| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
Pokój dwuosobowy (superior) wyżywienie: śniadania | ||||
Pokój dwuosobowy (balkon, de lux) wyżywienie: śniadania | ||||
Apartament 2 osobowy (1 sypialnia) wyżywienie: śniadania | ||||
Apartament 2 osobowy (Two bedroom) wyżywienie: śniadania | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Data otwarcia 2010 rok
Odnowiony w 2015 roku
Na terenie hotelu restauracja, bar, basen odkryty na dachu
Stacja metra ok. 100m, do centrum miasta (Mariny) ok. 13km. Lotnisko w Dubaju oddalone od hotelu ok. 35km
Bezpłatne Wi-Fi w wyznaczonych strefach
Plaża ok. 10km od obiektu. Transfer w wyznaczonych godzinach
312 pokoi.
Typy pokoi
Pokoje standardowe (ok. 35m2) dla maksymalnie 3 osób dorosłych lub 2 osób dorosłych i dziecka, łóżko typu king size lub 2 pojedyncze, możliwość 1 dostawki), wyposażenie łazienka (wanna lub prysznic, suszarka), klimatyzacja, TV, mini bar (płatny), sejf, żelazko, deska do prasowania (na życzenie), Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy/herbaty.
Restauracja główna (płatna), restauracja A la Carte (kuchnia lokalna, płatna), kawiarnia (płatna), bar z przekąskami i napojami (płatny)
Śniadania (bufet)
Dodatkowo płatne inne napoje nie ujęte w formule, napoje importowane oraz wysokojakościowe, soki ze świeżo wyciskanych owoców, napoje butelkowane, napoje energetyczne.
Basen
Centrum fitness/siłownia
Bilard
Tenis stołowy
Centrum Spa i Wellness
Pokój zabaw
Plac zabaw
Brodzik
Cena nie zawiera - opieki polskojęzycznego rezydenta
*** Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. w wyposażeniu pokoi, serwisie plażowym oraz w serwisie gastronomicznym.
Administracja hotelu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w koncepcji hotelu, w tym w zestawie usług płatnych/bezpłatnych bez uprzedniego powiadomienia. Prosimy o wyjaśnienie informacji jesteś zainteresowany z góry.
Nastawionych na zwiedzanie 60%
Aktywnych 50%
Par 50%
100% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook