kod oferty: EG-476663

Atol **

Zdjęcia  |  Mapa  
Lokalizacja: Bułgaria » Słoneczny Brzeg » Słoneczny Brzeg
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 28.08.2020
Cena od: 1 388 zł 7 dni/os. 1 868 zł
  Rezerwuj  
Zadaj pytanie do oferty zamknij

Atol **

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Warszawa - Chopin 28.08.2020   godz. 13:05       Powrót z:  Burgas 04.09.2020   godz. 17:05
Cena za pokój
dbl standard room wyżywienie: śniadania  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Best Reisen o tej ofercie

Zalety miejscowości

  • Bogate życie nocne
  • Dobre wrażenie ogólne
  • Dobre możliwości komunikacyjne
  • Dużo sklepów
Udogodnienia hotelu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Klimatyzacja
  • Kurorty nadmorskie
  • Dostęp do internetu
  • Blisko lotniska
  • Bez paszportu

Naszym zdaniem

Nieduży, 4-pietrowy obiekt składający się z 41 pokoi, położony w centrum Słonecznego Brzegu, polecany przede wszystkim osobom młodym, które chciałyby korzystać z uroków tętniącego życiem miasta. Oferta atrakcyjna cenowo.

Położenie

W Słonecznym Brzegu, ok. 150m od piaszczystej plaży (serwis plażowy płatny), na początku głównej ulicy, ok. 35km od lotniska w Burgas. W pobliżu hotelu wiele barów, restauracji, sklepów, minimarket (24 h), apteka, przystanek autobusowy.

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, restauracja główna z częścią na zewnątrz, bar, winda, sejf (płatny), sklepik z pamiątkami, punkt wymiany walut, wypożyczalnia samochodów, bezpłatne Wi-Fi przy recepcji.

Pokoje

Standardowe pokoje z łazienkami (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), klimatyzacja, telefon, TV, minilodówka, balkon.

Wyżywienie

BB- śniadania,

HB - Śniadania i kolacje w formie bufetów, napoje dodatkowo płatne. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.

Sport i rozrywka

Atrakcje sportowe i rekreacyjne poza hotelem.

Dla dzieci

Brak infrastruktury dla dzieci.

Uwaga!

24 godziny przed wylotem do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem, aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Aktualizacje covid-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .Środki bezpieczeństwa przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia BułgariiW związku z sytuacją i instrukcjami Ministra Turystyki wprowadziliśmy dodatkowe środki zapobiegawcze mające na celu zminimalizowanie potencjalnego rozprzestrzeniania się

Pandemii koronawirusa (COVID-19).1. We wszystkich miejscach w hotelu - miejsca dostępne dla klientów, pomieszczenia magazynowe i sanitarne oraz toalety dla personelu są dezynfekowane codziennie i stale.

2. Wszystkie punkty kontaktu fizycznego - okna, drzwi, podłoga, klamki, powierzchnie biurek w strefach administracyjnych, przełączniki oświetlenia, przyciski itp. Są w trybie

Codziennej i ciągłej dezynfekcji.

3. W pomieszczeniach sanitarnych, dostępnych dla klientów, a także w pomieszczeniach sanitarnych przeznaczonych dla pracowników, znajduje się wizualny przewodnik dotyczący utrzymania

Higieny osobistej.

4. Po wyjściu z pokoju gość powinien zdezynfekować pokój certyfikowanymi środkami dezynfekującymi. * Odegłość minimum 1,5m między ludźmi

• Umieszczanie środków dezynfekujących, dostępnych dla gości i personelu w różnych miejscach w okolicy.

Zwłaszcza wokół wejść do recepcji, windy, otwartych przestrzeni na posiłki i rozrywkę oraz w korytarzu do łazienki.

• Podczas rejestracji lub opuszczania obiektu goście muszą zachować dystans.

• Korzystanie z windy jest ograniczone do minimalnej liczby osób.

• Podczas rejestracji w recepcji nie mogą przebywać więcej niż dwie osoby.

• Po każdej rejestracji powierzchnie robocze zostaną zdezynfekowane.

• Dezynfekcja pilotów, przełączników, wind, balustrad, schodów itp.

• Zapewnienie gościom termometrów, jeśli to konieczne. Jedzenie w restauracji:

Ustawiliśmy stoły i siedzenia zewnętrzne w taki sposób, aby zapewnić odległość między nimi co najmniej 1,5m i nie więcej niż 4 osoby na stół.

Śniadanie jest dostępne z menu la carte.

Po każdym kliencie wszystkie powierzchnie są dezynfekowane - stoły, krzesła itp.

Naczynia są myte i dezynfekowane w zmywarce do naczyń.

Pracownicy serwisu (kelnerzy, kucharze, barmani ...) używają sprzętu ochronnego - masek, rękawiczek.: Środki zmniejszające ryzyko zakażenia w miejscu pracy:

• Miejsce pracy powinno być czyste i higieniczne

Zachęcaj pracowników, współpracowników i klientów do regularnego mycia rąk.

• Powierzchnie (biurka i stoły) oraz przedmioty (telefony, klawiatury itp.) Należy regularnie myć środkiem dezynfekującym.

• Stosowanie środków dezynfekujących w łazienkach w miejscu pracy.

• Wiszące naklejki wskazujące sposób zapobiegania i sposoby zmniejszenia ryzyka zakażenia wirusem COVID-19.

• Okresowe i dokładne czyszczenie biur i części wspólnych.

• Promowanie dobrej higieny oddechowej w miejscu pracy.

• Informowanie pracownika, nawet w przypadku łagodnych objawów COVID-19, że wskazane jest pozostanie w domu i skontaktowanie się z lekarzem rodzinnym.

: W przypadku gdy pracownik lub turysta zachoruje lub podejrzewa COVID-19, zostaną podjęte następujące środki:

• Zapewnienie pokoju z ograniczonym dostępem.

• W zamierzeniu ma to być miejsce kwarantanny w przypadku podejrzenia COVID-19.

• Natychmiast powiadomić kierownictwo

• Zminimalizować kontakt z pracownikiem lub turystą i natychmiast poinformować lokalne władze służby zdrowia

• Konsultacje z kierownictwem hotelu z organami ds. Zdrowia w celu podjęcia dalszych odpowiednich działań w celu zmniejszenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa.

• Powyższe środki są zgodne z zaleceniami krajowej centrali ds. Zwalczania koronawirusa, Ministerstwa Zdrowia Republiki BułgariiŻycie i zdrowie naszych gości i pracowników są dla nas priorytetem.

Każdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 15 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.