« Powrót do listy opinii

Gold City *****

 
8.3

Na podstawie 22 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Rodzin z dziećmi  40%
Par  40%
Wymagających klientów  20%

Jakość a cena

80% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Położenie 6.5
Pokoje 8.7
Posiłki 8.3
Hotel 7.9
Ogólne wrażenie 7.4

Wszystkie opinie

6.9 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Rodzin z dziećmi
Ogólne wrażenie 8.0
Położenie 5.0
Pokoje 7.0
Posiłki 8.0
Hotel 8.0

Zalety: Piękne widoki, hotel ma na prawdę wszystko na miejscu łącznie z super marketem. Jest kilka zjeżdżali, co było dużym plusem. W all inclusive były również drinki co bardzo mnie ucieszyło. Przez cały dzień było serwowane jedzenie wiec nie było mowy żeby być głodnym do tego było na prawdę smaczne.
Hotel ogromny położony na wzgórzu ale są hotelowe autobusy na plaże i do centrum miasta.
Ja jechałam akurat z niemieckiego biura podróży i w przeciwieństwie do polskich biur podróży dostawaliśmy wodę w butelkach bez limitu ???? co niestety z polskich biur się nie zdarzało. Byłam 2 razy w Egipcie i butelka mała wody na dzień to było wszystko resztę dnia trzeba było ganiać z małym kubeczkiem do baru.

Wady: -daleko od lotniska w Antalyi
-słabe animacje
-80% Rosjan wszystko robione pod nich ale to już standard gdzie by się nie pojechało

Opinia: Ogólnie bardzo polecam. Byłam na tydzień z zamysłem żeby poprostu odpocząć w hotelu. Niestety z hotelu wszędzie daleko wiec jeśli ktoś chce na wycieczki to polecam wybrać coś bliżej centrum.

10 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
Położenie 10.0
Pokoje 10.0
Posiłki 10.0
Hotel 10.0
Ogólne wrażenie 10.0

Zalety: Duży hotel,ładnie położony,pokoje dość fajne.

Opinia: Pobyt był wspaniały,jedzonko b.dobre,sporo niemców i polaków.Trafilismy na oktober fest,było syper.

6.4 opinia klienta z dnia
  Oferta nie sprostała moim oczekiwaniom
Położenie 5.8
Pokoje 8.5
Posiłki 7.5
Hotel 4.0
Ogólne wrażenie 2.0

Zalety: Budynek główny - cichy i pozwalający na odpoczynek. Bardzo dobry serwis sprzątający, rewelacyjny basen,

Wady: Obsługa w sposób jaskrawy faworyzująca gości niemiecko- i rosyjsko- języcznych - gość z Polski jest dla recepcjonistów oraz barmanów - "niewidoczny".
Zdecydowanie zbyt mała obsada obsługi sprzątającej bary i tereny przyległe...
I najważniejsze - napoje podawane w plastikowych ( lub papierowych) jednorazowych kubkach ( w tym drinki, piwo, koniak ....) - po prostu porażka .....

Opinia: Hotel sam w sobie - bardzo fajny, posiadający swój urok i całą masę walorów, które pozwalałyby na przyjemny i miły wypoczynek. Niestety - organizacja obsługi gości oraz jej stosunek do Polaków - powoduje ocenę negatywną tego ośrodka. Już na początku pobytu spotkała nas "niespodzianka" - zamiast suity de lux - dostaliśmy pokój de lux. Nawet nie protestowaliśmy zbyt mocno - bo widok z okien był super a my byliśmy tylko we dwoje....
Ale okazało się, że w pokoju nie działa klimatyzacja :-( Tego już nie mogliśmy pominąć milczeniem. Powiadomiliśmy dział obsługi gości - zgłoszenie przyjęto dziwnie obojętnie ( jak się później okazało - klima nie działała już wcześniej i kwaterując nas do pokoju z uszkodzoną klimą - recepcjonista zrobił to z premedytacją) . Obiecano, że technik przyjdzie sprawdzić co się stało...
Minęło popołudnie, noc, ranek - nikt się nie pojawił. Następnego ranka - ponownie zgłaszam awarię klimy - pani informuje mnie, że ona zgłosiła awarię i nic więcej nie może zrobić - mamy czekać - ile czekać - do skutku. Mijają kolejne godziny - nikt się nie pojawia, więc interweniujemy u naszej "rezydentki" z biura podróży. Po krótkiej rozmowie, pan deklaruje, że w ciągu 10 minut ktoś sprawdzi co jest i nas powiadomi. W trakcie rozmowy z rezydentką - ja musiałem pójść do pokoju i zastałem tam panią sprzątająca - zapytałem ją, czy w ciągu ostatnich minut - ktoś z obsługi wchodził do pokoju - odpowiedziała, że nie. Po powrocie do lobby - rezydentka powiedziała, że technik sprawdził klimę i że awarii uległa jakaś część i zostanie sprowadzona następnego dnia i wtedy klima zostanie naprawiona. Nie zgodziliśmy się na takie rozwiązanie - i zażądaliśmy zmiany pokoju - pan recepcjonista założył ręce w geście triumfu i ogłosił - WOLNYCH POKOI NIE MA I ZRÓB MU CO CHCESZ....Jak w "Misiu".
Jako rekompensatę za niedziałającą klimę - zaproponował dostarczenie do pokoju owoców i butelki wina.
Pokój w końcu nam zmieniono - ale to nie standard 5* a słabe 3*.
Nie polecam

6.4 opinia klienta z dnia
  Oferta sprostała moim oczekiwaniom Polecam dla:
  • Par
Położenie 5.6
Pokoje 7.8
Posiłki 6.0
Hotel 6.6
Ogólne wrażenie 7.0

Zalety: Hotel z na pierwszy rzut oka wydaje się być elegancki jednak po dokładnym przejrzeniu się wychodzą mankamenty

Wady: al la carte jakiś żart, daleko od lotniska jedzie się 3h, animacje tendencyjne, hotel nastawiony na rosjan, barmani w barach lobby basen pracują z wielkim fochem

Opinia: Ogólnie wyjazd zaliczam do udanych cisza relax przepiękne widoki dużo basenów i miejsca na opalanie pogoda bajka świetne molo na plaży do skoków do wody ładnie utrzymana plaża

8.9 opinia klienta z dnia
  Oferta przewyższyła moje oczekiwania Polecam dla:
  • Wymagających klientów
  • Rodzin z dziećmi
Położenie 6.0
Pokoje 10.0
Posiłki 10.0
Hotel 10.0
Ogólne wrażenie 10.0

Opinia: Hotel składa się z budynku głównego (16 pięter w górę i 2 poziomy w dół), jak i sporej ilości domków willowych w większości z prywatnymi basenami. Kompleks zdecydowanie luksusowy tak stworzony by niczego nie brakowało do odpoczynku. Wszystkie oceny zdecydowanie powyżej oczekiwań . Jedyną niedogodnością jest odległości do morza około 15 minut, centrum miasta około 40 minut ( są darmowe hotelowe autobusy ), transfer z lotniska ponad 3 godziny. Osobiście jadąc do Turcji mieliśmy nadzieje na różne wycieczki czy atrakcje , skończyło się na 6 dniach w luksusach kompleksu i jednym wypadzie na plaże hotelową. Zdecydowanie polecamy tym którzy preferują odpoczynek na miejscu. P.S. nie ma w opisie na terenie hotelu wi-fi darmowe w opcji all.

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.