« Powrót do listy opinii

Sunny Days Resort Spa & Aqua Park (ex. El Palacio) ****

 
7.9

Na podstawie 1643 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Rodzin z dziećmi  33%
Aktywnych  26%
Szukających rozrywki  23%

Jakość a cena

74% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Położenie 8.3
Pokoje 8.4
Posiłki 7.2
Hotel 7.8
Ogólne wrażenie 7.9

Wszystkie opinie

5.2 opinia z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Singli
Położenie 8.4
Pokoje 3.5
Posiłki 3.0
Hotel 5.2
Ogólne wrażenie 2.0

Zalety: Bliskość od lotniska I w zasadzie otoczenie hotelu

Wady: Paskudne jedzenie,kolejki..tego opisać się nie da!!Coś obrzydliwego jak jeżdżę do Egiptu od prawiex20 lat z takim syfem się nie spotkałem!!!

Opinia: Stanowczo odradzam,jedzeni paskudne, wręcz obrzydliwe,żadnego urozmaicenia tylko ryba,wołowina i kurczak.i tak każdy obiad i kolacja.Ratują sprawę śniadania!uwaga ogromne kolejki po jajka na ciepło.. to było 11 dni horroru!na szczęście blisko do centrum hurgady gdzie ratowaliśmy się normlnym jedzeniem!pod koniec pobytu autentycznie było mi nie dobrze na samą myśl pójścia na jedzenie. Przekąski-szumnie brzmi...hot dogi często z przysuszonych parówek i talarki ziemniaczane często na wpół surowe!!!kawa na sniadanie-serio woda z czymś..to kawa nie była..herbata ratowała sprawę.Z utęsknieniem czekaliśmy do 10 h ..otwierały się bary z dobra kawa!!!pokoje stare..dobra ale do przeżycia!odradzam,odradzam szczerze!!!pełno Rosjan i tubylców..dwa razy przyjechało po 200 chłopa!!

4.4 opinia klienta z dnia
  Oferta przewyższyła moje oczekiwania
Ogólne wrażenie 3.0
Położenie 8.0
Pokoje 1.0
Posiłki 5.0
Hotel 3.0

Zalety: Ładne położenie

Wady: Brud wypadające klamki nie zamykające się drzwi

Opinia: Hotel brudny zwłaszcza pokoje. Zasłony brudne nie zostawiają codziennie całego kompletu świeżych ręczników zależy od dnia i jak im się chce. Obsluga na początku miła lecz po kilku dniach tylko czeka aż im się są napiwek inaczej obchodzą cie szerokim łukiem. Jedzenie jako tako, obsługa w restauracji ok. W części hotelu widok za oknem to syf i powyrzucane śmieci z hotelu jakieś stare krzesła i parasole. Porządek na plaży ok. Ogólnie ładne miejsce ale strasznie zaniedbane i brudne.

9.3 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
  • Rodzin z dziećmi
  • Aktywnych
Położenie 10.0
Pokoje 9.0
Posiłki 9.0
Hotel 9.0
Ogólne wrażenie 9.0

Zalety: Położenie

Wady: stołówka główna, czystość na korytarzach

Opinia: Hotel w starym andaluzyjskim stylu ale ma to swój urok. Położenia 6+, otoczony z każdej strony lazurowym morzem dzięki czemu nie odczuwa się upału, bo cały czas wieje wiaterek od morza. W hotelu większość gości to Rosjanie i Ukraina, Polacy to zdecydowana mniejszość , ale bardzo chwalona przez obsługę hotelu. Uważam, że jak" Bóg Kubie tak Kuba Bogu", jeśli my jesteśmy uśmiechnięci mili i kulturalni to obsługa będzie traktowała nas tak samo. Osobiście byłam świadkiem jak Polka źle traktowała Pana ,który od rana do wieczora w upale wydawał przekąski w snack barze i powiem szczerze ,że wstydziłam się za nią ,ponieważ ewidentnie była to osoba ,która miała przerost formy nad treścią. Ona chyba zapomniałą, że nie żyjemy w czasach niewolnictwa, a na wczasy przyjeżdża się wypocząć ,a nie rządzić i wydawać komendy. Obsługa hotelu to ludzie i pracownicy, którzy pracują za parę groszy od rana do wieczora przez 7 dni w tygodniu, po to aby zadowolić turystów. My z mężem nie spotkaliśmy się ze złym i nietaktownym potraktowaniem nas, ale tylko dlatego, że sami staramy się być LUDŻMI!!! Dlatego też szanowni Państwo najpierw dajmy szacunek innym, a dopiero później wymagajmy.... Powracając do tematu hotelu to wymienię jego zalety : piękna rafa koralowa , czyściutkie i błękitne morze, zadbana zieleń, dużo leżaków wokół morza i basenu, bliskość lotniska nie trzeba jechać kilku godzin aby znaleźć się w hotelu, duże lobby z darmowym WiFi, miła i pomocna obsługa ,dobre jedzenie, bliskość centrum Hurgady, bankomat i walutomat do wymiany waluty w recepcji, dużo sklepików na hotelu , w których można kupić pamiątki ,kosmetyki, owoce, ubrania, maski do nurkowania itp. Posiłki dobre ale polecam spożywać je w dwóch małych restauracjach na terenie hotelu , a nie w stołówce głównej ,gdzie kultura niektórych narodów ma wiele do życzenia. Pokoje przestronne i czyste ,codziennie wymiana ręczników ,mycie podłóg i sanitariatów. Wyposażenie pokoi w stare stylowe meble ale ma to swój urok. My byliśmy zakwaterowani na 3 piętrze nad recepcją ,więc mieliśmy przepiękny widok na panoramę Hurgady i częściowo lagunę otaczającą zachodnią część hotelu . Ułożenie budynków hotelowych na morzu w kształcie podkowy to genialny pomysł. Plaża niewielka utworzona przy lagunach po obu stronach hotelu. Woda morska wlewa się bezpośrednio na plac hotelowy co stanowi dodatkową atrakcję dla osób chcących korzystać z kąpieli morskich, a nie wypływać na otwarte morze. Wzdłuż deptaka po prawej i lewej stronie hotelu ułożone parasole wraz z leżakami w ilości wystarczającej dla każdego. Do morza kilkanaście zejść po drabinkach lub po kamiennych schodkach. Trzeba mieć obuwie ochronne aby nie skaleczyć się o wystające kamienie ,rafę czy nie zostać ugryzionym przez jeżowca lub inne zwierzątka mieszkające w morzu. Do południa jak jest odpływ, można swobodnie spacerować po płyciznach morskich, snurkować i podziwiać podwodny świat Morza Czerwonego. Na hotelu dwa baseny ,dla dzieci zjeżdżalnie pilnowane przez ratowników. W basenie przy recepcji znajduje się bar w wodzie ,gdzie można napić się drinka lub innego napoju. Na terenie hotelu kilka punktów z tzw. barkami gdzie można było dostać alkohol,drinka, napoje, pyszną kawę. Poza tym cały czas czynny bar w recepcji.Na tym samym hotelu są dwa snack bary z przekąskami tzn. hamburgry, hotdogi i frytki -oczywiście w wydaniu egipskim nieco innym niż europejskie fastfoods- ale też smaczne. Jak już pisałam wyżej , ogólne jedzenie smaczne tylko polecam zdecydowanie spożywanie posiłków w dwóch restauracjach :alndente i layalina, a nie w stołówce głównej gdzie jest bardzo dużo ludzi i można stracić apetyt do jedzenia patrząc na zachowanie ,co niektórych obcokrajowców. Wieczorem przy basenie, na dużej pięknie oświetlonej scenie odbywają się pokazy i animacje. Można zobaczyć tam akrobatów, tancerzy ,pośpiewać karaoke itp. Jeśli chodzi o wycieczki to my skorzystaliśmy z oferty biura centrum nurkowania Crazy dolphin, które znajduje się na ośrodku i popłynęliśmy z nimi statkiem Radom Star na wyspę Paradais czyli Dżiftul (polecam!!!) oraz po drodze wykupiliśmy sobie nurkowanie. Polecamy tą firmę ponieważ mają atrakcyjniejsze ceny niż Itaka, wypływa się bezpośrednio z Hotelu , nie trzeba jeździć i tracić czasu na zbiórkę innych gości, -właściciel firmy Craizy Dolfin od 20 lat prowadzi szkołę nurkowania, organizuje wycieczki w różnej formie i doskonale mówi po Polsku ponieważ ma żonę z Radomia . Po Polsku również świetnie komunikuje się jeden z pracowników marketingu o pseudonimie BOND -bardzo kompetentny i miły człowiek. Ogólnie pobyt oceniamy wraz z mężem za bardzo udany . Byliśmy już w w wielu miejscach na świecie i potrafimy obiektywnie spojrzeć na wady i zalety naszego pobytu za granicą. Nie znajduję uzasadnienia dla ludzi negatywnie nastawionych do tego hotelu i uważamy, że turyści ,którzy tak ostro go krytykują nie przyjechali wypocząć ,a jedynie szukać wad ,po to aby móc wylać swoje żale na forum

2.9 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 8.0
Pokoje 1.0
Posiłki 1.0
Hotel 1.0
Ogólne wrażenie 1.0

Zalety: brak

Wady: POBYT 29.04.2021-06.05.2021 Hotel swoją świetność stracił już dawno . Wybredny nikt nie jest , a oczekiwanie by stan sanitarny łazienki był zadawalający , i aby było na czym wyłożyć kości NIE JEST FANABERIĄ ... pokoje w skrzydłach mocno zaniedbane - łazienka bardzo brudna , i można przywieźć do domu niespodzianki . Nocą grasują pluskwy , rano budzisz się pokąsany . Sejfy po jednodniowym działaniu zacinają się a obsługa spieszy z pomocą w systemie" RELAX " po dwóch dniach awaria usunięta ( wyczerpana bateria ) Klimatyzacja została naprawiona - włączona w piątym dniu pobytu o godzinie 1,20 w nocy - najniższa osiągnięta temperatura to 28 stopni ........... Na stołówce podczas kolacji zapierdzielał 12 cm prusak między nogami turystów . Śniadanie to jajko sadzone , bądź mix z warzywami ale, po 40 minutowym oczekiwaniu w kolejce , puree ziemniaczane i bakłażan skąpany w tłuszczu .KOLEJKI po pieczywo, kolejki po herbatę i kawę . Brak warzyw ( pomidor i ogórek dostępny tylko przez pierwszą godzinę ) i owoców do posiłku ( mandarynka plus melon od czasu do czas) reszta w barze obok płatna . Prawdziwa cola tylko za dolary , piwo podają w 100gr kubkach jeżeli poprosisz o większą pojemność żądają dodatkowej opłaty - przegięcie Personel który podaje posiłki robi to z łaski , rzuca talerzami z łaską i pogardą dla turystów zwłaszcza kobietom . DOJĄ z dolarów na każdym kroku ....i nikt się z tym nie kryje ......

Opinia: POBYT 29.04.2021-06.05.2021 Hotel swoją świetność stracił już dawno . Wybredny nikt nie jest , a oczekiwanie by stan sanitarny łazienki był zadawalający , i aby było na czym wyłożyć kości NIE JEST FANABERIĄ ... pokoje w skrzydłach mocno zaniedbane - łazienka bardzo brudna , i można przywieźć do domu niespodzianki . Nocą grasują pluskwy , rano budzisz się pokąsany . Sejfy po jednodniowym działaniu zacinają się a obsługa spieszy z pomocą w systemie" RELAX " po dwóch dniach awaria usunięta ( wyczerpana bateria ) Klimatyzacja została naprawiona - włączona w piątym dniu pobytu o godzinie 1,20 w nocy - najniższa osiągnięta temperatura to 28 stopni ........... Na stołówce podczas kolacji zapierdzielał 12 cm prusak między nogami turystów . Śniadanie to jajko sadzone , bądź mix z warzywami ale, po 40 minutowym oczekiwaniu w kolejce , puree ziemniaczane i bakłażan skąpany w tłuszczu .KOLEJKI po pieczywo, kolejki po herbatę i kawę . Brak warzyw ( pomidor i ogórek dostępny tylko przez pierwszą godzinę ) i owoców do posiłku ( mandarynka plus melon od czasu do czas) reszta w barze obok płatna . Prawdziwa cola tylko za dolary , piwo podają w 100gr kubkach jeżeli poprosisz o większą pojemność żądają dodatkowej opłaty - przegięcie Personel który podaje posiłki robi to z łaski , rzuca talerzami z łaską i pogardą dla turystów zwłaszcza kobietom . DOJĄ z dolarów na każdym kroku ....i nikt się z tym nie kryje ......

6.8 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Hotel 5.0
Ogólne wrażenie 5.0
Położenie 10.0
Pokoje 6.0
Posiłki 6.0

Zalety: blisko plaży, wolne leżaki, dobre zejście do morza

Wady: słaby standard, hotel dla Egipcjan głównie, dla dużych rodzin

Opinia: Hotel posiada lokalną kategorię 4 gwiazdek, ale zasługuje na 3,5 najwyżej. Inne hotele w których byłam 4* były ładniejsze, bardziej zadbane. Dostępna była tylko jedna restauracja dla all inclusive, pozostałe chyba dwie płatne , a la carte. To bardziej stołówka niż restauracja, stoliki bez obrusów, jedynie papierowe podkładki pod talerze (plasitkowe!) Za mało stolików, trzeba przychodzić punktualnie na początku posiłku, bo pół godz później jest problem z wolnym stolikiem. Posiłki może i różnorodne, ale słabo doprawione jak na Egipt , bardziej jak w stołówce szkolnej, niby wszystko dogotowane, ale takie nijakie w smaku. Desery bez rewelacji, ale były owoce. Łazienki mocno wyeksploatowane, baterie z kamieniem, cieknące syfony (woda na podłodze non stop) Klimatyzacja w pokoju działała, ale u znajomych już nie za bardzo. Duzo Rosjan i 90% Egipcjan średnio zamożnych. Za to animacje bogate, aerobik, joga, występy muzyczne, wieczorami jest co robić, muzyka głośna ale do 22.30 i cisza (rodziny z dziećmi). Raczej nie dla par, chyba że nurkujących po całych dniach i wracających na kolację (jak my).

4.7 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 7.0
Pokoje 5.0
Posiłki 1.0
Hotel 5.0
Ogólne wrażenie 5.0

Zalety: Wiele - lokalizacja, szeroki wybór różnorodnych miejsc do plażowania, duży obszar do spacerów, marina do podziwiania statków czy też atrakcyjne animacje

Wady: Główna jadłodajnia będąca wprost wylęgarnią "klątwy Faraona"

Opinia: Ogólnie pobyt był raczej udany, hotel wyposażony właściwie do standardu, obsługa też w miarę trzymająca poziom, różnorodne miejsca do plażowania, było gdzie spacerować, oglądać statki, animatorzy się naprawdę starali. Jednakże jedna rzecz położyła się cieniem na wyjeździe a mianowicie jadłodajnia. To nie pierwszy raz w Egipcie czy też na all inclusive więc wiedziałem, że cudów nie ma co oczekiwać ale już po dwóch dniach stołowania zaczęły się biegunki (od tego momentu Stoperan nieodzowny) do których dwa dni później dołączyły bóle żołądka i torsje (które paracetamol/ibuprofen łagodziły). Leki jakoś dawały radę (choć dawki się zwiększały) aż do czasu powrotu do domu, gdzie zaraz po przylocie "klątwa Farona" dała o sobie w pełni znać. 24 godziny wymiotów i biegunek w trakcie których z układu trawiennego poleciało prawie 2 kg! toksycznych złóg. Później de facto ponowna "nauka" trawienia i po kolejnych 5 dniach nadawałem się do użytku. Zatrucie pokarmowe mogę powiązać bezpośrednio z główną restauracją i zwłaszcza obiadami / kolacjami co sugeruje jasno, że do przygotowywania posiłków leją niefiltrowaną wodę kranową, do tego ptaki podjadające z talerzy może i wyglądają "słodko" ale dla higieny też nie pomagają. Tak więc mam olbrzymią zagwozdkę, bo ze wszystkich pozostałych powodów poleciłbym ten hotel jako dobre miejsce dla odpoczynku ale w związku z opisanymi wyżej problemami przed kolejną rezerwacją zastanawiałbym się grubo przed wyborem tego hotelu a już na pewno po pierwszych objawach biegunki i wymiotów wezwał na miejscu lekarza bo inaczej możecie do kraju przywieźć sobie duży problem.

3.8 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 4.0
Pokoje 3.0
Posiłki 3.0
Hotel 5.0
Ogólne wrażenie 5.0

Zalety: lokalizacja

Wady: łazienka w pokoju , posiłki monotonne

Opinia: hotel słaby ,brud wszędzie , brak różnorodności w jedzeniu , łazienka bardzo mała ,nie ma miejsca na poruszanie się w niej ,brudne ręczniki. wifi tylko w lobby i bardzo słabej jakości ,pokój premium okazał się nieadekwatny do ceny i oczekiwań., brudne ,plastikowe szklanki w barze .lokalizacja dobra , wieczorem w hotelu ok 21 są animacje.

9.8 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
  • Aktywnych
  • Ceniących spokój
  • Nastawionych na zwiedzanie
  • Szukających luksusu
Hotel 10.0
Ogólne wrażenie 9.0
Położenie 10.0
Pokoje 9.0
Posiłki 10.0

Zalety: Spokojnie, kameralnie

Wady: brak

Opinia: Jedzenie bardzo dobre , czysto, przyjemnie. Klima, lodówka,sejf, taras,tv lcd w pokoju. Własna piaszczysta plaża, sprzątana non stop. Ogólnie suuuper.

Więcej zdjęć
5.1 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 10.0
Pokoje 1.0
Posiłki 3.0
Hotel 5.0
Ogólne wrażenie 3.0

Zalety: - położenie
- przybrzeżna rafa
- błękitna woda
- bar na plaży

Wady: - brud w hotelu (pokoju, restauracji)
- plastikowe kubeczki do drinków !!!!
- nocne prace konserwacyjne
- ścieki wpływające do zatoki kąpielowej

Opinia: Rzeczywistość inna niż opis i zdjęcia hotelu. Rozsypujący się hotel ze starości, zaśniedziałe bateria oraz pożółkła ceramika łazienkowa. Meble nie w starym stylu tylko stare. Specyficzny zapach starości i stęchlizny. Brudna pościel oraz pouszkadzane meble. Standard akademicki. Położenie hotelu nad piękną zatoką z rafą koralową i błękitną wodą. Przyjazna i bezpieczna okolica na wieczorne spacery. Blisko stragany i lokalne sklepiki. Jedzenie specyficzne ze względu na kulturę i kontynent.

Wykupiony w Polsce pokój DE LUXE taki sam jak inne pokoje, na parterze z widokiem na sąsiednie skrzydło i bar oraz z krzyczącymi turystami poruszającymi się po chodniku tuż pod oknem. Turyści \"rzucający\" 10$ na recepcji dostawali pokoje na wyższych kondygnacjach z pięknym widokiem na miasto i morze.

W ofercie All inclusive 24h na dobę w rzeczywistości do północy a po północy płatny. Informacja jaką uzyskałem w recepcji była taka, że to jest wina biura podróży, ponieważ wprowadzili mnie w błąd podając taką informację.

Restauracje ala karte to jedna wielka ściema. Większość potraw dodatkowo płatna, wyjątkiem jest restauracja rybna, w której wszystkie dania są dodatkowo płatne poza jednym tradycyjnym - rybką i frytkami hhihihi.

Zdjęcia przedstawiające pięknie nakryte stoły z pełną gamą zastawy stołowej oraz pięknie ułożonymi daniami też jedna wielka ściema.

Ogólnie wyjazd udany, ponieważ większość czasu spędzona na plaży i w mieście. Cena NIEADEKWATNA do standardu - ok. 6 331,20 za 2 osoby.

Samolot dość stary i beż żadnego loga. Załoga ubrana różnorodnie. Kokpit otwarty większość lotu.

8.8 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
  • Rodzin z dziećmi
  • Aktywnych
  • Singli
Położenie 10.0
Pokoje 9.0
Posiłki 8.0
Hotel 8.0
Ogólne wrażenie 8.0

Zalety: fantastyczne położenie, lodówka i czajnik w pokoju, miła, pomocna obsługa

Wady: tłok na stołówce i dość słabe jej sprzątanie

Opinia: Pobyt w tym hotelu zaliczam do bardzo udanych. Położenie hotelu jest naprawdę cudowne. Za dodatkową opłatą można wybrać sobie lokalizację pokoju. Pokoje duże, czyste, z lodówką oraz małym czajnikiem. Wadą była tylko wanna z bardzo zakamienionym prysznicem. Codziennie dostawaliśmy do pokoju 3 butelki wody. Jedzenie było dość dobre i różnorodne, myślę, że każdy znalazł coś dla siebie. Mojemu mężowi bardzo zasmakowały kraby. Jak dla mnie jedynym mankamentem hotelu była stołówka. Po pierwsze było bardzo tłoczno, ale to wynikało z naprawdę dużej ilości turystów. Po drugie krzesła się lepiły do palców, a sprzątanie stołów po tym jak ktoś już zjadł, było szybkie i bardzo, bardzo byle jakie. Bardzo często ktoś podchodzi do leżaków i oferuje wycieczki lub masaże, ale nie mogę powiedzieć, by oferujący byli nachalni i wystarczyło danej osobie odmówić raz, a wtedy w kolejnym dniu już do nas nie podchodziła. Obsługa była uprzejma, od rana do wieczora uśmiechnięta. Czułam się w tym hotelu bezpiecznie. Raz wyszliśmy też na zewnątrz hotelu i przespacerowali we dwójkę ulicami Hurgady. Nie wydarzyło się nic nieprzyjemnego, jedynie taksówkarze cięgle trąbili i oferowali transport.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 165  

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.