| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: All Inclusive | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Sharm El Sheikh
Hadabet Um El Sid, 1km od centrum Sharm El Sheikh, 2km od Hadaba, 3km od lotniska w Sharm El Sheikh. Hotel usytuowany na powierzchni: 14000m2.
3 *
2017 r.
Na terenie hotelu: restauracja, 2 bary, room service (płatny), pralnia (płatna), 2 baseny odkryte. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
• Wi-Fi w hotelu płatne
1km od hotelu Reef Beach, prywatna, piaszczysto-żwirowa. EL Kheima 2km od hotelu, do plaży kursuje bezpłatny bus.
Zlokalizowane są w 4 budynkach (liczba pięter: 2)
• pokoje standardowe double: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje pool view: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
• pokoje standardowe triple: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• suity: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
• restauracja główna, restauracja a la carte, 2 bary
• śniadanie (07:00-09:30), obiadokolacja (19:00-21:00)
All Inclusive
(10:00-22:00)
• śniadanie (07:00-09:30), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-21:00)
• przekąski (16:00-17:00)
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 5-12 lat
• dzieci w wieku 1-4 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
• kort do tenisa ziemnego
• oświetlenie kortu
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• lekcje tenisa
• tenis stołowy
• bilard
• siłownia
• lekkie animacje
• siatkówka
• rzutki
• aerobik
• centrum SPA
• masaż
• sauna
• jacuzzi
• salon piękności
• łaźnia turecka
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE, BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - PRZED I PO ZAKWATEROWANIU GOŚCIA
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - CAŁODOBOWO
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 GOŚCI NA 50m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - BEZPŁATNE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, CODZIENNIE
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
• Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? TAK, MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI PLANU NA MAILA
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? J. W
13.04.2021 13:37
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Ceniących spokój 49%
Niewymagających 37%
Nastawionych na zwiedzanie 28%
85% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook