| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (widok na park/ogród, standardowy) wyżywienie: AI SOFT | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Bezpośrednio przy prywatnej plaży
Krótki transfer
Hotel ekonomiczny
Hotel znajduje się w miejscowości Hurghada, ok. 700metrów od centrum Hurghady, ok. 7km od lotniska Hurghada
Wi-Fi (bezpłatne w lobby)
Bezpośrednio przy piaszczystej plaży, leżaki i parasole bezpłatne, bar na plaży płatny
Komfortowy i przytulny hotel, 115 pokoi
Do dyspozycji gości; lobby z recepcją, sejf w recepcji (płatny), główna restauracja, restauracja a la carte (kuchnia niemiecka, dodatkowo płatna), bar przy basenie, bar na plaży (płatny), kawiarnia, park wodny z 3 zjeżdżalniami, 2 zewnętrzne baseny, leżaki i parasole przy basenie, ręczniki plażowe (bezpłatnie).
Pokoje Stanadard ok. 42m2, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, telefon, minibar (2 butelki wody), łazienka (WC, prysznic/wanna), suszarka, balkon/taras z wyposażeniem
Baseny
Park wodny
Bilard (płatny)
Centrum nurkowania (płatne)
Mini klub
Łóżeczko (na życzenie)
Plac zabaw
Basen
Soft All Inclusive śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, późne kolacje w restauracji głównej, lokalne napoje bezalkoholowe dostępne są w godzinach 07 30-22 00 w wybranych barach. Dodatkowo płatne alkohole oraz napoje importowane, koktajle, espresso i inne specjały kawowe, świeżo wyciskane soki i napoje butelkowane.
Powyższe materiały mają charakter informacyjny oraz poglądowy oferty hotelu. Szczegółowy program wyżywienia oraz wykaz usług dostępny jest na miejscu podczas zakwaterowania. Podane godziny i forma serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe lub inne okoliczności.
Administracja hotelu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w koncepcji hotelu, w tym w zestawie usług płatnych/bezpłatnych bez uprzedniego powiadomienia. Prosimy o wyjaśnienie informacji jesteś zainteresowany z góry.
Niewymagających 45%
Ceniących spokój 37%
Nastawionych na zwiedzanie 23%
78% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook