« Powrót do listy opinii

El Mouradi Skanes ****

 
8.0

Na podstawie 179 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Rodzin z dziećmi  51%
Ceniących spokój  31%
Niewymagających  19%

Jakość a cena

78% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Położenie 7.6
Pokoje 8.1
Posiłki 8.1
Hotel 8.1
Ogólne wrażenie 8.1

Wszystkie opinie

6.9 opinia z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 8.0
Pokoje 5.5
Posiłki 4.0
Hotel 9.2
Ogólne wrażenie 6.0

Zalety: Basen, animatorzy, blisko plaża aczkolwiek już rano trzeba było sobie miejsce zaklepać ze względu na małą powierzchnię. Restauracja z której bez dodatkowej opłaty można było skorzystać raz podczas pobytu to totalny luksus (muzyka, śpiewy, dbanie o klienta, jedzenie!!!)

Wady: Rezydentka nadaje się do zwolnienia (Pani Valentina). Totalnie minęła się z powołaniem. Żadnych informacji nie podawała, wprowadzała ludzi w błąd odnośnie tego co znajduje się poza hotelem, tak jakby na upartego próbowała komuś innemu robić reklamę. Podczas spotkania (na które się spóźniła) odnośnie wycieczek puszczała tylko filmiki z telefonu. Komunikacja w języku polskim to był jakiś kabaret, a za to znowu jej komunikacja z recepcją też prosiła się o interwencję. W sumie sam do końca nie wiem, w jakim języku potrafiła się porozumiewać!!! O problemach z pokojami zapytała dopiero jak już każdy załatwił sobie wszystko sam we własnym zakresie. Kontakt do siebie podała dopiero na spotkaniu.

Sprzątanie pokoju to jakaś kpina. Prześcieradła poplamione, nawet te niby wymienione. Podłogi ani razu nie przemyte, lustra i okna to w życiu nie widziały ścierki. Sprzątaczki najwięcej latały wokół recepcji i każdy róg wypucowany, a tak to jakaś olewka...
Już na początku brak prądu - do recepcji trzeba było kilka razy latać, żeby coś w końcu zrobili. Brak komunikacji w języku angielskim, tylko wszędzie francuski, a jednak od hotelu, który przyjmuje turystów z całego świata oczekuje się komunikacji w języku angielskim. Obsługa kelnerów w codziennej restauracji to jakaś porażka. Notoryczne było bieganie po całej restauracji w poszukiwaniu sztućców (dzień w dzień przy każdym posiłku), gdy się o nie prosiło jak już znalazłeś kelnera, to kazał usiąść i czekać, a w końcu i tak nie donosił. Totalna ignorancja w każdym calu. Popychanie podczas nalewania napojów i wpychanie się to już była norma. Gdyby nie to, że nie byłem w swoim kraju, to już dawno za te popychanie otrzymałby odwet! Latali tylko i wyłącznie za samotnymi kobietami, a przy stoliku tych kobiet, ty było wszystko (woda, wino, napoje, piwo, kwiatki, zapalone świeczki). TOTALNA KPINA. Jedzenie? Jak wiadomo w innych krajach posiłki będą różne, nie dostosowane do naszych wymagań, ale to, co było tam, to było nie do przyjęcia. Non stop ziemniaki wykąpane w oleju (śniadanie, obiad, kolacja), ryż, a połowa posiłków to były jakies miski z niewiadomo czym przypominające jakieś sosy. Trzy czwarte rzeczy w ogóle nie opisane. Totalnie nie było czego jeść. Jeśli to miało być ALL INCLUSIVE, to ja dziękuję.

Opinia: Sprzątanie pokoju to jakaś kpina. Prześcieradła poplamione, nawet te niby wymienione. Podłogi ani razu nie przemyte, lustra i okna to w życiu nie widziały ścierki. Sprzątaczki najwięcej latały wokół recepcji i każdy róg wypucowany, a tak to jakaś olewka...
Już na początku brak prądu - do recepcji trzeba było kilka razy latać, żeby coś w końcu zrobili. Brak komunikacji w języku angielskim, tylko wszędzie francuski, a jednak od hotelu, który przyjmuje turystów z całego świata oczekuje się komunikacji w języku angielskim. Obsługa kelnerów w codziennej restauracji to jakaś porażka. Notoryczne było bieganie po całej restauracji w poszukiwaniu sztućców (dzień w dzień przy każdym posiłku), gdy się o nie prosiło jak już znalazłeś kelnera, to kazał usiąść i czekać, a w końcu i tak nie donosił. Totalna ignorancja w każdym calu. Popychanie podczas nalewania napojów i wpychanie się to już była norma. Gdyby nie to, że nie byłem w swoim kraju, to już dawno za te popychanie otrzymałby odwet! Latali tylko i wyłącznie za samotnymi kobietami, a przy stoliku tych kobiet, ty było wszystko (woda, wino, napoje, piwo, kwiatki, zapalone świeczki). TOTALNA KPINA. Jedzenie? Jak wiadomo w innych krajach posiłki będą różne, nie dostosowane do naszych wymagań, ale to, co było tam, to było nie do przyjęcia. Non stop ziemniaki wykąpane w oleju (śniadanie, obiad, kolacja), ryż, a połowa posiłków to były jakies miski z niewiadomo czym przypominające jakieś sosy. Trzy czwarte rzeczy w ogóle nie opisane. Totalnie nie było czego jeść. Jeśli to miało być ALL INCLUSIVE, to ja dziękuję.
Za to restauracja z której bez dodatkowej opłaty można było skorzystać raz podczas pobytu to totalny luksus (muzyka, śpiewy, dbanie o klienta, jedzenie!!!)

5.7 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Pokoje 3.0
Posiłki 5.0
Hotel 4.0
Ogólne wrażenie 4.0
Położenie 10.0

Zalety: Położenie hotelu bezposrednio przy plaży. Piekne baseny, zadbana roślinność. Ładna restauracja.

Wady: Wąska, brudna plaża. Pokoje co prawda duże i odnowione, ale na podłodze stara, brudna wykladzina. Zepsute lodowki w bardzo wielu pokojach. Przy basenach brak materacy, na plazy platne.

Opinia: W pokojach bardzo brudne, poplamione i nie odkurzane wykladziny. Lodowka zepsuta od dawna, bo obudowa zgnita i cuchnaca. Wykladzina przy lodowce mokra. Brak szklanek w pokojach. Plaza brudna i nie sprzatana. Obsluga grabi plażę przy swoim stanowisku, ale wodorostow i śmieci nie wyrzuca do jakis pojemników, tylko zagrabia do morza ( nie reaguje na uwagi przrchodzacych osób). Na drugi dzień rano to wszystko plywa w morzu. Koszmar.

5.3 opinia z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 5.6
Pokoje 5.5
Posiłki 3.0
Hotel 6.8
Ogólne wrażenie 6.0

Zalety: Basen, odległość do plaży, restauracja a La carte

Wady: Bród w restauracji głównej i w pokoju, w pokoju brak prądu, urwany karnisz, zepsute drzwi, z pracownikami w większości ciężko dogadać się po angielsku-tylko francuski. Dziennie to samo do jedzenia, mały wybór. Obsługa w restauracji głównej to kpina. Trzeba sobie było samemu sprzątnąć stolik, przynosić sztućce itd (oczywiście sami przynieść nie chcieli ale marudzili jak się samemu brało). Sprzątanie pokoi polegało wyłącznie na pozmiataniu podłogi. Trzeba było non stop upominać się o papier toaletowy czy czyste ręczniki. Nie polecam!

Opinia: Nigdy więcej! Bród w pokoju i restauracji głównej. Nic nie działało. O wszystko trzeba było walczyć i się upominać. Wszędzie muchy chodzące po jedzeniu. Obsługa poniżej wszelkiej krytyki! Nie wiem za co im płacą. Po angielsku dogadać się było ciężko nawet w recepcji bo większość osób mówiła po francusku.

4.6 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Ogólne wrażenie 5.0
Położenie 7.0
Pokoje 5.0
Posiłki 3.0
Hotel 3.0

Zalety: Ogolnie jako hotel w miare zadbany

Wady: All inclusive w tym hotelu zamyka sie w przedziale piwo i wino a jak chcesz wiecej to idz do baru kolo recepcji

Opinia: Wyjezdzam jutro z tego hotelu i w sumie to jestem zmeczony tym pobytem.
Jedzenie monotonne caly czas to samo ryze makarony. Na stolowce kelnerzy mili i uczynni bez porownania z barmanami jak nie dasz dinara to cie olewam. Przy vasenie tylko piwo a raczej siki ktore przypominaja piwo i tylko wytrawne wina a zeby napic sie whisky to trzeba zasuwac do baru kolo recepcji.
Recepcjonistka ktora zna tylko ruski i swoj ojczysty to zenada. I tak najwiecej bylo ruskich. Plytki przy basenie brudne nic nie czyszczone.
Pokoje czyyszczone tylko wtedy jak powiesz zeby posprzatala sprzataczka. Akurat jedna sprzataczka bardzo fajna bo po przyjezdzie dali nam dla dziecka rocznego lozeczko przypominajace stare lozko szpitalne dopiero ona po 2 dniach wymienila je na normalne takie jakie ma byc.
W jedna noc brak pradu a drugiego dnia w prysznicu woda pomaranczowa leciala bo mieli chyba awarie i przez 15 minit spuszczalem ciepla wode bo byla tak brudna. TV wielkosci monitora od kompa jeszcze nie plaski tylko stary z lampa. Hotel nadrabial bardzo fajnymi animacjami. Prawie caly dzien animatorzy zabawiali i zachecali do zabaw ludzi. Nawet na majorce nie bylo takich aninacji a tu areobik to polowa ludzi z leżaków powchodzila do basenu na areobik i to sie chwali. Napewno nigdy wiecej nie wroce do tego hotelu bo obawiam sie ze bedzie to samo sie dzialo co w hotelu obok czyli Palm Inn ktory zbanktutowal w 2009roku wiadomo z jakich pzyczyn. A mozna o nin poczytac jaki syf tam sie zrobil i chyba w el mouradi skanes bedzie to samo.
Plaza brudna wogole nie czyszczona dosyc szeroka ale waska na 5 metrow wiec szalu nie ma. Bardzo duzo glonow ktore znikaja tylko jak jest morze spokojne bo jak sa nawet lekkie fale to syf.
Nie oczekujcie czegos fajnego po 4 gwiazdkach w afryce to nie jest europa. Ogolnie za ta cene wolal bym na majorke leciec gdzie jest lazur a nie zamulona woda przez glony morskie.
Tak ogolnie to nie polecam.

8.2 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
  • Rodzin z dziećmi
Położenie 10.0
Pokoje 8.0
Posiłki 5.0
Hotel 9.0
Ogólne wrażenie 9.0

Zalety: Ogólnie ok

Wady: Duże kolejki podczas posiłków, brak owoców morza

Opinia: Ogólnie ok, polecam w porównaniu z Djerbą jest słabiej ale jest sympatycznie i przyjemnie

8.6 opinia klienta z dnia
  Oferta przewyższyła moje oczekiwania Polecam dla:
  • Par
  • Rodzin z dziećmi
  • Ceniących spokój
  • Singli
Położenie 9.0
Pokoje 7.0
Posiłki 9.0
Hotel 9.0
Ogólne wrażenie 9.0

Zalety: fajny basen, animacje, jedzenie, bardzo przyjazna obsługa

Wady: pokoje należałoby odświeżyć, w czerwcu wodorosty w morzu, butelka wody do pokoju dodatkowo płatna (1$)

Opinia: Bardzo udane wakacje, Obsługa i animatorzy robili wszystko by dogodzić turystom. Jedzenie dobre, pokoje sprzątane, bezpiecznie, Polecam.

8.7 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
  • Rodzin z dziećmi
  • Ceniących spokój
Położenie 10.0
Pokoje 4.0
Posiłki 10.0
Hotel 10.0
Ogólne wrażenie 10.0

Zalety: plaza, basen, jedzenie

Wady: pokoje

Opinia: Hotel plozony w spokojniej okolicy, fajne baseny, mała hotelowa plaza . Obsługa bez zastrzezen. Zaliczm pobyt w tym hotelu do udanych. Pokoje nadają sie do remontu

7.1 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
  • Rodzin z dziećmi
  • Aktywnych
  • Nastawionych na zwiedzanie
Ogólne wrażenie 8.0
Położenie 10.0
Pokoje 5.0
Posiłki 7.0
Hotel 6.0

Opinia: Bardzo atrakcyjne miejsce na wypoczynek i bezpieczne - gorace morze obok hotelu, piękne baseny i świetna obsługa w hotelu - idealne miejsce na wypoczynek dla wszystkich :)

8.8 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Szukających rozrywki
Ogólne wrażenie 8.0
Położenie 9.0
Pokoje 8.0
Posiłki 8.0
Hotel 10.0

Zalety: Piękny basen, prywatna plaża, bezpiecznie. Fantastyczne animacje, super obsługa

Wady: Duze kolejki na stołówce

Opinia: Hotel godny polecenia dla wszystkich, bardzo dobre jedzenie, duzy wybór, all inclusive na wysokim poziomie. Mili i przyjaźni ludzie

Więcej zdjęć
7.6 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
  • Rodzin z dziećmi
  • Ceniących spokój
Położenie 6.4
Pokoje 5.5
Posiłki 8.0
Hotel 10.0
Ogólne wrażenie 7.0

Zalety: duży basen, urozmaicone jedzenie, animatorzy, wielkość pokoi

Wady: brudne pokoje i korytarze, syf za oknem, widok na wysypisko śmieci i rozwalający się hotel za płotem, smród z klimatyzacji

Opinia: Pierwsze wrażenie koszmarne, w łazience pękła rura i woda stała po kostki, zmienili pokój na inny gdzie smród z kanalizacji nie do wytrzymania (kocia kuweta), pod oknem śmierdzące wysypisko śmieci, w trakcie pobytu pękła przy naszym pokoju rura, która zalała hol i korytarz. Po dwóch dniach smród z wykładziny nie do wytrzymania. Chyba mieliśmy pecha
Poza tym ogólnie było ok, jedzenie dla każdego, animatorzy rewelacja, obsługa bardzo miła i nienarzucająca się. Super baseny, brak walki o leżaki, plaża bardzo wąska i mała ale w miarę czysta, blisko do Monastiru i Sousse.
Hotel przede wszystkim dla tubylców, 95% gości to Tunezyjczycy. Czyli głośno i brudno, na stołówce robili chlew na maxa. Na szczęście przyjeżdżają tylko na weekend. Ich dzieci wszędzie się wpychają, nie znają się na uprzejmościach i czystości i to była masakra. Podczas ich pobytu trochę walki o jedzenie i mega kolejki po mięsa. Pozostałe 5% to w większości Rosjanie. Z Polski były tylko 3 rodziny łącznie 8 osób.
Niezgodność hotelu z opisem Prima Holiday, brak lodów, brak kawy i ciasta po południu, sejf płatny, pilot do tv też, brak TV SAT, brak basenu olimpijskiego ??? nie znaleźliśmy takiego,
Hotel na pewno nie jest "ekskluzywny" myślę że poniżej przeciętnej.
Mimo tego było w miarę ok. Spotkaliśmy fajnych ludzi z Warszawy i pobyt był ok.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18  

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.