Pomoc - organizacja imprez

Z jakim wyprzedzeniem przed startem samolotu trzeba się zgłosić na lotnisko?

Zwykle wymagane są 2 godziny przed startem samolotu. W wyjątkowych sytuacjach służby lotniskowe proszą o wcześniejsze zgłaszanie się pasażerów do odprawy. Każdorazowo nasi Konsultanci lub Dział Obsługi Posprzedażowej poinformuje Cię o godzinie zbiórki na lotnisku i potwierdzi godziny przelotu samolotu.

Kiedy rozpoczyna się i kończy doba hotelowa?

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, kończy o 10:00 następnego dnia. Bardzo często rozpoczęcie doby hotelowej warunkuje pora lądowania samolotu. O wyjątkowych sytuacjach poinformuje Cię nasz Konsultant lub Dział Obsługi Posprzedażowej.

W jakim przypadku wycieczka może zostać odwołana?

Zgodnie z warunkami uczestnictwa, touroperatorzy zastrzegają sobie prawo do anulowania imprezy turystycznej. Najczęstszą przyczyną anulacji jest zbyt mała liczba uczestników wyjazdu. W takim wypadku EasyGo.pl zwraca 100% wpłaconej kwoty. Nasz Konsultant może także znaleźć dla Ciebie ofertę zastępczą.

Czy cena wycieczki zaprezentowana w ofercie może ulec zmianie?

Zgodnie z warunkami uczestnictwa cena imprezy turystycznej może ulec zmianie, najpóźniej na 21 dni przed wyjazdem. Najczęstszą przyczyną zmiany ceny są znaczące różnice kursowe lub podwyżki cen opłat lotniskowych, paliwowych i transportowych. Zmiany cen są jednak sporadyczne i najczęściej nieznaczne.

Za jakie usługi pobierane są dodatkowe opłaty?

Dodatkowe opłaty mogą dotyczyć kosztów ubezpieczenia, opłat lotniskowych, opłat paliwowych, opłat za korzystanie z pokoju jednoosobowego, opłat za widok z pokoju oraz dopłat do pełnego wyżywienia. W większości przypadków staramy się zaprezentować całkowity koszt wyjazdu.

Czy za wycieczki fakultatywne trzeba osobno płacić?

Tak, wycieczki fakultatywne są opłacane osobno na miejscu. Po przylocie spotka się z Tobą przedstawiciel organizatora wyjazdu, który poinformuje o dostępnych wycieczkach fakultatywnych. Za jego pośrednictwem będzie istniała możliwość zakupienia takiej wycieczki.

Czy istnieje możliwość zorganizowania wyjazdu grupowego? Jak liczna powinna być grupa, aby skorzystać z rabatu?

Tak, istnieje taka możliwość. Nasz Dział Wyjazdów Firmowych chętnie zajmie się organizacją wyjazdu grupowego. W celu wysłania zapytania, należy wejść na podstronę „Dla Firm” (link znajduje się w stopce strony i wypełnić formularz zapytania. W każdym momencie można wysłać zapytanie do osoby odpowiedzialnej za obsługę wyjazdów firmowych na adres: incentive@easygo.pl

Czy istnieje możliwość wcześniejszego zakończenia wyjazdu?

Tak, o ile jest to wyjazd z dojazdem własnym. Nie można zakończyć wyjazdu wcześniej jeśli podróż odbywała się samolotem lub autokarem. W takim przypadku będziesz uzależniony od transportu, który realizuje swoje rejsy w ściśle określonych terminach. W sytuacjach nadzwyczajnych podróż powrotną do kraju możesz podjąć korzystając z ogólnodostępnych środków transportu i na własny koszt.

Do kogo mogę się zwrócić o pomoc w przypadku nagłego wypadku, kradzieży itp.?

W przypadku takiego zdarzenia zawsze proszę się kontaktować rezydentem organizatora wyjazdu, który w sposób najskuteczniejszy skieruje Cię do odpowiednich służb pomocy. W sytuacjach nadzwyczajnych prosimy kontaktować się z policją, pogotowiem lub strażą pożarną. W krajach europejskich jest to ogólny numer ratunkowy 112.

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.