| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (widok na morze) wyżywienie: All Inclusive | ||||
DOUBLE FRONT OCEAN VIEW wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
La Romana
Klimatyczny hotel położony nad brzegiem morza. Dla gości przygotowano kompleks basenów, restauracje a także usługę masaży. Do tego profesjonalna i pomocna obsługa.
20km od La Romana, 71km od lotniska w Punta Cana. Hotel usytuowany na powierzchni: 19000m2.
4 *
4 *
2017 r.
Na terenie hotelu: restauracje, bary (2), room service (płatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (4). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
700m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki. Płatne: bar na plaży.
• 5 budynków (liczba pięter: 5)
• pokoje standardowe dla max. 5 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• pokoje partial ocean view dla max. 5 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• pokoje front ocean view dla max. 5 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• restauracje, restauracja a la carte, bary (2)
All Inclusive
(24h)
• śniadanie (07:30-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (18:30-21:30) w restauracji głównej
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
• płatna. Wymagana rezerwacja.
• japońska
• brodziki (2)
• animacje dla dzieci
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
• aerobik
• animacje
• dyskoteka
• masaż
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 450 GOŚCI NA 300m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
• Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
• Czy siłownia jest czynna? - NIE
• Czy mini klub jest czynny? - NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK(ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
• ->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze odbywają się lotem bezpośrednim, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka polskojęzycznego rezydenta.
23.11.2022 16:05
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Disco
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Par 86%
Szukających rozrywki 57%
Aktywnych 57%
100% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook