| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Hurghada
W centrum Hurghady (Sakalla)
Blisko pubów i dyskotek
Port lotniczy Hurghada ok. 7km
Bezpośrednio przy hotelu
Leżaki i parasole na plaży i przy basenach - bezpłatne
Pokój Standard
Klimatyzacja indywidualnie sterowana
Łazienka, suszarka do włosów
TV
Sejf - bezpłatny
Minibar - płatny
Pokój Promo
Wielkość i wyposażenie jak w pokoju Standard
Pokój Family
Dwie sypialnie
Śniadanie, obiad, kolacja oraz przekąski serwowane w formie bufetu
Napoje bezalkoholowe oraz alkoholowe lokalnej produkcji piwo, wino, whisky w barach wskazanych przez hotel w godzinach 10:00-24:00
Formuła All Inclusive działa do godziny 24:00 i nie obejmuje napojów w restauracji Chinese, Casa Rustica
English Bar oraz Cafe Trottoir - dodatkowo płatne
Recepcja
Restauracja główna, 2 restauracje a'la carte (włoska - raz na pobyt bezpłatne, chińska - zniżka 25%)
5 barów, orientalna kawiarnia
2 baseny zewnętrzne
3 zjeżdżalnie
Dyskoteka
Centrum Spa - płatne
Pralnia - płatna
Sala konferencyjna - płatna
Kantor wymiany walut (obok hotelu)
Sklepiki z pamiątkami - płatny
Oficjalna kategoria 3 *
Wi-Fi w lobby w godzinach 09:00 - 24:00 - bezpłatne
Bezpłatnie: Miniklub, siatkówka wodna, siatkówka zwykła, tenis stołowy. Wieczorem prowadzone są programy animacyjne
Odpłatnie: Sporty wodne, centrum nurkowe, bilard
W związku z wybuchem epidemii wirusa SARS-CoV-2 w czasie trwania wybranej imprezy turystycznej mogą obowiązywać zwiększone wymagania dotyczące higieny i innych środków ostrożności ze względu na ochronę zdrowia i bezpieczeństwo podróżnych. Należy zapoznać się z informacjami dotyczącymi wymogów sanitarnych obowiązujących w Egipcie.
Opis imprezy turystycznej uwzględnia usługi świadczone w szczycie sezonu, który przypada na lipiec i sierpień. Zakres niektórych usług dostępnych w obiektach zakwaterowania (hotelach), świadczonych poza szczytem sezonu może nieznacznie różnić się od zakresu usług świadczonych w szczycie sezonu. Szczegółowe informacje na temat usług z określeniem różnic zostały wskazane w Informatorze ogólnym.
Szukających rozrywki 40%
Rodzin z dziećmi 36%
Aktywnych 33%
85% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook