| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (od strony ulicy) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Pokój dwuosobowy (de lux) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Suite dwuosobowy wyżywienie: All Inclusive | ||||
Suite dwuosobowy (GRAND) wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Egipt/Hurghada
Hotel Grand Resort zlokalizowany jest ok. 10km od centrum Hurghady. Obiekt przylega do centrum rozrywkowego Grand Mall oraz oddzielony jest ulicą od siostrzanego Hotelu Grand. Goście mogą bezpłatnie korzystać z plaży hotelu Grand, do której jest ok 150m (w pakiecie bezpłatny serwis plażowy oraz bar z napojami).
Obiekt wybudowany w stylu mauretańskim, dysponuje 828 pokojami. W gustownie urządzonym holu głównym recepcja hotelowa oraz recepcja z 24 h serwisem. Kompleks posiada; 2 restauracje główne, 3 restauracje a la carte, klub nocny oraz kilka barów, w tym 24 h lobby bar (za opłatą). Dodatkowo na terenie centrum rozrywkowego Grand Mall - 5 restauracji a la carte (za opłatą). Teren kąpielowy składa się z; 3 rozległych basenów z wodą słodką dla dorosłych oraz 2 basenów dla dzieci. W okresie zimowym każdy basen dla dzieci oraz 1 dla dorosłych jest podgrzewany. Na stylowo urządzonym terenie basenowym funkcjonują; 2 snack bary oraz restauracja Pergola z muzyką na żywo. Parasole, leżaki, materace przy basenie i na plaży są bezpłatne. Ręczniki kąpielowe w praktycznej torbie plażowej w pokoju.
Pokoje ładnie urządzone, wyposażenie; klimatyzacja (sezonowa), telefon, TV sat. minilodówka, sejf, balkon lub taras, łazienka z WC, suszarka do włosów. POKOJE STANDARDOWE; (DSB/ESB), (ok. 30m2) zlokalizowane od strony lądu, ich okna wychodzą na ulicę. POKOJE DELUX; (DZX), (ok. 30m2), JUNIOR SUITY (DZJ/EZJ) (ok. 37m2) oferują widok od strony basenu. GRAND SUITY (DSD/ESD); (ok. 52m2) bardziej przestronne, z optycznie wydzieloną sypialnią. POKOJE RODZINNE; (FZ3/FZ4/FZ5), (ok. 47m2) dysponują dodatkową sypialnią z przesuwnymi drzwiami.
Międzynarodowy program animacyjny, lokalne występy, gry i zabawy w basenie. Za opłatą; bilard, masaże, tenis stołowy, w siostrzanym hotelu Grand; sauna, jacuzzi, siłownia i korty tenisowe z oświetleniem. Dodatkowo w centrum rozrywki Grand Mall znajduje się wiele restauracji, barów, dyskotek i sklepów.
All inclusive; śniadania, obiady, kolacje w restauracjach głównych w formie bufetu, kawa/herbata i ciasto w barze przy basenie, przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje bezalkoholowe dostępne 24h na dobę, alkohole w godz. 10 - 24 w wybranych barach. Do kolacji obowiązuje strój formalny, noszenie opasek all inclusive jest obowiązkowe.
Maxi klubie dla dzieci (4-12 lat) odbywają się 6 razy w tygodniu urozmaicone, międzynarodowe programy animacyjno-rozrywkowe (w godz. 10-17). Dodatkowo na terenie hotelu brodzik i plac zabaw.
Warunki korzystania z formuły all inclusive oraz obostrzenia w okresie zagrożenia epidemiologicznego
Formuła AlI inclusive w hotelach Red Sea w związku z regulacjami i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia Egiptu oraz wymogami wynikającymi z certyfikacji hoteli może być czasowo zmieniana. Dotyczy to dostępności niektórych barów, restauracji, w tym restauracji a la carte, ograniczeń w zakresie animacji hotelowych, dyskotek oraz palarni shishy. Niedostępne są również kluby dla dzieci. Przypominamy też o zasadach dotyczących odstępu społecznego, w tym separacji stolików w restauracjach, utrzymywaniu dystansu w kolejkach (np. w oczekiwaniu na stolik w restauracji, do recepcji), Standardem jest mierzenie temperatury przez personel hotelowy (np. przed wejściem do hotelu, restauracji), zasłanianie twarzy w miejscach, w których zachodzi ryzyko kontaktu z większą liczbą osób, większsa dostępności płynów dezynfekujących w toaletach oraz częściach wspólnych hotelu. Więcej informacji dotyczących podróżowania do Egiptu i obowiązującego reżimu sanitarnego w związku z COVID-19 znajduje się na www.eti-podroze.pl/prasa-2/zalecenia-i-wytyczne-podczas-podrozy-do-egiptu
Par 45%
Rodzin z dziećmi 30%
Szukających rozrywki 27%
80% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook