| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Hurghada
W centrum miasta Hurghada
Port lotniczy Hurghada ok. 10km
Piaszczysta, prywatna, ok. 2km od hotelu, bus hotelowy kursuje co 15minut z hotelu do plaży
Wejście do morza stopniowe
Leżaki i parasole - bezpłatne
Pokój Standard (standard room)
Klimatyzacja sterowana indywidualnie
Łazienka z wanną, toaleta
Suszarka do włosów do wypożyczenia z recepcji
TV-Sat, telefon
Minibar - płatny
Zestaw do kawy/herbaty
Balkon lub taras
Pokój Standard Promo (standard promo room)
Wielkość i wyposażenie jak w pokoju Standard
Śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu
Przekąski w ciągu dnia w miejscach wskazanych przez hotel w godzinach ich otwarcia
Napoje bezalkoholowe i alkohole lokalnej produkcji w barach wskazanych przez hotel w godzinach 10:00-22:00 (wino dodatkowo płatne)
Kolacja w restauracji a'la carte włoskiej, raz na pobyt bezpłatnie - konieczna wcześniejsza rezerwacja
Do posiłków serowoane są napoje bezalkoholowe
Alkohole importowane są dodatkowo płatne
Recepcja
Restauracja główna
1 restauracja a'la carte włoska - wymagana wcześniejsza rezerwacja - płatne
3 bary
1 basen zewnętrzny
Mini aquapark
Dla dzieci: brodzik, miniklub, program animacyjny
Sklepy z pamiątkami - płatne
Siłownia - bezpłatna
Salon piękności - płatny
Dyskoteka i pub - płatne
Sala konferencyjna - płatna
Pralnia - płatna
Lekarz na telefon - płatny
Oficjalna kategoria 3 *
Wi-Fi w lobby - bezpłatne
Bezpłatnie: program animacyjny, tenis stołowy, siatkówka plażowa, aerobik, siłownia
Odpłatnie: masaże, jacuzzi, sauna, łaźnia parowa, sporty wodne na plaży, billard, salon pieknosci
Z powodu renowacji restauracja a-la carte jest czasowo nieczynna
Opis imprezy turystycznej uwzględnia usługi świadczone w szczycie sezonu, który przypada na lipiec i sierpień. Zakres niektórych usług dostępnych w obiektach zakwaterowania (hotelach), świadczonych poza szczytem sezonu może nieznacznie różnić się od zakresu usług świadczonych w szczycie sezonu. Szczegółowe informacje na temat usług z określeniem różnic zostały wskazane w Informatorze ogólnym.
Niewymagających 41%
Szukających rozrywki 28%
Nastawionych na zwiedzanie 25%
60% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook