kod oferty: EG-188600

Ivana ***

Lokalizacja: Bułgaria » Słoneczny Brzeg » Słoneczny Brzeg
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 08.06.2021
Cena od: 1 336 zł 7 dni/os.
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

89% klientów
poleca ten hotel

7.8

Na podstawie
61 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

Ivana ***

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

Promocja: NOWOŚĆ: PROMOCJA NA LATO 2021! Oferta z niską zaliczką - tylko 15% (reszta dopiero 30 dni przed wyjazdem). Dodatkowo bezkosztowa zmiana rezerwacji do 30 dni przed wyjazdem oraz Gwarancja najniższej ceny GRATIS.

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Katowice 08.06.2021       Powrót z:  Burgas 15.06.2021
Cena za pokój
Pokój dwuosobowy (balkon, rodzinny, standardowy)    Promocja wyżywienie: śniadania  
Pokój dwuosobowy (balkon, superior, bilo)    Promocja wyżywienie: śniadania  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Coral Travel / Wezyr o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • Dobra lokalizacja: 1,5 km od rozrywkowego centrum Słonecznego Brzegu.
  • Jedynie 400 m do szerokiej, piaszczystej plaży.
  • Obiekt odnowiony na sezon w ubiegłym roku.
  • Dużo udogodnień dla dzieci
Udogodnienia hotelu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Blisko lotniska
  • Dostęp do internetu
  • Sport
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Basen odkryty
  • Windsurfing
  • Kurorty nadmorskie
  • Animacje dla dorosłych
  • Klimatyzacja
  • Bez paszportu
  • Sporty wodne
  • Blisko centrum
  • Przedszkole

Region

Burgas

Opis

Położony w zachodniej części nadmorskiego kurortu Słoneczny Brzeg trzygwiazdkowy hotel Ivana Palace to miejsce idealne dla par oraz grupy przyjaci?ł pragnących wypocząć nad hotelowym basenem lub plażując nad turkusowym morzem a wieczorem miło spędzić czas na zakupach lub skosztować bułgarskich specjał?w w pobliskich restauracjach oraz barach.

Kategoria organizatora

3 *

Data otwarcia

2004 r. Odnowiony w 2017 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), pralnia (bezpłatna), basen odkryty, parking (bezpłatny).

Rabaty i zniżki

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

Internet

Wi-Fi w hotelu bezpłatne

Plaża

300m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 100m długości, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki.

Pokoje

Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 5, liczba wind: 3)

Typy pokoi

Pokoje rodzinne standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon ,

Pokoje twin superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon

Wyżywienie

Restauracja gł?wna, bar

śniadanie

Śniadanie (07:30-10:00)

śniadanie i obiadokolacja

Śniadanie (07:30-10:00), kolacja (18:30-21:00)

Z myślą o dzieciach

Brodzik, krzesełka dla dzieci w restauracji, ł?żeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zam?wienie przed przyjazdem)

Płatne

Siłownia, centrum SPA, sauna, salon piękności

Dodatkowe informacje

Funkcjonowanie hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID-19:

Każdy członek personelu musi ściśle przestrzegać podstawowych środk?w ochronnych przeciwko COVID-19 zalecanych przez WHO, takich jak higiena rąk, dystans fizyczny, unikać dotykania oczu, nosa i ust, zachować higienę dr?g oddechowych oraz przestrzegać wskaz?wek, aby pozostać w domu i zasięgnąć porady lekarza jeśli mają objawy zgodne z chorobą. Pracownicy recepcji są przeszkoleni w temacie COVID-19, aby mogli bezpiecznie wykonywać powierzone im zadania i zapobiegać możliwemu rozprzestrzenianiu się COVID-19 w hotelu. W recepcji znajdują się: bakteryjny środek dezynfekujący / ściereczki do czyszczenia powierzchni, jednorazowe maseczki, rękawiczki, fartuch ochronny, worek na odpady. Plac zabaw nieczynny z powodu pandemii covid19

Goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu. W hotelu jest możliwość zakupu maseczek

W hotelu znajduje się pok?j/strefa/miejsce izolacji dla Gości

Pokoje są sprzątane codziennie. W pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło, itp.

Usługa Room Service jest dostępna na życzenie

Maksymalne obłożenie na plaży wynosi: 1m2 - 1 Gość

Nie ma wydzielonej strefy dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie

Na leżakach są materace. Leżaki są dezynfekowane po każdym użyciu

Centrum SPA jest czynne. Układ leżak?w i stolik?w w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego

Siłownia w hotelu jest nieczynna

Dezynfekcja wody: konieczne jest utrzymanie stężenia środka dezynfekującego w wodzie przeznaczonej do spożycia oraz w basenach lub Spa w granicach zalecanych zgodnie z międzynarodowymi normami i standardami, najlepiej w g?rnych granicach tego zakresu. Klimatyzacja: sprawdzone zostanie prawidłowe działanie urządzeń wentylacyjnych, wymiany powietrza i osuszania zadaszonych basen?w. Dozowniki: regularne kontrole będą przeprowadzane w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania dozownik?w mydła i roztwor?w dezynfekujących, suszarek do rąk. Instalowanie jednostek do dozowania żelu dezynfekującego w r?żnych częściach hotelu, w tym w publicznych toaletach używanych przez Gości i personel oraz w innych miejscach (np. wejście do restauracji i bar?w). Restauracja i bary: personel restauracji i bar?w będzie przestrzegał higieny osobistej (częste regularne mycie rąk, higiena kaszlu) tak ściśle, jak to możliwe. Podczas wchodzenia i wychodzenia z restauracji zostanie wyświetlony monit o dezynfekcji rąk żelem odkażającym, najlepiej znajdującym się przy wejściu. Posiłki będą serwowane przez obsługę kelnerską, układ stolik?w w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznegoBufet i napoje: w formie bufetu Goście unikają kontaktu z żywnością. W razie potrzeby częściej wymieniane są szczypce, zawsze pozostawiając te przedmioty w osobnych pojemnikach. Po każdym serwisie czyszczone są i zdezynfekowane powierzchnie bufet?w. Ekspresy do kawy, napoje gazowane i inne, w szczeg?lności części mające większy kontakt z rękami użytkownik?w, będą czyszczone i dezynfekowane przynajmniej po każdej usłudze, a częściej, jeśli to konieczne. Mycie naczyń i sztućc?w: wszystkie naczynia, sztućce i wyroby szklane będą myte i dezynfekowane w zmywarce do naczyń, w tym przedmioty, kt?re nie były używane, ponieważ mogły mieć kontakt z rękami Gości lub personelu. Ustawienia stoł?w: o ile to możliwe, zaleca się, aby maksymalnie 10 os?b na 10metr?w kwadratowych. Stoły są ustawione w taki spos?b, aby odległość od oparcia jednego krzesła do oparcia drugiego krzesła była większa niż 1m od siebie, a Goście znajdowali się od siebie w odległości co najmniej 1m. Czyszczenie i dezynfekcja: szczeg?lna uwaga zostanie poświęcona zastosowaniu środk?w czyszczących i dezynfekujących we wsp?lnych obszarach (toalety, korytarze, windy itp.) w stosunku do często dotykanych przedmiot?w, takich jak uchwyty, przyciski windy, poręcze, przełączniki, klamki itp. Wszystkie pokoje i pomieszczenia og?lnodostępne będą wentylowane codziennie. Dostępność materiał?w: personel sprzątający jest przeszkolony w zakresie używania i wyposażenia w środki ochrony indywidualnej: - rękawiczki - fartuchy jednorazowe - zamknięte buty - osłona twarzy. Posiada dostęp do środk?w dezynfekujących i innych materiał?w eksploatacyjnych. Opcjonalne programy sprzątania: wszystkie informacje, w kt?rych Goście mogą dobrowolnie zrezygnować z usług sprzątania, zostaną zawieszone w służbie maksymalizacji zdrowia i bezpieczeństwa personelu hotelowego i Gości. Jeśli u Gościa lub personelu wystąpią objawy ostrej infekcji dr?g oddechowych, natychmiast zostaną podjęte wysiłki w celu zminimalizowania kontaktu chorej osoby ze wszystkimi Gośćmi i personelem hotelu. Przypadek pracownika dotkniętego problememJeśli członek personelu zgłosi objawy oddechowe, pracownik natychmiast przerwie pracę i zwr?ci się o pomoc medyczną. Personel pozostanie izolowany w odpowiednim pokoju podczas powiadamiania służb medycznych. Personel, kt?ry zgłosi z domu, że jest chory z objawami ze strony układu oddechowego, zostanie poproszony o pozostanie w domu i skontaktowanie się z lekarzem. Przypadek chorego GościaJeśli osoba dotknięta chorobą jest Gościem hotelu Ivana Palace, dalszy pobyt chorego w hotelu nie jest zalecany. Osoba będzie tymczasowo izolowana w pokoju do czasu interwencji lokalnych organ?w ochrony zdrowia. Powiadomiona zostaje plac?wka medyczna i biuro podr?ży. Żadni Goście nie będą mogli wejść do pokoju zajmowanego przez dotkniętego Gościa. Jeśli nie ma innej opcji, jak tylko zajdzie podejrzenie o COVID-19, z łagodnymi objawami, rozważona zostanie izolacja w pokoju. Wizyty lekarskie będą odbywać się w pokoju chorego, gdy tylko będzie to możliwe, unikając konieczności udawania się do gabinetu lekarskiego. Chory Gość podejrzany o COVID-19 pozostanie w indywidualnym pokoju, z wyjątkiem dzieci lub os?b wymagających opieki. Chory nie będzie przyjmował Gości, a jeśli tak, wizyty będą ograniczone do tego, co jest absolutnie konieczne. Gość otrzyma jedzenie w pokoju. Chorzy nie będą dzielić łazienki z innymi osobami, nie będą też dzielić ze swoimi opiekunami ręcznik?w, koc?w ani innego rodzaju odzieży.

Aktualizacja opisu

25.08.2020 10:06

Usługi dostępne w hotelu

SPA

Serwis plażowy

Pokoje 4 osobowe

Parking

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 15 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
7.8

Na podstawie 61 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Rodzin z dziećmi  40%
Ceniących spokój  35%
Par  25%

 

Jakość a cena

86% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Hotel 7.3
Pokoje 8.9
Położenie 8.3
Posiłki 6.4
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce
Czytaj więcej

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.