Nieduży, uroczy, rodzinnie prowadzony hotel, oddany do użytku w 2018 r., dogodnie usytuowany niedaleko plaży, starego miasta i ścieżki spacerowej ciągtnącej się wzdłuż skał. Malownicze widoki, sporo do zobaczenia, świetna atmosfera i serdeczny personel hotelowy.
W miasteczku Petrovac, ok. 150m od plaży Petrovac beach, ok.400m od centrum miasteczka, ok. 18km od Budvy, ok. 35km od lotniska Tivat (TIV), ok. 55km od lotniska Podgorica. W pobliżu znajdują sie restauracje, sklepy, przystanek autobusowy.
Recepcja całodobowa, restauracja z tarasem, bar, bezpłatne Wi-Fi, parking uliczny.
W hotelu znajduje się 27 pokoi;
Standard mountain view DZV - pokój dwuosobowy; sypialnia, łazienka, klimatyzacja, TV sat, telefon, minibar (płatny), zestaw do kawy/herbaty, bezpłatne Wi-Fi, balkon (widok na góry). Powierzchnia - 21-24m kw.
Standard pool view DZO - pokój dwuosobowy; sypialnia, łazienka, klimatyzacja, TV sat, telefon, minibar (płatny), zestaw do kawy/herbaty, bezpłatne Wi-Fi, balkon lub taras (widok na basen).
Suite - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, TV sat, telefon, minibar (płatny), zestaw do kawy/herbaty, bezpłatne Wi-Fi, balkon lub taras (widok na ląd/góry lub basen). Powierzchnia - ok. 36m kw. Zakwaterowanie dla maks. 2 osób dorosłych i 2 dzieci.
Executive - sypialnia, pokój dzienny z sofą, łazienka, klimatyzacja, TV sat, telefon, minibar (płatny), zestaw do kawy/herbaty, bezpłatne Wi-Fi, balkon lub taras (widok na ląd/góry lub basen). Powierzchnia - ok. 44m kw. Zakwaterowanie dla maks. 2 osób dorosłych i 2 dzieci.
BB - śniadanie w formie bufetu
HB - śniadania (bufet), kolacje (przystawka, danie główne, deser, odpłatne napoje)
Basen, taras słoneczny (leżaki, parasole, ręczniki bezpłatnie).
Łóżeczka niemowlęce - wymagana rezerwacja. Brak infrastruktury dla dzieci.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Zmiany w zakresie oferowanych świadczeń.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji. Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt.
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny).
Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny)
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Informacje o lotach liniami lot, wizz air
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
• bagaż rejestrowany 23kg; możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.
Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022
Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.
Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations
Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora
Ttranzyt przez Niemcy
Podróżni wylatujący lub wyjeżdżający z Polski są zobowiązani posiadać jeden z poniższych dokumentów (wydrukowany i przetłumaczony na jęz. niemiecki, angielski, francuski, hiszpański lub włoski):
• negatywny wynik testu (PCR, antygenowy, RT-LAMP lub TMA) wykonany nie wcześniej niż 48 h przed rozpoczęciem podróży (czas liczy się od godziny pobrania próbki, a nie od otrzymania wyniku). Testy muszą spełniać kryteria Światowej Organizacji Zdrowia, tj. czułość 80%, swoistość 97%.
• certyfikat osoby zaszczepionej. Od ukończenia pełnego cyklu szczepień musi minąć minimum 14 dni (z 14. dniem włącznie). Ważność certyfikatu wynosi 9miesięcy; 270 dni od szczepienia.
Osoba, która jednorazowo przyjęła preparat Janssen (Johnson & Johnson) od 15.01.2022 nie jest uznawana za zaszczepioną. W celu uznania za osobę zaszczepioną konieczne jest przyjęcie drugiej dawki (Johnson & Johnson, lub Pfizer lub Moderna)
• certyfikat ozdrowieńca; jest ważny od 29 dnia po przebytej chorobie i do 90 dni.
Powyższe wymogi nie dotyczą dzieci w wieku poniżej 6 lat. Podróżni wracający samolotem z urlopu i korzystający z transferu przez Niemcy - również zobowiązani są do posiadania takich samych dokumentów.
Inne zasady obowiązują przy powrocie z obszaru występowania mutacji wirusa (Virusvariantengebiet) i krajów wysokiego ryzyka. Obecnie (28 kwietnia 2022 r.) na liście krajów występowania mutacji wirusa i krajów wysokiego ryzyka nie ma żadnego kraju. Komunikaty należy jednak śledzić na bieżąco.
Informacje: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Transport/Archiv_Risikogebiete/Risikogebiete_aktuell_en.pdf?__blob=publicationFile
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022
Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.
Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations
Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora
Pasażerowie korzystający z przelotów linii lotniczych Lufthansa zobowiązani są używać używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych.
Ze względu na dynamiczną sytuację i zmieniające się zasady dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.
Klienci jadący samochodami - proszeni są o zapoznanie się z przepisami krajów tranzytowych.
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Facebook