| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
double basic (dzl) wyżywienie: All Inclusive | ||||
double mountain view (dzv) wyżywienie: All Inclusive | ||||
double side sea view (dzk) wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Sympatyczny hotel w otoczeniu parku, przy plaży w Zatoce Kotorskiej; Malownicze widoki, nowoczesne pokoje i apartamenty, spa na dachu, własne gospodarstwo ekologiczne. Hotel składa się z budynku głównego i aneksu.
W malowniczej miejscowości Bijela (kilometr od jego centrum), przy żwirowo-kamienistej plaży (przejście przez deptak, leżaki i parasole płatne, ręczniki za depozytem), ok. 14km od Herceg Novi, ok. 30km od miasta Kotor, ok. 50km od lotniska w Podgoricy, ok. 62km od Dubrownika. W sąsiedztwie znajduje się przystanek autobusowy.
Przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, windy (budynek główny ma 7 pięter), taras widokowy, bezpłatne Wi-Fi, restauracja główna, snack bar, bar przy plaży, sala konferencyjna, sklepik, raz w tygodniu market z lokalną żywnością, odpłatnie parking i garaż (10/15 euro/dzień), wypożyczalnia samochodów.
Dbl basic - standardowy pokój 2-osobowy z łazienką, klimatyzacją, Wi-Fi, sejfem (płatny), TV sat, telefonem, minibarem (płatny), balkonem lub tarasem (widok na ląd).
Dbl mountain view - pokój z widokiem na góry.
Dbl side sea view - pokój z bocznym widokiem na morze.
Dbl sea view - pokój z widokiem na morze.
Family - pokój rodzinny dla maks. 4 osób (dla dzieci łóżka piętrowe), balkon lub taras z widokiem na ląd.
Family side sea view - pokój rodzinny z częściowym widokiem na morze. Możliwość zakwaterowania maks. 2 dorosłych i 3 dzieci.
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), popołudniowe przekąski, kawa, herbata, napoje, lokalne alkohole serwowane do godz. 23.00.
Basen zewnętrzny, taras słoneczny, basen kryty, siłownia, tenis stołowy, tenis ziemny, siatkówka, koszykówka, boisko wielofunkcyjne, rzutki, wypożyczalnia rowerów (ok. 15 euro/dzień), centrum welness, jacuzzi z panoramicznym widokiem na zatokę, sauny, łaźnia, masaże, zabiegi kosmetyczne, wieczorny program rozrywkowy, spoty wodne oferowane przy plaży przez lokalne agencje.
Wydzielona część przy basenie zewnętrznym i krytym, łóżeczka niemowlęce (konieczna rezerwacja), miniklub w hotelu Delfin.
Taksa klimatyczna jest płatna na miejscu i wynosi 2 EUR/os./noc.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt.
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Zmiany w zakresie oferowanych świadczeń.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji. Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny).
Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny)
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Informacje o lotach liniami lot, wizz air
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
• bagaż rejestrowany 23kg; możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.
Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022
Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.
Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations
Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora
Ttranzyt przez Niemcy
Podróżni wylatujący lub wyjeżdżający z Polski są zobowiązani posiadać jeden z poniższych dokumentów (wydrukowany i przetłumaczony na jęz. niemiecki, angielski, francuski, hiszpański lub włoski):
• negatywny wynik testu (PCR, antygenowy, RT-LAMP lub TMA) wykonany nie wcześniej niż 48 h przed rozpoczęciem podróży (czas liczy się od godziny pobrania próbki, a nie od otrzymania wyniku). Testy muszą spełniać kryteria Światowej Organizacji Zdrowia, tj. czułość 80%, swoistość 97%.
• certyfikat osoby zaszczepionej. Od ukończenia pełnego cyklu szczepień musi minąć minimum 14 dni (z 14. dniem włącznie). Ważność certyfikatu wynosi 9miesięcy; 270 dni od szczepienia.
Osoba, która jednorazowo przyjęła preparat Janssen (Johnson & Johnson) od 15.01.2022 nie jest uznawana za zaszczepioną. W celu uznania za osobę zaszczepioną konieczne jest przyjęcie drugiej dawki (Johnson & Johnson, lub Pfizer lub Moderna)
• certyfikat ozdrowieńca; jest ważny od 29 dnia po przebytej chorobie i do 90 dni.
Powyższe wymogi nie dotyczą dzieci w wieku poniżej 6 lat. Podróżni wracający samolotem z urlopu i korzystający z transferu przez Niemcy - również zobowiązani są do posiadania takich samych dokumentów.
Inne zasady obowiązują przy powrocie z obszaru występowania mutacji wirusa (Virusvariantengebiet) i krajów wysokiego ryzyka. Obecnie (28 kwietnia 2022 r.) na liście krajów występowania mutacji wirusa i krajów wysokiego ryzyka nie ma żadnego kraju. Komunikaty należy jednak śledzić na bieżąco.
Informacje: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Transport/Archiv_Risikogebiete/Risikogebiete_aktuell_en.pdf?__blob=publicationFile
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022
Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.
Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations
Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora
Pasażerowie korzystający z przelotów linii lotniczych Lufthansa zobowiązani są używać używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych.
Ze względu na dynamiczną sytuację i zmieniające się zasady dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.
Klienci jadący samochodami - proszeni są o zapoznanie się z przepisami krajów tranzytowych.
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Par 83%
Ceniących spokój 50%
Rodzin z dziećmi 33%
84% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook