kod oferty: EG-216727

Australia (Ammoudara) **

Lokalizacja: Grecja » Kreta » Amoudara
Zakwaterowanie: hotel
Wyjazd od dnia: 27.09.2020
Cena od: 1 363 zł 7 dni/os. 1 650 zł
  Rezerwuj  

Ocena hotelu

80% klientów
poleca ten hotel

6.7

Na podstawie
10 opinii

Zadaj pytanie do oferty zamknij

Australia (Ammoudara) **

Wyślij
Anuluj

Prezentacja oferty

  • Coral Travel / Wezyr od 1 363 zł/os.

Kalkulacja ceny dla dwóch osób dorosłych

Wylot z: Katowice 27.09.2020   godz. 10:55       Powrót z:  Heraklion 04.10.2020   godz. 22:15
Cena za pokój
Pokój dwuosobowy (standardowy) wyżywienie: śniadania  
(zakres i warunki)    
Cena za osobę dorosłą Cena całkowita dla dwóch osób dorosłych (wraz z ubezpieczeniem)  
Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki. Rezerwuj
Masz pytania? Napisz do nas, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą. Zapytaj o ofertę
* Szczegółowej kalkulacji dokona Konsultant po złożeniu rezerwacji.

Coral Travel / Wezyr o tej ofercie

Zalety wg klientów

  • Ciche i kameralne położenie
  • Wysoki poziom obsługi hotelowej
Udogodnienia hotelu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Animacje dla dorosłych
  • Blisko lotniska
  • Dostęp do internetu
  • Sporty wodne
  • Kurorty nadmorskie
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Bez paszportu

Region

Kreta

Lokalizacja

100m od Amoudara, 10km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 2000m2.

Kategoria organizatora

2 *

Data otwarcia

1990 r. Odnowiony w 2016 r.

Na terenie hotelu: bar, sejf w recepcji (płatny), basen odkryty.

Internet

• Wi-Fi w lobby bezpłatne

Plaża

350m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, 100m długości, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.

Pokoje

Zlokalizowane są budynku głównym (liczba pięter: 3)

Typy pokoi

• pokoje standardowe double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje standardowe dla 1 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

• bar

śniadanie

• śniadanie kontynentalne

Dodatkowe Informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? -NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

• Czy w hotelu można kupić maseczki? -DOSTĘPNE BEZPŁATNIE

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? -TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? -NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? -TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? -NIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? -NIE

• Jak będą serwowane posiłki? -OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? -TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? -NIE

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? -NIE

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? -NIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2 OSOBY/15m2

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? -NIE

• Czy na leżakach są materace? -NIE

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? -NIE

• Czy leżaki są dezynfekowane? -NIE

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? -NIE

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK, BADANIE LEKARSKIE

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? -TAK, LEKARZ PRZEPROWADZI BADANIE. W PRZYPADKU STWIERDZENIA ZAKAŻENIA COVID-19 GOŚĆ BEDZIE ZABRANY DO SZPITALA LUB DO SPECJALNIE WYZNACZONEGO NA CZAS KWARANTANNY HOTELU

Podatek Turystyczny

W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.

Aktualizacja opisu

25.08.2020 15:59

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi

Serwis plażowy

Infolinia 58 300 16 90 dla abonentów spoza TP S.A.
Dokumenty organizatoraWażne informacje
Czy wiesz że?
  • gwarantujemy najniższe ceny
  • nie pobieramy prowizji
  • mamy 15 lat doświadczenia
  • porównujemy oferty 100 biur podróży
  • w 2014 roku wysłaliśmy na wakacje ponad 103 000 osób
  • mamy bazę ponad 45 000 opinii internautów o hotelach i kierunkach
6.7

Na podstawie 10 opinii.
Czytaj wszystkie opinie

Najczęściej polecany dla

Aktywnych  50%
Par  50%
Nastawionych na zwiedzanie  40%

 

Jakość a cena

80% klientów uważa, że oferta sprostała lub przewyższyła ich oczekiwania.

Hotel 7.0
Pokoje 7.2
Położenie 7.6
Posiłki 5.1
Przeczytaj opinie innych o tej wycieczce
Czytaj więcej

100% bezpieczeństwa

Korzystamy z najlepszych zabezpieczeń płatności.

Nr 1 w Internecie

Największa sprzedaż wycieczek przez Internet od 1999 r.

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki i akredytowanym agentem IATA.

zamknij Podziel się z nami...
Wyślij
Formularz został wysłany.

Dziękujemy za przesłanie uwag.