| Cena za pokój | |||
---|---|---|---|---|
apartment (1 bedroom) a1 wyżywienie: własne | ||||
apartment (1 bedroom & loft) a1b wyżywienie: własne | ||||
villa villa (3 bedrooms) i3 wyżywienie: własne | ||||
(zakres i warunki) | ||||
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem) | ||||
![]() | ||||
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. |
Atrakcyjnie usytowany obiekt o nietypowej architekturze oferujący przestronne zakwaterowanie w oferowanych apartamentach, willach i studiach.
Hotel położony ok. 400m od centrum miasteczka Gouvia, ok. 8km od miasta Korfu, ok. 6km od lotniska na Korfu; przystanek autobusowy ok. 10m od hotelu. Bezpośrednio przy hotelu znaduje się wąska, żwirowa plaża.
Lobby, recepcja, restauracja z tarasem, bar, parking, minimarket, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy, za opłatą dodatkową sejf. Za pośrednictwem recepcji możliwość wynajęcia samochodu bądź roweru.
Lokalna kategoria obiektu to trzy klucze. Posiada 54 pokoje usytuowane w 28 budynkach (1 piętro).
Pokoje posiadają łazienkę, klimatyzację, TV Sat., aneks kuchenny, werandę lub taras.
Apartament (1 Bedroom) A1 - maksymalne zakwaterowanie dla 4 osób.
Apartament (1 Bedroom & Loft) A1B - usytowany na piętrze bez werandy, składa się z sypialni z dwoma oddzielnymi łóżkami, salono-jadalni z dwoma rozkładanymi kanapami oraz otwartego loftu z dwoma pojedynczymi łóżkami. Maksymalne zakwaterowanie dla 6 osób.
Villa (3 Bedrooms) I3 - maksymalne zakwaterowanie dla 6 osób.
Studio Quadruple ST4 - maksymalne zakwaterowanie dla 4 osób.
RO (Room Only) - bez wyżywienia
BB (Bed and Breakfast) - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board) - śniadania (bufet) i kolacje (podawane do stołu: przystawka, danie główne, deser, płatne napoje)
Baseny (czynne od 20/04 do października zazwyczaj, w zależności od warunków atmosferycznych), bezpłatne parasole i leżaki przy basenie. Za dodatkową opłatą: 2 korty tenisowe oraz sporty wodne (ok. 100m od hotelu, oferta zewnętrzna).
Brodzik.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Warunki wjazdowe do Grecji (aktualizacja 04.05.2022):Od 2maja 2022 roku podróżni przybywający do Grecji nie podlegają już obostrzeniom wjazdowym związanym z Covid-19. Nie ma więc konieczności przedstawiania świadectwa szczepienia, potwierdzenia statusu ozdrowieńca czy wyniku testu. Nie ma też wymogu wypełnienia formularza lokalizacyjnego.
Pasażerowie korzystający z przelotów Lufthansy zobowiązani są do używania masek chirurgicznych lub FFP2 lub N95 lub KN95 (bez zaworów).
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci. Przydatne strony: Greckie Ministerstwo Bezpieczeństwa Publicznego | www.civilprotection.gr/enKrajowa Organizacja Zdrowia Publicznego Grecji (EODY) | https://eody.gov.gr/en/novel-coronavirus-covid-19-advice-for-travellers/https://www.gov.pl/web/dyplomacja/grecjahttps://travel.gov.gr/
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Informacje o lotach liniami lot, wizzair, ryanair, easyjet, enter air
Wszystkie wyloty do Grecji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
• w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
• bagaż rejestrowany do 23 kg za dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
Warunki przewozu linii lotniczych LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage
• w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
• WIZZ Priority za dodatkową opłatą (WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu można zabrać do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
• bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą
• w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
• pierwszeństwo wejścia na pokład za dodatkową opłatą - pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.)
• bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą
Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu
• w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego i jedna sztuka bagażu rejestrowanego do 15 kg
• przy rezerwacjach założonych na wyloty z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
W Grecji wymagany jest podatek turystyczny, który nie jest wliczony w cenę zakwaterowania. Należy go zapłacić bezpośrednio w hotelu. Kwota do zapłaty uzależniona jest od standardu obiektu, poniżej szacunkowe kwoty:
• 0,50 za pokój i za noc dla 1-2 * hoteli
• 1,50 za pokój i za noc w hotelach 3 *
• 3,00 za pokój i za noc w hotelach 4 *
• 4,00 za pokój i za noc w hotelach 5 *
Szacunkowe opłaty za apartamenty lub placówki sklasyfikowane w kluczach":
• 0,25 za pokój i za noc za 1-2 klucze
• 0,50 za pokój i za noc za 3 klucze
• 1,00 za pokój i za noc za 4 klucze
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.
Nastawionych na zwiedzanie 33%
Par 33%
100% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.
Facebook