| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Data otwarcia 2005 rok
Na terenie hotelu restauracje, bary (3), basen odkryty, 2 zjezdzalnie dla doroslych i 3 dla dzieci.
Sloneczny Brzeg, ok. 20km od lotniska w Burgas.
Ok. 300m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Platne parasole, lezaki.
Zlokalizowane w 1 budynku
• budynek glówny (liczba pieter 4) Typy pokoi
• Pokoje double dla max. 3 os. 1 sypialnia, klimatyzacja (platna), TV, lazienka (prysznic), balkon.
• Pokoje triple dla max. 3 os. 1 sypialnia, klimatyzacja (platna), TV, lazienka (prysznic), balkon.
• restauracje, bary (3) All Inclusive (10 00-23 00)
• sniadanie (07 30-10 00), obiad (12 00-14 00), kolacja (18 00-21 00)
• przekaski (11 00-17 00)
• podwieczorek (15 00-17 00)
• lody
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe Dodatkowo platne napoje importowane oraz wysokojakosciowe, soki ze swiezo wyciskanych owoców, napoje butelkowane, napoje energetyczne.
Bezplatne
• tenis stolowy
• rzutki
• aerobik
Dodatkowo platne
• oswietlenie kortów
• bilard
• centrum SPA & Wellness
• sauna
• laznia turecka
• brodziki (2)
• zjezdzalnie (3)
• mini club
*** Podane godziny serwowania posilków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej moga ulec nieznacznym zmianom, ze wzgledu na sezonowosc, sily wyzsze i inne okolicznosci.
Ze wzgledu na procedury bezpieczenstwa zastosowane w zwiazku z wirusem Covid-19 w obiekcie moga wystepowac ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. w wyposazeniu pokoi, serwisie plazowym oraz w serwisie gastronomicznym.
Administracja hotelu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w koncepcji hotelu, w tym w zestawie uslug platnych/bezplatnych bez uprzedniego powiadomienia. Prosimy o wyjasnienie informacji jestes zainteresowany z góry.
Szukających rozrywki 70%
Rodzin z dziećmi 30%
Nastawionych na zwiedzanie 20%
70% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook