« Powrót do listy opinii

Be Smart Terrace Club ****

 
6.8

Na podstawie 21 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Ceniących spokój  36%
Nastawionych na zwiedzanie  32%
Rodzin z dziećmi  27%

Jakość a cena

81% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Położenie 6.8
Pokoje 8.8
Posiłki 5.6
Hotel 6.0
Ogólne wrażenie 6.8

Wszystkie opinie

6.8 Sopot opinia z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom
Pokoje 8.0
Posiłki 6.0
Położenie 6.0
Hotel 6.0
Ogólne wrażenie 6.0

Opinia: Pokoje są duże. Salon, aneks kuchenny, sypialnia, łazienka. Wyżywienie jest średnie. Polecam wykupić po prostu skromne śniadania( bo takie serwują w tym hotelu), a obiady i kolacje albo zjeść na mieście albo zrobić coś we własnym zakresie w kuchnii. (choć obiady nie były takie złe). Uprzedzam też że póżniejsze posiłki są rodzielane na dwie tury o 19 i 21. Szczególnie ta druga godz nawet jak na kolacje trochę za późna. Basen i miejsca do rekreacji są torchę za małe. Wynagradza to plaża która jest oddalona pare minut od hotelu. Ogólnie wyjazd oceniamy dobrze. Warto przyjechać popodziwiać i wrócić.

7.2 Dobre Miasto opinia z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom
Pokoje 8.0
Posiłki 8.0
Położenie 6.0
Hotel 6.0
Ogólne wrażenie 6.0

Opinia: Obsługa na niskim poziomie. Zdarza się nawet że nie miła. Śniadania takie sobie kilka serów, jakaś wędlina, kawa, herbata, pieczywo. Nadrabia to kolacja bardzo dobra. Okolica nieco wyludniona do najbliższego "marketu" jest około 25minut pieszo. Hotel dla tych którzy szukają spokoju i chcą odpocząć od pracy, hałasu zrelaksować się na plaży. Warto wypożyczyć samochód z ubezpieczniem i udać się na zwiedzanie Portugali to piękny kraj. Ps uwaga przy parkowaniu :-)

7.2 Olsztyn opinia z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom
Pokoje 8.0
Posiłki 6.0
Położenie 8.0
Hotel 6.0
Ogólne wrażenie 6.0

Opinia: Hotel jako baza wypadowa super! Pokoje słusznych gabarytów, mają aneks kuchenny. Restauracja hotelowa hm lepiej wykupić same śniadania, a potem zjeść coś na mieście. Za klika euro można sobie smacznie zjeść. Plaża blisko, bardzo fajna ponieważ nie ma na niej tłoku i nie czujemy oddechu osoby leżakującej obok. Okolica jest bardzo spokojna więc Ci którzy szukają rozrywki nie maja czego tu szukać. Okolica sprzyja spacerom nad klifami.

5.9 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Ceniących spokój
  • Niewymagających
Hotel 4.4
Ogólne wrażenie 6.0
Położenie 5.2
Pokoje 10.0
Posiłki 4.5

Opinia: Bardzo słaba jakość obsługi zarówno w recepcji jak i w restauracji. Czasem odnosiło sie wrażenie, że goście są intruzami(!). Śniadania fatalne: codziennie to samo: wstrętny napój pomarańczowy, kawa-lura i herbata o smaku wody, mleko plus płatki, ser typu Hochland, wędlina - 1 rodz, masło, dżem: to wszystko. Kolacje dość smaczne, codziennie inna przez 7 dni.Sam hotel (apartamenty) bez zarzutu. Konieczne staje sie wynajęcie samochodu (W pobliżu Budget i Europcar - ceny porównywalne) za 3 dni ok. 180 Euro (VV Polo). Nie korzystać z wypożyczalni Jardin - najdroższa. Odległość do sklepu dla rodziny z dziećmi bardzo duża. 20 min. Spacer w upale z dwójką małych dzieci nie jest atrakcyjny. Plac zabaw: nieciekawy: zjeżdżalnia, huśtawki i karuzela.

7.3 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Rodzin z dziećmi
  • Ceniących spokój
Położenie 9.2
Pokoje 9.5
Posiłki 4.0
Hotel 6.0
Ogólne wrażenie 8.0

Opinia: Hotel dla osob chcących odpocząć od hałasu i zgiełku-my akurat takiego szukaliśmy, więc jesteśmy zadowoleni. Okolica jest cicha i piękna, plaża blisko. Jedzenie bardzo monotonne, więc lepiej stołować się samemu (dobrze wyposażona kuchnia w apartamentach). Dobra baza wypadowa do zwiedzania południa Portugalii-niekoniecznie ze zorganizowanymi wycieczkami. Kolacje są w turach. My dostaliśmy przy zakwaterownaiu na godz. 21, ale na drugi dzień bez problemu zamieniliśmy na 19.

6.8 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Ceniących spokój
  • Nastawionych na zwiedzanie
Położenie 6.8
Pokoje 8.5
Posiłki 6.0
Hotel 5.0
Ogólne wrażenie 8.0

Opinia: Bardzo duże pokoje w b. dobrym stanie-sypialnia, salon, kuchnia, łazienka-razem ok. 50m2 plus dwa duże balkony; cała podłoga z terakoty; nie wiem dlaczego ani hotel, ani biuro nie mają takich informacji-jest się czym pochwalić. Wyposażenie odpowiednie (do pełni szczęścia brakuje: suszarki w łazience, piekarnika i czajnika el. w kuchni-ale na wyposażeniu są: lodówka, płyta elektr., naczynia dla 4 osób-może jeszcze brakuje foteli w salonie, leżaka na balkonie)-w sumie znacznie powyżej oczekiwań; obraz psuje trochę brak windy (mały mankament) i w dużym stopniu mała i przepełniona stołówka-bar; oprócz tego mały basen i teren rekreacyjny-pewnie były wystarczające dla dwóch budynków, ale teraz jest ich 5, każdy po 3 piętra i ok. 40 apartamentów-chyba odpowiednia nazwa. Jedzenie-śniadania beznadziejne (niedostateczny wybór-jeden rodzaj wędliny i serów, płatki z mlekiem, jajka i koniec-brak jogurtów i dań gorących, np. jajecznicy czy parówek-sami przynosiliśmy własne jedzenie!), obiady-w sumie OK, kilka razy były kiepskie, ale kilka super-niestety podział na tury - obiad po 21 to już trochę za późno, nawet jak na kolację, matki z dziećmi musiały walczyć o godz.19! W sumie chyba lepiej zrezygnować z wyżywienia-kuchnia z lodówką, sklep -supermarket w pobliżu pozwalają przygotować własne posiłki-zwłaszcza śniadania i kolacje, w barze można zjeść obiad o właściwej porze-koszt od 7 do 14 euro/os. Oczywiście można wydać więcej. Osobny temat to wrażenia z pracy biura.
1 Przylot. Samolot z W-wy przyleciał po 24, do hotelu dotarliśmy po 1 w nocy, ale z Krakowa zamiast wylądować o tej samej porze w Faro, wylądował w Lizbonie, bo lotnisko z Faro odmówiło jego przyjęcia, co podobno dzieje się nagminnie. Autokar z pasażerami pojechał z Faro do Lizbony (350km), a z powrotem przywiózł "letników"-już po 4h lotu, 4h oczekiwania i 4h jazdy autokarem byli na miejscu! Skoro taki scenariusz się powtarza, powinni być na to przygotowani-min. opieka na lotnisku w Lizbonie, wcześniejsze podstawienie autokaru oraz interwencje w Central Wings i reklamacje na lotnisku. 2. Wykwaterowanie. Ostatni dzień pobytu kończy się o 11, a transfer na lotnisko jest o 21. Jest to długi czas oczekiwania i pewnego dyskomfortu-normalnie spędzić można ten czas na basenie, ale doskwiera brak pokoju, prysznica, lodówki. A przecież nie w pełni skorzystałem z pokoju w pierwszym dniu pobytu-dojechaliśmy dopiero po 24, a doba liczona była już od 13. W ramach drobnej rekompensaty, życzliwości powinniśmy mieć przedłużoną ostatnią dobę. Nowi klienci z Polski, tak jak my, również przyjechali po 24, mając opłacone pokoje od godz. 13-pokoje są więc opłacone, trzeba tylko ustalić późniejszą godzinę wykwaterowania i załatwić późniejsze sprzątanie pokoju-np. po 18. Dla biura stale współpracującego z hotelem to nie powinno być ani trudne, ani kosztowne. Wykupiłem pokój na dodatkową dobę-45 Euro, ale nie wszyscy mogli i chcieli tak zrobić. Przesunięcie sprzątania pewnie kosztuje znacznie mniej. Trzeba tylko pomyśleć i chcieć. 3. Transfer na lotnisko -lekkomyślność i beztroska. Mając wykupiony pokój na dodatkową dobę udałem się na miejsce zbiórki o 21. Termin odjazdu podany został na tablicy ogłoszeń biura Itaka godz. 21:20. Wydaje się, że 20 min. to dość czasu na rozliczenie się z recepcją i zapakowanie do autokaru. Otóż nie! Autokar odjechał o 21:00, mimo, że kierowca miał listę pasażerów i brakowało mu naszej czteroosobowej rodzinki! Ponieważ przejeżdżał wzdłuż "naszego" bloku skąd właśnie wychodziliśmy z walizami na miejsce zbiórki, spotkaliśmy się oko-w-oko i stanął-przypadkiem zdążyliśmy! Jak się okazało jego godz. odjazdu była inna-21:00 a nie 20 min po. Po pierwsze portugalski kierowca nie powinien odjeżdżać wiedząc, że kogoś brakuje, po drugie powinien nas poszukać, po trzecie skontaktować się z rezydentem, po czwarte godziny odjazdu mudzą się zgadzać. Jest to jednak obowiązek rezydenta i biura-to oni dobierają sobie współpracowników i w zasadzie ich jedynym obowiązkiem jest uzgodnienie i dopilnowanie terminów. Pała dla rezydenta! W sumie brak zaangażowania i właściwej opieki. Okolica-bardzo ładne, ciche przedmieście Armasao de Pera, piękne klifowe wybrzeże, małe, ładne piaszczyste plaże-Sra da Rocha ma błękitną, unijną flagę, trochę zimna, czysta woda; dobre drogi, autostrada wzdłuż południowego wybrzeża i do stolicy, urocze miejscowości-nic, tylko brać samochód i sobie pozwiedzać. Autostrada do Lizbony płatna-ok. 18 Euro.

7.0 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Ceniących spokój
  • Nastawionych na zwiedzanie
  • Niewymagających
Położenie 6.8
Pokoje 10.0
Posiłki 5.5
Hotel 6.0
Ogólne wrażenie 6.0

Opinia: Hotel jako miejsce do spania-rewelacja. Nie potrzeba nic więcej. Pokoje obszerne, z aneksami kuchennymi. Restauracja hotelowa-monotonia. Śniadania w tej samej wersji codziennie. Późne obiadokolacje średniej jakości. Optymalnie w Portugalii jest chyba wykupić tylko śniadania i stołować się w knajpkach (tourist menu za ok. 10 E-full wypas). Plaże przy hotelu bardzo blisko i bardzo fajne-kameralne, nie ma tłoku. Kraj piękny. Warto zobaczyć.

6.6 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Ceniących spokój
Położenie 6.4
Pokoje 8.5
Posiłki 6.5
Hotel 5.2
Ogólne wrażenie 8.0

Opinia: Hotel położony na odludziu, co nie jest udogodnieniem dla ludzi szukających rozrywki. Za to sprzyja spacerom nad klifami. Okolica piękna i spokojna. Do najbliższego miasteczka Armaco da Pera dojście przy ruchliwej ulicy lub klifami nad plażą jakieś 5 kilometrów. Polecam ten hotel szukającym spokoju. Portugalia jest piękna.

8.4 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Rodzin z dziećmi
  • Aktywnych
  • Nastawionych na zwiedzanie
Położenie 7.6
Pokoje 10.0
Posiłki 7.0
Hotel 9.2
Ogólne wrażenie 10.0

Opinia: Autor nie dodał opinii tekstowej

5.1 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Nastawionych na zwiedzanie
Położenie 6.0
Pokoje 6.0
Posiłki 3.0
Hotel 5.6
Ogólne wrażenie 6.0

Opinia: Wady:
- czy obiadokolacja - ma coś z obiadu jeśli zaczyna się o 19.00? i te wykwintne dania - tylko dlaczego dzieci jadły ciągle frytki??
- menu śniadania - ser, szynka dziwnej maści, pomidor, jajko na twardo, bułka, masło - i tak przez 14 dni?!?!?
- sprzątanie pokoi poniżej krytyki, właściwie nie tykali ubikacji, papier toaletowy wydzielany po 2 rolki na dzień dla 4 osobowej rodziny; w niedziele nie sprzątają, wiec wycierasz o co chcesz..........
Zalety:
- piękna plaża, piasek!!
- właściwie wszędzie blisko, tylko weź wypożycz samochód. Wybierając się na wycieczki zorganizowane autokarem, zbierasz ludzi z hoteli i przejazd 30 km zajmuje 1h30min - koszmar - wycieczki się odechciewa.................

Chcesz wiedzieć coś jeszcze - napisz na forum.

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.