kod oferty: EG-520457

Sorrento Sole Mare ***

Lokalizacja: Bułgaria » Słoneczny Brzeg » Św. Wlas
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 01.09.2020
Cena od: 1 148 zł 7 dni/os.
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

100% klientów
poleca ten hotel

8.6

Na podstawie
12 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

Sorrento Sole Mare ***

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Katowice 01.09.2020   godz. 06:20       Powrót z:  Burgas 08.09.2020   godz. 10:15
Cena za pokój
Studio 2 osobowe wyżywienie: własne  
Studio 2 osobowe (superior) wyżywienie: własne  
Apartament 2 osobowy (1 bedroom) wyżywienie: własne  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Best Reisen o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • W pobliżu piękna, piaszczysta plaża.
  • Dla najmłodszych gości: plac zabaw oraz oddzielny basen.
  • Bogata infrastuktura hotelu oraz nowoczesne wnętrza.
  • Rozległy kompleks basenowy.
Udogodnienia hotelu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Basen odkryty
  • Kurorty nadmorskie
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Bez paszportu

Naszym zdaniem

Kompleks składający sie z 2 budnków 5-pietrowych położonych na terenie zadbanego ogrodu. Cicha i spokojna okolica.

Położenie

Ok. 800m od centrum Swieti Wlas, ok. 400m od piaszczystej plaży, przejście przez ulicę (parasole i leżaki płatne).

Wyposażenie

Recepcja, restauracja, sejf (w recepcji), WiFi w częściach ogólnodostepnych, pralnia, w poblizu SPA, minimarket.

Pokoje

Studia i apartamenty z łazienką (prysznic), aneksem kuchennym i balkonem. Pokoje wyposażone są w klimatyzację, czajnik elektryczny, mini lodówka, TV.

Wyżywienie

Bez wyżywienia.

Sport i rozrywka

Basen.

Dla dzieci

Brodzik, plac zabaw.

Uwaga!

24 godziny przed wylotem do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem, aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Aktualizacje covid-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ Środki bezpieczeństwa przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia Bułgarii

Jak zawsze, bezpieczeństwo naszych gości i współpracowników pozostaje naszym najwyższym priorytetem.

Bardzo poważnie podchodzimy do standardów higieny i czystości i aktywnie wdrażamy dodatkowe procedury i środki higieny.

Dokładamy wszelkich starań, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się Covid-19. Prosimy, aby nasi goście zrobili to samo i postępowali zgodnie z wytycznymi opieki zdrowotnej.

Środki podejmowane w celu zapewnienia bezpieczeństwa gości i personelu

· Higiena rąk: Właściwe i częste mycie rąk jest niezbędne, aby pomóc w walce z rozprzestrzenianiem się wirusów.

Podczas codziennych spotkań naszemu zespołowi przypomina się, że czystość zaczyna się od tego prostego czynu. Jest to ważne dla ich zdrowia i zdrowia naszych gości.

· Plakaty w toaletach publicznych informujące o dobrej higienie rąk

· Wszystkie wspólne obszary i toalety kompleksu są regularnie czyszczone i dezynfekowane i wentylowane.

· Przy wejściach do budynków, recepcji i basenu umieściliśmy środki do dezynfekcji rąk.

· Dodatkowe czyszczenie miejsc publicznych i często dotykanych powierzchni (klamki / recepcja / przyciski windy) - przy użyciu produktów skutecznie zabijających wirusy.

· Bielizna pościelowa prana w wyższej temperaturze.

· Dla wspólnego bezpieczeństwa umieściliśmy szkło ochronne na recepcji.

· Zameldowanie odbywa się indywidualnie, przy ograniczonej liczbie osób z jednej rezerwacji, przy maksymalnym ograniczeniu liczby procedur.

· Używamy znakowania podłogi, aby zapewnić bezpieczną odległość między ludźmi, jeśli powstanie duża grupa ludzi, niektórzy z nich zostaną poproszeni o poczekanie na zewnątrz.

· Podczas meldowania się goście mogą wybrać, czy personel hotelu może wejść do pokoju. Jeśli zrezygnują z tego, będą to standardowe usługi codziennej konserwacji

Wykonywane przez pozostawienie czystych ręczników i kosmetyków przed pokojem, starannie zapakowanych w

Torby sanitarne.

· Regularna dezynfekcja wszystkich kluczy do pokojów i terminali płatniczych.

· W punktach płatności preferowane są karty zbliżeniowe.

· Na basenie leżaki zostaną umieszczone w bezpiecznej odległości od siebie.

· Pokoje gościnne: Protokoły czyszczenia i dezynfekcji w celu czyszczenia pomieszczeń po wymeldowaniu gości i przed przybyciem następnego gościa.· Każdy pracownik wykonuje swoje obowiązki w rękawiczkach jednorazowych oraz, zgodnie z wymogami, w masce lub hełmie ochronnym, w częściach obiektu, w których odbywa się bezpośredni kontakt z gościem.

Działania w podejrzanych sprawach COVID-19

Jak postępować z gośćmi, którzy wykazują objawy związane z wirusem:

• Wyślemy gości hotelowych do ich pokoi, izolacja od innych osób przebywających w hotelu

• Wezwanie lekarza lub karetki pogotowia, który podejmie niezbędne środkiKażdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 15 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
8.6

Na podstawie 12 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Rodzin z dziećmi  83%
Ceniących spokój  83%
Par  50%

 

Jakość a cena

100% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Hotel 9.2
Pokoje 9.7
Położenie 8.8
Posiłki 6.5
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce
Czytaj więcej

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.