kod oferty: EG-525973

whala! Bavaro (ex. Alisios Bavaro) ****

Lokalizacja: Dominikana » Punta Cana » Bavaro
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 12.12.2022
Cena od: 5 191 zł 7 dni/os.
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

6.6

Na podstawie
9 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

whala! Bavaro (ex. Alisios Bavaro) ****

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Katowice 12.12.2022   godz. 15:00       Powrót z:  Punta Cana Airport 19.12.2022   godz. 23:20
Cena za pokój
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: All Inclusive  
Pokój dwuosobowy (superior) wyżywienie: All Inclusive  
DOUBLE BEACHFRONT POOL VIEW wyżywienie: All Inclusive  
Pokój dwuosobowy (widok na morze) wyżywienie: All Inclusive  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Coral Travel o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • Tylko 100 m do piaszczystej plaży Bavaro.
  • Baseny otoczone oryginalnie zaprojektowanymi tarasami słonecznymi.
  • Dobra lokalizacja: ok. 3 km do Bavaro z licznymi sklepami i barami, 30 min. do lotniska w Punta Cana.
Udogodnienia hotelu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Dostęp do internetu
  • Sport
  • Oferty egzotyczne
  • Basen odkryty
  • Windsurfing
  • Przedszkole
  • Animacje dla dorosłych
  • Klimatyzacja
  • Żeglarstwo
  • Sporty wodne
  • Blisko lotniska
  • Spa & Wellness
  • Nurkowanie
  • Golf

Region

Punta Cana

Opis

Mały hotel położony w centrum turystycznego miasteczka niedaleko plaży. Wyróżnia się wakacyjną atmosferą i smaczną kuchnią. Jedną z większych zalet hotelu będzie basen usytuowany na dachu hotelu z pięknymi widokami. Kilkanaście minut jazy dzieli hotel od Punta Cana z wieloma rozrywkami i świetnymi restauracjami.

Lokalizacja

20km od centrum Punta Cana, 22km od lotniska w Punta Cana. Hotel usytuowany na powierzchni: 2000m2.

Kategoria hotelu

4 *

Kategoria lokalna hotelu

4 *

Data otwarcia

2011 r. Odnowiony w 2013 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bary (3), pralnia (płatna), baseny odkryte (2).

Internet

• Wi-Fi w lobby bezpłatne

Plaża

50m od hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt).

Pokoje

Zlokalizowane w 4 budynkach(liczba pięter: 3)

Typy pokoi

• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje superior dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje double beach pool/ocean view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

• restauracja główna, restauracja a la carte, bary (3)

All Inclusive

(24h)

• śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30) w restauracji głównej

• przekąski (16:30-18:00) w Sueno Bar

• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

Restauracje a la carte

• płatna. Wymagana rezerwacja.

• włoska

Płatne

• centrum SPA

• masaż

• salon piękności

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK(BEZPŁATNIE)

• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

• Czy na leżakach są materace? - NIE

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)

• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)

• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy siłownia jest czynna? - TAK

• Czy mini klub jest czynny? - TAK

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?tak

Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.

• ->

Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze odbywają się lotem bezpośrednim, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.

Na miejscu opieka polskojęzycznego rezydenta.

Aktualizacja opisu

23.11.2022 16:05

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi

SPA

All Inclusive 24H

Serwis plażowy

Pokoje 4 osobowe

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 17 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
6.6

Na podstawie 9 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Par  56%
Ceniących spokój  33%
Nastawionych na zwiedzanie  22%

 

Jakość a cena

55% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Hotel 4.8
Pokoje 5.0
Położenie 7.2
Posiłki 5.5
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce
Czytaj więcej

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.