| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
twin superior garden view dsg wyżywienie: All Inclusive | ||||
twin superior pool side dsp wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Lubiany ośrodek, położony na rozległym terenie zadbanego ogrodu, stanowi - wraz z sąsiednim hotelem Ali Baba Palace - duży i pełen atrakcji kompleks wakacyjny.
Przy plaży, ok. 15km od centrum, ok. 8km od lotniska.
Hol powitalny z całodobową recepcją, 3 restauracje, bar na plaży, bar przy basenie, bar w lobby, punkt wymiany walut, salon fryzjerski, niewielki pasaż handlowy, centrum konferencyjne, pralnia, kącik internetowy, sala konferencyjna, gabinet lekarski.
515 przyjemnych i funkcjonalnych pokoi w niskich budynkach nawiązujących do tradycyjnej architektury arabskiej. W standardowym wyposażeniu: łazienka z suszarką, wanną lub prysznicem i wc, klimatyzacja, telewizja satelitarna (również programy w jęz. polskim), mała lodówka, telefon, skrytka depozytowa, taras/balkon (widok na ogród, basen, zabudowania lub morze). Możliwość dostawek i rezerwacji pokoi rodzinnych.
All Inclusive: śniadania (06:00-10:00), obiady (12:30-14:30) i kolacje (18:00-22:00) w formie bufetów, późne śniadania (kawa + ciastko w lobby, 10:30-11:30), lokalne napoje bezalkoholowe i alkohole (wino, piwo, wódka, brandy, whisky, likiery), kawa, herbata, woda, gorąca czekolada (09:00-00:30), przekąski (12:30-16:00 w barze przy plaży i przy basenie), drinki w dyskotece (od godz. 22:00 do 23:00, później - płatne), butelka wody mineralnej w minibarze. Pakiet all inclusive nie obejmuje importowanych napoi, butelkowanych i w puszkach, soków świeżo wyciskanych, dań w restauracji a la carte, menu w kąciku sziszy, niektórych owoców i lodów.
2 baseny z tarasem słonecznym, siatkówka, koszykówka, piłka nożna, tenis ziemny, tenis stołowy, centrum fitness (gratis), aerobik, minigolf, masaże, jacuzzi, sauna, rzutki, bilard, łaźnia turecka, ośrodek sportów wodnych i centrum nurkowe, dzienne i wieczorne animacje, występy folklorystyczne, dyskoteka. Bezpłatny wstęp do aquaparku w sasiednim hotelu Ali Baba (czynny w godzinach 10:00-12:30 i 13:30-16:00).
Brodzik, miniklub, plac zabaw, animacje, łóżeczko dziecięce, krzesełka w restauracji.
Od obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie na lotnisku - oficjalna cena wynosi 25 USD/os. Paszport powinien być ważny co najmniej 6miesięcy od daty powrotu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, obsługę lokalnego polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Opłat za wizę egipską 25 USD/OS; wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowego ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Od obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie na lotnisku - oficjalna cena wynosi 25 USD/os. Paszport powinien być ważny co najmniej 6miesięcy od daty powrotu.
W trakcie wypoczynku w Hurghadzie zapewniona jest polskojęzyczna opieka przedstawiciela lokalnego kontrahenta.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Rodzin z dziećmi 53%
Ceniących spokój 30%
Aktywnych 30%
79% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook