| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
double room wyżywienie: śniadania | ||||
double superior room wyżywienie: śniadania | ||||
double side sea view wyżywienie: śniadania | ||||
double sea view room wyżywienie: śniadania | ||||
Suite 2 osobowy wyżywienie: śniadania | ||||
deluxe family room family deluxe wyżywienie: śniadania | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Nowy, luksusowy hotel, świetnie zaprojektowany i dogodnie usytuowany. Nietuzinkowy styl, malownicze widoki, rewelacyjna obsługa, blisko plaża i atrakcje Budvy. Wspaniałe miejsce na komfortowy wypoczynek połączony ze zwiedzaniem Riwiery Budwańskiej.
2km od centrum Budvy, ok. 250m od długiej, żwirowej plaży (serwis plażowy płatny, zalecane specjalne obuwie) przy której ciągnie się promenada. W pobliżu są bary, bank, sklepy. Ok. 3km od hotelu znajduje się aquapark, lotnisko w Podgoricy - ok. 64km.
Eleganckie lobby z całodobową recepcją, winda, sklep, sala czytelnicza, sala konferencyjna, restauracja z tarasem (dania kuchni lokalnej oraz międzynarodowej), bar w lobby, snak bar na dachu, bezpłatne Wi-Fi, pralnia, bezpłatny parking.
Standardowe - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telefon, TV sat, minibar, Wi-Fi, sejf, zestaw do parzenia kawy, herbaty, widok na sąsiedni budynek/ulicę.
Superior - dodatkowo balkon.
HB - śniadania (bufet) i kolacje (bufet lub dania serowane set menu)
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje, przekąski, napoje bezalkoholowe i alkohole lokalne serwowane w wyznaczonych godzinach, po południu kawa, herbata, ciasteczka.
Owalny, podgrzewany basen na tarasie typu infinity (bezpłatne leżaki, ręczniki i parasole), odpłatnie: strefa spa, masaże, sauna, łaźnia parowa. W hotelu odbywają się okazjonalnie występy i pokazy folklorystyczne, nie są prowadzone animacje.
Wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczka niemowlęce (konieczna rezerwacja).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt.
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny).
Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny)
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT oraz w niektórych hotelach, taksy klimatycznej. Koszt taksy uzależniony jest od standardu obiektu i wynosi od 0,5- 4 EUR/os. za noc. Jest ona płatna bezpośrednio w hotelu przy zameldowaniu.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Informacje o lotach liniami lot, wizz air
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
• bagaż rejestrowany 23kg; możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.
Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022
Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.
Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations
Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora
Inne zasady obowiązują przy powrocie z obszaru występowania mutacji wirusa (Virusvariantengebiet) i krajów wysokiego ryzyka. Obecnie (28 kwietnia 2022 r.) na liście krajów występowania mutacji wirusa i krajów wysokiego ryzyka nie ma żadnego kraju. Komunikaty należy jednak śledzić na bieżąco.
Informacje: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Transport/Archiv_Risikogebiete/Risikogebiete_aktuell_en.pdf?__blob=publicationFile
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022
Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.
Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations
Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora
Pasażerowie korzystający z przelotów linii lotniczych Lufthansa zobowiązani są używać używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych.
Ze względu na dynamiczną sytuację i zmieniające się zasady dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.
Klienci jadący samochodami - proszeni są o zapoznanie się z przepisami krajów tranzytowych.
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Par 100%
Facebook