| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (pr promo) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Marsa Alam
Port lotniczy Marsa Alam ok. 40km
Marsa Alam ok. 20km
Piaszczysta, prywatna, bezpośrednio przy hotelu
Podłoże koralowe zalecane buty do wody
Rafa koralowa
Mała naturalna laguna umożliwiająca kąpiele dla dzieci
Pokój standard (standard room)
Klimatyzacja
Łazienka z wanną lub prysznicem, suszarka do włosów, WC
TV-Sat, telefon
Sejf - bezpłatnie
Mini lodówka
Balkon lub taras
Pokój promo (promo room)
Pokój standard w promocyjnej cenie
Pokój family (family room)
Składa się z dwóch pomieszczeń
Śniadanie, obiad i kolacja w restauracji głównej w formie bufetu
Przekąski w ciągu dnia serwowane w barach wskazanych przez hotel w godzinach ich otwarcia
Napoje bezalkoholowe i alkoholowe lokalnej produkcji w barach wskazanych przez hotel w godzinach 10:00-24:00
Www.bluereefredsea.com
Recepcja
Restauracja główna
Restauracja rybna - dodatkowo płatna; wymagana wcześniejsza rezerwacja
Pizzeria
3 bary (lobby, na plaży i przy basenie)
3 baseny w tym jeden podgrzewany zimą i jeden dla dzieci
Dyskoteka
Parking
Siłownia
Bankomat
Oficjalna kategoria 4 *
Wi-Fi w lobby - bezpłatnie
Bezpłatnie: program animacyjny, siłownia, miniklub, uniwersalne boisko na plaży, boccia, tenis stołowy, boisko do piłki nożnej, siłownia
Odpłatnie: Spa, masaże, sauna, łaźnia turecka, łaźnia parowa, bilard
Opis imprezy turystycznej uwzględnia usługi świadczone w szczycie sezonu, który przypada na lipiec i sierpień. Zakres niektórych usług dostępnych w obiektach zakwaterowania (hotelach), świadczonych poza szczytem sezonu może nieznacznie różnić się od zakresu usług świadczonych w szczycie sezonu. Szczegółowe informacje na temat usług z określeniem różnic zostały wskazane w Informatorze ogólnym.
Ceniących spokój 61%
Rodzin z dziećmi 26%
Aktywnych 17%
77% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook