| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: śniadania | ||||
Studio 2 osobowe wyżywienie: śniadania | ||||
Apartament 2 osobowy wyżywienie: śniadania | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Odnowiony w 2009 roku
Na terenie hotelu znajduje sie restauracja, bar, sejf w recepcji (platny), pralnia (platna), basen odkryty.
Sloneczny Brzeg, ok. 35km od lotniska w Burgas.
• Wi-Fi w lobby bezplatne
• Wi-Fi w pokojach platne
Przy hotelu, publiczna, piaszczysta. Przejscie do plazy przez promenade. Platne parasole, lezaki.
Zlokalizowane w budynku glównym (liczba pieter 5). Typy pokoi
• Pokoje typu studio klimatyzacja, minibar (pusty), TV, lazienka (prysznic, suszarka), balkon.
• Apartamenty klimatyzacja, minibar (pusty), TV, lazienka (prysznic, suszarka), balkon.
• Pokoje standardowe klimatyzacja, minibar (pusty), TV, lazienka (prysznic, suszarka), balkon.
• restauracja, bar Bed & Breakfast – sniadanie
• sniadanie Half Board – sniadanie i obiadokolacja
• sniadanie, obiadokolacja Dodatkowo platne inne napoje importowane oraz wysokojakosciowe, soki ze swiezo wyciskanych owoców, napoje butelkowane, napoje energetyczne.
• brodzik
• krzeselka w restauracji
• lózeczko (na zyczenie)
*** Podane godziny serwowania posilków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej moga ulec nieznacznym zmianom, ze wzgledu na sezonowosc, sily wyzsze i inne okolicznosci.
Ze wzgledu na procedury bezpieczenstwa zastosowane w zwiazku z wirusem Covid-19 w obiekcie moga wystepowac ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. w wyposazeniu pokoi, serwisie plazowym oraz w serwisie gastronomicznym.
Administracja hotelu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w koncepcji hotelu, w tym w zestawie uslug platnych/bezplatnych bez uprzedniego powiadomienia. Prosimy o wyjasnienie informacji jestes zainteresowany z góry.
Szukających rozrywki 70%
Par 60%
Aktywnych 20%
60% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook