kod oferty: EG-708920

ZYA Regina Resort ****

Lokalizacja: Egipt » Hurghada » Hurghada
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 17.07.2022
Cena od: 3 359 zł 7 dni/os. 4 239 zł
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

4.2

Na podstawie
2 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

ZYA Regina Resort ****

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Brak ofert dla podanych opcji

Oasis Tours o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • Duży wybór atrakcji w okolicy
  • Ciche i kameralne położenie
  • Duży wybór restauracji i barów w okolicy
  • Świetne możliwości komunikacyjne
Udogodnienia hotelu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Nurkowanie
  • Kurorty nadmorskie
  • Zjeżdżalnie wodne
  • Fitness / siłownia
  • Tenis
  • Dostęp do internetu
  • Sport
  • Spa & Wellness
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja

Opis

Zlokalizowany przy plaży, przy zatoczce z własną przystanią. Orientalny styl obiektu, otoczonego bujną zielenią, sprawiają, że jest to idealne miejsce na spokojny wypoczynek, w cichej i relakzacyjnej atmosferze. A dodatkowym atutem hotelu jest lokalizacja w centrum miasta.

Położenie

Położony jest pośród palm, w centrum Hurghady. Ok. 9,3km od międzynarodowego lotniska w Hurghadzie.

Plaża

Bezpośfrednio przy hotelu, piszczysta. Leżaki, parasole, ręczniki bezpłatne

Hotel

Odnowiony w 2017 r. Do dyspozycji Gości: recepcja 24h, sejf w recepcji, pralnia (płatna), wymiana walut w recpecji, sklep z pamiątkami. Pokoje rozmieszczone w 7 budynkach: budynek główny, 2 bungalowy, 3 aneksy, budynek deluxe.

Pokoje

Pokoje standardowe dla 2 osób dorosłych z możliwosćią dostawki dla osoby dorosłej lub dwójki dzieci, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras.

Bungalow dla 2 osób dorosłych z możliwosćią dostawki dla osoby dorosłej lub dwójki dzieci, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras.

Pokoje z widokiem na morze oraz pozostałe rodzaje pokoi o podwyższonym standardzie dodatkowo płatne. . Dostawka dla 2 dzieci może być w postaci jednego łóżka, łóżka piętrowego lub sofy. Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi.

Rekreacja, sport, atrakcje

Basen zewnętrzny, basen dla dzieci zewnętrzny, aquapark Aqua Park & children Water slides"

Do dyspozycji Gości: kort do tenisa ziemnego (oświetlenie płatne dodatkowo), rzutki, siatkówka plażowa, aerobik, program animacyjnyZa dodatkową opłatą - windsurfing, żeglowanie, szkoła nurkowania, wycieczki ze snorkelingiem, narty wodne, łódka typu banan, rower wodny, squash, strefa spa Wellness Spa Center"

Dla dzieci

Brodzikm, zjeżdżalnie wodne dla dzieci, animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

Wyżywienie

All Inclusive - śniadanie, obiad, kolacja, późny posiłek serwowane w restauracji głównej; późne śniadanie, przekąski, lody - w wybranych barach. Wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w okreslonych godzinach.

Restauracje a la carte - jedna wizyta podczas pobytu. Wymagana rezerwacja.

Restauracje i bary

Restauracja głowna, restauracje tematyczne (wymagana rezerwacja) włoska, Grill House - BBQ"; 3 bary.

świadczenia w cenie

Cena z przelotem samolotem czarterowym zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.

Zmiana dla podróżujących

Od 28marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.

Od dnia 28marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:

• przedstawiania certyfikatu szczepienia,

• wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,

• odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

Link do aktualnego rozporządzenia:

https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf

https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html

UWAGA!

Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego

Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp

KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.

Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą. WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.

Przepisy celne

UWAGA! od 01.04 władze Egiptu wprowadzają obowiązek dostarczania szczegółowych danych paszportowych (API) wszystkich pasażerów linii lotniczych przylatujących/wylatujących do/z Egiptu (niezależnie czy będzie to lot czarterowy czy rejsowy). Wymagane dane: pełne imię i nazwisko/płeć/narodowość/numer i seria dokumenty podróży/data urodzenia/data ważności dokumentu podróży.

Dla przylotów po 30.04.2021 od obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę od 1maja 2014 r. wynoszą ok. 25 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu. Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Serwis hotelowy

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.

Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Covid 19

TEST: NIE

Rodzaj Testu

BRAK TESTU

Zwolnienie Z Testu

BRAK TESTU

Wymagane Dokumenty

Deklaracja sanitarna w formie online https://visitegypt.gov.eg/ - ewentualnie w formie papierowej DEKLARACJA SANITARNABrak ograniczeń w podróży do Egiptu.

Od podróżnych nie jest wymagane przedstawienie testu, certyfikatu ozdrowieńca lub certyfikatu szczepienia na COVID19. UWAGA!!!

Na 48 godzin przed wylotem należy wypełnić deklarację sanitarną w formie elektronicznej https://visitegypt.gov.eg/

Więcej informacji https://www.gov.pl/web/dyplomacja/egipt

Potwierdzenie rezrwacji

Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.

Bagaż niestandardowy

UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny, objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.

Rodzaj oferty

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.

3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:

EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.

Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.

Pl Lot

Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.

Corendon

Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.

4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

świadczenia - opieka rezydenta/bagaż

Oferta zawiera opiekę rezydenta/przedstawiciela Organizatora - transfer do hotelu i z hotelu odbywa się w asyście kierowcy oraz anglojęzycznego przedstawiciela Kontrhanenta. Na miejscu Klienci otrzymują namiary do polskojęzycznego rezydenta, z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy.

Oferta z przelotami liniami rejsowymi (Corendon, Easy Jet) w cenie podstawowej zawiera bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany należy dokupić.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 17 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
4.2

Na podstawie 2 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

 
Hotel 3.4
Pokoje 2.3
Położenie 10
Posiłki 2.6
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.