| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (widok na park/ogród) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Pokój dwuosobowy (pokój oszczędnościowy) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Pokój dwuosobowy (widok na basen) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Pokój dwuosobowy (widok na park/ogród, de lux) wyżywienie: All Inclusive | ||||
Pokój dwuosobowy (rodzinny) wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Egipt/Marsa Alam
Luksusowy hotel znajduje się w Zatoce Abu Dabbabb, niedaleko plaży, gdzie można dotrzeć w ok. 5m spacerem lub bezpłatnie skorzystać z transferu hotelowego. Lotnisko w Marsa Alam oddalone jest ok. 30km od obiektu.
Ośrodek obejmuje budynek główny oraz kilka budynków o niższej zabudowie, gdzie znajduje się 450 elegancko urządzonych pokoi. Do dyspozycji gości; przestronny hol z 24 h recepcją, mini centrum handlowe, pralnia, apteka, bankomat, restauracja główna Marsa, serwująca dania w postaci bufetu, 3 restauracje a la carte, kilka barów, w tym 1 na plaży. Na zewnątrz 4 baseny ze słodką wodą, w tym 2 podgrzewane w sezonie zimowym, brodzik, taras słoneczny. Leżaki, parasole oraz ręczniki przy basenach i na plaży bezpłatne.
POKOJE STANDARDOWE (DZ/EZ) posiadają łazienkę z prysznicem/wanną, WC, suszarkę, telefon, TV sat., sejf, klimatyzację, mini bar (za opłatą), zestaw do parzenia kawy, herbaty, balkon lub taras.
Siatkówka plażowa, aerobik, piłka wodna, tenis stołowy, siłownia, rzutki, boccia, dzienne i wieczorne animacje, programy rozrywkowe oraz muzyka na żywo.
Za opłatą; bilard, wypożyczalnia rowerów, sporty wodne na plaży (oferowane przez lokalnych dostawców).
All inclusive; śniadania, obiady, kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, przekąski w ciągu dnia, ciasto / kawa, lody. Lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne są w godz.9 – 24 w wyznaczonych barach.
Mini klub (4-12 lat), plac zabaw, brodzik.
Ceniących spokój 56%
Par 42%
Aktywnych 21%
90% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook