| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (balkon lub taras, standardowy, bilo) wyżywienie: śniadania | ||||
Pokój dwuosobowy (balkon, standardowy, bilo) wyżywienie: śniadania | ||||
Apartament 2 osobowy (balkon, standardowy) wyżywienie: śniadania | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Varna
Złote Piaski, 28km od lotniska.
4 *
4 *
1972 r., odnowiony w 2014 r.
Na terenie hotelu znajduje się restauracja, 2 bary, basen odkryty, basen kryty, sejf w recepcji (płatny), room service (płatny), sala konferencyjna, pralnia (płatna). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
1. dziecko do 14 lat pobyt w hotelu gratis
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
• Wi-Fi w pokojach bezpłatne
200m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Parasole, leżaki - płatne.
[w 2 budynkach:
Typy pokoi]- pokoje standardowe: klimatyzacja, TV, telefon, minilodówka, sejf (płatny), łazienka (WC, prysznic lub wanna, suszarka), balkon
• apartamenty: klimatyzacja, TV, telefon, minilodówka, sejf (płatny), łazienka (WC, prysznic lub wanna, suszarka), balkon
• restauracja, 2 bary
• śniadanie
• śniadanie, obiadokolacja
All Inclusive
(10:30-22:00)
• śniadanie, obiad, przekąski, kolacja
• przekąski (16:00-17:00)
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
• brodzik
• plac zabaw
• krzesełko dla dziecka w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
• siłownia
• sauna
• bilard, tenis stołowy
• centrum SPA, masaż
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które znajdziemy tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek.
24.01.2022 16:02
Wi-Fi
SPA
All Inclusive
Szukających rozrywki 60%
Aktywnych 29%
Par 23%
68% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook