« Powrót do listy opinii

El Mouradi Club Kantaoui ****

 
7.8

Na podstawie 134 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Rodzin z dziećmi  51%
Aktywnych  26%
Ceniących spokój  25%

Jakość a cena

72% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Położenie 7.9
Pokoje 7.3
Posiłki 7.7
Hotel 7.6
Ogólne wrażenie 7.7

Wszystkie opinie

5.8 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
Ogólne wrażenie 4.0
Położenie 8.0
Pokoje 4.0
Posiłki 6.0
Hotel 5.0

Zalety: Ładna plaża , czysto na obiekcie i plaży .Stołówka zaraz po otwarciu ładnie nakryte ale jak przyjedziesz później kelnerzy nie nadążają zmieniać i nakrywać więc może nie być estetycznie.

Wady: Zniszczona posadzka na placu przed basenami , wymaga remontu.. Pokoje w różnych standardach my najpierw dostaliśmy gorszy pokój po 3 dniach udało się go zamienić na wyższy standard. Wada jest taka że powinno być opisane w ofercie biura i różnica cen a klient niech wybiera co chce i na co go stać . Fatalna rezydentka Agnieszka z biura Coral - wiadomo to nie wina hotelu ....

Opinia: Ogólne wrażenie zależy od oczekiwań i ceny ..byłam 2 tygodnie cena adekwatna do standardu.

4.7 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 10.0
Pokoje 1.0
Posiłki 4.0
Hotel 3.0
Ogólne wrażenie 4.0

Zalety: Bliskość pięknej plaży.
Fajne baseny, nie było tłoku
Uprzejmi kelnerzy

Wady: -Potwornie brudny pokój hotelowy, łazienkę musiałem zdezynfekować proponuję wyposażyć się w domestos udając się tam.
-Wykupiłem All inclusive a musiałem biegać na miasto po wodę mineralną bo brakowało. O napojach nie było co marzyć bo dystrybutory nie działały.
-Zniszczony plac zabaw na który strach puścić dzieci mam zdjęcia mogę udostępnić.
-Pani rezydent nie była uprzejma pofatygować się na obiecane spotkanie czas oczekiwania 1,5 godziny bo byliśmy jedynymi gośćmi z biura TUI.
Bym zapomniał nie działała klimatyzacja.
Brak jakichkolwiek animacji wieczorami.

Opinia: Musiałem użerać się z arabami ażeby wymienili mi brudny, śmierdzący pokój ale bez skutku codziennie słyszałem, że jutro wymienią i tak dotrwałem do końca urlopu w tym brudzie. Ślady prawdopodobnie krwi na wykładzinie i pajęczyny w zakamarkach.
Nie ma co liczyć na pomoc rezydenta z biura TUI.
Absurdalna sytuacja pomimo wykupienia All inclusive wszystko co można reglamentować jest reglamentowane jeden soczek na jedną osobę , trzeba stać w kolejkach z dziećmi aby mogły napić się rano świeżego soku.
Jedzenia nie brakowało jest różnorodne, nikt raczej nie powinien chodzić głodny.
Plaża była super, obsługa na plaży miła i pomocna
Na basenach było też fajnie bez tłoku, pracownicy pomagali.
Ogólnie słaba propozycja można było trafić lepiej, nie polecam ani hotelu ani tour operatora.

4.4 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Ogólne wrażenie 3.0
Położenie 10.0
Pokoje 1.0
Posiłki 4.0
Hotel 2.0

Zalety: Piaszczysta bliska plaża.

Wady: Paskudne obskorne pokoje. All inclusive nie istnieje . Jeden napój dla jednego klienta. Żenada.

Opinia: Nie polecam tego hotelu . Oszczędzają na wszystkim . Napoje trzeba dokupowac w pobliskich sklepach. Jeden napój na lebka. Masakra.

6.6 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Aktywnych
  • Szukających rozrywki
  • Nastawionych na zwiedzanie
  • Singli
Położenie 8.0
Pokoje 6.0
Posiłki 6.0
Hotel 6.0
Ogólne wrażenie 6.0

Zalety: animacje, plaża , przestronne pokoje

Wady: wymaga remontu

Opinia: Hotel polecam dla osób, które nastawione są raczej na plażowanie i zwiedzanie. Sam obiekt nie jest najnowszy . Co do jedzenia wybór jest spory ale trzeba lubić " tutejsze smaki " jak z resztą w większości hoteli w tej okolicy. Plus za dostępne w fajnej cenie sporty plażowe. Dobry wybór dla osób aktywnych, ktore nie oczekują wielkich luksusów.

Więcej zdjęć
3.5 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 10.0
Pokoje 1.0
Posiłki 1.0
Hotel 1.0
Ogólne wrażenie 1.0

Zalety: położenie

Wady: smród i bród

Opinia: Pokój już na pierwszy rzut oka wyglądał na wymagający gruntownego remontu. Następnego dnia ok. godz. 22, podczas kąpieli pod prysznicem wybiła kanalizacja zalewając całą łazienkę. Udałam się do recepcji żądając zmiany pokoju. Powiedziano, że nie mają wolnych pokoi ale będzie dobrze, przyślą majstra i naprawi. Przyszedł pan, pooglądał powiedział coś w rodzaju ?siambo bulbul?. Kolejny raz biegłam na recepcję z żądaniem zmiany pokoju. Otrzymałam klucz do nowego pokoju.
Wchodzę do ?nowego? pokoju a tam ? walizki i rzeczy innych wczasowiczów. Kolejny raz biegłam na recepcję z żądaniem zmiany pokoju. Po tłumaczeniach i długim oczekiwaniu otrzymałam klucz do nowego pokoju.
Godz. 1 w nocy, z bagażami i dwójką małych dzieci udajemy się do nowego pokoju (nikt nam nie pomógł w przenoszeniu bagażu). Na miejscu zastajemy brudną pościel, siedlisko mrówek na podłodze, ścianach i w pościeli. Prywatnie zakupionym środkiem owadobójczym zrobiłam oprysk. Następnego dnia zgłosiłam obsłudze hotelowej aby posprzątać pokój bo jest brud i robactwo. Sprzątanie pokoju pozostawiało wiele do życzenia. W pościeli i za łóżkami oraz za zasłonami nadal leżały martwe mrówki. Pani z obsługi hotelowej powiedziała, że pokój był długo nieużywany i nadaje się do remontu. Tak też wyglądał. Odchodząca, popękana ostra farba z wanny. Grzyb/pleśń na drzwiach łazienkowych. Fugi między kafelkami ? w trakcie naprawy. Popękana i odpadająca farba z drzwi wejściowych od wewnątrz i zewnątrz. Niepasująca zupełnie kształtem do wc deska wc. Lodówka wewnątrz brudna i pordzewiała.
Spostrzegliśmy, że nie mamy w kranie ciepłej wody. Jeszcze tego samego dnia z kranów zaczęła lecieć czarna woda. Zawołaliśmy panią z obsługi hotelowej. Wytłumaczyłam, że nie mamy ciepłej wody, która w dodatku jest czarna a poza tym zepsuty jest prysznic (nie daje się przełączyć z kranu na prysznic). Postała, popatrzyła, po kilku minutach zaczęła lecieć gorąca woda, ale nadal czarna. Pani powiedziała, że jest OK. Kolejny raz biegłam na recepcję zgłosić awarie. Po bardzo długim oczekiwaniu w kolejce przy recepcji ponownie tłumaczyłam co się dzieje w pokoju (mrówki, brud, brudna pościel, brak ręczników, brak ciepłej wody i czarna woda). W recepcji powiedziano, że już się tym zajmują, wyślą ludzi, naprawią i posprzątają i za pół godziny możemy wrócić do pokoju. Po 30 minutach wracamy do pokoju z myślą, że wreszcie wykąpiemy dzieci. Po otwarciu drzwi z pomieszczenia buchnęła para (na cały czas pozostawiono odkręconą gorącą wodę, aby zaczęła lecieć czysta), nie dało się wejść do środka (było duszno, gorąco, wszystko było mokre i zaparowane). Po przewietrzeniu okazało się, że nic nie jest posprzątane. Oprócz wcześniejszego brudu doszło jeszcze to, że wanna od tej wody również pozostała czarna.
Przyszliśmy do pokoju z dziećmi o godzinie 22. Prysznic był rozmontowany, a słuchawka prysznicowa wrzucona do brudnej wanny. Wzięłam zdemontowany prysznic i kolejny raz pobiegłam interweniować na recepcję.
Pobyt w tym pokoju był koszmarem. Mrówki chodziły po pościeli, a w nocy chodziły również po nas. Budziłam się wielokrotnie w nocy aby otrzepać się z mrówek i sprawdzić czy nie gryzą one dzieci.
Na 4 osoby dostaliśmy 2 duże i 2 małe ręczniki. Zmuszeni byliśmy kąpać się u innych, bo u nas brakowało ciepłej wody.
Codziennie byliśmy budzeni przez sprzątaczki w godzinach między 7 a 8 rano. Wchodziły do pokoju w celach pościelenia łóżka. Żadnej innej pracy te Panie nie wykonywały. Nie rozumiały, że mają przyjść później i przychodziły co kilkanaście minut, aż opuściliśmy pokój. W hotelu nie było zawieszek na drzwi "Proszę nie przeszkadzać". Przynajmniej w pokojach, w których byliśmy. Nie uzyskałam ich też w recepcji.
Poza tym, pewnej nocy po godzinie 23 obudziło nas i dzieci walenie do drzwi. Pytałam kto tam, ale niestety nie uzyskałam odpowiedzi. Mężczyzna nie przedstawił się. Nie mówił po angielsku. Byłam przerażona. Było ciemno a pukanie nie ustawało. Postanowiliśmy otworzyć, bo dzieci zerwały się ze snu i bały się tego walenia w drzwi. Okazało się, że to pracownik hotelu, który żądał ode mnie oddania klucza od pierwszego pokoju. Bardzo było ciężko dogadać się z mężczyzną, który posługuje się tylko językiem arabskim. Tłumaczyłam mu, że nie mam klucza, że zgodnie z tym, co usłyszałam na recepcji klucz po opuszczeniu pokoju zostawiłam w drzwiach. Jak to jest możliwe, że po dwóch dniach od zmiany pokoju nachodzą klienta w środku nocy?
Kolejną tragedią była stołówka. Trzeciego dnia nie wpuszczono nas na obiad, gdyż dzieci nie posiadały opasek. Podczas zakwaterowania Pan w recepcji powiedział, że dzieci nie mają obowiązku ich nosić. Inne rodziny, które przyleciały z nami z Polski też nie posiadały takich opasek dla dzieci. Mimo tego, że nie było takiego obowiązku Pan dał naszym dzieciom opaski dużo za duże, które spadały z dłoni. Nie dało się ich nosić. Odesłano nas do recepcji, w której spędziliśmy kolejną godzinę. Kazano nam zapłacić 20 dinarów za nowe opaski, mimo tego, że posiadaliśmy te stare, za duże,

8.2 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Rodzin z dziećmi
Pokoje 7.0
Posiłki 10.0
Hotel 8.0
Ogólne wrażenie 8.0
Położenie 8.0

Zalety: Położenie, jedzenie, plaża.

Wady: Brak.

Opinia: Tygodniowy pobyt (17-24 -V-2018r.) 2+2 uważam za udany w 100 % (Cena za wszystkich 2+2 7 dni, 2670 zł ????" allinclusive ") Hotel swoje lata świetności ma już za sobą ale mimo wszystko jest czysty i wszędzie blisko ( sklepy , morze ) po za basenami otwartymi jest tez kryty basen jak ktoś ma dosyć słońca???? lecz woda w nim trochę za gorąca , są też dwa jacuzzi ogólno dostępne . Pokój (Bungalow) w miarę "ok" trochę podniszczone nie które elementy wyposażenia ale nie ma tragedii, pokój w budynku głównym podobny standard tylko jest dodatkowo balkon . Jedzenie bardzo dobre , lecz śniadania trochę monotonne ( napiwki 2 TND dziennie dawane kelnerowi rano ( był zregóły cały dzoeń) czyniły cuda ( przystrojony stolik picie nalewane na zawołanie ,zabawy z dziećmi itp.). Taxi do centrum Sussa z hotelu to 7 TND. czyli jakieś 10 zł, Bryczką niewiele drożej. Ogólnie hotel godny polecenia.

9.0 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
  • Rodzin z dziećmi
  • Ceniących spokój
Położenie 10.0
Pokoje 6.8
Posiłki 10.0
Hotel 9.0
Ogólne wrażenie 8.0

Opinia: Pobyt oceniam bardzo dobrze, jedzenie bez zarzutów, animatorzy naprawdę odwalają dobrą robotę, blisko plaży, spokojnie, obsługa przemiła.
Mieszkaliśmy w bungalowcach, problem z mrówkami choć do przeżycia nie był to aż tak znaczący dla nas problem, dla osób bardziej wymagających mogło by to być niedopuszczalne ( problem powtarzał się również w innych bungalowcach). Byliśmy tydzień z 4 letnim dzieckiem, jak dla nas niczego nie brakowało. Idealny okres na wakacje z maluchami bez potrzeby uciekania że słońca.

Więcej zdjęć
6.6 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
  • Rodzin z dziećmi
  • Aktywnych
  • Singli
Położenie 7.0
Pokoje 8.0
Posiłki 3.0
Hotel 8.0
Ogólne wrażenie 9.0

Zalety: Hotel czysty
Animatorzy
Dojście z hotelu nad morze
Baseny
Miła obsługa

Wady: Wf fi wolne
Słabe posiłki

Opinia: Polecam hotel! Czystość w pokojach nie naganna w samym pokoju klima chłodziła bardzo dobrze dała dużo ulgi po słonecznych dniach.
Baseny oraz leżaki w bardzo dobrym stanie czyste zadbane. Animatorzy śmieszni i mili jak na animatorów przystało.
Jedynie oceniam negatywnie posiłki były nie smaczne, przez tydzień dało się jakoś przeżyć ale na dwa tygodnie to mogłaby być męka z jedzeniem.
Ogólnie hotel oceniam bardzo dobrze i chętnie bym wróciła do niego jeszcze raz!!!

5.6 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 6.8
Pokoje 2.3
Posiłki 5.3
Hotel 7.2
Ogólne wrażenie 5.0

Zalety: - położenie (blisko plaży)
- urozmaicone menu

Wady: - ilość leżaków przy basenie (trzeba było wstać o 6. żeby zarezerwować leżak
- słaby serwis wydający przekąski w ciągu dnia.

Opinia: Lata świetności tego hotelu już dawno minęły. Hotel nie zasługuje na 4*. Ogólnie panujący brud. Łazienki zaniedbane (popękane płytki, niedoczyszczone fugi w łazience, karaluchy w pokoju. Pokój zmienialiśmy 3 razy, za każdym razem było coś nie tak: zepsuta klimatyzacja - interweniowaliśmy w recepcji około 4 razy, za każdym razem naprawiali (udawali że to robią). Włożenie pieniędzy do paszportu nie miało przełożenia w jakości pokoju. Naczynia w których wydawano napoje bywały niedomyte.
Zachęcamy organizatora wycieczki do sprawdzenia jakości hotelu przed sprzedażą oferty w 2015 roku.

6.2 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 7.4
Pokoje 3.0
Posiłki 7.0
Hotel 7.0
Ogólne wrażenie 6.0

Zalety: Duże baseny

Wady: Kiepskie animacje, brak klimatyzacji w lobby, długie kolejki do baru z napojami, pani sprzątająca zabierała ręczniki rano a przynosiła dopiero około 14,

Opinia: Ogólne wrażenie ok, baseny czyste, był nawet jakiś czas otwarty basen kryty. Animacje na żenująco niskim poziomie. Na stołówce wszechobecne kolejki, ale jedzenia nie brakowało. Sejf dostępny w recepcji a nie w pokoju. Wieczorem kelnerzy wymuszali napiwki, jak nie dałeś stałeś w kolejce za piwem 20 minut. Pokoje ok w łazience grzyb szczególnie pod prysznicem. Reasumując nie polecam i nie odradzam.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 14  

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.