kod oferty: EG-642362

Blue Pearl ****

Lokalizacja: Bułgaria » Słoneczny Brzeg » Słoneczny Brzeg
Zakwaterowanie: hotel
Pobyt od dnia: 22.09.2021
Cena od: 638 zł 7 dni/os.
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

86% klientów
poleca ten hotel

8.5

Na podstawie
7 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

Blue Pearl ****

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Zakwaterowanie: 22.09.2021       Wykwaterowanie:   29.09.2021
Cena za pokój
Pokój dwuosobowy (promocyjny) wyżywienie: Ultra All Inclusive  
Pokój dwuosobowy (widok na park/ogród) wyżywienie: Ultra All Inclusive  
apartament 1 bedroom appartment 1 bedroom [sea view] wyżywienie: Ultra All Inclusive  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Best Reisen o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • Hotel usytuowany tuż przy plaży.
  • Dogodna lokalizacja w centrum Słonecznego Brzegu.
  • Park wodny znajduje się w odległości 3 km od hotelu.
  • Wysoki poziom obsługi hotelowej.
Udogodnienia hotelu
  • Bezpośrednio przy plaży
  • Animacje dla dorosłych
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Bez paszportu
  • Dostęp do internetu
  • Sport
  • Rowery
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Przedszkole

Naszym zdaniem

Nowoczesny i zadbany hotel, położony na pięknej, długiej i szerokiej plaży. Duże, wygodne pokoje i apartamenty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi.

Położenie

Kilometr od centrum Słonecznego Brzegu, bezpośrednio przy plaży (serwis plażowy bezpłatny: 2 leżaki i parasol na pokój), ok. 6km od Nessebaru, ok 35km od lotniska w Burgas. W okolicy restauracje, bary sklepy, przystanek autobusowy, ok. 2km od hotelu znajduje się Action Aquapark.

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, restauracja główna z tarasem, lobby bar, snack bar przy basenie, sejf (płatny), bezpłatne Wi-Fi w lobby, punkt wymiany walut, sklepik, pralnia, windy, odpłatny garaż.

Pokoje

Standardowe pokoje i apartamenty z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów) i balkonem lub tarasem, wyposażone w centralną klimatyzację, minilodówkę, TV sat, Internet przewodowy. Apartamenty mają większą powierzchnię (ok. 50m kw. i widok na plażę/morze).

Wyżywienie

All inclusive - śniadania (07.30-10.00), obiady (12.30-14.30) i kolacje (18.00-21.00) w formie bufetów, późne śniadania kontynentalne (10.00-12.00), przekąski, owoce, lody w ciągu dnia (12.00-18.00) i w nocy (21.30-23.00), lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe oraz niektóre importowane w godzinach 10:00 - 23:00. Podczas kolacji obowiązuje strój wieczorowy.

Dodatkowo płatne wyciskane soki ze świeżych owoców, napoe butelkowane, napoe energetyczne, espresso, cappuccino. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.

Sport i rozrywka

Owalny basen (parasole i leżaki bezpłatne, ręczniki plażowe za depozytem), animacje, program rozrywkowy, fitness, ping pong, rzutki.

Dla dzieci

Wydzielony brodzik w basenie, animacje, miniklub 4-12lat, sala zabaw, plac zabaw, minidyskoteki, foteliki w restauracji.

Uwaga!

24 godziny przed wylotem do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem, aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

Uwagi!

• Hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie w dowolnym momencie.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Informacja o lotach enter air

Enter Air

W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Bułgarii z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

Aktualizacje covid-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .Środki bezpieczeństwa przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia BułgariiWitamy i dziękujemy za zaufanie do naszego hotelu i naszych pracowników.

Przede wszystkim pamiętaj, że nasz hotel koncentruje się bardziej niż kiedykolwiek w sprawie zdrowia i bezpieczeństwa naszych gości i współpracowników - Twoje dobre samopoczucie jest naszym najwyższym priorytetem.

Higiena i czystość nigdy nie były dla nas ważniejsze.

Nasz Clean Program obejmuje podwyższone standardy bezpieczeństwa i czystości w czterech kluczowych obszarach:Po pierwsze, wprowadziliśmy wzmocnione praktyki bezpieczeństwa w recepcji i w holu. Minimalizujemy kontakt z personelem - usprawniamy zameldowanie i wymeldowanie, dbamy o dystans społeczny, zapewniając bezpieczną odległość.

Dezynfekujemy wszystko czego dotkniesz - od powierzchni recepcji po używane długopisy. Każdy klucz karta jest dezynfekowana odpowiednimi środkami czyszczącymi. Usunęliśmy w lobby przedmioty, które w przeszłości byłyby udostępniane dla gości (takie jak czasopisma i gazety) i ustaliliśmy ściśle przestrzegane harmonogramy czyszczenia mebli i wyposażenia w lobby.

W holu mamy stacje do dezynfekcji rąk, a w miejscach z napojami są serwetki, które powinny być stosowane podczas wydawania napoju. Nasz personel odbył szkolenia z zakresu zdrowia i bezpieczeństwa.

Po drugie: Pokoje - każdy pokój przed przybciem Gości zostanie odkażony, zdezynfekowany i dokładnie sprawdzony.

Każdy przedmiot w pokoju zostanie oczyszczony specjalnymi płynami mającymi na celu zabicie wirusów - klamki,

Włączniki światła, termostaty, biurka, wieszaki, piloty telewizyjne, budziki, telefony i wszystkie uchwyty łazienkowe i punkty dotykowe. Pościel i produkty frotte zostaną wyprane w wysokiej temperaturze. Hotelowe gospodynie będą nosić rękawiczki i maski zapewniające bezpieczeństwo Gościm jak również im. Warto zauważyć, że w pokoju, w którym się zatrzymasz, prawdopodobnie nie będzie Gości przez okres od 24 do 72 godzin od poprzedniego gościa.

Dodatkowo wiedząc, że Goście chcą zachować bezpieczny dystans społecznościowy usługi sprzątnia pokoju będzie świadczone na prośbę Gosci, Jeśli poprosisz o ręczniki, zostaną one dostarczone poprzez minimalny kontakt osobisty - możemy zostawić je w pokoju, gdy cię nie będzie.

Po trzecie: Zmieniliśmy standardową obsługę w formie bufetu, goście otrzymają kompleksowe menu, podawane przez kelnerów i naczynia jednorazowe. Planujemy również organizować godzinne posiłki na życzenie klientów, aby uniknąć zatłoczenia wielu osób w restauracjach. Co ważne, stoły i krzesła w restauracji są odkażane po każdym użyciu. Po czwarte, publiczne toalety, centra fitness i baseny - zostaną wyczyszczone na ściśle monitorowanych

Harmonogramy przy użyciu środkó dezynfekujących. Sprzęt fitness należy czyścić środkiem dezynfekującym po każdym użyciu. Każdego wieczoru obszary te będą odkażane, ponieważ skupiamy się na twoim zdrowiu i dobrym samopoczucie. Chcemy, abyś wiedział, że naprawdę troszczymy się o Ciebie, Twoją rodzinę i Twoje zdrowie.

Każdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 15 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
8.5

Na podstawie 7 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Rodzin z dziećmi  57%
Par  29%
Aktywnych  14%

 

Jakość a cena

85% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Hotel 7.9
Pokoje 8.1
Położenie 9.5
Posiłki 8.3
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce
Czytaj więcej

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.