Malowniczy resort położony na skraju spektakularnej, 50-kilometrowej plaży. Doskonały na rodzinne wakacje, wypoczynek dla dwojga lub wyjazd z grupą znajomych. Szeroka gama rozrywek, wyśmienita kuchnia.
Przy plaży Bavaro, odległość od lotniska wynosi ok. 30minut jazdy samochodem.
Recepcja, room service, 3 restauracje: dwie w formie bufetu oraz japońska a la carte, 2 bary przy basenach, bar z przekąskami na plaży, sklep, pralnia, kantor, Wi-Fi, bankomat, całodobowy gabinet lekarski.
Double room - standardowy pokój, powierzchnia 22m2, wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z prysznicem i suszarką, lodówka, telewizor, telefon, sejf (płatny), darmowe Wi-Fi, balkon.
Double superior - pokój o wyższym standardzie (nowsze meble, powierzchnia ok. 30m2), wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z prysznicem, suszarka, lodówka, telewizor, telefon, sejf (płatny), darmowe Wi-Fi, balkon.
Double beach pool view- pokój usytuowany w nowszej części hotelu, bliżej plaży, powierzchnia - ok. 25m2, wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z prysznicem, suszarka, lodówka, telewizor, telefon, sejf (płatny), darmowe Wi-Fi, balkon (widok na basen).
Double beach ocean view - pokój usytuowany w nowszej części hotelu, przy plaży, powierzchnia 25m2, wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z prysznicem, suszarka, lodówka, telewizor, telefon, sejf (płatny), darmowe Wi-Fi, balkon z widokiem na morze.
All Inclusive - Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonych barach i godzinach (najpóźniej do godz. 01), przekąski.
5 basenów (w tym jeden typu infinity, jeden dla dzieci), siłownia, sporty wodne na plaży.
Dla dzieci: plac zabaw, sala zabaw, animacje.
Osoby podróżujące do Polski samolotem - przed dokonaniem odprawy - są obowiązane do wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Jedynie w przypadku braku dostępu do systemu teleinformatycznego można ją nadal wypełnić w postaci papierowej - w takim przypadku papierowy formularz Karty Lokalizacji Podróżnego (KLP) jest przekazywany przez personel pokładowy. Karta znajduje się na stronie MSZ: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home Szczegóły: https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
Zasady dla podróżnych przybywających do Polski spoza Unii Europejskiej i spoza strefy Schengen
Osoby podróżujące spoza Unii Europejskiej, spoza strefy Schengen, muszą okazać negatywny wynik testu na COVID-19 (PCR lub antygenowy).
Test należy wykonać niezależnie od tego, w jaki sposób odbyła się podróż (transportem zbiorowym, indywidualnym czy pieszo).
Brak testu będzie się wiązać z koniecznością odbycia 7-dniowej kwarantanny.- Wynik testu nie może być starszy niż 24 godziny przed przylotem od momentu pobrania próbki.
• Test można wykonać na niektórych lotniskach w Polsce - przed odprawą graniczną lub 3 godziny po przylocie (licząc od odprawy granicznej). Kwarantanna nie obowiązuje, jeśli podróżny posiada negatywny wynik testu antygenowego lub PCR i spełniaj jeden z poniższych warunków:
1. Jest osobą zaszczepioną pełnym cyklem szczepienia:
• szczepionką, która jest dopuszczona do obrotu w Unii Europejskiej lub znajduje się w wykazie odpowiedników szczepionek dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, prowadzonym przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH - Państwowy Instytut Badawczy,
• od podania ostatniej dawki szczepienia upłynęło 14 dni (liczone od dnia następującego po dniu podania ostatniej dawki),
• szczepienie jest poświadczone Unijnym Certyfaktem COVID lub innym dokumentem w języku polskim lub angielskim poświadczającym zaszczepienie.2. Przebył zakażenie wirusem SARS-CoV-2 (uzyskał status ozdrowieńca):
• nie później niż 6miesięcy przed dniem przekroczenia granicy PR (180 dni),
• posiada dokument, który potwierdza przebycie choroby, wystawiony w języku polskim albo angielskim, w tym Unijny Certyfikat COVID.
Podróżni wylatujący lub wyjeżdżający z Polski są zobowiązani posiadać jeden z poniższych dokumentów (wydrukowany i przetłumaczony na jęz. niemiecki, angielski, francuski, hiszpański lub włoski):
• negatywny wynik testu (PCR, antygenowy, RT-LAMP lub TMA) wykonany nie wcześniej niż 48 h przed rozpoczęciem podróży (czas liczy się od godziny pobrania próbki, a nie od otrzymania wyniku). Testy muszą spełniać kryteria Światowej Organizacji Zdrowia, tj. czułość 80%, swoistość 97%.
• certyfikat osoby zaszczepionej. Od ukończenia pełnego cyklu szczepień musi minąć minimum 14 dni (z 14. dniem włącznie). Ważność certyfikatu wynosi 9miesięcy; 270 dni od szczepienia. Osoba, która jednorazowo przyjęła preparat Janssen (Johnson & Johnson) od 15.01.2022 nie jest uznawana za zaszczepioną. W celu uznania za osobę zaszczepioną konieczne jest przyjęcie drugiej dawki (Johnson & Johnson, lub Pfizer lub Moderna)
• certyfikat ozdrowieńca; jest ważny od 29 dnia po przebytej chorobie i do 90 dni.
Powyższe wymogi nie dotyczą dzieci w wieku poniżej 12 lat. Podróżni wracający samolotem z urlopu i korzystający z transferu przez Niemcy - również zobowiązani są do posiadania takich samych dokumentów.
Informacje: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Transport/Archiv_Risikogebiete/Risikogebiete_aktuell_en.pdf?__blob=publicationFile
Przed podróżą na Dominikanę obowiązuje wypełnienie elektronicznego formularza wjazdu/wyjazdu. Tu dostępny: https://eticket.migracion.gob.do
Nie ma wymogu posiadania wyniku testów.
Tranzyt przez Szwajcarię
Osoby przesiadające się w Zurychu w ramach podróży drogą lotniczą, jeśli nie opuszczają strefy tranzytowej, nie mają obowiązku przedstawiać zaświadczeń o szczepieniach lub testach. Wymagane jest wypełnienie karty lokalizacyjnej pasażera podczas odprawy on line.
Tranzyt przez Francję
Pasażerowie lecący z Polski przez Paryż, jeśli nie zmieniają lotniska i jeśli nie opuszczają strefy tranzytowej, nie mają obowiązku przedstawiać zaświadczeń o szczepieniach lub testach.
Xxx
Ze względu na dynamiczną sytuację i wciąż zmieniające się przepisy dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.
Www.lufthansa.com/xx/en/flight-information.htm
https://www.swiss.com/pl/en/homepage
https://www.airfrance.fr/en/information/covid-19
Aktualne informacje na temat sytuacji epidemiologicznej i restrykcji obowiązujących w Dominikanie:
https://www.msp.gob.do/
https://www.godominicanrepublic.com/newsroom/coronavirus/
http://dominikana.konsulat.gov.pl/blog/kategorie/aktualnosci/
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
Informujemy, że na niektórych trasach linii Air France może zdarzyć się dodatkowy postój samolotu na trasie powrotnej w Santo Domingo.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Od obywateli polskich wjeżdżających na terytorium Dominikany nie wymaga się wizy wjazdowej; Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięc oraz okazać bilet powrotny i wystarczające środki finansowe na pokrycie kosztów deklarowanego pobytu. Przepisy celne nie określają wysokości kwoty wymaganej na każdy dzień pobytu.
Przy wjeździe na Dominikanę należy wykupić na granicy kartę turystyczną (ok. 15 USD). Posiadacz takiej karty może przebywać na terenie kraju 30 dni.
UWAGA! Klienci podróżujący na Dominikanę !
Od 29.11.2020 OBOWIĄZKOWO wymagane jest wypełnienie formularza na stronie https://eticket.migracion.gob.do/ przy wylocie na Dominikanę i przy powrocie z Dominikany.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie ma gwarancji, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Dla chętnych istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą wycenianą indywidualnie.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, obsługę telefoniczną przedstawiciela lokalnego kontrahenta (kontakt telefoniczny tylko w języku angielskim lub niemieckim), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, telefoniczną obsługę przedstawiciela lokalnego kontrahenta (tylko w języku angielskim lub niemieckim).
Podatku turystycznego (jeśli jest wymagany) płatnego na miejscu w hotelu, opłaty klimatycznej (jeśli jest wymagana) płatna na miejscu w hoteu, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, wizy (jeśli jest wymagana).
Dostępność barów (np. bar przy plaży) oraz atrakcji (np. siatkówka plażowa) usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Ograniczenia tego typu są nakładane przez hotel bez konsultacji i powiadamiania touroperatora.
Par 56%
Ceniących spokój 33%
Nastawionych na zwiedzanie 22%
55% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook