« Powrót do listy opinii

Triton Empire ***

 
7.8

Na podstawie 464 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Niewymagających  35%
Nastawionych na zwiedzanie  30%
Aktywnych  21%

Jakość a cena

82% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Położenie 7.4
Pokoje 7.8
Posiłki 8.0
Hotel 7.1
Ogólne wrażenie 7.9

Wszystkie opinie

1.0 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 1.0
Pokoje 1.0
Posiłki 1.0
Hotel 1.0
Ogólne wrażenie 1.0

Zalety: brak

Wady: syf, brud stara biedna dzielnica

Opinia: Nie polecam tego hotelu, to były najgorsze wakacje w moim zyciu , zdjęcia zrobione z 10 lat temu, w jadalni klimatyzatory odpadały strach było jeśc bo nie wiadomo czy by na głowe nie spadł , na obiad trzeba iśc do innego hotelu jakieś 500 m gdzie również był smród i syf , małolaty latały z karabinami strach było zasnąć, nie dajcie sie nabrać na zdjęcia bo to jakaś pomyłka jak z innego hotelu

7.5 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Rodzin z dziećmi
  • Aktywnych
  • Ceniących spokój
  • Nastawionych na zwiedzanie
  • Singli
  • Par
Położenie 6.8
Pokoje 8.5
Posiłki 7.8
Hotel 7.2
Ogólne wrażenie 8.0

Zalety: Hotel położony jest w Daharze. W starej dzielnicy Hurghady. Jak dla mnie, to zaleta. Bywałem już w tej dzielnicy wcześniej. Odpowiedni klimat miejsca, blisko do morza, choć trzeba dojść przez dwie ruchliwe ulice jakieś 300 metrów. Nie było to jednak dla nas problemem. Obiekt duży chociaż już dosyć leciwy, ale jak na egipskie warunki i korzystną cenę całkowicie akceptowalny. Cisza, spokój i świetna baza noclegowo-wypadowa połączona z zaopatrzeniem w jedzenie i picie. Czystość utrzymywana na wystarczającym poziomie, obsługa w większości pomocna i uprzejma.

Wady: Łazienki troszkę do remontu... Jednak to standard w większości starszych i tańszych hoteli w Egipcie, więc szczególnie się nie czepiam. Jednak warto to poprawić. Wskazana jest też większa dbałość o czyszczenie powierzchni położonych poza środkiem pokoju. Czasami trzeba wyczyścić na przykład tralki balkonowe czy tapicerkę mebli znajdujących się wewnątrz pomieszczenia hotelowego. To na pewno nie zaszkodzi. Można też trochę wzbogacić menu posiłków, zwłaszcza ofertę śniadaniową. Jeszcze temat sztućców. Mile widzę metalowe łyżeczki, zamiast plastikowych jednorazówek.

Opinia: W zaletach i wadach opisałem w skrócie w zasadzie wszystko. Pojechałem wypocząć. Czas organizuję sobie samodzielnie i nie byłem niczym zaskoczony. Nic mnie szczególnie nie urzekło, nie licząc tego, że sam klimat Egiptu, morze Czerwone czy życie arabskiej ulicy zawsze mogą urzekać na nowo. Lubię to miejsce i czasem tu powracam. I nawet ten konkretny hotel, w którym byłem już drugi raz też bardzo lubię. Dodam, że w Hurghadzie jest całkowicie bezpiecznie. Jeżeli jest się rozsądnym, zna się trochę kraje arabskie i mentalność mieszkańców, to można całkowicie swobodnie poruszać się w miejscach uczęszczanych wyłącznie przez \"lokalsów\" i to nawet po zmroku. Przez dwa tygodnie nie doświadczyliśmy w tych miejscach nawet jednego złowrogiego spojrzenia, nie mówiąc już o jakiejkolwiek niechęci czy wrogości. Jeżeli kontakty z lokalnymi mieszkańcami nie były bardzo sympatyczne i wręcz ciepłe, to były co najmniej poprawne. Należy sobie życzyć takiego spokoju i tolerancji dla przybyszy z innych krajów i zwłaszcza o innym kolorze skóry, w wielu dużych polskich miastach. Jedno co mnie poważnie zmartwiło, to stan rafy koralowej i jej mieszkańców. Zauważyłem, że rafa przy Hurghadzie po prostu UMIERA! Jeszcze kilka lat temu była kolorowa i zamieszkiwana przez wiele gatunków ryb i innych morskich stworzeń. Obecnie jest szara i widać mało kolorowej (i koralowej) fauny. Przyczyn tego stanu jest pewnie kilka. Obawiam się, że za kolejnych kilka lat rafa na wybrzeżu Hurghady będzie już tylko wspomnieniem. Wielka szkoda, bo to nie tylko bogactwo samego Egiptu ale i dobrostanu przyrody całego świata w tej jego części.

1.0 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Pokoje 1.0
Posiłki 1.0
Hotel 1.0
Ogólne wrażenie 1.0
Położenie 1.0

Zalety: brak

Wady: ten hotel to jedna wielka stojąca wada, totalne dno

Opinia: pozytywnie napisać nie można nic, totalnie nic. Ten hotel powinni zburzyć a nie wysyłać tam turystów. NIE POLECAM NIKOMU

1.5 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 2.0
Pokoje 1.0
Posiłki 2.0
Hotel 1.0
Ogólne wrażenie 1.0

Zalety: brak

Wady: wszystko

Opinia: najgorsze co może spotkać turystę w Egipcie to zakwaterowanie w tym hotelu...ludzie omijajcie go z daleka

9.0 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Rodzin z dziećmi
Położenie 8.8
Pokoje 8.5
Posiłki 8.5
Hotel 10.0
Ogólne wrażenie 10.0

Zalety: Hotel duży,czysty z miłą obsługą,fajnym basenem.Wokół sporo sklepów,knajpek.

Wady: mało urozmaicone jedzenie,jadalnia nadawałaby się do remontu,ale ogólnie jest czysto

Opinia: Byłem w Hurghadzie drugi raz.pierwszy raz w tym hotelu.
Ogólnie jestem z pobytu w hotelu bardzo zadowolony.O ile ktoś podchodzi do wypoczynku tak ,jak ja - czyli hotel to tylko miejsce na wypoczynek nocny i kąpiel pod prysznicem to powinien być zadowolony.Dla mnie było super.Obsługa w hotelu powinna poznać parę zwrotów po polsku,ale jeśli ktoś liznął trochę angielskiego to powinien się dogadać.Ogólna moja ocena - hotel na 5+.

1.3 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 2.0
Pokoje 1.0
Posiłki 1.0
Hotel 1.0
Ogólne wrażenie 1.0

Zalety: Trzeba by szukać ze świecą

Wady: Najgorszy hotel w Egipcie.W Hurgadzie jak idziesz i mówisz ze z hotelu Triton to śmieją się.Uwaga na kradzieże w ostatni dzień ginie sprzęt telefony i pieniądze z pokoju.Zemsta faraona na 3 dzień.Wieczorem pukanie do pokoju nawet po 23 godzinie i proszą o bakszysz.

Opinia: Hotel zgroza.Kradną i grzebiąc pod nasza nieobecność.Napoje z wodą z kranu.W pokojach smród i fetor.Śmierfzi kupa.pościel nie zmieniana.obsługa proponuje przygodę w łóżku za 10 $.uwaga na telefon jak zostawisz w pokoju to będzie dzwonione a jak ma lezaku to kradną sprzatający.Hotel powinien być zdjęty z oferty.moja rada po powrocie pisać do biura o zwrot pieniędzy za ofertę niezgodna z opisem i narażenie życia oraz zdrowie.Jeszcze w takim hotelu na 12 w Egipcie nie byłem!skandal!!za ta kasę najlepiej pojechać gdziekolwiek byle nie do Tritona zgroza!

2.0 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 3.4
Pokoje 1.3
Posiłki 1.0
Hotel 2.0
Ogólne wrażenie 2.0

Zalety: brak zalet

Wady: wady w opisie cała lista wad.Ludzie w tej cenie jest masa Normalnych hoteli w Egipcie.Jak pytasz obsługę dlaczego tu taki SYF to mówia po rosyjsku: dlaczego ty tu prijechał?ty normalny?

Opinia: Byłem w tym hotelu 3 razy.Pierwszy raz w 2010 było ok.Następny raz w 2013 było znośnie,ale już dało się odczuć ,że jest brudno i mały wybór jedzenia.Byłem w tym roku w czerwcu.Masakra!!! Jedzenie śmierdzące! zimne i strach jeść.Obsługa fatalna,śmieją się na mieście jak zobaczą opaskę ,że jesteś z Tritona to pokazują,że to najgorszy hotel w HRG.Smród w pokojach-śmierdzi potem i wilgocią.Spadł mi telefon więc musiałem scylić się pod łóżko: a tam zużyte prezerwatywy,pety i kupa śmieci-to daje do myślenia jak sprzątają.Po zakwaterowaniu wchodzę do łazienki a tak kupa i spłuczka nie działająca!Okno nie można domknąć,wiec wyjąca klima nie daje rady chłodzić.Neseser za każdym wyjściem otwierany!!! Wody po goleniu i zapachowe wypsikane do połowy podczas sprzątania-obsługa nawet podkrada fajki.Łaziena z mega grzybem.Miałem opcje All ,ale w tym hotelu to katastrofa,nie napijesz się dobrego drinka tylko ichni rum z pseudo cola.Nie jestem wymagający,jeżdzę do Egiptu 29 razy,ale takiego chlewu dawno nie widziałem.Ps kararuchy mi nie przeszkadzały .Moja rada za 1950 zł wylot w Wroc all inc -warto znaleźć jakikolwiek inny hotel ,teraz lecę do Marsa el Alam za cenę 1900 zł Super hotel z obsługa szkolona,a nie leniwymi ochlapusami.

3.7 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 4.8
Pokoje 3.8
Posiłki 5.3
Hotel 1.4
Ogólne wrażenie 2.0

Zalety: BRAK

Wady: BRUDNO

Opinia: Nie polecam wczasów w tym hotelu! Brudno wszędzie, a najgorszy jest brud w stołówce : brudne i lepiące się stoły oraz krzesełka, niedomyte sztućce, szklanki, talerze, resztki jedzenia leżące na podłodze - okropność! Aby zjeść posiłek należało odstać w kolejce :( Klimatyzator w pokoju działał tak głośno, że nie dało się przy nim spać!

3.3 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 4.8
Pokoje 2.0
Posiłki 2.0
Hotel 4.0
Ogólne wrażenie 2.0

Zalety: Żadnych zalet

Wady: To nie jest hotel dla Europejczyka !!!

Opinia: KRZYSZTOF lat 50 SINGIEL. LIPIEC 2015 ALL INCLUSIVE.
Omijać z daleka. S.Y.F. Zwykła tania noclegownia z podłą jadłodajnią. Plaża to zaadaptowana stara przystań dla łodzi rybackich ok.30 metrów szerokości dla ok. 500 osób.NIEBEZPIECZNE DOJŚCIE DO PLAŻY PRZEZ DWUPASMOWĄ ULICĘ.Kolejki do wejścia do stołówki, kolejki po talerze, przepychanki przy termosach.
Jedzenie byle co i byle jak podane - fasola,marchew,cukinia,ziemniaki,ryż,jedno danie mięsne,ryba.Surówki:kapusta,ogórek,kilka pomidorów.
PO GODZINIE WSZYSTKO W TEMPERATURZE OTOCZENIA.
Śniadanie - jajka,żółty ser i "odgrzewki" z kolacji.W jadłodajni "OLIWOS" jeszcze gorzej. Wszystkie potrawy w termosach uzupełniane po wyczekiwaniu w kolejce.Niedomyte talerze, plastikowe porysowane szklanki i brak sztućców to standard.Napoje wydzielane w plastikowych małych kubeczkach. Wszechobecny brud. Sprzęt plażowy ruina tak jak całe wyposażenie hotelu przypomina lata 70/80 bez remontu.
Pasaż handlowy w budynku hotelu smród i bałagan.
Meble w pokojach wymalowane farbą olejną kilka razy,
stara głośna lodówka,brudne łazienki i szare ręczniki.
Basen na hotelowym dziedzińcu na kilka godzin zamienia się w poczekalnię z bagażami dla wyjeżdżających i przyjezdnych oczekujących na zakwaterowanie.Bezpłatny sejf w pokoju zepsuty.Bezpłatnej 7 litrowej butli z wodą mimo kilku próśb nie dostałem ani razu.Pościel: dwa prześcieradła + sztywny sfilcowany koc.Windy często zablokowane - ulubiona zabawka dla arabskich dzieci.
Baseny zamykane o 17, sprzątane po 9 rano.
Kulinarne dni narodowe - nazwa bez znaczenia - jedzenie zawsze to samo.
KULINARNY "DZIEŃ ARABSKI" TYLKO DLA MIEJSCOWYCH ! - WSZYSTKICH "BIAŁYCH" NA KOLACJĘ STŁOCZONO OSOBNO W JADŁODAJNI "OLIWOS"
DLACZEGO W OFERCIE BRAK REALNYCH ZDJĘĆ HOTELU - JUŻ WIEM.
Była to moja czwarta podróż do kraju arabskiego - zmarnowane 3200 PLN.

9.5 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Nastawionych na zwiedzanie
Położenie 10.0
Pokoje 10.0
Posiłki 9.0
Hotel 9.0
Ogólne wrażenie 9.0

Zalety: Blisko centrum starej Hurghady.

Wady: Bez zastrzeżeń.

Opinia: Standard hotelu bez zastrzeżeń. Miła obsługa. Biuro turystyczne BEST REISEN - profesjonalna obsługa.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 47  

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.