kod oferty: EG-377467

Delfin (Słoneczny Brzeg) ***

Lokalizacja: Bułgaria » Słoneczny Brzeg » Słoneczny Brzeg
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 28.08.2020
Cena od: 1 314 zł 7 dni/os. 1 624 zł
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

87% klientów
poleca ten hotel

7.6

Na podstawie
15 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

Delfin (Słoneczny Brzeg) ***

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Warszawa - Chopin 28.08.2020   godz. 11:35       Powrót z:  Burgas 04.09.2020   godz. 10:05
Cena za pokój
dbl standard room wyżywienie: śniadania  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Best Reisen o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • Świetne możliwości komunikacyjne
  • Duży wybór restauracji i barów w okolicy
  • Atrakcje w okolicy
  • Przestronne pokoje
Udogodnienia hotelu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Dostęp do internetu
  • Sport
  • Bez paszportu
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Rowery
  • Sporty wodne
  • Blisko centrum
  • Tenis
  • Życie nocne
  • Blisko lotniska
  • Spa & Wellness

Naszym zdaniem

Siedmiopiętrowy, zadbany hotel remontowany w 2016r. w południowej części Słonecznego Brzegu, blisko plaży i centrum.

Położenie

Obiekt znajduje się ok. 100m od piaszczystej plaży (serwis plażowy płatny, przejście kładką przez niewielkie wydmy), ok. 2km od centrum Słonecznego Brzegu, ok. 1km od zabytkowego miasta Nessebar (na Liście UNESCO) i ok 35km od lotniska w Burgas. Niedaleko hotelu jest przystanek autobusowy.

Wyposażenie

Lobby z recepcją, winda, restauracja z tarasem zewnętrznym, bar w lobby, bar przy basenie, sklepik, kiosk, kantor wymiany walut, wypożyczalnia samochodów, pralnia, sklepik

Odpłatnie: sejf w recepcji, Wi-Fi.

Pokoje

Podstawowo urządzone pokoje z balkonem (część z widokiem na morze). Wyposażone w łazienkę z prysznicem, klimatyzację, TV sat, telefon, minilodówkę.

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetów.

HB - śniadania w formie bufetów, lunch wybór dania z karty, napoje dodatkowo płatne.

FB - śniadania w formie bufetów, lunch wybór dania z karty i kolacje w formie bufetów, napoje dodatkowo płatne.

Sport i rozrywka

Basen owalny z tarasem słonecznym.

Odpłatnie: centrum fitness, sauna, masaże, bilard, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje, dyskoteka na plaży.

Dla dzieci

Brodzik (wydzielona część basenowa dla dzieci), plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczko dziecięce.

Uwagi

Zwierzęta nie są akceptowane.

Cena zawiera

Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, polskojęzyczny rezydent (pod telefonem).

Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, polskojęzyczny rezydent (pod telefonem).

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Informacje o lotach liniami lot polish airlines / ryanair / wizzair

Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:

Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

• bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztuka

Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

Ryanair

Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

• pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 120 PLN/os.

• bagaż rejestrowany 20kg (119x119x81): cena 260 PLN/sztuka

• bagaż rejestrowany 10 kg (55x40x20): cena 160 PLN/sztuka

Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).

Bagaż główny za dopłatą:- 20 kg w cenie 410 PLN/sztuka

• 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka

WIZZ Priority

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 130 PLN/os. za lot w dwie strony.

Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Aktualizacje covid-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .Środki bezpieczeństwa przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia Bułgarii

1. usługa medyczna

Lekarz dostępny 24h - na życzenie Klienta.

2. Przyjazd

Zapewnienie bezpiecznej odległości podczas rejestracji Gości.

Przy wejściu do hotelu znajdują się ręczne środki dezynfekujące i zgodnie z wymogami rządowymi w czasie przyjazdu jesteśmy przygotowani do pomiaru temperatury gości za pomocą bezdotykowych

Termometrów. Na tym etapie nie jest to obowiązkowe. Goście mogą z nich korzystać w dowolnym momencie.

Zgodnie z przepisami rządowymi w przypadku, gdy mamy gości z objawami, przygotowaliśmy pokój, tzw. Strefę izolacji, w której gość z objawami będzie musiał poczekać, aż przyjedzie karetka pogotowia. Zgodnie z przepisami rządowymi hotel nie zostanie zamknięty, jeśli dojdzie do przypadku COVID-19, konieczna jest tylko 24-godzinna dezynfekcja części wspólnych i 24-godzinne zamknięcie pokoju zainfekowanego gościa. W przypadku zainfekowanych gości zostaną oni przewiezieni do specjalnego szpitala, w którym wydatki związane z ich pobytem zostaną pokryte z ubezpieczenia.

3. Pokoje

Wszystkie pokoje będą miały zestaw z maskami i środkiem dezynfekującym w dniu przyjazdu i będą sprzątane podczas pobytu tylko na życzenie gości(należy zgłosić prośbę w recepcji).

Oczywiście Goście po przyjeździe mają prawo powiedzieć, że chcą codziennego sprzątania, co zostanie odnotowane.

4. Jedzenie

Goście zostaną poproszeni o zarezerwowanie czasu na wejście do restauracji, aby uniknąć masowych spotkań przed restauracją.

Mamy wystarczającą liczbę stołów nawet przy przestrzeganiu ograniczenia na odległość co najmniej 1,5m. Na tym etapie dostępne są dwie opcje w formie bufetu:

1. personel umieszcza jedzenie na talerzach gości;

2. goście robią to sami za pomocą jednorazowych rękawiczek, które zapewnimy.

5. Personel

Dotychczasowe zasady dla personelu zakładają noszenie masek ochronnych.

6. Informacje o COVID-19: zostaną podane informacje o ograniczeniach przedstawionych gościom w kilku miejscach we wspólnych obszarach(dostępne również w języku polskim).

7. Basen jest otwarty, oczywiście przy ścisłej dezynfekcji. Każdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 15 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
7.6

Na podstawie 15 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Par  60%
Rodzin z dziećmi  40%
Szukających rozrywki  33%

 

Jakość a cena

74% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Hotel 7.5
Pokoje 8.0
Położenie 8.9
Posiłki 6.2
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce
Czytaj więcej

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.