kod oferty: EG-708896

Jungle Aqua Park ****

Lokalizacja: Egipt » Hurghada » Hurghada
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 03.07.2022
Cena od: 4 689 zł 7 dni/os.
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

94% klientów
poleca ten hotel

9.1

Na podstawie
421 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

Jungle Aqua Park ****

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Katowice 03.07.2022   godz. 20:10       Powrót z:  Hurghada 10.07.2022   godz. 15:00
Cena za pokój
Pokój 2 os. z widokiem na ogród lub basen STD GV / PV wyżywienie: All Inclusive  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Oasis Tours o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • Doskonała baza hotelowa: 6 restauracji tematycznych, 9 barów, minimarket, apteka, lekarz.
  • Infrastruktura przyjazna dzieciom: miniklub, plac zabaw, 3 baseny oraz kilkanaście brodzików i zjeżdżalni.
  • Bogaty i urozmaicony program hotelowych animacji (m.in.: aerobik, aqua aerobik, piłka nożna, mini golf, szachy).
  • Na terenie hotelu znajduje się jeden z największych aquaparków w Hurghadzie:14 basenów lagunowych, 35 zjeżdżalni wodnych.
Udogodnienia hotelu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Zjeżdżalnie wodne
  • Sport
  • Tenis
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Minigolf
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Spa & Wellness
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych

Położenie

W drugiej linni brzegowej, ok. 25km od centrum Hurghady, ok. 15km od lotniska w Hurgadzie.

Plaża

Ok. 900m od hotelu (przy hotelu Dana Beach), piaszczysta z łagodnym zejściem do morza, bezpłatny dojazd hotelowym busem, bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki.

Hotel

Internet: WiFi w lobby (bezpłatne)

Otwarty w 2009 roku, 866 pokoi, hotel składa się z budynku głównego i bungalowów. W hotelu całodobowa recepcja, punkt wymiany walut, bankomat. Płatne: pralnia, lekarz (na wezwanie), apteka, minimarket, sklep z pamiątkami. Hotel akceptuje karty kredytowe.

Oficjalna kategoria egipska ****

Pokoje

Klimatyzacja, łazienka (wc, prysznic lub wanna, suszarka), TV-Sat, telefon, sejf, minibar (płatny), balkon lub taras.

Standardowe bungalowy - dla 2 osób dorosłych z możliwością dostawki dla osoby dorosłej lub 2 dzieci.

Rodzinne bungalowy - dla 2 osób dorosłych z możliwością dostawki dla 2 osób.

Wszystkie pokoje z widokiem na ogród lub basen. Dostawka dla 2 dzieci może być w postaci jednego łóżka, łóżka piętrowego lub sofy. Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi.

Rekreacja, sport, atrakcje

21 basenów w tym dwa podgrzewane zimą, Aqua Park z 21 zjeżdżalniami dla osób dorosłych oraz 14 dla dzieci, leżaki, parasole i ręczniki bezpłatne. Bezpłatne przykładowe atrakcje sportowe: aqua aerobik, aerobik, gimnastyka, siatkówka, mini golf, szachy, rzutki, boccia, dzienne i wieczorne animacje dla dzieci i dorosłych, kort tenisowy (oświetlenie i sprzęt dodatkowo płatny). Płatne: bilard, sporty wodne na plaży, centrum SPA.

Dla dzieci

Baseny ze zjeżdżalniami, wydzielone części w basencha głównych, mini klub (4-12 lat), plac zabaw, animacje w ciągu dnia, mini disco wieczorami, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, w miarę dostępności).

Wyżywienie

All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje w restauracji głównej, późne śniadania w postaci lekkich przekąsek. Przekąski w określonych godzinach, we wskazanym barze. Wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych barach i restauracjach (10.00-24.00).

Restauracje i bary

Restauracja główna, 10 barów na terenie całego kompleksu, bar na plaży.

świadczenia w cenie

Cena z przelotem samolotem czarterowym zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.

Zmiana dla podróżujących

Od 28marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.

Od dnia 28marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:

• przedstawiania certyfikatu szczepienia,

• wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,

• odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

Link do aktualnego rozporządzenia:

https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf

https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html

UWAGA!

Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego

Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp

KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.

Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą. WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.

Przepisy celne

UWAGA! od 01.04 władze Egiptu wprowadzają obowiązek dostarczania szczegółowych danych paszportowych (API) wszystkich pasażerów linii lotniczych przylatujących/wylatujących do/z Egiptu (niezależnie czy będzie to lot czarterowy czy rejsowy). Wymagane dane: pełne imię i nazwisko/płeć/narodowość/numer i seria dokumenty podróży/data urodzenia/data ważności dokumentu podróży.

Dla przylotów po 30.04.2021 od obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę od 1maja 2014 r. wynoszą ok. 25 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu. Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Serwis hotelowy

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.

Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Covid 19

TEST: NIE

Rodzaj Testu

BRAK TESTU

Zwolnienie Z Testu

BRAK TESTU

Wymagane Dokumenty

Deklaracja sanitarna w formie online https://visitegypt.gov.eg/ - ewentualnie w formie papierowej DEKLARACJA SANITARNABrak ograniczeń w podróży do Egiptu.

Od podróżnych nie jest wymagane przedstawienie testu, certyfikatu ozdrowieńca lub certyfikatu szczepienia na COVID19. UWAGA!!!

Na 48 godzin przed wylotem należy wypełnić deklarację sanitarną w formie elektronicznej https://visitegypt.gov.eg/

Więcej informacji https://www.gov.pl/web/dyplomacja/egipt

Potwierdzenie rezrwacji

Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.

Bagaż niestandardowy

UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny, objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.

Rodzaj oferty

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.

3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:

EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.

Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.

Pl Lot

Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.

Corendon

Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.

4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

świadczenia - opieka rezydenta/bagaż

Oferta zawiera opiekę rezydenta/przedstawiciela Organizatora - transfer do hotelu i z hotelu odbywa się w asyście kierowcy oraz anglojęzycznego przedstawiciela Kontrhanenta. Na miejscu Klienci otrzymują namiary do polskojęzycznego rezydenta, z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy.

Oferta z przelotami liniami rejsowymi (Corendon, Easy Jet) w cenie podstawowej zawiera bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany należy dokupić.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 17 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
9.1

Na podstawie 421 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Rodzin z dziećmi  83%
Szukających rozrywki  27%
Aktywnych  26%

 

Jakość a cena

93% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Hotel 9.2
Pokoje 9.1
Położenie 8.2
Posiłki 9.1
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce
Czytaj więcej

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.