| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (promocyjny) wyżywienie: śniadania i obiadokolacje | ||||
dbl large room wyżywienie: śniadania i obiadokolacje | ||||
dbl lux room wyżywienie: śniadania i obiadokolacje | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Ciekawie zaprojektowany, dobrej klasy, komfortowy, 10-piętrowy hotel (windy, w tym panoramiczna) usytuowany w centrum Słonecznego Brzegu. Bliskość plaży i atrakcji kurortu, panoramiczna restauracja na najwyższym piętrze, system all inclusive.
Na rogatkach centrum kurortu (ok. 800m od ścisłego centrum), 200m od piaszczystej plaży (serwis plażowy odpłatnie), 20m od przystanku autobusowego, ok. 4km od Nessebaru, 20km od lotniska w Burgas. W pobliżu liczne lokale gastronomiczne, sklepy, punkty usługowe itp.
Recepcja z sejfami (ok. 35 BGN/tydzień), punkt wymiany walut, panoramiczna restauracja z tarasem na najwyższym piętrze budynku, restauracja a'la carte, bar w lobby, sezonowy bar przy basenie, sklepik, minimarket, kącik internetowy (odpłatnie), sala TV, sala konferencyjna, salon fryzjerski.
HB - śniadania i kolacje w formie bufetów, napoje płatne
All inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów, raz w tygodniu wieczór tematyczny, np. bułgarski lub śródziemnomorski, przekąski w dzień, kawa, herbata, ciasta, napoje alkoholowe i bezalkoholowe lokalnej produkcji (do godz. 23.00).
Bar przy basenie czynny sezonowo (do końca sierpnia).
268 gustownie wyposażonych pokoi z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), klimatyzacją, telefonem, telewizorem, balkonem. Wi-Fi i miniabr - odpłatnie.
Basen zewnętrzny, leżaki przy basenie płatne 5BGN (w pakiecie HB, zaś bezpłatnie dla gości all inclusive), siłownia, animacje. Odpłatnie: bilard, zabiegi kosmetyczne i pielęgnujące, sporty wodne oferowane przy plaży przez miejscowe agencje, gry elektroniczne.
Brodzik, plac zabaw, animacje, odpłatne łóżeczka niemowlęce (na zamówienie, w zależności od dostępności, 3 Euro za dzień - płatne bezpośrednio w recepcji).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Bułgaria - informacje COVID 19Aktualizacja 13.04.2022
Osoby, które przylatują z Polski na terytorium Bułgarii nie muszą okazywać certyfikatów szczepień ani wyników testów.
Informacje: https://coronavirus.bg coronavirus.bghttps://coronavirus.bg
Komunikaty na stronie polskigo MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/bulgaria
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Informacje o lotach liniami lot, wizzair, ryanair,
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.
• w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
• WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
• bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)
• w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
• pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
• bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)
• w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
• bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.
24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Szukających rozrywki 47%
Par 46%
Aktywnych 35%
92% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook