsca w lobby i przy scenie to standard. Remont który był tam podobało to wielka pomyłka , ponieważ odpadające płytki i tynk ze ścian to codzienność. I na koniec bo warto to zaznaczyć z 12 zjeżdżali zrobiło się 8.Osobiście nigdy więcej już bym tam nie wróciła.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 48  

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.