| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (Doppelzimmer Comfort) wyżywienie: All Inclusive | ||||
DOPPELZIMMER GRAND KING wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Egipt/Marsa Alam
Hotel zlokalizowany bezpośrednio przy prywatnej, piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza (zalecane obuwie ochronne ze względu na rafę ), na plaży pomost. Hotel znajduję się ok. 8km od Port Ghalib i ok. 10km od portu lotniczego w Marsa Alam.
Obiekt otwarty w 2005 roku, składa się z budynku głównego oraz jednopiętrowych budynków bocznych, łącznie 324 pokoje. Do dyspozycji Gości; restauracja główna, 5 barów; lobby bar, bar przy basenie, bar na plaży, bar swim up, shisha bar (za opłatą). Na terenie hotelu znajduje się kilka sklepików, taras z widokiem na basen, Wi-Fi (bez opłaty).
Przestronne i nowocześnie urządzone POKOJE STANDARDOWE (DR/SR), wyposażone w telefon, tv. sat., minibar (bezpłatna woda mineralna uzupełniana codziennie), sejf, indywidualnie sterowana klimatyzacja, balkon lub taras, wanna lub prysznic, WC, suszarka do włosów. POKOJE RODZINNE (FZ4) ok. 34m2, składają się z jednego pomieszczenia, wyposażone jak pokoje standardowe.
Tenis stołowy, rzutki, siłownia, boccia, siatkówka plażowa, zjeżdżalnie wodne, animacje sportowe dla dzieci i dorosłych, 2 baseny o nieregularnym kształcie. Leżaki i parasole bez opłaty na plaży i przy basenie. Za opłatą; jacuzzi, bilard, sauna, łaźnia parowa , sporty wodne na plaży.
Brodzik dla dzieci podgrzewany sezonowo, zjeżdżalnie wodne, mini klub dla dzieci (4 – 12 lat), animacje, na zamówienie łóżeczko dla dzieci do 2 lat.
All inclusive; śniadania, obiady kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, przekąski w barze przy basenie i na plaży (10.00 – 17.00), lokalne napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe serwowane w godzinach 10.00-24.00.
Rodzin z dziećmi 65%
Ceniących spokój 54%
Par 33%
88% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook